ჩავის პრესკონფერენცია რაიოსთან მატჩის წინ

ჩავის პრესკონფერენცია რაიოსთან მატჩის წინ

ჩავი ერნანდესმა "რაიო ვალიეკანოსთან" მატჩის წინ პრესკონფერენცია გამართა:

ხვალ ოქროს შესაძლებლობა გვაქს, რათა ცხრილში მეორე ადგილი გავიმყაროთ იმ მეტოქის წინააღმდეგ, რომელიც ჩვენზე ზეწოლას მოახდენს და რომელიც ირალასთან შესანიშნავად მუშაობს.
"რაიოს" დიდებული სეზონი აქვს, გუნდმა ესპანეთის თასის ნახევარფინალს მიაღწია. ირაოლას გამო ძალიან ბედნიერი ვარ.
პირველი შანსის გამოყენებისას უფროა აქტიურები უნდა ვიყოთ. გამარჯვება ჩემპიონთა ლიგის ზონაში ადგილის შესანარჩუნებლად მნიშვნელოვანი იქნება.
პიკე 2-3 თვეა, ტკივილს განიცდის. მისი თავდადება დიდებულია. ხვალ გადავწყვეტთ, ითამაშებს თუ არა. დღეს ჟერარმა ვარჯიში ვერ შეძლო. თუ ის 100%-ით მზად იქნება, ითამაშებს, რადგან ჟერარი ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანი ფეხბურთელია.
ლა ლიგის მოგება თითქმის შეუძლებელია. 
ჩვენ მარტის თვე შესანიშნავად ჩავატარეთ, შემდეგ კი შეგრძნებები დავკარგეთ, რაც უნდა აღვიდგინოთ.
ფერანს შეუძლია, ყოველ 3-4 დღეში ითამაშოს. ჩვენ საუკეთესო შემადგენლობით უნდა ვითამაშოთ, რათა დასახულ მიზანს მივაღწიოთ - ჩემპიონთა ლიგაზე გავიდეთ. მიუხედავად იმისა, გაიტანს თუ არა გოლს, ფერანი ჩვენთვის მნიშვნელოვანი მოთამაშეა.
ჩვენ მომდევნო სეზონს ვგეგმავთ, მაგრამ დიდ წილად კლუბის ეკონომიკურ სიტუაციაზე ვართ დამოკიდებულნი. ახალი ფეხბურთელების შესაძენად, ზოგს წასვლა მოუწევს.
უნდა გვესმოდეს, რომ მესის შემდგომ ერაში ვიმყოფებით. მოთმინება და სიმშვიდე გვმართებს.
ლაპორტა ჩემთან შედარებით უფრო დადებითადაა განწყობილი. მართალია, ლა ლიგა მათემატიკურად ჯერ არ წაგვიგია, მაგრამ რეალობას თვალი უნდა გავუსწოროთ.
ფანების მიმართ გზავნილი მკაფიოა: ჩვენ ისინი გვჭირდება. მათ გარეშე გუნდს ნაკლებად ვგაგავრთ. ეს "აინტრახტისა" და "კადისის" წინააღმდეგ ნათლად დავინახეთ.
თუ ყველაფერი ნორმალურად წავა, ანსუ, რომელიც უკვე კარგად ვარჯიშობს, შემდეგ ტურში "მალიორკასთან" თამაშისთვის მზად იქნება.
ობამეიანგს გოლები მთელი კარიერის განმავლობაში გააქვს. ის ძალიან კარგი შენაძენია.
ფრენკი დე იონგი ჩემთვის და კლუბისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი ფეხბურთელია. მან საკუთარი ეპოქა უნდა შექმნას. ფრენკით ძალიან ბედნიერი ვარ. ჩემი გადასაწყვეტი რომ იყოს, ის კლუბში დიდი ხნის განმავლობაში დარჩებოდა.
გაძლიერება? კონკრეტული ხაზი არ არსებობს. თითოეულ პოზიციაზე კონკურენტუნარიანი ფეხბურთელები უნდა გვყავდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #12 24 აპრილი 2022 00:43
    0
    ციტატა: totti10
    ახლა ვნახე და სიტის მოგებას 1.5 აქვს და რეალის მოგებას 6.2

    ბოლოს რო მოიგო სიტიმ რეალთან მანდაც 6.2 ქონდა 3 დღით ადრე რეალს და თამაშის დღეს 5.5 დაუგდეს.ისე კაზემირო და ალაბა თუ არ ეყოლება რეალს მგონია მაგრად წააგებენ შენ რას იტყვი?კი დააკლდება სიტისაც კანსელო ბოლკერი მაგრამ რეალისთვის უფრო დიდი პრობლემაა ალაბა კაზემიროს არ ყოფნა ვიდრე სიტისთვის კანსელო ვოლკერის.
    ფანი [?]
    #11 23 აპრილი 2022 23:21
    5
    ჰალანდი ვერ მოგვყავს ლევანა ბებერია და სიტიმ ჟესუსი ტრანაფერზე დააყენა და 40 მილიონად დავითრევთ პლიუს მოძრავი ფორვარდია სწრაფია ტექნიკურია ბრაზილიელი და გამოგვადგება
    Culé [?]
    #10 23 აპრილი 2022 21:31
    1
    ციტატა: ROUCH
    ტორესის დედას გავთხარე ვაფშე არა ვარ მასზე ჩაწიკლული. მოდი ასეთი რამე ვითამაშოთ თუ რაც ქვია: ლივერპულთან დემბელემ რო ბურთი წაიღო ჩვენი ნახევრიდან იმათ საჯარიმომდე მიცა პასი მესის და უკან დაბრუნებულზე ალისონს ხელებში
    დააჭერინა რამდენმა აგინეთ ოჯახი და დღემდე გეზისღებათ. სუ რააღაც 1კვირის წინ აინტრახტთან იმავე დემბელეს მიერ ჩვენი ნახევრიდან იმათ საჯარიმომდე მიტანილი ბურთი ყვერანმა რო ააცილა რომელი უფრო დიდ ყ£ეა კაცმა რომელმაც მომენტი შეიქმნა და თითონ გააფუჭა თუ რომელსაც შეუქმნეს და აცილა ვაფშე. ფსონების მიღება დაწყებულია. დემბელე თუ უფრო დიდია ალაიქებთ ყვერანი თუ უფრო დიდი ბალაყანია აკომენტარებთ. თან არ დაგავიწყდეთ დემბელემ 3-0გამაზა მეორე მატჩი წინაა ყვერანმა განმეორებითში თან რო ვაგებთ. პს ორივეს ოჯახში ირბინოს უხუცესმა ბარსამანიელმა

    უცუცესი ბარსამანიელის ციტირებასაც ველით ირბენდით თუ არა ჩახდილი მათ ოჯახებში? ოღონდ ობიექტურად ენრიკეს გოგო უფრო მირჩევია და იქ ვირბენ და ეგეთები არ იყოს

    პს ის მერე რაც გიწერია მაგის მომხრევარ მეც უფრო, მარა ამ ეტაპზე დემბელე მირჩევნია მაინც, ეგ რო არ არი ვაბშე არაფერი ხდება, ღმერთმა ქნას მოიხოდოს ტორესიც დარტმების ამბავში მაგის ჯინა კი არ მჭირს :დ უბრალოდ ის უფრო მაღიზიანებს სულ ძირითადში როა და თამაშიც რო არ მისდის და მაინც არ ცვლის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 23 აპრილი 2022 21:27
    0
    ტორესის დედას გავთხარე ვაფშე არა ვარ მასზე ჩაწიკლული. მოდი ასეთი რამე ვითამაშოთ თუ რაც ქვია: ლივერპულთან დემბელემ რო ბურთი წაიღო ჩვენი ნახევრიდან იმათ საჯარიმომდე მიცა პასი მესის და უკან დაბრუნებულზე ალისონს ხელებში
    დააჭერინა რამდენმა აგინეთ ოჯახი და დღემდე გეზისღებათ. სუ რააღაც 1კვირის წინ აინტრახტთან იმავე დემბელეს მიერ ჩვენი ნახევრიდან იმათ საჯარიმომდე მიტანილი ბურთი ყვერანმა რო ააცილა რომელი უფრო დიდ ყ£ეა კაცმა რომელმაც მომენტი შეიქმნა და თითონ გააფუჭა თუ რომელსაც შეუქმნეს და აცილა ვაფშე. ფსონების მიღება დაწყებულია. დემბელე თუ უფრო დიდია ალაიქებთ ყვერანი თუ უფრო დიდი ბალაყანია აკომენტარებთ. თან არ დაგავიწყდეთ დემბელემ 3-0გამაზა მეორე მატჩი წინაა ყვერანმა განმეორებითში თან რო ვაგებთ. პს ორივეს ოჯახში ირბინოს უხუცესმა ბარსამანიელმა

    უცუცესი ბარსამანიელის ციტირებასაც ველით ირბენდით თუ არა ჩახდილი მათ ოჯახებში? ოღონდ ობიექტურად ენრიკეს გოგო უფრო მირჩევია და იქ ვირბენ და ეგეთები არ იყოს
    Culé [?]
    #8 23 აპრილი 2022 20:56
    2
    7 გოლი 6 ასისტი აქ ტორესს, არაა ურიგო შედეგი, მეტს ველოდითქო ვერ ვიტყვი :დ მთავარია პროგრესი გააგრძელოს შემდეგი სეზონიდან

    ჯესუსმა პოკერი დადო :დ შეიძლება იყიდონ ეგ
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #7 23 აპრილი 2022 17:45
    8
    ძაან სასაცილო ისაა რომ ყველა ტორესს აგინებს როცა ობამეიანგს ცარიელ კარში ვერ გააქ ხოლმე გოლები, დემბელე ათიდან 7 შემთხვევაში სისულელეებს აკეთებს და უაზროდ კარგავს ბურთს და ამ დროს ტორესზე მიდის მაინც ყველაფერი, ტექნიკაცააქ, პასიც და ჭკვიანიცაა, ჩავის კი იმიტომ ევასება რომ მის ტაქტიკაში იყენებს იდეალურად, ამ მაზილაობას გადალახავს და მაგისი ამოგდების ილუზიაც არავის ექნება, არც ენრიკეა დებილი და არც ჩავი ასე რომ ათამაშებენ, თან შედეგიანიცაა 7 გოლი და 6 ასისტი აქვს,რაგინდა თ მეტი #რაკით იმღეროს?
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #6 23 აპრილი 2022 16:40
    3
    პირველი შთაბეჭდილების მსხვერპლია ფერან ტორესი.მაგას,რომ თავიდანვე შეეგდო ბურთები და მერე დაეწყო მაზილაობა,სულ სხვა დამოკიდებუკება ექნებოდათ მის მიმართ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 23 აპრილი 2022 16:18
    9
    gecheche,

    გეთანხმები მეგობარო, ძაან ჭკვიანი ფეხბურთელია, ტიპს ამდენი ხანი ტრავმა ჰქონდა, გუნდში მოვიდა ზამთარში ყოველგვარი პრესეზონებისა და ადაპტაციის გავლის გარეშე და ესენი თხოვენ ყველა თამაშის მოგებას და თან ამ დროს ასაკით 21 წლისაა. რაც მთავარია ხავი მზეა ძირითადში რომ ათამაშებს, ლუის ენრიკეც მზეა ნაკრების ძირითადში რომ ყავს, მარტო აქ ბარსამანიაზე ხვდებიან რომ ტორესი მზეა და გამოუსადეგარი ფეხბურთელი. ზიგიერთი გულშემატკივრის საერთოდ არ მესმის, თუ ხავი არ მოგწონს, ლაპორტას დედას აგინებ, არ მოგწონს ტორესი, ობამა, დეპაი, დეიონგი, გარსია, ალვესი, დესტი, პიკე, დემბელე, გავი, ტრაორე და თითქმის მთელი შემადჰენლობა რაღა ძალა გადგას და რას იტანჯავ თავს ამ ბარსას გულშემატკივრობით?! დაილია გუნდები მაოფლიოში?! გავიგეთ რომ არ იყო სწორი საქციელი მესის სუბიექტური თუ იბიექტური მიზეზებით გაშვება, მაგრამ რა ვქნათ ეხლა ვიდგეთ და დილიდან საღამომდე ვაგინოთ ბარსას და მის ხელმძღვანელობას?! ეგრე ვან გაალმა როვალდო გამიყიდა, ხოლო გვარდიმ რონალდინიო გაუშვა და მერე ზედ ეტოოც დააყოლა, მაგრამ ყველაზე მაღლა გუნდი დგას და ცვლილებების შემდეგ ერთ ეპოქას მეორე ეპოქა მოყვა, მეორეს მესამე და ა.შ. და იმედი მაქვს რომ ეხლა შემდეგი ეპოქის დასაწყისი იქნება. ლაპორტამ ერთხელ უკვე შეძლო ქაქიდან გუნდის ამოყვანა და რეალის ხეხვა და ეხლაც დიიდი იმედი მაქვს ისევ დააბრუნებს გუნდს თავის ადგილზე.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 23 აპრილი 2022 16:00
    5
    R.Gaucho,
    ტორესზე ამბობ თამაშს უყურებთ საერთოდ ? იდეალური ფეხბურთელია ჩავის გუნდისთვის ძაან ჭკვიანია კაცსაც ატყუებს ყველაფერს კარგად აკეთებს და დარტყმასაც გამოასწორებს პრონციპში გამოასწორა აბა დემბელეს თუ დარბის რა ? ეგ არაა მარტო ფეხბურთი ფერანის ნაირი ფეხბურთელი ბევრს უნდა რო ყავდეს და აქ უაზროდ ლანძღავთ
    წევრი [?]
    #3 23 აპრილი 2022 15:48
    2
    ციტატა: ROUCH
    ხო ულოკე ტრაკი ფერანს და თუ ობამას არ წაუვიდა თამაში ფრე გარანტირებული გაქ ან თუ გაგიტანეს წააგო კიდეც იქნება. როგორც ეს კადისთან მოხდა თან არც იყო ხირითადში ობამეიანგი მერეც ვერ გაიტანა და ამოასკდით. ისევ ერთი კაცის გატანაზე ვართ დამოკიდებული თუ გაიტანა ვიგებთ თუ არა და იკნავლეთ მერე ჩვენი დღე არ იყო (ბუსკეცს უყვარს ხოლმე მაგის თქმა) ბურთს არ უნდოდა კარში შესვლა რანაირად შევა ელ მაზილა გიყენია ყველა თამაშში 90 წუთი დემბელეა და საუკუნეში ერთხელ ურტყავს ადამას დარტყმული არც მახსენდება რაც მოვიდა. დე იონგს ფეხში არ უნდა მიცე პასი მარტო თავზე მემფისი ყოვლად ჩამოღაღვა ვინღა დარჩა ობამეიანგი და ტრამვსუ ფატი

    ფერანი რატო ევასება ასე ცვეტში ვერ ვხვდები. კაცს ვერ ატყუებს ბურთს ვერ იღებს, კარში ზუსტად 10 დან 1 ს ურტყამს დასისწრაფე არ აქვს რავიცი ძმაო მეტი რაუნდა ქონდეს შემტევს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 23 აპრილი 2022 15:30
    4
    ხო ულოკე ტრაკი ფერანს და თუ ობამას არ წაუვიდა თამაში ფრე გარანტირებული გაქ ან თუ გაგიტანეს წააგო კიდეც იქნება. როგორც ეს კადისთან მოხდა თან არც იყო ხირითადში ობამეიანგი მერეც ვერ გაიტანა და ამოასკდით. ისევ ერთი კაცის გატანაზე ვართ დამოკიდებული თუ გაიტანა ვიგებთ თუ არა და იკნავლეთ მერე ჩვენი დღე არ იყო (ბუსკეცს უყვარს ხოლმე მაგის თქმა) ბურთს არ უნდოდა კარში შესვლა რანაირად შევა ელ მაზილა გიყენია ყველა თამაშში 90 წუთი დემბელეა და საუკუნეში ერთხელ ურტყავს ადამას დარტყმული არც მახსენდება რაც მოვიდა. დე იონგს ფეხში არ უნდა მიცე პასი მარტო თავზე მემფისი ყოვლად ჩამოღაღვა ვინღა დარჩა ობამეიანგი და ტრამვსუ ფატი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 23 აპრილი 2022 15:15
    4
    იწორედ ამას ვიძახი სულ, მეორე ტაიმში რო იწყებთ ფაფხურს. პირველ წუთებზე უფრო დასვენებულები არ ხართ? მოამთავრე თამაში პირველ ტაიმში და ნუ გვაწყვიტავ ნერვებს და ფეხბურთელებსაც.