პოლონური მედია: ლევანდოვსკიმ ბაიერნს აცნობა, რომ ბარსელონაში გადადის

პოლონური მედია: ლევანდოვსკიმ ბაიერნს აცნობა, რომ ბარსელონაში გადადის

რობერტ ლევანდოვსკიმ "ბარსელონასთან" ყველა დეტალი შეათანხმა და "ბაიერნსაც" აცნობა, რომ კარიერას კატალონიურ გუნდში განაგრძობს. ამ ინფორმაციას პოლონური მედია ავრცელებს.

პოლონური TVP Sport-ის ინფორმაციით, ლევანდოვსკი იმედგაცრუებული დარჩა იმით, რომ "ბაიერნმა" მასთან კონტრაქტის გახანგრძლივების აქტიური სურვილი არ გამოხატა. წყარო ლევანდოვსკის ძალიან ახლო გარემოცვაზე დაყრდნობით იტყობინება, რომ 33 წლის თავდამსხმელს "ბარსელონას" ხელმძღვანელ პირებთან ონლაინ ჩართვა ჰქონდა. მხარეები ყველა დეტალზე შეთანხმდნენ და ლევანდოვსკიმ "ბაიერნის" აღმასრულებელ დირექტორს, ოლივერ კანს უკვე აცნობა, რომ ის "ბარსელონაში" გადადის.

თუმცა ეს ყველაფერი არაა. რობერტს "ბაიერნთან" კონტრაქტი კიდევ ერთი წლით აკავშირებს და "ბარსელონა" მიუნხენურ კლუბს უნდა მოელაპარაკოს, ეს კი მარტივი არ იქნება, რადგან ბოლო დროს "ბლაუგრანასა" და "რეკორდმაისტერს" ერთმანეთთან კარგი ურთიერთობა არ აქვთ. თუმცა, დიდი ალბათობით, ლევანდოვსკის გადაწყვეტილება "ბაიერნზე" დიდ გავლენას მოახდენს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #24 12 აპრილი 2022 14:28
    1
    აცნობა ერთია და მეორეა რამდენად შეელევა ასე მარტივად ბავარია , მერე ბარსამაც არ უნდა იჩქაროს და 34-წლის ლევანაში იმხელა ფული არ უნდა გადაყაროს, კი ბაიერნში აქვს შედეგი მაგრამ აქ ექნება იგივე შედეგი ?? მესი რო მესია ბარსაში ვიცით რასაც შვრებოდა და პსჟ-ში იმის მესამედიც ვეღარ გააქვს , ასე რომ მე არ მივესალმები ამის მოსვლას. ახალგაზრდა არავინაა ?? ჰალანდი ძვირია გავიგე და ლევანას ფასად და გაცილებით დაბალ ხელფასზე უეჭველი მომსვლელია ბენფიკადან დარვინ ნუნეს პლიუს მაგარი მოძრავი ტიპია გამტანიცაა და მსგავსი ფირვარდი უფრო გაამართლებს ვიდრე ლევანა გადავხედოთ ისტორია : ეტოო , ვილია, სუა ნუ მოძრავი და სხარტი ფორვარდი გვინდა და არა 34-წლის ბებერი კარიერის ბოლოსკენ მყოფი ლევანდოვსკი რომელიც არავინ იცის გაისად რას იზამს და რა კონდიციაში იქნება.

    რა ბარსელონაში ამათ შიგ ხოარ აქვთ ??? 35-40 მილიონი ექნება ხელფასი ბარსელონაში და 2-3 წლიან კონტრაქტს გააფორმებს თუ ბაიერნიც დათანხმდება სატრანსფერო ფასი 60-65 მილიონიო 😳😳 აი ეს თუ მართლა ასე მოხდა ლაპორტასიც და ჩავისაც , მაგხელა ფულით ნუნესი ან ჰალანდი იჩალიჩონ ბლიად...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 12 აპრილი 2022 13:34
    0
    ხოდა თუ დიდ თანხას მოითხოვს ბაიერნი გაუშვან 3 ასოზე. უთხრან რო არ გვეჩქარება და შემდეგ წელს ვაბშე უფასოდ წავიყვანთო, წაიბლეფაონ მოკლედ. სულ ჩვენ გვატყუებენ, ერთხელაც ჩვენ ვცადოთ.
    ფანი [?]
    #22 11 აპრილი 2022 22:34
    1
    მე არ ვემხრობი ამის ტრანსფერს
    წევრი [?]
    #21 11 აპრილი 2022 22:10
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    "ლევანგოლსკიზე" ვსაუბრობთ და არა ვინმე რიგით ფორვარდზე, მაგრამ 10+ მილიონიან ხელფასს მინიმუმ მოითხოვს და პლიუს მალე რეგრესიც დაეწყება, არ ვიცი, ძალიან კი გაასწორებდა ამის ხილვა ბარსას ფორმაში, მაგრამ თუ 60 მილიონი ამაში უნდა გადაიხადონ ბარემ 20-25 დაამატონ და ნუნიეზი მოიყვანონ, არც ამხელა ხელფასი ექნება, არც ბიძა-ბიცოლების საკომისიო ჰალანდივით, და პლიუს მინიმუმ 10 წელი მაღალ დონეზე ითამაშებს ჩვენთან.


    ნუნეში ყველაზე ძალიან გაუჭირდება ბარსელონას რადგან დედა... პსჟ ინტერესდება ასევე მანჩე ლივერპული, ესეიგი გამოდის რომ ბარსაზე 50% ზე მეტ ხელფას შესთავაზებენ, ასევე დაიწყება აუქციონივით , რახან ლევანდოლსკიზე ვსაუბრობთ რაა, შენ გგონია ეს 12 ზე ნაკლებ ხელფასზე დაგთანხმდება? ან 2 წლიანს მოაწერს ხელს? შენტვითინ ამბობ ლევანდოლსკიზე ვსაუბრობთო და არ მგონია 1+1 ზე მოვიდეს ეს კაცი :დ თან ბაიერნი 50 ზე ნაკლებს რომ არ დაადებს ფას შენც იცი, მაგრამ ბარსასთვის რამდენად გამოსადეგი იქნება რავიცი, თან ნელ ნელა შენი თქმის არ იყოს მალე რეგრესისკენ წავა, თან სად ესპანეთის გიჟი ჩემპიონატი დაა სად ბუნდესლიგა და არ დაგავიწყდეს 4 ტურით ნაკლებია გერმანიაში

    მაგიტომაც ვამბობ, ნუნიეზზე უნდა გადავერთოთ. პსჟ-ს, იუნატიედს და ლივერპულს რო ფინანსურად კონკურენციას ვერ გავუწევთ ეგ ფაქტია, მაგრამ არცერთს არ აქვს ბარსელონაზე უკეთესი სპორტული პროექტი, პლიუს სუარესი და არაუხო დაარწმუნებენ დარვინს სად ჯობია კარიერის გაგრძელება, ასე რომ, თავში ტვინი თუ აქვს და მორიგი ფულზე დახამებული ფორვარდი თუ არაა, მარტივად გადაწყვეტს სად გააგრძელოს კარიერა.


    მთავარია რეალი არ ჩაერთოს, თორემ ეგ ახვრებ ი იოვიჩს და ფულს შესთავაზებენ, რაც არ მგონია ცუდი იყოს ბენფიკასთვის, მასე ვალვერდესაც შეუძია მაგის დაკერვა, თან იღადავე მბაპე ვინიციუსი ნუნესი, ნუ ბენზემა 1-2 წელი მაქსიმუმ და ვსოო, მოკლედ კაი ნადირობა წავა მასზე. მაგრამ ბარსელონას შეტევაზე ძალიან დაცვა უნდა გააძლიეროს შეტევაში აგერ ფატი ბრუნდება, დემბლეც თუ დარჩა ნამეტანი იქნება, პლიუს ლუკ დე იონგია ობამაა ტრაორეა ფერან ტორესია , დსააცვაშ კიდე ნახირ ნახირი ხალხია, უმტიტი ინვალიდი, ლენგლე რავიცი, დესტს ეგრევე ძირიტადშ ვერ დააყენებ, ალბ ას ზამენა არ ყავს და ცოტაც და მოედანზე აღებინებს, პიკე უკვე კაი ასაკშია, ნუ ბუსკესის შემცველი ხომ ჰაერივით მნშვნელოვანია , აი ესენი უფრო ჭირდება გუნდს ვიდრე ნუნესი, იმას არ ვამბობ არ უდნა იყიდონ ან რამე უბრალოდ დაცვაზე უნდა კონცენტრირდეს გუნდი შეტევა ასე თუ ისე არის

    ჩაერთოს რეალი, უთამაშებელი იოვიჩით არავია გადაუღუნონ, პლიუს სად ბენზემაზე დამოკიდებულ რეალში თამაში (ასაკის მიუხედავად 1-2 სეზონი კიდე შეუძლია თამაში), და სად ნომინალური ლიდერის გარეშე მოთამაშე ბარსელონა სადაც ნუნიეზს მოსვლიდან პირველივე სეზონში შეუძლია თავის დამკვიდრება ძირითადში. აღარაფერს ვამბობ სპორტულ პროექტზე, რეალს თაობათა ცვლა ახლა ეწყება, მაშინ როცა ბარსელონაში პიკე ალბა და ბუსკეციღა დარჩნენ ძველი ბირთვიდან და მალე მოვუნახავთ სამივეს ღირსეულ შემცვლელს.


    არავის გადაუღუნოს არ ვიცი, მასე ბეილიც უთამაშებელი იყო და აგერ უელს თამაში რომ იყო საკვალიპიკაციოზე 2 თამაშში 3 გოლი ტენა ;დ ბენზემა 1-2 წელი და ვსოო, მასე ბარსელონასაც ყავს ტონა ტავდასხმელები და ყველა სკამზე უნდა დასვა????? ბარსელონას ყველაზე ძალიან ამ ეტაპზე მეგობაროდ აცვაში უწირს ვერ დაინახე პიკეს გარეშე რა ხდებოდა?


    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    "ლევანგოლსკიზე" ვსაუბრობთ და არა ვინმე რიგით ფორვარდზე, მაგრამ 10+ მილიონიან ხელფასს მინიმუმ მოითხოვს და პლიუს მალე რეგრესიც დაეწყება, არ ვიცი, ძალიან კი გაასწორებდა ამის ხილვა ბარსას ფორმაში, მაგრამ თუ 60 მილიონი ამაში უნდა გადაიხადონ ბარემ 20-25 დაამატონ და ნუნიეზი მოიყვანონ, არც ამხელა ხელფასი ექნება, არც ბიძა-ბიცოლების საკომისიო ჰალანდივით, და პლიუს მინიმუმ 10 წელი მაღალ დონეზე ითამაშებს ჩვენთან.


    ნუნეში ყველაზე ძალიან გაუჭირდება ბარსელონას რადგან დედა... პსჟ ინტერესდება ასევე მანჩე ლივერპული, ესეიგი გამოდის რომ ბარსაზე 50% ზე მეტ ხელფას შესთავაზებენ, ასევე დაიწყება აუქციონივით , რახან ლევანდოლსკიზე ვსაუბრობთ რაა, შენ გგონია ეს 12 ზე ნაკლებ ხელფასზე დაგთანხმდება? ან 2 წლიანს მოაწერს ხელს? შენტვითინ ამბობ ლევანდოლსკიზე ვსაუბრობთო და არ მგონია 1+1 ზე მოვიდეს ეს კაცი :დ თან ბაიერნი 50 ზე ნაკლებს რომ არ დაადებს ფას შენც იცი, მაგრამ ბარსასთვის რამდენად გამოსადეგი იქნება რავიცი, თან ნელ ნელა შენი თქმის არ იყოს მალე რეგრესისკენ წავა, თან სად ესპანეთის გიჟი ჩემპიონატი დაა სად ბუნდესლიგა და არ დაგავიწყდეს 4 ტურით ნაკლებია გერმანიაში

    მაგიტომაც ვამბობ, ნუნიეზზე უნდა გადავერთოთ. პსჟ-ს, იუნატიედს და ლივერპულს რო ფინანსურად კონკურენციას ვერ გავუწევთ ეგ ფაქტია, მაგრამ არცერთს არ აქვს ბარსელონაზე უკეთესი სპორტული პროექტი, პლიუს სუარესი და არაუხო დაარწმუნებენ დარვინს სად ჯობია კარიერის გაგრძელება, ასე რომ, თავში ტვინი თუ აქვს და მორიგი ფულზე დახამებული ფორვარდი თუ არაა, მარტივად გადაწყვეტს სად გააგრძელოს კარიერა.


    მთავარია რეალი არ ჩაერთოს, თორემ ეგ ახვრებ ი იოვიჩს და ფულს შესთავაზებენ, რაც არ მგონია ცუდი იყოს ბენფიკასთვის, მასე ვალვერდესაც შეუძია მაგის დაკერვა, თან იღადავე მბაპე ვინიციუსი ნუნესი, ნუ ბენზემა 1-2 წელი მაქსიმუმ და ვსოო, მოკლედ კაი ნადირობა წავა მასზე. მაგრამ ბარსელონას შეტევაზე ძალიან დაცვა უნდა გააძლიეროს შეტევაში აგერ ფატი ბრუნდება, დემბლეც თუ დარჩა ნამეტანი იქნება, პლიუს ლუკ დე იონგია ობამაა ტრაორეა ფერან ტორესია , დსააცვაშ კიდე ნახირ ნახირი ხალხია, უმტიტი ინვალიდი, ლენგლე რავიცი, დესტს ეგრევე ძირიტადშ ვერ დააყენებ, ალბ ას ზამენა არ ყავს და ცოტაც და მოედანზე აღებინებს, პიკე უკვე კაი ასაკშია, ნუ ბუსკესის შემცველი ხომ ჰაერივით მნშვნელოვანია , აი ესენი უფრო ჭირდება გუნდს ვიდრე ნუნესი, იმას არ ვამბობ არ უდნა იყიდონ ან რამე უბრალოდ დაცვაზე უნდა კონცენტრირდეს გუნდი შეტევა ასე თუ ისე არის

    ჩაერთოს რეალი, უთამაშებელი იოვიჩით არავია გადაუღუნონ, პლიუს სად ბენზემაზე დამოკიდებულ რეალში თამაში (ასაკის მიუხედავად 1-2 სეზონი კიდე შეუძლია თამაში), და სად ნომინალური ლიდერის გარეშე მოთამაშე ბარსელონა სადაც ნუნიეზს მოსვლიდან პირველივე სეზონში შეუძლია თავის დამკვიდრება ძირითადში. აღარაფერს ვამბობ სპორტულ პროექტზე, რეალს თაობათა ცვლა ახლა ეწყება, მაშინ როცა ბარსელონაში პიკე ალბა და ბუსკეციღა დარჩნენ ძველი ბირთვიდან და მალე მოვუნახავთ სამივეს ღირსეულ შემცვლელს.


    არავის გადაუღუნოს არ ვიცი, მასე ბეილიც უთამაშებელი იყო და აგერ უელს თამაში რომ იყო საკვალიპიკაციოზე 2 თამაშში 3 გოლი ტენა ;დ ბენზემა 1-2 წელი და ვსოო, მასე ბარსელონასაც ყავს ტონა ტავდასხმელები და ყველა სკამზე უნდა დასვა????? ბარსელონას ყველაზე ძალიან ამ ეტაპზე მეგობაროდ აცვაში უწირს ვერ დაინახე პიკეს გარეშე რა ხდებოდა?

    ბარსელონას დაცვაზე ძლიერი ყოველთვის შეტევის ხაზი ყავდა, შეტევაა ამ გუნდის დნმ-ი და არა 11 კაციანი ავტობუსი ან დაცვიდან თამაში.
    ფანი [?]
    #20 11 აპრილი 2022 21:29
    2
    უაზრობაა იქნება ლევანდოვსკი მოყვანა ბარსაში ნამდვილად! ახლა ანსუ დაბრუნდება , ტორესი, ალბათ დემბელეც ობომიანგეც, ლუკ ვაფშე ოქროს ზამენა, ტრაორე! მოსაყვანია ახალგაზრდა პერსპექტივაზე, თან არ მგონია ლევანა 5-7 მილიონზე წამოვიდეს!
    ფანი [?]
    #19 11 აპრილი 2022 21:18
    4
    კუმანის სუყველაფერს მივაწუწე სურესუს გაშვებისთვის, ზედ აკვდებოდა ბარსას ჯეკას სტილი, ლევანა მაღალი კლასის ფორვარდია მაგრამ ასაკი დამაფიქრებელია, ასევე რამდენად შეგუება ბარსას და ესპანეთს, მოკლედ თუ იაფი დაჯდება ღირს მოყვანად, თუ 25 ზე მეტი მოითხოვეს მაშინ არა, ისეკი ტორესის მსგავს რაზვალიან ფორვარდებს 50 წლის ლევანდოვსკიც ჯიბეში ჩაისვამს
    გულშემატკივარი [?]
    #18 11 აპრილი 2022 21:18
    4
    🚨 დარვინ ნუნიესი სეზონის ბოლოს ბენფიკას დატოვებს - პორტუგალიელებს ფეხბურთელის სანაცვლოდ €70-80 მილიონი სურთ 👀🔴 ახლახანს დაიწერა.არც ნუნიესი დაჯდება იაფი,მაგრამ ასაკიდან გამომდინარე რათქმაუნდა სჯობს.
    წევრი [?]
    #17 11 აპრილი 2022 20:41
    0
    22 მილიონს იღებს ხელფასს, თქვენ კიდე წერთ 10 ან 11 მილიონად თუ წამოვა მოვიდესო.
    ბაიერნი უხანგრძლივებს იგივე ხელფასით კონტრაქტს, უბრალოდ მხიოლდ ერთი წლით რაც ლევანს არ აწყობს.
    წევრი [?]
    #16 11 აპრილი 2022 20:30
    4
    ეს თუ გადმოვიდა მერე ნახეთ თქვენ,ჰაერივით გვჭირდება გოლების გატანა,ლევა კი საუკეთესოა დღესდღეობით დამაგვირგვინებელ ფაზაში,გული მიკვდება ტორესის მაზილაობაზე რით ვერ დაიწყო რაზვალის გასწორება
    ფანი [?]
    #15 11 აპრილი 2022 20:13
    0
    20-30 მილიონი თუ დაადეს მხოლოდ მაგ შემთხვევაში ღირს ლევას მოყვანა. სონი და კეინი რა კლასნები არიან, ამ დროისთვის ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი დუოა მსოფლიოში, როგორ მინდა აქ ვნახო რომელიმე მაინც, მაგრამ ფაქტიურად გამორიცხულია ეგ :/
    --------------------
    #infinit8iniesta
    წევრი [?]
    #14 11 აპრილი 2022 19:59
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    "ლევანგოლსკიზე" ვსაუბრობთ და არა ვინმე რიგით ფორვარდზე, მაგრამ 10+ მილიონიან ხელფასს მინიმუმ მოითხოვს და პლიუს მალე რეგრესიც დაეწყება, არ ვიცი, ძალიან კი გაასწორებდა ამის ხილვა ბარსას ფორმაში, მაგრამ თუ 60 მილიონი ამაში უნდა გადაიხადონ ბარემ 20-25 დაამატონ და ნუნიეზი მოიყვანონ, არც ამხელა ხელფასი ექნება, არც ბიძა-ბიცოლების საკომისიო ჰალანდივით, და პლიუს მინიმუმ 10 წელი მაღალ დონეზე ითამაშებს ჩვენთან.


    ნუნეში ყველაზე ძალიან გაუჭირდება ბარსელონას რადგან დედა... პსჟ ინტერესდება ასევე მანჩე ლივერპული, ესეიგი გამოდის რომ ბარსაზე 50% ზე მეტ ხელფას შესთავაზებენ, ასევე დაიწყება აუქციონივით , რახან ლევანდოლსკიზე ვსაუბრობთ რაა, შენ გგონია ეს 12 ზე ნაკლებ ხელფასზე დაგთანხმდება? ან 2 წლიანს მოაწერს ხელს? შენტვითინ ამბობ ლევანდოლსკიზე ვსაუბრობთო და არ მგონია 1+1 ზე მოვიდეს ეს კაცი :დ თან ბაიერნი 50 ზე ნაკლებს რომ არ დაადებს ფას შენც იცი, მაგრამ ბარსასთვის რამდენად გამოსადეგი იქნება რავიცი, თან ნელ ნელა შენი თქმის არ იყოს მალე რეგრესისკენ წავა, თან სად ესპანეთის გიჟი ჩემპიონატი დაა სად ბუნდესლიგა და არ დაგავიწყდეს 4 ტურით ნაკლებია გერმანიაში

    მაგიტომაც ვამბობ, ნუნიეზზე უნდა გადავერთოთ. პსჟ-ს, იუნატიედს და ლივერპულს რო ფინანსურად კონკურენციას ვერ გავუწევთ ეგ ფაქტია, მაგრამ არცერთს არ აქვს ბარსელონაზე უკეთესი სპორტული პროექტი, პლიუს სუარესი და არაუხო დაარწმუნებენ დარვინს სად ჯობია კარიერის გაგრძელება, ასე რომ, თავში ტვინი თუ აქვს და მორიგი ფულზე დახამებული ფორვარდი თუ არაა, მარტივად გადაწყვეტს სად გააგრძელოს კარიერა.


    მთავარია რეალი არ ჩაერთოს, თორემ ეგ ახვრებ ი იოვიჩს და ფულს შესთავაზებენ, რაც არ მგონია ცუდი იყოს ბენფიკასთვის, მასე ვალვერდესაც შეუძია მაგის დაკერვა, თან იღადავე მბაპე ვინიციუსი ნუნესი, ნუ ბენზემა 1-2 წელი მაქსიმუმ და ვსოო, მოკლედ კაი ნადირობა წავა მასზე. მაგრამ ბარსელონას შეტევაზე ძალიან დაცვა უნდა გააძლიეროს შეტევაში აგერ ფატი ბრუნდება, დემბლეც თუ დარჩა ნამეტანი იქნება, პლიუს ლუკ დე იონგია ობამაა ტრაორეა ფერან ტორესია , დსააცვაშ კიდე ნახირ ნახირი ხალხია, უმტიტი ინვალიდი, ლენგლე რავიცი, დესტს ეგრევე ძირიტადშ ვერ დააყენებ, ალბ ას ზამენა არ ყავს და ცოტაც და მოედანზე აღებინებს, პიკე უკვე კაი ასაკშია, ნუ ბუსკესის შემცველი ხომ ჰაერივით მნშვნელოვანია , აი ესენი უფრო ჭირდება გუნდს ვიდრე ნუნესი, იმას არ ვამბობ არ უდნა იყიდონ ან რამე უბრალოდ დაცვაზე უნდა კონცენტრირდეს გუნდი შეტევა ასე თუ ისე არის

    ჩაერთოს რეალი, უთამაშებელი იოვიჩით არავია გადაუღუნონ, პლიუს სად ბენზემაზე დამოკიდებულ რეალში თამაში (ასაკის მიუხედავად 1-2 სეზონი კიდე შეუძლია თამაში), და სად ნომინალური ლიდერის გარეშე მოთამაშე ბარსელონა სადაც ნუნიეზს მოსვლიდან პირველივე სეზონში შეუძლია თავის დამკვიდრება ძირითადში. აღარაფერს ვამბობ სპორტულ პროექტზე, რეალს თაობათა ცვლა ახლა ეწყება, მაშინ როცა ბარსელონაში პიკე ალბა და ბუსკეციღა დარჩნენ ძველი ბირთვიდან და მალე მოვუნახავთ სამივეს ღირსეულ შემცვლელს.
    ფანი [?]
    #13 11 აპრილი 2022 19:49
    0
    სათადარიგოთა სკამისთვის ემზადება? 🤔
    წევრი [?]
    #12 11 აპრილი 2022 19:47
    1
    ციტატა: totti10
    უბრალოდ დაცვაზე უნდა კონცენტრირდეს გუნდი შეტევა ასე თუ ისე არის

    ჰაერივით საჭირო ფლანგის მცველები კრისტენსენი მოსულია ისედაც ცენტრში მოხსნილია ლრობლემა თითქმის ფლანგები გვიტრაკებს მაგრად.დარვინს უნდა მიაწვნენ მაგრამ არც ინტერესდებიან მგონი თორე 70-80 გამოგვატანს ბენფიკა და თვითონაც არ იტყვის უარს მოსვლაზე.ბუსკეცის ამბავი უფრო მაღელვებს ვინ უნდა დაიკაოს მისი ადგილი რო არავინ ჩანს თორე სხვა ყველაფერს ეშველება რამენაირად.
    Culé [?]
    #11 11 აპრილი 2022 19:44
    0
    პიზდეც.......
    წევრი [?]
    #10 11 აპრილი 2022 19:26
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: DesmondHume
    "ლევანგოლსკიზე" ვსაუბრობთ და არა ვინმე რიგით ფორვარდზე, მაგრამ 10+ მილიონიან ხელფასს მინიმუმ მოითხოვს და პლიუს მალე რეგრესიც დაეწყება, არ ვიცი, ძალიან კი გაასწორებდა ამის ხილვა ბარსას ფორმაში, მაგრამ თუ 60 მილიონი ამაში უნდა გადაიხადონ ბარემ 20-25 დაამატონ და ნუნიეზი მოიყვანონ, არც ამხელა ხელფასი ექნება, არც ბიძა-ბიცოლების საკომისიო ჰალანდივით, და პლიუს მინიმუმ 10 წელი მაღალ დონეზე ითამაშებს ჩვენთან.


    ნუნეში ყველაზე ძალიან გაუჭირდება ბარსელონას რადგან დედა... პსჟ ინტერესდება ასევე მანჩე ლივერპული, ესეიგი გამოდის რომ ბარსაზე 50% ზე მეტ ხელფას შესთავაზებენ, ასევე დაიწყება აუქციონივით , რახან ლევანდოლსკიზე ვსაუბრობთ რაა, შენ გგონია ეს 12 ზე ნაკლებ ხელფასზე დაგთანხმდება? ან 2 წლიანს მოაწერს ხელს? შენტვითინ ამბობ ლევანდოლსკიზე ვსაუბრობთო და არ მგონია 1+1 ზე მოვიდეს ეს კაცი :დ თან ბაიერნი 50 ზე ნაკლებს რომ არ დაადებს ფას შენც იცი, მაგრამ ბარსასთვის რამდენად გამოსადეგი იქნება რავიცი, თან ნელ ნელა შენი თქმის არ იყოს მალე რეგრესისკენ წავა, თან სად ესპანეთის გიჟი ჩემპიონატი დაა სად ბუნდესლიგა და არ დაგავიწყდეს 4 ტურით ნაკლებია გერმანიაში

    მაგიტომაც ვამბობ, ნუნიეზზე უნდა გადავერთოთ. პსჟ-ს, იუნატიედს და ლივერპულს რო ფინანსურად კონკურენციას ვერ გავუწევთ ეგ ფაქტია, მაგრამ არცერთს არ აქვს ბარსელონაზე უკეთესი სპორტული პროექტი, პლიუს სუარესი და არაუხო დაარწმუნებენ დარვინს სად ჯობია კარიერის გაგრძელება, ასე რომ, თავში ტვინი თუ აქვს და მორიგი ფულზე დახამებული ფორვარდი თუ არაა, მარტივად გადაწყვეტს სად გააგრძელოს კარიერა.
    ფანი [?]
    #9 11 აპრილი 2022 18:51
    0
    გრძელვადიან პერპექტივაზე უნდა ვიზრუნოთ, ასე რო ჰოლანდის ტრანსფერს ვემხრობი :) ლევი ძაან კლასნია, მარა 2-3 წელი გაქაჩოს მაქსიმუმ.
    წევრი [?]
    #8 11 აპრილი 2022 18:40
    5
    "ლევანგოლსკიზე" ვსაუბრობთ და არა ვინმე რიგით ფორვარდზე, მაგრამ 10+ მილიონიან ხელფასს მინიმუმ მოითხოვს და პლიუს მალე რეგრესიც დაეწყება, არ ვიცი, ძალიან კი გაასწორებდა ამის ხილვა ბარსას ფორმაში, მაგრამ თუ 60 მილიონი ამაში უნდა გადაიხადონ ბარემ 20-25 დაამატონ და ნუნიეზი მოიყვანონ, არც ამხელა ხელფასი ექნება, არც ბიძა-ბიცოლების საკომისიო ჰალანდივით, და პლიუს მინიმუმ 10 წელი მაღალ დონეზე ითამაშებს ჩვენთან.
    Culé [?]
    #7 11 აპრილი 2022 18:14
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Griezzy7
    მხოლოდ იმ შემთხვევაში უნდა მოიყვანონ თუ ჰოლანდს ვერ მოიყვანენ და მაქსიმუმ 50 მილიონში გამოგვატანენ


    ლევანა 50 დაჯდეს იქ 12-15 მილიონი ხელფასი და არ მგონია ეს კაცი 2 წლით გადმოვიდეს მოთხოვს მინ 3 წელს+1 გახანძლივებით. ობამა არის უკვე 33 წლამდე ასევე ლუკ დე იონგი 31 წლის ხდება, რა საჭიროა ამდენი +30 ანი ტავდასხმელი როცა სჯობს ფსონი ახალგაზრდაზე გააკეთო, ნუ ნუნესზე რა გიტხრა ამგას პსჟ ან მანჩე დაითრევს შეიძლება ლივერმაც იჩალიჩოს, მაგრამ არ მგონია ბენფიკამ ეგ 75-80 ზე ნალლებად გაყიდოს

    ნუნიესზე თუ ღირს ფსონის გაკეთება მაშინ ლევანაში 50+ ის გადახდას მაგაში 75 ან 80 გადაიხადონ ჯობია, დეიდა მამიდისთვის მაინც არ მოგვიწევს 70 მილიონის დამატება, თვითონ ნუნიეზს თუ ტვინი აქ ბარსას მანიუზე და პსჟზე მაღლა დააყენებს, მანჩესტერი უფარჩაკესია და ეს პსჟც მალე დაიშლება , ასე რომ სპორტული პროექტის მხრივ ბარსას მიანიჭებს უპირატესობას, ლივერპულს რაც შეეხება თუ სალაჰის გაშვებას აპირებენ მაშინ კი დაჩალიჩდება ვინმეზე
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #6 11 აპრილი 2022 18:02
    0
    მხოლოდ იმ შემთხვევაში უნდა მოიყვანონ თუ ჰოლანდს ვერ მოიყვანენ და მაქსიმუმ 50 მილიონში გამოგვატანენ
    წევრი [?]
    #5 11 აპრილი 2022 18:02
    4
    დარვინ ნუნესი მოიყვანეთ ეს 34 წლისაა თითქმის და არ ღირს ფულის გადაყრა 2 წლის გამო.