ოფიციალურად: სიტი და დორტმუნდი ჰოლანდის ტრანსფერზე შეთანხმდნენ

ოფიციალურად: სიტი და დორტმუნდი ჰოლანდის ტრანსფერზე შეთანხმდნენ

ფეხბურთელი, რომელიც რამდენიმე კვირის წინ "ბარსელონას" ნომერ პირველ სამიზნედ ითვლებოდა, "მანჩესტერ სიტიში" გადადის. ინფორმაცია ოფიციალურად დადასტურდა.

თითქმის მთელი სეზონის განმავლობაში მიიჩნეოდა, რომ ახალგაზრდა ნორვეგიელისთვის "ბარსა", "რეალი" და "სიტი" იბრძოლებდნენ. "ბლაუგრანა" აუტსაიდერად მიიჩნეოდა, მაგრამ არა უშანსოდ. ბოლო კვირებში სიტუაცია შეიცვალა. სამეულს ჯერ "ბარსა" გამოაკლდა, შემდეგ "რეალი", დღეს კი მანჩესტერელებმა ოფიციალურად დაადასტურეს, რომ ჰოლანდის ტრანსფერთან დაკავშირებით "დორტმუნდს" შეუთანხმდნენ.

ჰოლანდის ალტერნატივად "ბარსა" რობერტ ლევანდოვსკის მიიჩნევს, თუმცა ცნობილია, რომ პოლონელის გადმობირებაც რთული იქნება. ამ შემთხვევაში პრობლემას არა ფეხბურთელი, არამედ მისი კლუბი "ბაიერნი" ქმნის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 11 მაისი 2022 19:01
    0
    ეტყობა რაიოლა უჯანჯლებდა საქმეს აქამდე.
    Culé [?]
    #21 11 მაისი 2022 02:07
    0
    ფული გონებას ანათებს
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 11 მაისი 2022 00:02
    0
    ამის აგენტი ვინაა დღეს?! თუ რაიოლას წილს იმ ქვეყნად გადაურიცხავენ?!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 10 მაისი 2022 23:54
    0
    ეს იკითხებოდა ძალიან მარტივად
    წევრი [?]
    #18 10 მაისი 2022 22:15
    0
    გუნდის 50% თუ არ გაყიდეს ისე შანსი არაა არაფერი ეშველება ამ გუნდს
    Culé [?]
    #17 10 მაისი 2022 22:14
    2
    ციტატა: Ansu Fati 22
    ფატი დააყენონ კაცო ფორვარდად, საკმაოდ კარგი ფინიშინგიც აქვს და სწორად არჩევს მომენტს რო მეკარე დაიჭიროს მოძრაობაზე და დაარტყას, მაოცებს ეს ბიჭი რა. 💙❤️

    ახალი სეზონიდან პედრიც მიეშველება დააა.. მე მგონი ეს გიჟი ბავშვები ძაააალიან მაგარ, ახალ ისტორიას დაწერენ!!! ერთი სული მაქვს როდის იქნებიან ეს ორი ერთად, მალე გავა სამი თვე და დაიწყებენ ფრენას!!!
    Culé [?]
    #16 10 მაისი 2022 22:08
    1
    ლევანდოვსკიც თუ ვერ მოიყვანეს რა გვეშველება არვიცი
    ფანი [?]
    #15 10 მაისი 2022 21:20
    0
    rivaldo80,
    ნამდვილად.100%
    Culé [?]
    #14 10 მაისი 2022 21:17
    0
    ციტატა: tato777
    ani-messi-goat

    არანაიარად იაფი არ დაუჯდათ, 85 მილიონი ფუნტი დაუჯდათ და ეს თანხა გადაიყვანე ევროებში და 100 ცდება. რაც მთავარია ხელფასი წიწადში ექნება 18 მილიონი ფუნტი. ასე რომ არანაირად არ გამოდის იაფი. ამ თანხას ბარსავერ გადაიხდიდა.


    ბარსა არ იყო 400 მილიონი რო გადაიხადა 3 ფეხბურთელში??? :დ

    გრიზმანს არ დაუნიშნა 17 მილიონი??? თუ მეტი და 120 მილიონი გადაიხადა, იგივე კოუტინიო

    85 მილიონი ფუნტი თუ არ გადაიხადე ჰალანდში აბა 30 მილიონად ხო არ იყიდი :დ
    --------------------
    ლიონელ მესი მსოფლიო ჩემპიონიააააააააააა

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #13 10 მაისი 2022 20:44
    1
    ხოდა ნუნესზე დაჩალიჩდნენ...
    Culé [?]
    #12 10 მაისი 2022 20:22
    0
    მემგონი სულ 85 მილიონი დაუჯდათო :დდდ მაგარი იაფად გამოსულან
    --------------------
    ლიონელ მესი მსოფლიო ჩემპიონიააააააააააა

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #11 10 მაისი 2022 20:06
    7
    ანუ ვერ ვხვდები რატო აკრიტიკებთ იმის გამო რომ ბარსაში არ მოვიდა?! რატო უნდა მოსულიყო? კულე არ არის , ბარსას არ გულშემატკივრობდა , მამამისი სიტიში თამაშობდა , ყველაზე პრესტიჟულ ლიგაში გადავიდა სათამაშოდ , ფული არ მოაკლდება , სპორტული პროექტი სიტისაც კარგი აქვს , დომინანტურ ფეხბურთს თამაშობს და კლუბთან ერთად ყველა ტიტულისთვის იბრძოლებს , გუნდში გუარდიოლაა რომელიც უკეთესს გახდის და ბევრს ისწავლის , ლიგაში ბომბარდირობის მხრივ კონკურენტები არ მოაკლდება და აი რატო უნდა გადმოსულიყო ჩვენთან
    --------------------
    Other clubs : We have money !
    Barcelona : We have Alemani..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 10 მაისი 2022 19:59
    4
    ჰოლანდზე მაინცდამაინც ღორიათქო ვერ ვიტყვი იმის გამო რომ სიტიში წავიდა,მამამისი სიტიში თამაშობდა და ბავშვობიდან გილშემატკივრობდა მაგ გუნდს, თან სიტის მარტო გული ხოარააქ? გუარდიოლაა იქ და კარგი სპორტული პროექტიცააქ, საბოლოოდ იცოდა რომ ჩვენ მაგას ვერ გადავუხდიდით დიდ ხელფასს და ბარსას სიტი ამჯობინა, ხოდა ვისაც არ უნდა ბარსაში არ ჩვენ გვინდა მაშინ, არავის არ უნდა ჩაუვარდე ფეხებში, გუნდა თავი უნდა დაიფასოს და გუნდზე მაღლა არცერთი ფეხბურთელი არ უნდა დადგეს
    Culé [?]
    #9 10 მაისი 2022 19:58
    3
    აუ მარკოს ალონსოზე დაიწერა რაღაც, დავგუგლე “marcos alonso barcelona” და 80იანებიდან ამოგიგდო სურათი ბარსელონას ფორმით ფეხბურთელის, ჩელსის მარკოს ალონსოს ერთი-ერთში გავს და ისიც მარკოს ალონსოა თან, გამოვშტერდი რა ხდებათქო :დდდდ მამამისი ყოფილა არ ვიცოდი აქამდე ;დდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 10 მაისი 2022 19:39
    5
    აუუ ფატი იყოს ჯანმრთელი და დაასკდეს ჰოლანდი ზედ.ტიპი შედის მოედანზე,ურტყამს და იტანს.გამბედაობა აკლია და სწორიცაა ჯერ და არც უნდა გარისკოს ორთაბრძოლებში შესვლა.აი ახალი სეზონიდან გიჟივით უნდა იყოს.ფატი მაინც არ წარმომიდგენია,როგორც 9-იანი,უფრო შემქმნელია ეს ბიჭი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #7 10 მაისი 2022 19:37
    1
    ჟესუსზე რატო არ ფიქრობენ ნეტა, მშვენიერი ვარიანტი იქნება
    წევრი [?]