ბარსელონა და ასტონ ვილა კოუტინიოს ტრანსფერზე შეთანხმდნენ | ჟერარ რომერო

ბარსელონა და ასტონ ვილა კოუტინიოს ტრანსფერზე შეთანხმდნენ | ჟერარ რომერო

ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, "ბარსელონამ" და "ასტონ ვილამ" ფილიპე კოუტინიოს ტრანსფერის თაობაზე შეთანხმებას მიაღწიეს.

ესპანელი ჟურნალისტის ცნობით, ინგლისური კლუბი ბრაზილიელს 20 მილიონ ევროდ გამოისყიდის, ხოლო ფეხბურთელის უფლებების 50%-ს "ბარსა" შეინარჩუნებს. 

29 წლის ნახევარმცველი "ასტონ ვილას" იჯარით იანვარში შეუერთდა და ზაფხულიდან კი გუნდის სრულფასოვანი წევრი გახდება.

"ბარსელონას" 40 მილიონის მიღება სურდა, რაზეც ინგლისელები უარს აცხადებდნენ, თუმცა კატალონიელთათვის კოუტინიოს ხელფასისგან გათავისუფლებაც დიდი შვებაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 11 მაისი 2022 19:14
    0
    ფეხბურთელის უფლებების 50% რას ნიშნავს, ვითომ თუ გაყიდეს ჩვენც შეგვხვდება რამე?
    Culé [?]
    #11 10 მაისი 2022 18:48
    0
    კიდე ტრამვა აქვს თუ რატო არ ათამაშებენ
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 10 მაისი 2022 17:25
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    აქ ხალხი უმტიტის 10 მილიონად ყიდის, უმტიტი რომელსაც მხოლოდ ერთი თამაში აქვს ჩატარებული ამ სეზონში😑 თუ არ დაანახე ვინმეს როგორ თამაშობს, შეიძლება მკვდარი გონია და არ ყიდულობს 😪 ეს კიდე კარგად გავყიდეთ, 25 მლნ ჰქონდა წლიური ხელფასი. 20 მლნ+ ბონუსები, 50% უფლებებზე არის ძაან მაგარი ამაში. არაერთხელ მითქვამს რომ ძაან მიყვარს, მაგრამ ფაქტია მეტი არ ღირს, ცოტა ითამაშა თავიდან,მაგრამ მერე ვილამაც აურია და ახლა ვოტკინსი იგებს თამაშებს მარტო. კოუტინიო იმსახურებს უკეთეს გუნდს, ინგლისურს!!! არსენალი იქნება ძაან მაგარი, მაგრამ არამგონია იყიდონ... ეს თამაშები რაც დარჩა, უმტიტი, პუჩი, ეგეთი ხალხი უნდა ათამაშოს, რომ ფასი მოემატოთ და თუნდაც 5 მილიონად წაიყვანოს ვინმემ, ბოლო-ბოლო ბრაიტვეიტი გვყავს გუნდი, რომელიც სექტემბრის მერე მოედანზე არ მინახავს😑😑 ეგრე ხომ არავინ არ იყიდის....

    "ხალხის" არ ვიცი, მე ვყიდი 10 მილიონად უმთითს;
    იმის გამო, რომ უმთითია, მოქმედი მსოფლიო ჩემპიონი გუნდის ძირითადი დაცვის ცენტრი და ერთ დროს გაუვალი კედელი; რომელიც ოდესმე და რაღაცნაირად შეიძლება ამოიქოქოს, ამ დროს 28 წლისაა და კიდევ არის პოტენციალი, რომ რამდნეიმე სეზონი მაღალ დონეზე ჩაატაროს;
    ფორმაში და პიკში რომ იყოს, მაშინ 80-90 ლიმონი ეღირებოდა;
    ვისაც პოტენციურად 80-90 ღირებულების კაცის ყიდვა უნდა, 10 მილიონიც არ უნდა გარისკოს? მკვდარია და ვერ ითამაშებსო? თუ მკვდარია და თავი არ უიმედება, მაშინ დაასრულებდა კარიერას
    Culé [?]
    #9 10 მაისი 2022 17:02
    0
    აქ ხალხი უმტიტის 10 მილიონად ყიდის, უმტიტი რომელსაც მხოლოდ ერთი თამაში აქვს ჩატარებული ამ სეზონში😑 თუ არ დაანახე ვინმეს როგორ თამაშობს, შეიძლება მკვდარი გონია და არ ყიდულობს 😪 ეს კიდე კარგად გავყიდეთ, 25 მლნ ჰქონდა წლიური ხელფასი. 20 მლნ+ ბონუსები, 50% უფლებებზე არის ძაან მაგარი ამაში. არაერთხელ მითქვამს რომ ძაან მიყვარს, მაგრამ ფაქტია მეტი არ ღირს, ცოტა ითამაშა თავიდან,მაგრამ მერე ვილამაც აურია და ახლა ვოტკინსი იგებს თამაშებს მარტო. კოუტინიო იმსახურებს უკეთეს გუნდს, ინგლისურს!!! არსენალი იქნება ძაან მაგარი, მაგრამ არამგონია იყიდონ... ეს თამაშები რაც დარჩა, უმტიტი, პუჩი, ეგეთი ხალხი უნდა ათამაშოს, რომ ფასი მოემატოთ და თუნდაც 5 მილიონად წაიყვანოს ვინმემ, ბოლო-ბოლო ბრაიტვეიტი გვყავს გუნდი, რომელიც სექტემბრის მერე მოედანზე არ მინახავს😑😑 ეგრე ხომ არავინ არ იყიდის....
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 10 მაისი 2022 16:42
    0
    ციტატა: Moriba
    🟣 ასტონ ვილა ფილიპე კოუტინიოს გამოისყიდის - ბარსა თანხის დაკლებაზე თანახმაა და ინგლისელები მზად არიან ბრაზილიელში €20 მილიონი + ბონუსები გადაიხადონ 🤝💰
    პლიუს გრიზმანში მოგვცემენ 40 მილიონს და 6 ნაგავს მოვიშორებთ პლიუს და არის ფულირა დაცვუსთვისაც და შემტევისთვისაც

    ლენგლე და უმტიტი უნდა წაშავდნენ,შეიძლება დესტიც.ორივე ლატერალი მოსაყვანია,ერთი მარცხნივ ერთი მარჯვნივ,თუ არადა დაცვას ისევ დარხეული ექნება.ცენტრ მცველიც კაი იქნება.პუჩი წავა და ფრენკის ამბავი არვიცით,წასვლის შემთხვევაში ბერნარდო სილვა გაასწორებდა.ფატი თუ აღარ დაიმტვრა გოლების პრობლემაც მოგვეხსნება.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #7 10 მაისი 2022 16:39
    0
    🟣 ასტონ ვილა ფილიპე კოუტინიოს გამოისყიდის - ბარსა თანხის დაკლებაზე თანახმაა და ინგლისელები მზად არიან ბრაზილიელში €20 მილიონი + ბონუსები გადაიხადონ 🤝💰
    პლიუს გრიზმანში მოგვცემენ 40 მილიონს და 6 ნაგავს მოვიშორებთ პლიუს და არის ფულირა დაცვუსთვისაც და შემტევისთვისაც
    გულშემატკივარი [?]
    #6 10 მაისი 2022 16:38
    0
    ]
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    ფეხბურთელის უფლებების 50% რაარის და რათგვინდა

    თუ გაყიდის ასტონ ვილა აღებული თანხის 50%ბარსას მიცემს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 10 მაისი 2022 16:00
    0
    ძალიან ნორმალური გარიგება; მოსალოდნელი და ადექვატური;
    ეგეც 20 ლიმონი;
    დე იონგის და ბერნარდუს ბარტერი ცენტრს უფრო შემტევს გახდის, პლუს ვინგერზეც შეუძლია გადაწევა და ცრუ 9-იანზეც სილვას;
    კრისტენსენი მოსულია, კესიც;
    თუკი უმთითში ვინმემ 10, ლენგლეში კი 15 გადაიხადა, ეგეც საქმეა;
    დაცვის ცენტრი არაუხო-კრისტენსენი-გარსია და ბებრრი პიკე, უკვე არა უშავს...
    მინგესა გასაშვებია თუ ვინმემ 10-15 გადაიხადა, გამოდის, რომ უკვე 45-50 გროვდება;
    ლუკი-ბრაითვაიტი წავლენ სავარაუდოდ და ალბათ დესტიც, ალბათ ადამაც...
    გამოდის, რომ სატრანსფერო ბიუჯეტი 80-მდე იქნება, რის ფარგლებშიც შესაძლეველი იქნება ვინმეს მოყვანა
    ჩავის ყავს სარეზერვო გუნდებიც, ეგეც გასათვალისწინებელია;
    შემდეგი სეზონიდან ალბათ ბევრად უფრო შეკრული და დაბალანსებული შემადგენლობით დაიწყებს და ვნახოთ მერე
    ფანი [?]
    #4 10 მაისი 2022 15:50
    2
    40 მილიონი რო აქ გამოსასყიდი გადაიხადონ ეგ თანხა თუარადა გააჯვან სხვა ინგლისური კლუბებიც ინტერესდება კოუთინ მაგალითად არსენალი
    ეგენი უფრო მეტს გადაიხდიან
    მარა ყველა ხო ამათ აგოიმებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 10 მაისი 2022 15:19
    1
    იმედია კარგად ითამაშებს კოუ და უფრო ძლიერი გუნდი იყიდის კარგ ფასში,ლივერში რომ იყო ისეთი ვეღარ გახდება მაგრამ მთავარია იპოვა თავისი თამაში და თანდათან მოუმატებს, 50% კი საკმაოდ კარგი ვარიანტია
    გულშემატკივარი [?]
    #2 10 მაისი 2022 15:05
    1
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    ფეხბურთელის უფლებების 50% რაარის და რათგვინდა


    შემდჰომი გაყიდვიდან 50% ჩვენი იქნება. ყველქზე მთავარი სახელფასო ლიმიტია ჩვენთვის.
    ფანი [?]
    #1 10 მაისი 2022 14:51
    0
    ფეხბურთელის უფლებების 50% რაარის და რათგვინდა