ჩავისთან საუბრის შემდეგ ფრენკი დე იონგი თავს კარგად გრძნობს

ჩავისთან საუბრის შემდეგ ფრენკი დე იონგი თავს კარგად გრძნობს

SER-ის ცნობით, ჩავი ერნანდესთან საუბრის შემდეგ, ფრენკი დე იონგი თავს კარგად გრძნობს და თავდაჯერებულია.

ამავე წყაროს ინფორმაციით, მწვრთნელთან საუბარი და "მალიორკას" წინააღმდეგ კარგი პერფორმანსი მის "ბარსელონურ" მომავალზე დიდ გავლენას მოახდენს.

ადრე გავრცელებული ცნობებით, ერიკ ტენ ჰაგს "მანჩესტერ იუნაიტედში" ფრენკის მიყვანა სურდა, თუმცა, ჩავი და თავად კლუბი ნიდერლანდელის გაშვებას არ აპირებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 4 მაისი 2022 15:07
    2
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ამის გაყიდვა რომ გინდათ ხალხს მეცინება თქვენზე, უკეთესი ვინ მოგყავთ?

    ახლა დავფიქრდი და ვერ მოვიგონე, ასე სწრაფად. ყოველშემთხვევაში რამდენადაც ამის გაყიდვა უნდათ, იმ ფასში უკეთესს არავის.
    Culé [?]
    #8 4 მაისი 2022 14:25
    0
    მომდევნო სეზონშო მიოხოდება იმედია.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #7 4 მაისი 2022 14:21
    3
    ამის გაყიდვა რომ გინდათ ხალხს მეცინება თქვენზე, უკეთესი ვინ მოგყავთ?
    ფანი [?]
    #6 4 მაისი 2022 11:09
    0
    ციტატა: gecheche
    მალიორკასთან კარგად ითამაშა ამან ?

    მშვენივრად
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #5 4 მაისი 2022 09:19
    0
    ციტატა: tato777
    ისე ღადაობა ისაა, რომ აქ ბევრი ტორესს, რომელიც რაღაც 4 თვეა გადმოვიდა, არც ადაპტაცია გაუვლია და არც რამე მოსამზადებელი ეტაპი და თან დიდი ხანი ტრავმირებული იყო აგინებენ დედის კბილებს და ამ დროს დეიონგს რომელშიც ბარსამ თითქმის 80 მილიონი გადაიხადა და 3 წლის განმავლობაში შეიძლება მაქსიმუმ 5 თამაში გამოყო, რომელიც მაგრად ჩაატარა, ადიდებენ და ბარსას იმედად გამოყავთ და თუ ის წავიდა ბარსა დაიღუპება. ორმაგი სტანდარტი

    ტორეს რა ადაპტაცია უნდა? იანვრიდან მოყოლებული აქაა, პეპის გუნდიდან გადმოვიდა ბოლობოლო, ჩელსიდან ან სხვა ავტობუსა გუნდიდან ხოარა? 2 მეტრიდან რაგბის ბოძებს რო აცილებს ბურთს ეგარის ადაპტაციის ბრალი? ჩვეუკებრივი ჩლუნგი და მაზილააა.. დეიონგი ბარსაში ვერ ბრწყინავს კიბატონო, მაგის გაყიდვასაც ვემხრობი მაგრამ ტორეს არც შევადარებ, ბარსასთვის დეიონგი უფრო მეტს აკეთებს და უფრო მნიშვნელოვანიცაა ვიდრრე ეგ ვითომ ფორვარდი
    Culé [?]
    #4 3 მაისი 2022 23:28
    1
    ისე ღადაობა ისაა, რომ აქ ბევრი ტორესს, რომელიც რაღაც 4 თვეა გადმოვიდა, არც ადაპტაცია გაუვლია და არც რამე მოსამზადებელი ეტაპი და თან დიდი ხანი ტრავმირებული იყო აგინებენ დედის კბილებს და ამ დროს დეიონგს რომელშიც ბარსამ თითქმის 80 მილიონი გადაიხადა და 3 წლის განმავლობაში შეიძლება მაქსიმუმ 5 თამაში გამოყო, რომელიც მაგრად ჩაატარა, ადიდებენ და ბარსას იმედად გამოყავთ და თუ ის წავიდა ბარსა დაიღუპება. ორმაგი სტანდარტი
    Culé [?]
    #3 3 მაისი 2022 23:00
    1
    რა ებაზრა ჩავიმ გასაიდუმლოებულია?
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #2 3 მაისი 2022 22:35
    4
    ციტატა: gecheche
    მალიორკასთან კარგად ითამაშა ამან ?

    და ცუდად რატო ითამაშა? გოლი ან ასისტი რომ არ მიითვალა?
    გულშემატკივარი [?]
    #1 3 მაისი 2022 21:47
    0
    მალიორკასთან კარგად ითამაშა ამან ?