ოფიციალურად: კამპ ნოუზე შესვლის წესები იცვლება

ოფიციალურად: კამპ ნოუზე შესვლის წესები იცვლება

ცოტა ხნის წინ ოფიციალურად დადასტურდა, რომ "კამპ ნოუზე" შესვლის წესები იცვლება. 

ოფიციალური ინფორმაციით, ჟოან ლაპორტამ განაცხადა, რომ, ამიერიდან, ევროტურნირის ეგიდით გასამართი მატჩებისთვის, ბილეთები ნომინალური იქნება - პირი, რომლის სახელიც ბილეთზე არ იქნება დატანილი ან მატჩზე მის მფლობელთან ერთად არ მივა, სტადიონზე არ დაიშვება.

აღნიშნული ქმედებისკენ კლუბს გუშინდელმა ინციდენტმა უბიძგა, ვინაიდან, "აინტრახტის" ფანებმა ბილეთები არალეგალურად მოიპოვეს.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 16 აპრილი 2022 19:13
    0
    ტრიბუნებზე ათჯერ მეტი ბარსას ფანი უნდა იყოს, რომ მეტიქის ფანების ხმა გადაფარონ. ატლეტიკოს ტრიბუნები ზანზარებს, ისეთ დღეში არიან და სიმეონეს ისიც არ მოსწონს ზოგჯერ. ესენი კი ზიან პატარძლებივით ჩუმად, გოლს თუ გაიტანენ გაახსენდებათ, რომ სტადიონზე არიან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 16 აპრილი 2022 16:31
    0
    ბებერი მოტ-ნეს და კარები გამოუხურესო. ეხლა კაი დროსია. პოტენციურად უკანასკნელი შესაძლო ტიტული გაფრინდა და ახლა ველოდოთ რას მოიგონებენ კლუბში.
    Culé [?]
    #11 15 აპრილი 2022 22:01
    2
    ციტატა: Davita
    ციტატა: M10 S9 D11
    კლუბის მოღალატეები ფუ

    კლუბის მოღალატეები ბორდში არიან, არავის უჭირს ბარსელონაში, წლებია აქ ვარ, მართლა გგონია რომ 25000 კატალონიელი ესე ერთად გამოსლევდა და ბილეთები გაყიდა? ლაპორტას ბინძური თამაშებია და არუნდა შერჩეს, კარგი იქნება უეფა გამოძიებას თუ დაიწყებს, არ გამიკვირდება გარიგებული მატჩი თუ აღმოჩნდება, ეს ვირთხა ფულის გამო ყველაფერზეა წამსვლელი.

    თავისუფლადაა შესაძლებელი ბორდის ბრალი იყოს მაგრამ ბარსას ვითომ ფანებისგან არაფერი გამოკვირდება, ფეხბურთის ისტორიაში ერთ ერთი საუკეთესო კლუბია და ესენი არც სტადიონს ავსებენ, და თუ დადიან მხარდაჭერა მაგათგან თითქმის არასდროს არ იგრძნობა საშინელი ფანები არიან და მაგათგან არაფერი არ გამიკვირდება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #10 15 აპრილი 2022 21:53
    0
    რაცოხდა უკან არ დაბრუნდება მაგრამ შემდეგში რომ მსგავსი არ მოხდეს აუცილებელია.
    Culé [?]
    #9 15 აპრილი 2022 21:47
    3
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    აზრი? ახლა ბილეთის პატრონთან ერთად შევლენ და მერე ბილეთის პატრონი ფულით გამოვა სტადიონიდან 😶

    ბილეთის პატრონებთან ერთად როგორ შევლენ უბილეთოები, იღლიაში ამოადებინებენ თავს ბილეთის მფლობელებს და ეგრე შეიპარებიან ?🤣
    ფანი [?]
    #8 15 აპრილი 2022 21:46
    0
    ციტატა: Davita
    ციტატა: M10 S9 D11
    კლუბის მოღალატეები ფუ

    კლუბის მოღალატეები ბორდში არიან, არავის უჭირს ბარსელონაში, წლებია აქ ვარ, მართლა გგონია რომ 25000 კატალონიელი ესე ერთად გამოსლევდა და ბილეთები გაყიდა? ლაპორტას ბინძური თამაშებია და არუნდა შერჩეს, კარგი იქნება უეფა გამოძიებას თუ დაიწყებს, არ გამიკვირდება გარიგებული მატჩი თუ აღმოჩნდება, ეს ვირთხა ფულის გამო ყველაფერზეა წამსვლელი.

    რაღაც პონტში მეც ეგრე ვფიქრობ წარმოგიდგენია ფანებს ხო დაპირდა მესი დარჩებაო წავიდა ჰოლანდს ვიყიდიო ვერ ყიდულობს ტიპი და აეწვება 1 ადგილი ეგეც რომვერ ქნას მაგრამ გამოჩნდა გუშინ ბარსელონას ფანების მხრიდან რო არაფრის მაქნისები არიან და ვერაფერსაც მოთხოვენ ლაპორტასაც
    ფანი [?]
    #7 15 აპრილი 2022 21:22
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    კლუბის მოღალატეები ფუ

    კლუბის მოღალატეები ბორდში არიან, არავის უჭირს ბარსელონაში, წლებია აქ ვარ, მართლა გგონია რომ 25000 კატალონიელი ესე ერთად გამოსლევდა და ბილეთები გაყიდა? ლაპორტას ბინძური თამაშებია და არუნდა შერჩეს, კარგი იქნება უეფა გამოძიებას თუ დაიწყებს, არ გამიკვირდება გარიგებული მატჩი თუ აღმოჩნდება, ეს ვირთხა ფულის გამო ყველაფერზეა წამსვლელი.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 15 აპრილი 2022 21:18
    2
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ეხლა გინდა გვარები დააწერე და გინდა ყველა სახლში წაიღე ხოლმე ყოველი თამაშის წინ, ფსიქოლოგიურად მოშალე შენ მთელი გუნდი!!!
    ....რატომღაც ჩავის ხმა არ ისმის, მხოლოდ მატჩის ბოლოს თქვა ორი სიტყვით რომ გაოცებული ვარ სიტუაციით სტადიონზე და ფანებითო..
    იმედია ლაპორტას "დაახურებს" რაც "დასახურებელია"!!!

    ჩავი ის ტიპი არაა პრესკონფერენციაზე ერთი ამბავი აეტახა, დარწმუნებული ვარ კამერებს მიღმა სერიოზულად მოსთხოვდა ლაპორტას პასუხს გუშინდელზე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 15 აპრილი 2022 21:06
    2
    კლუბის მოღალატეები ფუ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #4 15 აპრილი 2022 20:51
    1
    კაი დროისაა კი, აქამდე როგორ ვერმოტვინეთ მაგდენი
    Culé [?]
    #3 15 აპრილი 2022 20:50
    1
    ეხლა გინდა გვარები დააწერე და გინდა ყველა სახლში წაიღე ხოლმე ყოველი თამაშის წინ, ფსიქოლოგიურად მოშალე შენ მთელი გუნდი!!!
    ....რატომღაც ჩავის ხმა არ ისმის, მხოლოდ მატჩის ბოლოს თქვა ორი სიტყვით რომ გაოცებული ვარ სიტუაციით სტადიონზე და ფანებითო..
    იმედია ლაპორტას "დაახურებს" რაც "დასახურებელია"!!!
    ფანი [?]
    #2 15 აპრილი 2022 20:45
    0
    აზრი? ახლა ბილეთის პატრონთან ერთად შევლენ და მერე ბილეთის პატრონი ფულით გამოვა სტადიონიდან 😶
    Culé [?]
    #1 15 აპრილი 2022 20:43
    3
    იმედია სათითაოდ მოძებნიან იმ გამყიდველ ფანებს და კამპ ნოუსთან ახლოს მისვლასაც აუკრძალავენ, გუნდი კრიზისშია და ესენი მხარდაჭერის ნაცვლად ბიზნესს აკეთებენ🤬🤬
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.