ანა ლევანდოვსკას საინტერესო Instagram Story

ანა ლევანდოვსკას საინტერესო Instagram Story

ბოლო პერიოდში რობერტ ლევანდოვსკის "ბარსელონაში" შესაძლო ტრანსფერზე ბევრი იწერება.

გავრცელებული ცნობების თანახმად, პოლონელს "ბაიერნის" დატოვება და გრძელვადიანი კონტრაქტი სურს, რასაც "ბარსა" სთავაზობს.

ლევანდოვსკის პოტენციურ ტრანსფერთან დაკავშირებით ჟოან ლაპორტამ და ფეხბურთელის აგენტმა პინი ზაჰავიმ რამდენიმე შეხვედრა გამართეს. 

ახლა კი, რობერტის ცოლმა, ანა ლევანდოვსკამ Instagram-ზე საინტერესო Story გამოაქვეყნა, წარწერით: "გამარჯობა, მეგობრებო! მოგესალმებით მალიორკადან. ესპანურის სწავლას ვიწყებ! რას ფიქრობთ? მითხარით!"


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 16 აპრილი 2022 16:46
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.

    რა 10 მლნ ღადაობ? მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და რა 10-15 მლნ. მინიმუმ 50-ს დაადებენ ფასს, ამაზე არც უნდა იფიქრონ, არ მინდა არანაირად

    სადაც 33 წლის სუარესი გავუშვით 7 მილიონად, 34 წლის ლევანდოვსკი რატო უნდა ღირდეს 8-ჯერ ძვირი?


    იმიტომ რომ 4-5 წელია 40 გოლს იტანს, და მერე მეორე სად ჰიონესი ბეკემბაუერი რუმინიგე და სად ... ბართო?? აი ამიტომ ღირს ლევანა 65 და სუარესი კი 7, დაედო მერე ვინმე დაუშალა ბართოს 40 ად გაყიდე ან უფრო მეტადო? ბაიერნმა კი ადგა და დაადო 65 მილიონი, გინდა ყიდვა მაიტა 65 მილიონიო და შენი იყოსო, ახლა მე შენ გკითხავ რითი არ სჯობს ლევანა სუარესს,

    ჯობნა არჯობნას ამ შემთხვევაში არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს, როცა 33 და 34 წლის ფეხბურთელებთან გვაქვს საქმე, თან ისეთებთან, რომლებსაც ორივეს ერთი წელი ქონდა და აქვს დარჩენილი კონტრაქტი :) ეგრე ზლატანიც პესეჟეს ლიდერი იყო მარა მანჩესტერმა უფასოდ დაითრია და 2016 წლიდან უფასოდ გადადის ხან ამერიკაში და ხან მილანში :)


    რონალდო 100 ად გაყიდა იუვეში რეალმა, ახლა ამაზე მიპასუხე რატომ გაიყიდა რონალდო 100 მილიონად :დ 34 წლის კაცი რატომ იყიდა იუვემ 100 ად, იმიტომ ორმ შედეგიანია, იმიტომ რომ ძალიან მაგარია ასეა ლევანაზე, დაედო მერე ბართოს 60 მილიონი ივნემ დაუშავა? შედეგიანი როა და გამოსადეგი მიტომ ადებს ბაიერნი 65 მილიონს თორემ აბა იყოს ბრაიტვეითი თუ დაადებდა მაგდენს :დ

    რონალდო 32 წლის იყო და 30 წლის ზევით თითოეულ წელს უდიდესი მნიშვნელობა აქ, 33 რონალდოს ფასი 60-70 მილიონი იქნებოდა, 34 ის 40-50 და ასე :)

    ანუ მაინც ვერ მიხვდები რატომ ღირს ლევანდოვსკი ძვირი და არ გეკამათოთ ჯობია


    იმიტომ ღირს რომ ბოლო 5 წელია ძალიან შედეგიანია, მასეთი შედეგიანი არც იბრა იყო და არც სუარესი, ტიპი მინ 40 გოლს იტანს, და შედეგიანია, ასეთი შედეგიანი მოთამაშე არ ღირს 20 და 30, სულ რომ 1 წელში უმტავრდებოდეს კონტრაქტი, მაშIნ მითხარით არაუხოს რომ უხანძლივებენ კონტრაქტს 1 მილიარდი რატომ ღირს არაუხო? აი ახლა ამაზე მიპასუხეთ :დ ვინაა არაუხო ან რა გაუკეთბინა რომ ღირდეს 1 მილიარდი, სუარესი არ არის ისეთი შედეგიანი და არ არის ისეთი ლიდერი როგორც ლევანდულსკი, აგერ ატლეტიკომ სკამზე მოსვა რომ ვეღარაფერს შვება, თან ფორმიდანაც ის ემალე ვარდება როგორც არაფერი, და ლევანა კიდე დაგეშილია ოგლზე, და ტან 5-6 წელია სულ ერთ დონეზეა, მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმა სრომ ბარსელონამ უნდა გადაიხადოს 34 წლის კაცში 65 მილიონი, არც იბრაა ისეთი ლიდერი როგორც ლევანდოლსკია ბაიერნისთვის, იმიტომ ღირს ამდენი რომ ლევნადოლსკია

    ყველა და ყველაფერი იყიდება იმ ფასად რაც ღირს-ანუ ყველაფერი ისე ფასობს რამდენსაც მასში იხდიან.
    წევრი [?]
    #15 15 აპრილი 2022 22:01
    1
    50 მილ ლევანას ყიდვას სჯობს კიდე 50 მილ გააძრონ რათა ჰალანდი იყიდონ
    Culé [?]
    #14 15 აპრილი 2022 20:13
    2
    სწავლა თუ უნდა ისწავლოს ჩამოვიდეს ქართულსაც ვასწავლი, ისე შედეგიანიაო წერთ ბაიერნში იქნება შედეგიანი წლებია მანდაა და ზუსტად იცის სად რა და როგორ, ბარსაში ამ ასაკის ადამიანი რას იზამს ვერავინ იტყვის გადაჭრით სულ სხვა სტილის ჩემპიონატია ლალიგა ბარსა კი რადიკალურად ახვა ფილოსოფიის გუნდია ასე რომ მე არ ვემხრობი ლევანას მოსვლას და ის არგუმენტი რომ 30-40 გოლს გაიტანს არაა სწორი. ამას 35-40 მილიონი უნდა ხელფასი გადასახადების გადახდამდე ანუ ხელზე ასე ვთქვათ მინიმუმ 20-25 მილიონი და პლიუს ტრანსფერი 50-60 მილიონი მინიმუმ ღირს რო ??? ფული არააო მესი გაუშვა ლაპორტამ მაგარი მაფიოზია აი ნახავთ ძალიან მალე გაებმება თავის ჩახლართულ ქსელში და როგორც პირველი ვადისას ფინანსური მაქინაციების გამო გააჯმეინებენ . ბართომეუზე ნაკლები კიარაა ერთი რაც აქვს ლაპარაკი უკეთესად შეუძლია.
    ფანი [?]
    #13 15 აპრილი 2022 20:08
    0
    ოპააა 😳
    Culé [?]
    #12 15 აპრილი 2022 19:16
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.

    რა 10 მლნ ღადაობ? მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და რა 10-15 მლნ. მინიმუმ 50-ს დაადებენ ფასს, ამაზე არც უნდა იფიქრონ, არ მინდა არანაირად

    სადაც 33 წლის სუარესი გავუშვით 7 მილიონად, 34 წლის ლევანდოვსკი რატო უნდა ღირდეს 8-ჯერ ძვირი?


    იმიტომ რომ 4-5 წელია 40 გოლს იტანს, და მერე მეორე სად ჰიონესი ბეკემბაუერი რუმინიგე და სად ... ბართო?? აი ამიტომ ღირს ლევანა 65 და სუარესი კი 7, დაედო მერე ვინმე დაუშალა ბართოს 40 ად გაყიდე ან უფრო მეტადო? ბაიერნმა კი ადგა და დაადო 65 მილიონი, გინდა ყიდვა მაიტა 65 მილიონიო და შენი იყოსო, ახლა მე შენ გკითხავ რითი არ სჯობს ლევანა სუარესს,

    ჯობნა არჯობნას ამ შემთხვევაში არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს, როცა 33 და 34 წლის ფეხბურთელებთან გვაქვს საქმე, თან ისეთებთან, რომლებსაც ორივეს ერთი წელი ქონდა და აქვს დარჩენილი კონტრაქტი :) ეგრე ზლატანიც პესეჟეს ლიდერი იყო მარა მანჩესტერმა უფასოდ დაითრია და 2016 წლიდან უფასოდ გადადის ხან ამერიკაში და ხან მილანში :)


    რონალდო 100 ად გაყიდა იუვეში რეალმა, ახლა ამაზე მიპასუხე რატომ გაიყიდა რონალდო 100 მილიონად :დ 34 წლის კაცი რატომ იყიდა იუვემ 100 ად, იმიტომ ორმ შედეგიანია, იმიტომ რომ ძალიან მაგარია ასეა ლევანაზე, დაედო მერე ბართოს 60 მილიონი ივნემ დაუშავა? შედეგიანი როა და გამოსადეგი მიტომ ადებს ბაიერნი 65 მილიონს თორემ აბა იყოს ბრაიტვეითი თუ დაადებდა მაგდენს :დ

    რონალდო 32 წლის იყო და 30 წლის ზევით თითოეულ წელს უდიდესი მნიშვნელობა აქ, 33 რონალდოს ფასი 60-70 მილიონი იქნებოდა, 34 ის 40-50 და ასე :)

    ანუ მაინც ვერ მიხვდები რატომ ღირს ლევანდოვსკი ძვირი და არ გეკამათოთ ჯობია

    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.

    რა 10 მლნ ღადაობ? მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და რა 10-15 მლნ. მინიმუმ 50-ს დაადებენ ფასს, ამაზე არც უნდა იფიქრონ, არ მინდა არანაირად

    სადაც 33 წლის სუარესი გავუშვით 7 მილიონად, 34 წლის ლევანდოვსკი რატო უნდა ღირდეს 8-ჯერ ძვირი?


    იმიტომ რომ 4-5 წელია 40 გოლს იტანს, და მერე მეორე სად ჰიონესი ბეკემბაუერი რუმინიგე და სად ... ბართო?? აი ამიტომ ღირს ლევანა 65 და სუარესი კი 7, დაედო მერე ვინმე დაუშალა ბართოს 40 ად გაყიდე ან უფრო მეტადო? ბაიერნმა კი ადგა და დაადო 65 მილიონი, გინდა ყიდვა მაიტა 65 მილიონიო და შენი იყოსო, ახლა მე შენ გკითხავ რითი არ სჯობს ლევანა სუარესს,

    ჯობნა არჯობნას ამ შემთხვევაში არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს, როცა 33 და 34 წლის ფეხბურთელებთან გვაქვს საქმე, თან ისეთებთან, რომლებსაც ორივეს ერთი წელი ქონდა და აქვს დარჩენილი კონტრაქტი :) ეგრე ზლატანიც პესეჟეს ლიდერი იყო მარა მანჩესტერმა უფასოდ დაითრია და 2016 წლიდან უფასოდ გადადის ხან ამერიკაში და ხან მილანში :)


    რონალდო 100 ად გაყიდა იუვეში რეალმა, ახლა ამაზე მიპასუხე რატომ გაიყიდა რონალდო 100 მილიონად :დ 34 წლის კაცი რატომ იყიდა იუვემ 100 ად, იმიტომ ორმ შედეგიანია, იმიტომ რომ ძალიან მაგარია ასეა ლევანაზე, დაედო მერე ბართოს 60 მილიონი ივნემ დაუშავა? შედეგიანი როა და გამოსადეგი მიტომ ადებს ბაიერნი 65 მილიონს თორემ აბა იყოს ბრაიტვეითი თუ დაადებდა მაგდენს :დ

    რონალდო 32 წლის იყო და 30 წლის ზევით თითოეულ წელს უდიდესი მნიშვნელობა აქ, 33 რონალდოს ფასი 60-70 მილიონი იქნებოდა, 34 ის 40-50 და ასე :)

    ანუ მაინც ვერ მიხვდები რატომ ღირს ლევანდოვსკი ძვირი და არ გეკამათოთ ჯობია

    ჯერ ერთი რასაც ხელს ვკიდებ ყველაფერში მიხვედრილი ვარ ჩემო ძმაო და დალშე თქვენი ნებაა, ჩემ აზრზე გინდა მეკამათეთ, გინდა არა.
    ფანი [?]
    #11 15 აპრილი 2022 19:08
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.

    რა 10 მლნ ღადაობ? მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და რა 10-15 მლნ. მინიმუმ 50-ს დაადებენ ფასს, ამაზე არც უნდა იფიქრონ, არ მინდა არანაირად

    სადაც 33 წლის სუარესი გავუშვით 7 მილიონად, 34 წლის ლევანდოვსკი რატო უნდა ღირდეს 8-ჯერ ძვირი?


    იმიტომ რომ 4-5 წელია 40 გოლს იტანს, და მერე მეორე სად ჰიონესი ბეკემბაუერი რუმინიგე და სად ... ბართო?? აი ამიტომ ღირს ლევანა 65 და სუარესი კი 7, დაედო მერე ვინმე დაუშალა ბართოს 40 ად გაყიდე ან უფრო მეტადო? ბაიერნმა კი ადგა და დაადო 65 მილიონი, გინდა ყიდვა მაიტა 65 მილიონიო და შენი იყოსო, ახლა მე შენ გკითხავ რითი არ სჯობს ლევანა სუარესს,

    ჯობნა არჯობნას ამ შემთხვევაში არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს, როცა 33 და 34 წლის ფეხბურთელებთან გვაქვს საქმე, თან ისეთებთან, რომლებსაც ორივეს ერთი წელი ქონდა და აქვს დარჩენილი კონტრაქტი :) ეგრე ზლატანიც პესეჟეს ლიდერი იყო მარა მანჩესტერმა უფასოდ დაითრია და 2016 წლიდან უფასოდ გადადის ხან ამერიკაში და ხან მილანში :)


    რონალდო 100 ად გაყიდა იუვეში რეალმა, ახლა ამაზე მიპასუხე რატომ გაიყიდა რონალდო 100 მილიონად :დ 34 წლის კაცი რატომ იყიდა იუვემ 100 ად, იმიტომ ორმ შედეგიანია, იმიტომ რომ ძალიან მაგარია ასეა ლევანაზე, დაედო მერე ბართოს 60 მილიონი ივნემ დაუშავა? შედეგიანი როა და გამოსადეგი მიტომ ადებს ბაიერნი 65 მილიონს თორემ აბა იყოს ბრაიტვეითი თუ დაადებდა მაგდენს :დ

    რონალდო 32 წლის იყო და 30 წლის ზევით თითოეულ წელს უდიდესი მნიშვნელობა აქ, 33 რონალდოს ფასი 60-70 მილიონი იქნებოდა, 34 ის 40-50 და ასე :)

    ანუ მაინც ვერ მიხვდები რატომ ღირს ლევანდოვსკი ძვირი და არ გეკამათოთ ჯობია
    Culé [?]
    #10 15 აპრილი 2022 19:02
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.

    რა 10 მლნ ღადაობ? მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და რა 10-15 მლნ. მინიმუმ 50-ს დაადებენ ფასს, ამაზე არც უნდა იფიქრონ, არ მინდა არანაირად

    სადაც 33 წლის სუარესი გავუშვით 7 მილიონად, 34 წლის ლევანდოვსკი რატო უნდა ღირდეს 8-ჯერ ძვირი?


    იმიტომ რომ 4-5 წელია 40 გოლს იტანს, და მერე მეორე სად ჰიონესი ბეკემბაუერი რუმინიგე და სად ... ბართო?? აი ამიტომ ღირს ლევანა 65 და სუარესი კი 7, დაედო მერე ვინმე დაუშალა ბართოს 40 ად გაყიდე ან უფრო მეტადო? ბაიერნმა კი ადგა და დაადო 65 მილიონი, გინდა ყიდვა მაიტა 65 მილიონიო და შენი იყოსო, ახლა მე შენ გკითხავ რითი არ სჯობს ლევანა სუარესს,

    ჯობნა არჯობნას ამ შემთხვევაში არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს, როცა 33 და 34 წლის ფეხბურთელებთან გვაქვს საქმე, თან ისეთებთან, რომლებსაც ორივეს ერთი წელი ქონდა და აქვს დარჩენილი კონტრაქტი :) ეგრე ზლატანიც პესეჟეს ლიდერი იყო მარა მანჩესტერმა უფასოდ დაითრია და 2016 წლიდან უფასოდ გადადის ხან ამერიკაში და ხან მილანში :)


    რონალდო 100 ად გაყიდა იუვეში რეალმა, ახლა ამაზე მიპასუხე რატომ გაიყიდა რონალდო 100 მილიონად :დ 34 წლის კაცი რატომ იყიდა იუვემ 100 ად, იმიტომ ორმ შედეგიანია, იმიტომ რომ ძალიან მაგარია ასეა ლევანაზე, დაედო მერე ბართოს 60 მილიონი ივნემ დაუშავა? შედეგიანი როა და გამოსადეგი მიტომ ადებს ბაიერნი 65 მილიონს თორემ აბა იყოს ბრაიტვეითი თუ დაადებდა მაგდენს :დ

    რონალდო 32 წლის იყო და 30 წლის ზევით თითოეულ წელს უდიდესი მნიშვნელობა აქ, 33 რონალდოს ფასი 60-70 მილიონი იქნებოდა, 34 ის 40-50 და ასე :)
    Culé [?]
    #9 15 აპრილი 2022 18:52
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.

    რა 10 მლნ ღადაობ? მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და რა 10-15 მლნ. მინიმუმ 50-ს დაადებენ ფასს, ამაზე არც უნდა იფიქრონ, არ მინდა არანაირად

    სადაც 33 წლის სუარესი გავუშვით 7 მილიონად, 34 წლის ლევანდოვსკი რატო უნდა ღირდეს 8-ჯერ ძვირი?


    იმიტომ რომ 4-5 წელია 40 გოლს იტანს, და მერე მეორე სად ჰიონესი ბეკემბაუერი რუმინიგე და სად ... ბართო?? აი ამიტომ ღირს ლევანა 65 და სუარესი კი 7, დაედო მერე ვინმე დაუშალა ბართოს 40 ად გაყიდე ან უფრო მეტადო? ბაიერნმა კი ადგა და დაადო 65 მილიონი, გინდა ყიდვა მაიტა 65 მილიონიო და შენი იყოსო, ახლა მე შენ გკითხავ რითი არ სჯობს ლევანა სუარესს,

    ჯობნა არჯობნას ამ შემთხვევაში არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს, როცა 33 და 34 წლის ფეხბურთელებთან გვაქვს საქმე, თან ისეთებთან, რომლებსაც ორივეს ერთი წელი ქონდა და აქვს დარჩენილი კონტრაქტი :) ეგრე ზლატანიც პესეჟეს ლიდერი იყო მარა მანჩესტერმა უფასოდ დაითრია და 2016 წლიდან უფასოდ გადადის ხან ამერიკაში და ხან მილანში :)
    წევრი [?]
    #8 15 აპრილი 2022 18:45
    0
    ციტატა: NEYBarca
    სადაც 33 წლის სუარესი გავუშვით 7 მილიონად, 34 წლის ლევანდოვსკი რატო უნდა ღირდეს 8-ჯერ ძვირი?

    იმიტომ რო ეს ბაიერნშია და სუარესი ბარსელონამ გაუშვა იმ ბარსელონამ რომელშიც ბოლო 6 წელია უკუღმა ხდება ყველაფერი და რა გასაკვირია ამაში მინიმუმ 50 რო გადაგვახდევინონ🙂🙃
    Culé [?]
    #7 15 აპრილი 2022 18:44
    1
    ლევანდოვსკიში მიეცი კიდე მაყუთი.კაი ჰა 2 წელი გვეყოლება,მერე?ახალგაზრდა ფორვარდი ვერ მოჰყავთ ფული არ გვაქვსო და მაშინ არ ჯობია დაცვას მიხედონ?გამოჩნდა გუშინ ფლანგებზე რა დომხალიცაა.ორივე ფლანგის მცველია მოსაყვანი და ერთი ცენტრალური მცველი,რომელსაც პოზიციური თამაში ძალიან კარგად გამოსდის.მარტო კრისტენსენი ვერ მოაგვარებს პრობლემას,არცაა ისეთი,რომ ეხლავე უმაღლეს დონეზე დაიწყოს თამაში.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #6 15 აპრილი 2022 18:34
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: NEYBarca
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.

    რა 10 მლნ ღადაობ? მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და რა 10-15 მლნ. მინიმუმ 50-ს დაადებენ ფასს, ამაზე არც უნდა იფიქრონ, არ მინდა არანაირად

    სადაც 33 წლის სუარესი გავუშვით 7 მილიონად, 34 წლის ლევანდოვსკი რატო უნდა ღირდეს 8-ჯერ ძვირი?
    გულშემატკივარი [?]
    #5 15 აპრილი 2022 18:12
    3
    ანა მოდი მე გასწავლი ესპანურს. არც მე ვიცი მარა გასწავლი 😅
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 15 აპრილი 2022 18:02
    1
    ობამეიანგში თუ გაგვიცვლიან დიდი სიამოვნებით მაგრამ ახლა უფრო ახალგაზრდებზეა აქცენტი გასაკეთებელი და მითუმეტეა დაცვას უნდა მიხედო სამი მცველია საჭირო, ორი ფლანგის და ერთი ცენტრალური
    ფანი [?]
    #3 15 აპრილი 2022 18:01
    0
    ციტატა: NEYBarca
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.

    რა 10 მლნ ღადაობ? მსოფლიოში ერთერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და რა 10-15 მლნ. მინიმუმ 50-ს დაადებენ ფასს, ამაზე არც უნდა იფიქრონ, არ მინდა არანაირად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 15 აპრილი 2022 18:01
    3
    NEYBarca,
    ლევანდოვსკია ეს 34 წლის ფორვარდი. თან თანამედროვე ფეხბურთში ფეხბურთელი გაცილებით გვიან აღწევს კარიერის პიკს. აგერ ბენზემა ამის ხნისაა და ახლა აქვს პიკი, მოდრიჩი, დანი ალვესი, იბრა ესენი კი ბებრები არიან, მაგრამ კლასი აქვთ ამ ამ კლასის ხარჯზე ბარეორ მორბენალ ცხენს ჩაისვამენ ჯიბეში. გუშინ რაც ობამეიანგმა მაზა ეს ორივეს შეაგდებდა ურჭველი.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #1 15 აპრილი 2022 17:58
    3
    უფასოდ ან არაუმეტეს 10-15 მილიონად თუ გამოგვატანს გერმანელები მაშინ კი, სხვა შემთხვევაში სისულელე იქნება 34 წლის ფორვარდში დიდი თანხის გადახდა.