ერიკ გარსია: ფრე ცუდი შედეგი არაა

ერიკ გარსია: ფრე ცუდი შედეგი არაა

ევროპა ლიგის მეოთხედფინალში ფრანკფურტის "აინტრახტთან" ფრედ დასრულებული შეხვედრის შემდეგ მედიასთან ერიკ გარსიამაც ისაუბრა:

მაღალი პრესინგისა და მოედნის მდგომარეობის გათვალისწინებით, ფრე ცუდი შედეგი არაა.
ჩვენ მომენტები გვაკლდა, ისინი ფიზიკურად ძლიერები იყვნენ, მაგრამ ჩვენ გავძელით. 
ვიმედოვნებ, პიკეს ტრავმა სერიოზული არაა. ყველამ ვიცით, თუ რა მნიშვნელოვანია ის გუნდისთვის.



  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 9 აპრილი 2022 04:32
    0
    აბა ფერან ტორესმა ცუდი შედეგიაო?
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 8 აპრილი 2022 14:42
    3
    ფრე გასვლაზე ორმატჩიან დუელში ზოგადად კარგი შედეგია, მაგრამ ფრესაც გააჩნია. ნაპოლი და გალათასარაი გადაგვირჩნენ, მაგრამ აინტრახტს ჩვენ გადავურჩით. მადლობა ვარის მსაჯებს. ზოგადად როცა თამაშის წინ ჩავიმ განაცხადა რო დე იონგს და გავის დაასვენებდა, მაშინვე ვიფიქრე და დავწერე კიდეც აქ, რო დასვენება შეიძლება ლევანტესთანაც და კადისთანაც, მაგრამ გერმანელებთან გასვლაზე ვინმეს დასვენებაზე ლაპარაკი არ არის გამართლებული. ყველამ ვიცით მაგათი ფიზიკური მომზადება და არა აქვს მნიშვნელობა ბუნდესლიგაში მე-9-ა თუ თუ მეორე. ხშირად გვინახავს ჩვენი დამანგრეველი ბაიერნიც მარცხდება ხოლმე ასეთ გუნდებთან და არც ისე პატარა ანგარიშით. ამიტომ ფრე კარგიას რო ვამბობთ უნდა გავითვალისწინოთ ესენი სტუმრადაც ასე იბრძოლებენ, მითუმეტეს დარწმუნდნენ რო შეუძლიათ მაგრად დაგვძაბონ. ასე რომ თუ ვინმეს დასვენება უნდა ზეგ დაასვენოს ლევანტესთან და აინტრახტისთვის მაქსიმალურად მობილიზებულები გამოვიდნენ მოედანზე. მაგ ფრიცებისგან ყველაფერს უნდა ელოდო.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 8 აპრილი 2022 13:03
    0
    ლენგლეს შემოსვლის მერე დაცვაში მხოლოდ ეს კაცი იდგა და თან ძალიან კარგად ✊✊
    Culé [?]
    #5 8 აპრილი 2022 11:35
    12
    ვერ ვხვდები რატო ამბობთ რომ გოლის დროს ცუდად ამოიტანა ბურთი? თქვენ გინდათ რო ბურთისთვის ბრძოლაში მეორე სართულზე თან მოიგო ბრძოლა და თან მეტოქეს არ მიუვიდეს გადაგდებული ბურთი? ეგრე სადაა კაცმა დაასწრო ბურთზე თამაში ყველას და გადმოვარდნილ ბურთზე პირველი ვინ იქნება ეგ რა იცის გარსიამ და კნაუფმა
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    ფანი [?]
    #4 8 აპრილი 2022 11:14
    1
    პროგრესირებ რაც კარგია, თუმცა იყო მომენტები უსუსური იყავი მეტი სიძლიერე და შემართებაა საჭირო.
    [?]
    #3 8 აპრილი 2022 09:31
    5
    ბოლოს მგონი მარტო მე ვაქებდი. მაგარი ძაღლია. გოლის დროს ცუდად ამოიტანა და შეცდომებიც აქვს მარა კარგ მცველად ყალიბდება. ბოლო ფრაზა საინტერესოა. ლენგლესთან დატესტა და მიხვდა რო საშინელებაა ეგეთი მეწყვილე 😁 ისე არაუხოზე უკეთ ბურთი ამას ამოაქვს. ვფიქრობ კრისტიანსენსაც სკამზე დასვამს.
    წევრი [?]
    #2 8 აპრილი 2022 08:40
    2
    ციტატა: Fantomas danelia
    კიდევ 1 ტალანტი შეიძინა კლოპმა მეგობრებო, ფულემში იყო 1 ნახ მცველი, 19 წლისაა პორტუგალიელია ფაბიო კარვალიო, და 8 გოლი აქვს წელს ფულემში, 170 სანტიმეტრი 18 19 წლების სეზონიდან 20 21 წლამდე 18 23 წლანდელებში იყო და 28 გოლი აქ მაგ პერიოდში გატანილი, 39 გოლი სულ, აი რაც გამოჩნდა და ითამაშა, კლოპო ზოგადად რო ჩაიხადო და დაუდო იმიდგან რა გამოყავს ხოიცით? სიამოვნებას მივიღებთ რა 1 კაცი შეემატება ფეხბურთს კიდევ, ნუ ბარსასაც უნდოდა თუარ ვცდები სიტი და

    ვის რაში აინტერესებს ბარსას საიტზე კლოპის მიერ ნაყიდი ვიღაც "ტალანტის" ამბავი
    ფანი [?]