მიზეზი, რატომაც ჩავისთვის ბერნარდუ სილვას შეძენა უმნიშვნელოვანესია

მიზეზი, რატომაც ჩავისთვის ბერნარდუ სილვას შეძენა უმნიშვნელოვანესია

ბოლო დღეებში გავრცელებული ცნობებით, "ბარსელონა", "მანჩესტერ სიტის" ფეხბურთელით, ბერნარდუ სილვათი ინტერესდება. 

ახლა კი, კატალონიური გამოცემა Mundo Deportivo ხსნის, თუ რატომაა მისი შეძენა ჩავი ერნანდესის გუნდისთვის უმნიშვნელოვანესი. 

წყაროს ცნობით, ჩავის ორი შიდა ნახევარმცველის ყოლის იდეა ხიბლავს - ერთი მათგანი პედრის სახით გუნდს უკვე ჰყავს,  მეორე კი, შესაძლოა, სწორედ ბერნარდუ იყოს.

ჩავის ახსოვს ის დრო, როცა ასეთი ტაქტიკით მოთამაშე პეპ გვარდიოლას "ბარსა" მსოფლიოში დომინირებდა, ამას კი 2 ნახევარმცველით ახერხებდა: ერთი თავად ჩავი იყო, მეორე - ანდრეს ინიესტა, ხოლო საყრდენის პოზიცია სერჟიო ბუსკეტსს ეკავა.

პედრის სახით "ბლაუგრანას" ინიესტას ტიპის შუახაზელი უკვე ჰყავს, მაგრამ, ფრენკი დე იონგი არც ჩავის ჰგავს და არც ინიესტას - კლუბი სილვას შეძენაზე სწორედ ამიტომ დაფიქრდა.

"მანჩესტერ სიტი", რომელიც დომინირებს და შეტევის განსაკუთრებული სტილი აქვს, სწორედ მსგავსი სისტემით თამაშობს და ჩავსაც სურს, გუნდის ასეთი ტაქტიკით გაყვანის შესაძლებლობა ჰქონდეს. აღსანიშნავია, რომ ამ სისტემას, ალექსია პუტელიასისა და აიტანა ბონმატის წყალობით, "ბარსას" ქალთა გუნდში ვხედავთ.

ჩავის ისეთი ნახევარმცველები უნდა, რომლებსაც ბურთის დაჭერა, მჭიდრო სივრცეებში თამაში, ცენტრში პასის გაკეთება და გოლების გატანა შეუძლიათ - ნახევარმცველები, რომლებიც, ბურთზე წასვლის ნაცვლად, მას ხაზებს შორის დაელოდებიან და გამოიყენებენ.

ბერნარდუ სილვამ "მანჩესტერ სიტის" დატოვების სურვილი არაერთხელ გამოთქვა. მას ლა ლიგაში თამაში სურს. გარდა ამისა, პორტუგალიელის აგენტი ჟორჟე მენდეშია, რომელსაც "ბარსასთან" შესანიშნავი ურთიერთობა აქვს და კატალონიელთა წარმომადგენლებს რამდენიმე დღის წინ შეხვდა. 

27 წლის ფეხბურთელი ნამდვილად "ბარსელონას" რადარზეა, მაგრამ, ჯერ არაფერი დაწყებულა. ყველაფერი სატრანსფერო ბაზარზე განვითარებულ მოვლენებზე, დე იონგისა და ბერნარდუს სურვილებსა და "ბარსასა" და "სიტის" გეგმებზეა დამოკიდებული.

როგორც MD იტყობინება, ფრენკი დე იონგის გაყიდვა მხოლოდ იმ შემთხვევაში განიხილება, თუ კლუბი უფრო მაღალი დონის მოთამაშის მოყვანას შეძლებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #28 7 მაისი 2022 23:02
    0
    ციტატა: Barca1980
    მემგონი რაღაც გეშლებათ , ფრენკი ვალვერდეს მწვრთნელობის დროს , ჯერ კიდევ აიაქსის მოთამაშე იყო და 2020 წლის ზაფხულში შეუერთდა გუნდს , ასე რომ ფერმერთან და მეყვავილესთან ჰქონდა შეხება და რაც იცოდა ისიც დაავიწყეს , ჩავის ხელში ბევრად კარგად გამოიყურება და გუნდზე თუ ვფიქრობთ , მისი გაშვება შეცდომაა . უმტიტს და ლენგლეს ტოვებდე და ბრეითვეიტსა და დემბელე ტრაორესს გუნდში და ფრენკის უშვებდე , ამას მხოლოდ ლუზერი მმართველობა გააკეთებს და შეუძლია ლაპოს გააგრძელოს , ისე დაიკარგა , რეებს ხლართავს კაცმა არ იცის , დიდი ეჭვი მაქვს მაგას კლუბი ადარდებდეს საერთოდ , თავის მართველობის გასახანგრძლივებლად აკეთებს ყველაფერს , მესიც იმიტომ მოიშორა , ნახა რაც გაუკეთა პრეზზიდენტს , შეეშინდა ბართოს ადგილზე , თვითონ არ აღმოჩენილიყო , ასე კი მესის თვითონ აღარ ენდომება მოსვლა , სანამ ეს აქ იქნება ! და კიდევ , დიდი ბაქიბუქით რომ დაიწყო აინტრახთან შეხვედრის გამოძიება , რაო კვალი დაიკარგა , რადგან ჩემამდე მოვიდავო ? არ კონტრაქტებზე აღარ ისმის არაფერი , სახელფასო ბალანსიც ისევ უარყოფითია , მგონი ჯობია , ლივერპულივით მივყიდოთ გუნდის 49% ისეთს ვისაც ფეხბურთის უყვარს და ფულიც არ აკლია , რა წააგო ლივერპულმა მაგით . ამ სააქციო საზოგადოებით კლუბი გაკოტრებამდე მივა საბოლოვოდ და თანაც პასუხისმგებელიც არავინ არ არის , ჩვენი ხელისუფლებასავით არიან , ბიუჯეტის ფულს როგორც უნდათ ისე ხარჯავენ და ვალები ჩვენ უნდა ვიხადოთ .

    სამწუხაროდ კლუბის წილი ჩვენ არ გვეკუთვნის თორე მივყიდოთ
    ფანი [?]
    #27 7 მაისი 2022 22:41
    0
    მემგონი რაღაც გეშლებათ , ფრენკი ვალვერდეს მწვრთნელობის დროს , ჯერ კიდევ აიაქსის მოთამაშე იყო და 2020 წლის ზაფხულში შეუერთდა გუნდს , ასე რომ ფერმერთან და მეყვავილესთან ჰქონდა შეხება და რაც იცოდა ისიც დაავიწყეს , ჩავის ხელში ბევრად კარგად გამოიყურება და გუნდზე თუ ვფიქრობთ , მისი გაშვება შეცდომაა . უმტიტს და ლენგლეს ტოვებდე და ბრეითვეიტსა და დემბელე ტრაორესს გუნდში და ფრენკის უშვებდე , ამას მხოლოდ ლუზერი მმართველობა გააკეთებს და შეუძლია ლაპოს გააგრძელოს , ისე დაიკარგა , რეებს ხლართავს კაცმა არ იცის , დიდი ეჭვი მაქვს მაგას კლუბი ადარდებდეს საერთოდ , თავის მართველობის გასახანგრძლივებლად აკეთებს ყველაფერს , მესიც იმიტომ მოიშორა , ნახა რაც გაუკეთა პრეზზიდენტს , შეეშინდა ბართოს ადგილზე , თვითონ არ აღმოჩენილიყო , ასე კი მესის თვითონ აღარ ენდომება მოსვლა , სანამ ეს აქ იქნება ! და კიდევ , დიდი ბაქიბუქით რომ დაიწყო აინტრახთან შეხვედრის გამოძიება , რაო კვალი დაიკარგა , რადგან ჩემამდე მოვიდავო ? არ კონტრაქტებზე აღარ ისმის არაფერი , სახელფასო ბალანსიც ისევ უარყოფითია , მგონი ჯობია , ლივერპულივით მივყიდოთ გუნდის 49% ისეთს ვისაც ფეხბურთის უყვარს და ფულიც არ აკლია , რა წააგო ლივერპულმა მაგით . ამ სააქციო საზოგადოებით კლუბი გაკოტრებამდე მივა საბოლოვოდ და თანაც პასუხისმგებელიც არავინ არ არის , ჩვენი ხელისუფლებასავით არიან , ბიუჯეტის ფულს როგორც უნდათ ისე ხარჯავენ და ვალები ჩვენ უნდა ვიხადოთ .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 7 მაისი 2022 22:08
    1
    პორტუგალიელის აგენტი ჟორჟე მენდეშია, რომელსაც "ბარსასთან" შესანიშნავი ურთიერთობა აქვს და კატალონიელთა წარმომადგენლებს რამდენიმე დღის წინ შეხვდა.
    ნუ რადგან ჟორჟე მენდესს ბარსასთან კარგი ურთიერთობა ქონია, ჩათვალეთ მოგვიყვანია. როგორც ჰოლანდი, რაიოლაც ლაპორტას ძმაკაცი იყო.
    ფანი [?]
    #25 7 მაისი 2022 21:30
    0
    ციტატა: tato777
    Gaucho24,

    კი ბატონო კოუს, გრიზის და დემბელეს ყიდვა იყო არასწორი და უეკუოდ დაკარგული თანხა. ნეიმარში აღებული ფულით 160-180 მილიონად შეიძლებოდა მბამპეს ყიდვა და როგორ მახსოვს შეკოგვთავაზეს კიდეც, მაგრამ დედა უხსენებელმა ბართომეუმ ადგა და კოუ და დემბელე მოათრია. არადა მბამპე რომ გვეყიდა მესი-სუა-მბამპეს ტრიო დამიჯერე მინიმუმ 1 ლიგას მაინც დადებდნენ, აბა ესპანეთს ისედაც იგებდნენ. მბამპეს არ ყიდვა იყო დიდი შეცდომა, მერე ადგა მბამპე და ჯერ იჯარით წავიდა პსჟ-ში და შემდეგ წელს გამოისყიდეს მგონი 180 მილიონად. არადა ჩვენ ეგრევ რომ შეგვეთავაზებიმა 160 ეგრევე მოგვცემდნენ.
    ისტორიულად ბარსას ყოველთვის ერხეოდა, როდესაც გადადიოდა ვარსკვლავების ყიდვაზე და ყურადღებას არ აქცევდა ლა მასიას. ამიტომ ფეხბურთელებში უაზროდ თანხების ყრას ჯობია გავიჭირვოთ 2-3 წელი და არ არსებობს ბარსამ სერიოზული შევსება არ მიიღოს ფილიალიდან.

    კი მაგაში გეთანხმები რომ ვარსკვლავებში უაზროდ ბევრს ხარჯავენ და ლამასიას ყურადღებას აღარ აქცევენ , უბრალოდ არ მესმის ფრენკის დონის ფეხბურთელი იყიდო და სხვა პოზიციაზე ათამაშო და შემდეგ ამის გამო გააკრიტიკო , ფეხბურთი მხოლოდ გოლები და ასისტები არაა , უდიდესი მნიშვნელობა აქვს სხვა რაღაცებს და რატომღაც ამას ყურადღებას არ აქცევენ შეფასებისას და მხოლოდ სტატისტიკას ეყრდნობიან რაც სისულელეა , დრო გვიჩვენებს რა და როგორ იქნება მაგრამ ბუსკეცს უკვე ჭირდება შემცვლელი რადგან უამრავი შეცდომა აქვს ზონებში გადაადგილებისას , სივრცის შევსებისას და ფრენკი უკვე უნდა მდგარიყო მის პოზიციაზე მაგრამ ბუსკეცს როგორ დასვამენ სკამზე? არ შეიძლებ

    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Gaucho24
    ჩემი პირადი აზრია რომ ფრენკი უკეთესი საყრდენია ვიდრე კესი , არ ვამბობ რომ კესი ცუდია , უბრალოდ მე ვერ ვხედავ კესის პაულინიოს ვიდალს და მსგავსი მებრძოლი ჯანიანი ტიპის ფეხბურთელებს ბარსაში , მას შემდეგ რასაც ბუსკეცს ვუყურებ , ჩემი აზრით ბუსკეცს როდრი შეცვლის კარგად მაგრამ ვინ მოგვცემს როდრის? ფრენკის რომ უშვებ მინიმუმ მასზე უკეთესი უნდა მოიყვანო მის პოზიციზე სადაც მხოლოდ ბუსკეცი გყავს , და ვერ მოიყვანენ , თორე ბერნარდოსაც მივესალმები ძალიანაც მინდა რომ მოვიდეს , მაგრამ ფრენკის გაშვება უდიდესი სისულელე მგონია

    ფრენკი საყრდენზე ვალვერდემაც სცადა და კუმანმაც და ორივესთას იმდენად ცუდი იყო რო 5-6 მატჩზე მეტი არც კი ანდეს ეგ პოზიცია. ფრენკი საყრდენზე კარგია ორ საყრდენიან სქემაში და ჰოლანდიაში ჩანს ეგ ყველაფერი. არაა ფრენკი ბარსას სტილის ფეხბურთელი და ვერასდროს ვერ იქნება. კესი ნახე რამდენად უკეთესი იქნება, აგერ მე და აგერ შენ. ჯანიანი როა მაგიტომ რომ არ მოგწონს მეუცნაურება ძაან.

    ჯანიანი როა მაგიტომ არა , უბრალოდ თვისებები , სივრცის აღქმა , მოედნის ხედვა , ტემპის კონტროლი , ზონებს შორის გსდაადგილება და პასები , მგონია რომ ნაკლებად აქვს , რაშიც კარგია არის პრესინგი , ორთაბრძოლები , სტამინა , ჯანი , მაგრამ საკმარისი არაა იმისთვის რომ ბარსას ძირითადი ჩამშლელი იყოს , თორე არ ვამბობ რომ ცუდია , მივესალმები კიდეც უბრალოდ არა ძირითადისთვის , არამედ გეგმა ბ სთვის

    უბრალოდ , რატომღაც ნახევარდაცვა ბევრს გონია რომ ერთი პოზიციაა და იდეაში ბევრად მეტია , მარტივი მაგალითისთვის ფრენკის 6 იანზე ან 8 იანზე დაყენება ნიშნავს რომ ლევანდოვსკი ფლანგზე ათამაშო , ანუ ნახევარმცველი მინიმუმ სამ კატეგორიად იყოფა და კიდევ უფრო მეტადაც , ინიესტას და ხავის რომ ადგილები გაეცვალათ მივიღებდით ძალიან ცუდ შედეგს , მიუხედავად იმისა რომ ორივე ცენტრში უნდა მდგარიყო და ნახევარმცველი უნდა ყოფილიყო , ბუსკეცი რომ 8 იანზე ავწიოთ რა მოხდება? სისულელეა ხო? ხოდა 2-3-4-5 თამაში ასე იძულებით რომ ბუსკეცი დავასვენოთ , ტრავმირებულია ან რამე და მოდი ფრენკი დავყენოთ არ შეიძლება
    გულშემატკივარი [?]
    #24 7 მაისი 2022 21:20
    0
    ციტატა: Gaucho24
    ჩემი პირადი აზრია რომ ფრენკი უკეთესი საყრდენია ვიდრე კესი , არ ვამბობ რომ კესი ცუდია , უბრალოდ მე ვერ ვხედავ კესის პაულინიოს ვიდალს და მსგავსი მებრძოლი ჯანიანი ტიპის ფეხბურთელებს ბარსაში , მას შემდეგ რასაც ბუსკეცს ვუყურებ , ჩემი აზრით ბუსკეცს როდრი შეცვლის კარგად მაგრამ ვინ მოგვცემს როდრის? ფრენკის რომ უშვებ მინიმუმ მასზე უკეთესი უნდა მოიყვანო მის პოზიციზე სადაც მხოლოდ ბუსკეცი გყავს , და ვერ მოიყვანენ , თორე ბერნარდოსაც მივესალმები ძალიანაც მინდა რომ მოვიდეს , მაგრამ ფრენკის გაშვება უდიდესი სისულელე მგონია

    ფრენკი საყრდენზე ვალვერდემაც სცადა და კუმანმაც და ორივესთას იმდენად ცუდი იყო რო 5-6 მატჩზე მეტი არც კი ანდეს ეგ პოზიცია. ფრენკი საყრდენზე კარგია ორ საყრდენიან სქემაში და ჰოლანდიაში ჩანს ეგ ყველაფერი. არაა ფრენკი ბარსას სტილის ფეხბურთელი და ვერასდროს ვერ იქნება. კესი ნახე რამდენად უკეთესი იქნება, აგერ მე და აგერ შენ. ჯანიანი როა მაგიტომ რომ არ მოგწონს მეუცნაურება ძაან.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    ფანი [?]
    #23 7 მაისი 2022 21:17
    0
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Gaucho24

    ბურთის ამოტანა მარტო? პასის კულტურა , მოედნის ხედვა , ტემპის შეგრძნება და კონტროლი , სივრცის ათვისება და შექმნა , დასწრებაზე თამაში და დრიბლინგი , ბურთის კონტროლი.. მხოლოდ ბურთის ამოტანა? კესი ახლოსაც ვერ მოვა ფრენკისთან რითიც ჯობს მხოლოდ ფიზიკაა და ბარსელონაში მხოლოდ ფიზიკა არაფერში გამოადგება , კესი სკამისთვის შეიძლება მებრძოლია და ჯანზეა მაგრამ ბუსკეცს ვერც კი შეცვლის და არც უნდა განიხილებოდეს და ის რომ ფრენკი ცუდად გამოიყურება და ვერ წყვეტს ვარსკვლავებს არასწორი პოზიციის გამოა

    კესი დაცვაში აბსოლუტურად ყველა კომპონენტში ჯობს დე იონგს. ბურთის ართმევა, პრესინგი, ფიზიკა, თამაშის წაკითხვა, ვარდნა (ეგრედწოდებული "პადკატი"). რაც შეეხება კესის შემტევ პოტენციალს, შეგიძლია სტატისტიკა ნახო და შეადარო ფრენკისას, ასისტსაც მეტს აკეთებს და გოლსაც მეტს იტანს, მიუხედავად იმისა, რომ საყრდენად თამაშობს. ბურთის კონტროლი არც კესის დაეწუნება და არც ტექნიკა სხვათაშორის, ისევე როგორც ტემპის კონტროლი და შეგრძნება. ვიმეორებ ერთადერთი რაშიც ჯობს კესის არის ბურთის ამოტანა და ეგეც დაავიწყდა მაგ საცოდავს. აა ხო კიდე რაც მთავარია სტაბილური ფებხურთელია კესი და წლიდან წლამდე უმატებს. რაღაც ძაან ალმაცერად უყურებთ კესის, არადა ახლა დე იონგზე მაღლა დგას. ცარიელი პიარია ფრენკისგან დარჩენილი.

    ჩემი პირადი აზრია რომ ფრენკი უკეთესი საყრდენია ვიდრე კესი , არ ვამბობ რომ კესი ცუდია , უბრალოდ მე ვერ ვხედავ კესის პაულინიოს ვიდალს და მსგავსი მებრძოლი ჯანიანი ტიპის ფეხბურთელებს ბარსაში , მას შემდეგ რასაც ბუსკეცს ვუყურებ , ჩემი აზრით ბუსკეცს როდრი შეცვლის კარგად მაგრამ ვინ მოგვცემს როდრის? ფრენკის რომ უშვებ მინიმუმ მასზე უკეთესი უნდა მოიყვანო მის პოზიციზე სადაც მხოლოდ ბუსკეცი გყავს , და ვერ მოიყვანენ , თორე ბერნარდოსაც მივესალმები ძალიანაც მინდა რომ მოვიდეს , მაგრამ ფრენკის გაშვება უდიდესი სისულელე მგონია
    Culé [?]
    #22 7 მაისი 2022 21:13
    0
    Gaucho24,

    კი ბატონო კოუს, გრიზის და დემბელეს ყიდვა იყო არასწორი და უეკუოდ დაკარგული თანხა. ნეიმარში აღებული ფულით 160-180 მილიონად შეიძლებოდა მბამპეს ყიდვა და როგორ მახსოვს შეკოგვთავაზეს კიდეც, მაგრამ დედა უხსენებელმა ბართომეუმ ადგა და კოუ და დემბელე მოათრია. არადა მბამპე რომ გვეყიდა მესი-სუა-მბამპეს ტრიო დამიჯერე მინიმუმ 1 ლიგას მაინც დადებდნენ, აბა ესპანეთს ისედაც იგებდნენ. მბამპეს არ ყიდვა იყო დიდი შეცდომა, მერე ადგა მბამპე და ჯერ იჯარით წავიდა პსჟ-ში და შემდეგ წელს გამოისყიდეს მგონი 180 მილიონად. არადა ჩვენ ეგრევ რომ შეგვეთავაზებიმა 160 ეგრევე მოგვცემდნენ.
    ისტორიულად ბარსას ყოველთვის ერხეოდა, როდესაც გადადიოდა ვარსკვლავების ყიდვაზე და ყურადღებას არ აქცევდა ლა მასიას. ამიტომ ფეხბურთელებში უაზროდ თანხების ყრას ჯობია გავიჭირვოთ 2-3 წელი და არ არსებობს ბარსამ სერიოზული შევსება არ მიიღოს ფილიალიდან.
    გულშემატკივარი [?]
    #21 7 მაისი 2022 20:58
    1
    ციტატა: Gaucho24

    ბურთის ამოტანა მარტო? პასის კულტურა , მოედნის ხედვა , ტემპის შეგრძნება და კონტროლი , სივრცის ათვისება და შექმნა , დასწრებაზე თამაში და დრიბლინგი , ბურთის კონტროლი.. მხოლოდ ბურთის ამოტანა? კესი ახლოსაც ვერ მოვა ფრენკისთან რითიც ჯობს მხოლოდ ფიზიკაა და ბარსელონაში მხოლოდ ფიზიკა არაფერში გამოადგება , კესი სკამისთვის შეიძლება მებრძოლია და ჯანზეა მაგრამ ბუსკეცს ვერც კი შეცვლის და არც უნდა განიხილებოდეს და ის რომ ფრენკი ცუდად გამოიყურება და ვერ წყვეტს ვარსკვლავებს არასწორი პოზიციის გამოა

    კესი დაცვაში აბსოლუტურად ყველა კომპონენტში ჯობს დე იონგს. ბურთის ართმევა, პრესინგი, ფიზიკა, თამაშის წაკითხვა, ვარდნა (ეგრედწოდებული "პადკატი"). რაც შეეხება კესის შემტევ პოტენციალს, შეგიძლია სტატისტიკა ნახო და შეადარო ფრენკისას, ასისტსაც მეტს აკეთებს და გოლსაც მეტს იტანს, მიუხედავად იმისა, რომ საყრდენად თამაშობს. ბურთის კონტროლი არც კესის დაეწუნება და არც ტექნიკა სხვათაშორის, ისევე როგორც ტემპის კონტროლი და შეგრძნება. ვიმეორებ ერთადერთი რაშიც ჯობს კესის არის ბურთის ამოტანა და ეგეც დაავიწყდა მაგ საცოდავს. აა ხო კიდე რაც მთავარია სტაბილური ფებხურთელია კესი და წლიდან წლამდე უმატებს. რაღაც ძაან ალმაცერად უყურებთ კესის, არადა ახლა დე იონგზე მაღლა დგას. ცარიელი პიარია ფრენკისგან დარჩენილი.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    ფანი [?]
    #20 7 მაისი 2022 20:57
    2
    ციტატა: tato777
    Gaucho24,

    მეგობარო, ვთვქვათ დაგეთანხმე და ფრენკის ესეთი უჟილკო და უმუღამო თამაში იმის ბრალია, რომ თავის პოზოციაზე არ ათამაშებენ (არადა ჩემი აზრით ფრენკი ვერცერთ პოზიციაზე ვერ გაქაჩავს ბარსაში, რადგან არ ერგება ამ ბარსას სტილს და არ აქვს ის თვისებები რაც ბარსაშია საჭირო და შ….ი თუ გინდა) ვერსად დავინახე მაგის განსაკუთრებული პასის კულტურა და ვერც კონტროლი, ასევე ვერც ტემპის შეგრძნება. ჩემი აზრით თუ სიტი ბერნანდოში გაცვლაზე წამოვა იქნებ ერთი 10-20 მილიონიც დაგვიმატოს მაშინ ლაპორტამ თავის ხელით ჩაუყვანოს გრენკი ინგლისში.

    მოდი მივყვეთ , ცესკი დაფრინავდა არსენალში , 50მეტრიან ისეთ პასებს აკეთებდა ბევრს არ დაესიზმრებოდა , მოიყვანეს ხავის შემცვლელად და უი ხავი ჯერ არ მიდის და ცესკს რა ვუყოთ? მოდი ცრუ ფორვარდად ვათამაშოთ აბა ტყუილად ხო არ მოვიყვანეთო და გაფუჭდა , ინიესტას შემცვლელად კოუტინიო მოიყვანეს და უი მოდი ნეიმარის მაგივრად ფლანგზე ვათამაშოთო და გაფუჭდა დაიკარგა , მოდი გრიზმანი ვიყიდოთო და რაში გვჭირდებოდა? ორი ფორვარდით არ ვთამაშობდით და თან იმ სივრცეში მოქმედებდა სადაც მესი და რა მოხდა? დაიკარგა , მოდი ფრენკი ვიყიდოთო აიაქსში დაფრინავს არავის ატარებს და ბურთს არ კარგავსო , მოიყვანეს და სხვა პოზიციაზე დააყენეს , სხვა სივრცეში , სხვა დავალებებით , იცი როგორია როცა სხვა პოზიციაზე გათამაშებენ სხვა სივრცეში? დაკარგულია , სივრცეს ვერ აღიქვამს და რა გასაკვირია რომ პასსაც ვერ აკეთებს , ასე და ამგვარად ძალიან ბევრი ფეხბურთელი თან კარგი , ასე გააფუჭა ბარსელონამ
    Culé [?]
    #19 7 მაისი 2022 20:55
    0
    Gaucho24,
    და კიდევ ერთ რიტორიკულ შეკითხვას დაგისვავ. შარშან ყველამ ვნახეთ, რომ ბუსკეტსი ძაან ამოვარდა ფორმიდან და დაჟე კუმანმაც კი, რომლისთვისაც ფრენკი ყველაზე საყვარელი ფეხბურთელია და ასევე აქვთ ძაან ახლო ურთიერთობა, 2-3 შემთხვევის გარდა რატომ არ დააყენა ფრენკი საყრდენად?! სადაც დააყენა თამაშებში იმის შემდეგ რატომ დააყენა კვლავ ბუსკეტსი საყრდენად? ჩემი აზრითდაჟე ჯიუტი და თავგასიებული კუმანიც კი მიხვდა რომ საყრდენზე ფრენკის დაყენება ბარსაში დიდი შეცდომაა. რომ ამბობ თამაშებში დააყენოს რა ვარჯიშებზე ვერც კუმანი და ვერც ხავი ვერ ხედავენ, რომ ფრენკი საყრდენზე გამქაჩავია?! მე იმას არ ვამბობ, რომ ფრენკი ცუდი იგროკია, პირიქით ძაან მაგარი იგროკია, მაგრამ ვერ ჯდება ამ ბარსას სტილში და რაც გინდა ის უქენი, ბაზარი არაა შეიძლება მანჩეში ან ბაიერნი ოქროს ბურთიც აიღოს, მაგრამ ბარსაში ამაზე მეტს ვერ გააკეთებს რასაც ეხლა აკეთებს. რაც შეეხება კოუს, გრიზმანს ან სესკს ეს ყველა არასწორი ტრანსფერია გაკეთებული. კოუს სივრცე სჭირდება სათამაშოდ, რასაც ბარსას ყველა უზღუდავს. გრიზმანი სუფთა ატლეტიკოს სტილის ფეხბურთელია და მორჩა. სესკი კიდევ სულ სხვა პოზიციაზე ათამაშეს ვიდრე არსენალში თამაშობდა და იმიტომ ჩაიკარგა, ხოლო ის პოზოცია რასაც სესკი. არსენალში თამაშობდ მესის ჰქონდა ათვისებული და სესკს არავინ გააკარებდა.
    წევრი [?]
    #18 7 მაისი 2022 20:46
    1
    დე იონგი მაგრად მეცოდება ,ტიპი საყრდენად მოვიდა კლუბში და დებილმა ვალვერდემ შემტევ ნახევარ მცველად გამოვიყენებო მერე მწყემსი მოიყვანეს და იმან სულ სხვა რაღაც დაავალა,მოკლედ ტიპს კარიერა თავდაყირა დაუყენეს, მაგის გარდა კუმანმა ცენტრალურ მცველადაც კი დააყენა ერთი ორჯერ. ხოდა ეხლა 6 თვეში ჩავის დანიშვნიდან ,რომელსაც სულ სხვა ტაქტიკა აქვს სასტავი ითხოვს ამ კაცისგან უმაღლეს დონეს .სასტავ თვალი გაახილეთ ერთი მარტო კარებში არ ყავთ ჩაყენებული მგონი. მე პირადად ამის ნახვა ბუსკეცის ადგილზე უფრო გამისწორდებოდა პროსტა ის ფორმა უნდა დაიბრუნოს რაც აიაქსში ქონდა .და ბერნარდუ სილვას მივესალმები მაგან რეალთან ორივე მატჩში მაგრად ითამაშა და ვფიქრობ ჩავის ბარსას შეეფერება და ცხადია ეგ უფრო კარგად ითამაშებს ცენტრში ვიდრე კარიერა საყრდენად დაწყებული დე იონგი.
    Culé [?]
    #17 7 მაისი 2022 20:36
    0
    Gaucho24,

    მეგობარო, ვთვქვათ დაგეთანხმე და ფრენკის ესეთი უჟილკო და უმუღამო თამაში იმის ბრალია, რომ თავის პოზოციაზე არ ათამაშებენ (არადა ჩემი აზრით ფრენკი ვერცერთ პოზიციაზე ვერ გაქაჩავს ბარსაში, რადგან არ ერგება ამ ბარსას სტილს და არ აქვს ის თვისებები რაც ბარსაშია საჭირო და შ….ი თუ გინდა) ვერსად დავინახე მაგის განსაკუთრებული პასის კულტურა და ვერც კონტროლი, ასევე ვერც ტემპის შეგრძნება. ჩემი აზრით თუ სიტი ბერნანდოში გაცვლაზე წამოვა იქნებ ერთი 10-20 მილიონიც დაგვიმატოს მაშინ ლაპორტამ თავის ხელით ჩაუყვანოს გრენკი ინგლისში.
    ფანი [?]
    #16 7 მაისი 2022 20:34
    2
    ციტატა: Davita
    რა დაგიჩემებიათ ჩამშლელიო რო იძახით, სად ნახეთ დეიონგის მაგარი ჩამშლელობა? რამდენი მაგ პოზიციაზე დადგა იმდენჯერ ცენტრი წავაგეთ, ბერნადოში თუ გაგვიცვალეს მეტი რაგვინდა, იდიალურია სილვა

    რამდენჯერ დადგა ? 2 ჯერ? 3ჯერ? და ეს საკმარისია როცა ამდენი ხანი შენს პოზიციაზე არ გათამაშებენ და იძულებით გაყენებენ 2 ჯერ? ყველა ფეხბურთელს ჭირდება ნდობა , რომ იგრძნოს თავისუფლება და თავდაჯერებულობა , ნახე კარგად აიაქსის თამაშები ან ნიდერლანდების , აქ კიდე ტიპს ხან 6 იანზე ათამაშებენ , ხან 8 იანზე , ხან ცრუ ფორვარდად და ხან ცენტრალურ მცველად , მაინტერესებს შენი აზრით ბუსკეცი რომ დააყენო 8 იანზე კარგად ითამაშებს? ეჭვი მეპარება და ფრენკი წლებია სხვადასხვა პოზიციაზე თამაშობს და გადაბმულად რამდენიმე მატჩიც კი არ ჩაუტარებია თავის პოზიციაზე , იმედია დარჩება და მომავალ სეზონში თავის პოზიციაზე ვნახავთ თუ არადა ვუყუროთ როგორ გამოიყენებს ტემ ჰააგი სწორად ან ბაიერნში როგორ მოწყვეტს ვარსკვლავებს..
    ფანი [?]
    #15 7 მაისი 2022 20:31
    1
    ბერნარდო სილვა ნამდვილად გააძლიერებდა ბარსელონას , თუმცა ვთვლი რომ დე იონგის ხარჯზე მისი მოყვანა ძალიან დიდი შეცდომა იქნება . თვითონ ხავი იძახის , რომ ფრენკის შესაძლებლობების მქონე ნახევარმცველები , სულ 4-5 მსოფლიოში და ასეთი ფეხბურთელის გაშვება , როდესაც ბალასტით არის სავსე გუნდი , მე პირადად ძალიან დიდი შეცდომა მგონია .
    ფანი [?]
    #14 7 მაისი 2022 20:27
    1
    რა დაგიჩემებიათ ჩამშლელიო რო იძახით, სად ნახეთ დეიონგის მაგარი ჩამშლელობა? რამდენი მაგ პოზიციაზე დადგა იმდენჯერ ცენტრი წავაგეთ, ბერნადოში თუ გაგვიცვალეს მეტი რაგვინდა, იდიალურია სილვა
    ფანი [?]
    #13 7 მაისი 2022 20:20
    2
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    ციტატა: Albicelecte
    ბერნარდუ უძლიერესია და ვინც ფრენკში გაცვლას შეცდომად თვლის, ის შემტევ სტილს კარგად ვერ აფასებს;
    ბერნარდუ აშკარად უფრო შეტევითი თვისებისაა და ვინგერადაც ვარგა, ფლეიმეიქერადაც და ცრუ 9-იანადაც

    კი მარა ჩამშლელი? ბუსი წავა ერთ-ორ წელიწადში და მთლად კესის იმედზეც არუნდა ვიყოთ

    კესის დაასკდეს დე იონგი ნებისმიერ დაცვით უნარში და გინდა შემტევში კიდე, ერთადერთი რაშიც დე იონგი ჯობს არის ბურთის ამოტანა და მაგასაც ვეღარ აკეთებს.

    ბურთის ამოტანა მარტო? პასის კულტურა , მოედნის ხედვა , ტემპის შეგრძნება და კონტროლი , სივრცის ათვისება და შექმნა , დასწრებაზე თამაში და დრიბლინგი , ბურთის კონტროლი.. მხოლოდ ბურთის ამოტანა? კესი ახლოსაც ვერ მოვა ფრენკისთან რითიც ჯობს მხოლოდ ფიზიკაა და ბარსელონაში მხოლოდ ფიზიკა არაფერში გამოადგება , კესი სკამისთვის შეიძლება მებრძოლია და ჯანზეა მაგრამ ბუსკეცს ვერც კი შეცვლის და არც უნდა განიხილებოდეს და ის რომ ფრენკი ცუდად გამოიყურება და ვერ წყვეტს ვარსკვლავებს არასწორი პოზიციის გამოა
    გულშემატკივარი [?]
    #12 7 მაისი 2022 20:12
    1
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    ციტატა: Albicelecte
    ბერნარდუ უძლიერესია და ვინც ფრენკში გაცვლას შეცდომად თვლის, ის შემტევ სტილს კარგად ვერ აფასებს;
    ბერნარდუ აშკარად უფრო შეტევითი თვისებისაა და ვინგერადაც ვარგა, ფლეიმეიქერადაც და ცრუ 9-იანადაც

    კი მარა ჩამშლელი? ბუსი წავა ერთ-ორ წელიწადში და მთლად კესის იმედზეც არუნდა ვიყოთ

    კესის დაასკდეს დე იონგი ნებისმიერ დაცვით უნარში და გინდა შემტევში კიდე, ერთადერთი რაშიც დე იონგი ჯობს არის ბურთის ამოტანა და მაგასაც ვეღარ აკეთებს.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 7 მაისი 2022 20:01
    2
    ბერნარდო დაიდოს უეჭველი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #10 7 მაისი 2022 19:52
    1
    ძირითადი:
    პედრი - ბუსი - ბერნარდო
    სათადარიგო:
    გავი - ნიკო - კესი

    1. კესი უკვე ნაყიდია
    2. პედრი, ნიკო, გავი ხელშეუხებელი
    3. პუჩს ყველა ვარიანტში ერხევა
    4. ბერნარდოს თუ მოიყვანენ მაგარი იქნება მაგრამ ლოგიკურად ან ფრენკი უნდა ამოვარდეს და ან ბუსი… ბუსი ასაკშია მაგრამ მაგისი დაკარგვა საყრდენის პოზიციაზე ძალიან დაეტყობა გუნდს 🤷🏻‍♂️ პლუს გუნდის კაპიტანია, ლეგენდა და ჩავის საუკეთესო მეგობარი
    ფანი [?]