ბარსელონას ყოფილი ფეხბურთელი ზაფხულში კატალონიურ გრანდში დაბრუნდება

ბარსელონას ყოფილი ფეხბურთელი ზაფხულში კატალონიურ გრანდში დაბრუნდება

ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ესპანელი ჟურნალისტი, ჟერარ რომერო საკმაოდ უცნაურ ინფორმაციას ავრცელებს. 

რომეროს მტკიცებით, ფეხბურთელი, რომელსაც "ბარსელონაში" უთამაშია, მომავალ ზაფხულში კატალონიურ კლუბში დაბრუნდება.

ჯერჯერობით, ამ მოთამაშის ვინაობა არ სახელდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 15 აპრილი 2022 15:31
    0
    ციტატა: R.Gaucho
    ამ სამეულიდან 1 მაინც რომ ყოფილიყო აინტრახტთან ვფიქრობ სხვა სურათი გვექნებოდა ახლა

    სამივე რო ყოფილიყო გერმანელების მეკარეს ტრაპს(პსჟ-ს ყოფილ მეკარეს) 2017 წელს გავახსენებდით.
    წევრი [?]
    #13 15 აპრილი 2022 03:03
    2
    ამ სამეულიდან 1 მაინც რომ ყოფილიყო აინტრახტთან ვფიქრობ სხვა სურათი გვექნებოდა ახლა
    წევრი [?]
    #12 15 აპრილი 2022 02:02
    0
    ეს გამოცანაა გულის გადასაყოლებლად?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 15 აპრილი 2022 01:27
    1
    მესი რა მესიიი გთხოოვთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #10 14 აპრილი 2022 23:49
    1
    გრიმალდო, ოლმო, ტიაგო… აქედან შეიძლება რომელიმე
    Culé [?]
    #9 14 აპრილი 2022 23:48
    5
    ნეიმარი
    --------------------
    THUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #8 14 აპრილი 2022 22:59
    0
    3-0 აბა ჰე❤❤
    Culé [?]
    #7 14 აპრილი 2022 22:55
    1
    სუაა ალბათ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    [?]
    #6 14 აპრილი 2022 22:45
    3
    თუ ამ სამიდანაა ლაპარაკი შეიძლება სუა იყოს. მარა მაგრაა მოსუქებული და სკამის ფორვადად არ წავა. ეგ ის ტიპია ან ძირითადში უნდა გყავდეს ან ფორმას კარგავს ეგრევე. შარშანდელი სუარესი წლევანდელისგან 2 ცალი გამოიჭრება ისეა ჩასუქებული. ვეღარ დადის. მარა მაგისი მენტალიტეტი გუნდზე ცუდად არ აისახება. თან დაბალ ხელფასს დათანხმდება. თუ ლევა და სხვები არ გამოვიდა იყოს 1 წლით. ისე რაღა მაინც ამ სამიდან. იქნებ გრიმალდოა ან ბელერინი. ჩავის უნდაო წავიკითხე
    MRX
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 აპრილი 2022 22:45
    2
    Iqnebada grizmanze ambobganatxovrebulia da mgoni arc apirebs atletico magis datovebas raga messi suaresze da neymarze igulisxmebda :D
    გულშემატკივარი [?]
    #4 14 აპრილი 2022 22:41
    3
    უეჭველი სუარესზეა საუბარი. მე პირადად ყოველთვის მივესალმები ჩვენს ლეგენდა კაცს და იმედია რეალურია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 14 აპრილი 2022 22:31
    0
    მართლაც რა უცნაური ინფორმაციაა, საინტერესოა ვინ იგულისხმება barca-6
    Culé [?]
    #2 14 აპრილი 2022 22:30
    5
    ისე ამ სამიდან მესი და სუარესი უნდა გააცილოს ბარსამ ღირსეულად და ნეიმარს რაც შეეხება შეიხს გაუკეთოს მინე.ი...
    ფანი [?]
    #1 14 აპრილი 2022 22:23
    0
    რაია "პაბეგს" იკიდებენ?