ეს კამპ ნოუ არ არის, მათ სტადიონი მოგვპარეს - რა ხდებოდა გუშინ ბარსელონას გასახდელში

ეს კამპ ნოუ არ არის, მათ სტადიონი მოგვპარეს - რა ხდებოდა გუშინ ბარსელონას გასახდელში

AS-ის ესპანელი ჟურნალისტი, ხავი მიგელი გუშინ მომხდარ ინციდენტსა და "ბარსელონას" გასახდელ ოთახში არსებულ მდგომარეობაზე ინფორმაციას ავრცელებს. 

მიგელის თქმით, ერთ-ერთი პირველი ფეხბურთელი, რომელიც გუშინ "კამპ ნოუზე" გასახურებლად გავიდა, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი იყო. ის რამდენიმე წამი ტრიბუნებს უყურებდა და გაოგნებული ჩანდა.

გერმანელი მოედანზე არსებულ სიტუაციას კიდევ უფრო მას შემდეგ ვერ იჯერებდა, რაც, მოთელვის გასავლელად, კარისკენ გაემართა და მასიური სტვენა გაიგონა.

ტერ შტეგენი 10 წუთის განმავლობაში ძლიერი ხმაურისა და სტვენის ფონზე ვარჯიშობდა, რის შემდეგაც გერმანელი გასახდელ ოთახში დაბრუნდა და თანაგუნდელებს უთხრა: "ეს "კამპ ნოუ" არაა, მათ სტადიონი მოგვპარეს".

ამის გაგონებისას ჩავი, სამწვრთნელო შტაბის რამდენიმე წევრთან ერთად, გვირაბისკენ გაემართა და მოედანზე გავიდა, რის შემდეგაც, დარწმუნდა, რომ ტერ შტეგენი მართალი იყო - მთელ სტადიონზე "აინტრახტის" ფანები იყვნენ, რამაც ჩავიც გააკვირვა. 

ერნანდესმა მალევე ჟორდი კრუიფს დაურეკა, რათა გაეგო, რა ხდებოდა. ამ უკანასკნელმა ჩავის უთხრა, რომ თავადაც შოკში იყო და ეცდებოდა, რამე გაერკვია.

ჩავი გასახდელში დაბრუნდა და თავის შეგირდებს აცნობა, თუ რა მოხდებოდა: "ეს ნორმალური სიტუაცია არაა, მაგრამ, რაც არის, არის. ამ მატჩს ფინალივით ჩავატარებთ, სადაც მოედნის ნახევარი მეტოქის გულშემატკივარს უკავია, ნახევარი კი - ჩვენსას".

"ბარსელონას" ფეხბურთელები მწვანე მინდორზე გავიდნენ იმ განწყობით, რომ ვიღაცამ "კამპ ნოუ" მეტოქეს გადასცა. 

"საკუთარ სახლში მტერი გვყავს", - ამბობდნენ გასახდელ ოთახში ავტორიტეტული მოთამაშეები. ისინი ვერ იჯერებდნენ, რაც ხდებოდა, და შოკში იყვნენ.

ყველაზე უარესი ჯერ კიდევ წინ იყო - "აინტრახტის" გოლებს მთელი სტადიონი ისე აღნიშნავდა, თითქოს მატჩი "დოიჩე ბანკ პარკზე" (ფრანკფურტელთა საშინაო მოედანი) იმართებოდა. "კამპ ნოუზე", დაახლოებით, 30 000 გერმანელი იყო, მათი უმეტესობა კი არაფხიზელ მდგომარეობაში იმყოფებოდა.

შესვენებაზე ფეხბურთელების დაღლილი სახეები ზუსტად ასახავდა იმ ვითარებასა და შოკს, რაც "ბარსას" თავს ხდებოდა. საქმე მხოლოდ ის არ იყო, რომ გერმანელები უფრო მეტს ხმაურობდნენ, არამედ, ამას ისიც ემატებოდა, რომ ისე ჩანდა, თითქოს სტადიონზე მხოლოდ ისინი იყვნენ.

ჩავი ცდილობდა, გუნდი წაეხალისებინა: "ვიცი, რომ იმედგაცრუებულნი ხართ, მაგრამ, უნდა ვიბრძოლოთ - ეს სიტუაცია გასამართლებელი მიზეზი არაა".

"ბლაუგრანა" პირველი ტაიმის შემდეგ 0-2 აგებდა, რასაც მთელი სტადიონი აღნიშნავდა.

საბოლოოდ, ჩავის მცდელობამ შედეგი არ გამოიღო. ამ ყველაფერს მსაჯის გადაწყვეტილებები და პედრის ტრავმაც დაემატა, რამაც გუნდზე ძალიან იმოქმედა - ფეხბურთელებს, სრულიად მოულოდნელად, წინ ბევრი არასაჭირო დაბრკოლება დახვდათ.

"ბარსელონა" 2-3 დამარცხდა, ტრიბუნებზე კი სამარცხვინო მდგომარეობა ფიქსირდებოდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 18 აპრილი 2022 02:00
    0
    წინა თამაშში ბარსას კარში 3 პენალტის დანიშვნა და მერე 2 პენალტის არ მიცემა ბარსასთვით . . .
    Culé [?]
    #14 16 აპრილი 2022 23:48
    1
    ცუდ მიცეკვავეს ყ@#ერები უშლიდაო - ისეა ამათი საქმე. აინტრახტს უნდა ვუგებდეთ,
    ცუდ ფორმაშიც, კარგ ხასიათზეც, საზიზღარი ყვითელი ფორმებით, კაცნაკლული, სხვა კონტინენტზე და ა.შ. სირცხვილია და გამართლება არა აქვს!
    გულშემატკივარი [?]
    #13 16 აპრილი 2022 17:11
    0
    რატომ ავიწყდებათ ესპანიოლის ფანობა?რა 20კ ბალეშიკი ვერ იჩალიჩებდა?
    ბოzები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 16 აპრილი 2022 16:26
    1
    თავის თანამემამულესაც არ ინდობენ ეს გველები? წარმოიდგინეთ ჩვენ რო ვალენსიაში ჩავიდეთ ბარსელონასთან მატჩზე და იქაურებზე მეტნი ავღმოჩნდეთ სტადიონზე, ვინმე ვიკადრებთ მამარდაშვილს ვუსტვინოთ?

    ციტატა: DesmondHume
    გასაგებია რომ აინტრახტმა იდეალურად ორგანიზებული დაცვა>კონტრ-შეტევა ითამაშა, გასაგებია რომ მსაჯმა მაგრად მიქარა (ეს კიდე ცალკე საკითხია, იმდენად ძლიერი უნდა ვიყოთ რომ მსაჯის მზეობებმაც ვერ შეგვიშალოს ხელი), ასევე გასაგებია რომ საკადრო პრობლემებიც ცუდ დროს დაგვემთხვა და ჩავიმაც გავის დაყენება გარისკა და შეცდა, მაგრამ აი ამ მიზეზებზე მეტად, ჩემი აზრით, ზუსტად ფსიქოლოგიურმა გატეხვამ დაგვღუპა. წარმოუდგენელი შოკი იქნებოდა მინდორზე გასვლა და ათიათასეულობით გერმანელის დანახვა ტრიბუნებზე. ჩათვალეთ თამაში 0-1დან დაიწყო გუნდმა. ამას მოყვა გარსიას იდიოტური ქმედება და მე-4 წუთზე რომ აგებ და მთელი სტადიონი ამ გოლს აღნიშნავს (არადა არ უნდა ხდებოდეს ასე), იქვე მოიშალა გუნდი. ამას ისიც დაემატა რომ იმჩემისამ (მეორე გოლის ავტორის სახელს ვერ ვიხსენებ) ახლა მოინდომა კარიერის საუკეთესო გოლის გატანა და შედეგი - შესვენებაზე გუნდი დემორალიზებული გავიდა. ჩავიმ დარწმუნებული ვარ ყველაფერი გააკეთა გუნდის აზრზე მოსაყვანად, დე იონგიც დაგვიანებით, მაგრამ მაინც ჩართო თამაშში და გუნდიც თითქოს გამოცოცხლდა ერთი მომენტი, თუმცა რად გინდა, ჯერ ობამამ ცარიელ კარში ვერ შეაგდო, მერე კიდე მსაჯს მაინცდამაინც მაშინ შეექმნა ტექნიკური პრობლემა როცა შტურმზე ვიყავით გადასული და აი მანდ საბოლოოდ დაგვერხა, ტემპი ისე დაგვიგდო მაგ მომენტმა რომ კაი ნახევარი საათი დაგვჭირდა გოლის გასატანად. აღარაფერს ვამბობ იმაზე რომ კოსტიჩსაც რა თქმა უნდა ჩვენთან მოუნდა კარიერის მატჩის ჩატარება, ისევე როგორც ჰინტერეგერს და იმათ მთელ დაცვას, ასევე ნდიკამ ახლა დაუფარა მაინცდამაინც არაუხოს ის დარტყმა - აი ეს ყველაფერი ერთმანეთს დომინოს პრინციპით აყვა, აეწყო და შედეგიც შესაბამისი მივიღეთ. სერიოზული დასკვნებია ამ მატჩიდან გამოსატანი, დაწყებული ჩავით და ფეხბურთელებით, დამთავრებული მთელი ბორდით და გოჭივით ჩასუქებული ლაპორტათი. Anyways, მჯერა აქედანაც გამოვძვრებით, უფრო ძლიერი, ვიდრე ოდესმე <3

    ხოდა მსაჯსაც ეტყობა აინტრახტი ეგონა მასპინძელი და იმიტომაც პატიობდა ამდენს.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 16 აპრილი 2022 04:26
    8
    ყველანი დამნაშავეები არიან, კლუბის ყველა ხელძღვანელი , მაგათი დედას შ..... , მორალურად დააჩოქეს გუნდი თამაშამდე
    ფანი [?]
    #10 16 აპრილი 2022 03:34
    3
    ეს ყველაფერი თქვისდავად რა თქმა უნდა არ მომხდარა,ამ ყვლეაფერში დამნაშავე კლუბის თითოეული ეშელონია რომელიც უკვე მერამდენედ თავს იმართლებს არ ვიცი იქნებ და ევროპელები მოატყუონ მაგრამ მე ნამდვილად არ მჯერა იმის რასაც წერენ და აშუქებენ ეგ უბრალოდ ჩვეულებრივი მოკვდავი ფანების თვალის ასახვევად არი ჩემი აზრით რაც მოხდა ეს ყველას ბრალია ვითომ რაღაცას გამოიძიებენ ეხლა, არა და ყველას ეგ რასჯლადი აწყობდა როგორც გამოჩნდა ხტფუი მაგ ფეხბურთს ნეტა საერთოდ არ მიყვარდეს ეს სპორტი უკვე გულის ამრევია ძალიან.....ბარსას კრიზისი აქვს და პაჟ,სიტი და ასე შემდეგ გუნდები ვითომ და ფეარ პლეის დაცვით აკეთებენ იმ ტრანსფერებს დდშვც რა ეს სპორტი აღარ არის ეს ძალიან მდიდრების გასართობია უკვე...ყველაფერს გვპარავენ უბრალო მოკვდავებს დდშვც
    ფანი [?]
    #9 15 აპრილი 2022 23:20
    5
    არამგონია ბარსას ეს თამაში წაეგო უბრალოდ ჯერ პენალმა გატეხა მერე გერმანელების არმიის სტვენა და მოკლედ მენტალურად გატეხა ძაან ამ ყველაფერმა
    დაცვას და შეტევას კიარა ჯერ ეს დედაარღნიანები მენტალურად უნდა გაწვრთნან ფსიქოლოგიური ზეწოლის დაძლევა უნდა ასწავლონ და მერე ავარჯიშონ ბურთით
    Culé [?]
    #8 15 აპრილი 2022 22:12
    6
    ძალიან ბევრს ნიშნავს ფანების გამხნევება და ატმოსფერო, ეს კი რაღარ საშინელება იყო, ორჯერ ვითამაშეთ გასვლაზე ფაქტიურად, ეს უდიდესი სირცხვილია და ამავდროულად არალეგალურია, ყველა უნდა დაისაჯოს, აინტრახტიდანაც და ბარსადანაც, და თუ ვინმეს ხელი ურევია ბორდიდან ეგ საერთოდ უსიტყვოდ უნდა მოისროლოდ ქალაქიდან, ჯანდაბა ამათ ასეთი რამე მე არასდროს მინახავს, იმედია მსგავსი არაფერ განმეორდება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #7 15 აპრილი 2022 21:51
    3
    აი ესაა რა, დარწმუნებული ვარ რომ არა ეს სირცზვილი სულ სხვა განწყობით და მუხტით იქნებოდა ბარსა.
    ფანი [?]
    #6 15 აპრილი 2022 21:48
    5
    ძალიან მოულოდნელი მორალური დარტყმა მიიღო გუნდმა იმით რაც ტრიბუნებზე მოხდა არაუშავს ეს წაგება არაფერს ნიშნავს სწორ გზაზე ვართ და დიდი პროგრესით მივდივართ
    წევრი [?]
    #5 15 აპრილი 2022 21:44
    6
    ფანებმა რომ ჩამჩით ჭამეს ეგ გასაგებია მაგრამ მიუხედავად იმისა რომ აინტრახტი მეცხრე ადგილზეა ბუნდესლიგაში ამ სეზონში დიდი თამაშები მაღალ დონეზე ჩაატარეს იქ ბაიერნს მიუნხენში 1-2 მოუგეს მერე ლევერკუზენის 5 გოლი თხარეს და ცოტა უფრო მეტად უნდა დაეფასებინათ მეტოქე ხავი პროფესიონალი რომ არის თავის საქმეში ეს ბევრჯერ გამოჩნდა მაგრამ შეცდომებისგან დაზღვეული არავი არაა და შეიძლება რაღაც მომენტი მასაც გამორჩა უბრალოდ მე ნერვები იმაზე მეშლება 90 წუთის მერე რომ გაზარდეს ტემპი როდესაც ანგარიში 0-3 იყო უკვე ხო შეიძლებოდა ეს პირველივე ტაიმში გაეკეთებინათ მესმის იმედგაცრუება მესმის ხასიათის გაფუჭება ეს ყველაფერი გასაგებია მაგრამ პროფესიონალი რომ ხარ და მილიონებს იღებ შენს საქმეში მამენტ 30 000 კაცი 80 000 კაციან მოედანზე მაგრად უნდა დაიკიდო ამათმა კიდე პირიქით ტელეეკრანებს მიჯაჭვული თავიანთი მილიონობით გულშემატკივარი დაიკიდეს თამაში დაიკიდეს და თავისთავად თასიც ვიღაც 25 000 კრისა კატალონიელის გამო და ცალკე იმ კრისების დედას იქ შევსთხ.რე კიდე ზემოდან კი უეფას თასია და დიდი არაფერიო ბევრი იტყვის მაგრამ მე პირადად მაგრად გამიტყდა ეგეთი აგდებული დამოკიდებულება
    ფანი [?]
    #4 15 აპრილი 2022 21:43
    4
    ხო და ასეთი ფანობა მოვღან მე ბილეთები რო მიაყიდეს აინტრახტის ფანებს რას გავდა გარეთ ქუჩა ნაგვით სავსე იყო ბოთლები და რაები არ ეყარა გერმანელი ღორები არიან მართლაც ტიკ ტოკზე ვნახე კიდე ბარსელონას ავტობუსს შუა თითებს უჩვენებდნენ და 1 პოლიციელმა კი შემოსცხო დუბინკა ფეხებში და მერე ვეღარ გაბედეს შტეგენს რაც შეეხება მე-3 გოლი მაგან და დესტმა ყლაპა
    ფანი [?]
    #3 15 აპრილი 2022 21:36
    8
    თავიდან რომ ვუყურებდი ჯარიმას ან კუთხურს რო ვაწვდიდით მაგარი სტვენა იყო და მეთქი ხალხი ისევ დემბელეს უსტვენსთქო :დდ მაგრამ თურმე გერმანელებით ყოფილა კამპ ნოუ გატენილი. მაგარი სამარცხვინო რამ იყო, თამაშის წაგებაზე მეტად ეგ გამიტყდა :/
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #2 15 აპრილი 2022 21:33
    12
    პუიოლი მოიყვანეთ რამე თანამდებობაზე.ლაპორტაც კაი მაფიოზია,მაგის მატყუარა დედა ვატირე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #1 15 აპრილი 2022 21:29
    11
    გასაგებია რომ აინტრახტმა იდეალურად ორგანიზებული დაცვა>კონტრ-შეტევა ითამაშა, გასაგებია რომ მსაჯმა მაგრად მიქარა (ეს კიდე ცალკე საკითხია, იმდენად ძლიერი უნდა ვიყოთ რომ მსაჯის მზეობებმაც ვერ შეგვიშალოს ხელი), ასევე გასაგებია რომ საკადრო პრობლემებიც ცუდ დროს დაგვემთხვა და ჩავიმაც გავის დაყენება გარისკა და შეცდა, მაგრამ აი ამ მიზეზებზე მეტად, ჩემი აზრით, ზუსტად ფსიქოლოგიურმა გატეხვამ დაგვღუპა. წარმოუდგენელი შოკი იქნებოდა მინდორზე გასვლა და ათიათასეულობით გერმანელის დანახვა ტრიბუნებზე. ჩათვალეთ თამაში 0-1დან დაიწყო გუნდმა. ამას მოყვა გარსიას იდიოტური ქმედება და მე-4 წუთზე რომ აგებ და მთელი სტადიონი ამ გოლს აღნიშნავს (არადა არ უნდა ხდებოდეს ასე), იქვე მოიშალა გუნდი. ამას ისიც დაემატა რომ იმჩემისამ (მეორე გოლის ავტორის სახელს ვერ ვიხსენებ) ახლა მოინდომა კარიერის საუკეთესო გოლის გატანა და შედეგი - შესვენებაზე გუნდი დემორალიზებული გავიდა. ჩავიმ დარწმუნებული ვარ ყველაფერი გააკეთა გუნდის აზრზე მოსაყვანად, დე იონგიც დაგვიანებით, მაგრამ მაინც ჩართო თამაშში და გუნდიც თითქოს გამოცოცხლდა ერთი მომენტი, თუმცა რად გინდა, ჯერ ობამამ ცარიელ კარში ვერ შეაგდო, მერე კიდე მსაჯს მაინცდამაინც მაშინ შეექმნა ტექნიკური პრობლემა როცა შტურმზე ვიყავით გადასული და აი მანდ საბოლოოდ დაგვერხა, ტემპი ისე დაგვიგდო მაგ მომენტმა რომ კაი ნახევარი საათი დაგვჭირდა გოლის გასატანად. აღარაფერს ვამბობ იმაზე რომ კოსტიჩსაც რა თქმა უნდა ჩვენთან მოუნდა კარიერის მატჩის ჩატარება, ისევე როგორც ჰინტერეგერს და იმათ მთელ დაცვას, ასევე ნდიკამ ახლა დაუფარა მაინცდამაინც არაუხოს ის დარტყმა - აი ეს ყველაფერი ერთმანეთს დომინოს პრინციპით აყვა, აეწყო და შედეგიც შესაბამისი მივიღეთ. სერიოზული დასკვნებია ამ მატჩიდან გამოსატანი, დაწყებული ჩავით და ფეხბურთელებით, დამთავრებული მთელი ბორდით და გოჭივით ჩასუქებული ლაპორტათი. Anyways, მჯერა აქედანაც გამოვძვრებით, უფრო ძლიერი, ვიდრე ოდესმე <3