რა აქვს აინტრახტს, რაც არ აქვს ბარსას? გერმანელების შთამბეჭდავი პრომო ვიდეო

რა აქვს აინტრახტს, რაც არ აქვს ბარსას? გერმანელების შთამბეჭდავი პრომო ვიდეო

"აინტრახტი" "ბარსელონას" დიდი მოლოდინებით ხვდება. ყველამ იცის, რომ გერმანული გუნდი გამოკვეთილი აუტსაიდერია, მაგრამ "აინტრახტი" ხომ ის გუნდია, რომელსაც მოიხსენიებენ ხოლმე როგორც გერმანული "მეტი, ვიდრე კლუბი".

ფრანკფურტელებმა "ბარსელონასთან" თამაშის წინ პრომო ვიდეო მოამზადეს და უნდა ვაღიაროთ, რომ ის შთამბეჭდავია.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 8 აპრილი 2022 16:44
    0
    რა აქვს აინტრახტს, რაც არ აქვს ბარსას?
    ეს ამ ვიდეოში უნდა გაგვეგო? მე ვერ მივხვდი.
    Culé [?]
    #9 7 აპრილი 2022 22:30
    0
    ვიდეო კარგია, მარა თამაშით ისე უნდა ვითამაშოთ, რომ მატჩის ბოლოს მხოლოდ ეს ვიდეო ჰქონდეთ გერმანელებს კარგად გასახსენებლი :))
    [?]
    #8 7 აპრილი 2022 21:40
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ბერნაბეუს ტრიუმფის მერე სტუმრად ჩასატარებელი მატჩზე სულ არ ვღელავ;
    რეალის გუშინდელი წარმატება კიდევ... რავი აბა, ჩელსის ძალიან მძიმედ აქვს საქმე ფსიქოლოგიურად, გუნდის მომავალი, ფეხბურთელების შენარჩუნების საკიტხია კითხვის ნიშნის ქვეშ და გასაგებია, რომ ვერ აჩვენებს იმას, რაც შარშან შემოგვთავაზა
    იმედია ბავარია გავა და მადრიდელებს 1/2 ფინალში სახეს გაძრობს, მაგრამ ნაგელსმანის იმედი ნაკლებად მაქვს, აი ფლიკი რომ დარჩენილიყო....

    რეალი სიტიზე არ გადის?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 7 აპრილი 2022 20:55
    0
    ბერნაბეუს ტრიუმფის მერე სტუმრად ჩასატარებელი მატჩზე სულ არ ვღელავ;
    რეალის გუშინდელი წარმატება კიდევ... რავი აბა, ჩელსის ძალიან მძიმედ აქვს საქმე ფსიქოლოგიურად, გუნდის მომავალი, ფეხბურთელების შენარჩუნების საკიტხია კითხვის ნიშნის ქვეშ და გასაგებია, რომ ვერ აჩვენებს იმას, რაც შარშან შემოგვთავაზა
    იმედია ბავარია გავა და მადრიდელებს 1/2 ფინალში სახეს გაძრობს, მაგრამ ნაგელსმანის იმედი ნაკლებად მაქვს, აი ფლიკი რომ დარჩენილიყო....
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 7 აპრილი 2022 20:52
    0
    საღოლ ძაან მაგარი ვიდეო იყო დასაფასებელია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 7 აპრილი 2022 20:10
    3
    ეს ნიშნავს რომ აინტრახტი ღირსეულად აღიქვამს და აღიარებს ბარსას დასაფასებელია, თუმცა ბარსა მოიგებს და მე მჯერა ამის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 7 აპრილი 2022 19:50
    1
    ვიდეო კარგი გააკეთეს მაგრამ ვიდეოთი თამაშს ვერ მოიგებ.
    ფანი [?]
    #3 7 აპრილი 2022 19:47
    1
    ღირსეული კლუბია ნამდვილად აინტრახტი , ძალიან მაგარი ვიდეოა , პატივს სცემს მოწინააღმდეგის ისტორიას , დამსახურებასა და ქალაქსაც . პატივისცემა ჩემგან აინტრახტს , დაე თამაშითაც ღირსეულად ითამაშონ , თუმცა ვერ ვუგულშემატკივრებ , გასაგები მიზეზების გამო 😊😉 მაგარი თამაში გველის .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 7 აპრილი 2022 19:43
    0
    ვიდეო მომეწონა და შინაარსიც, ბარსას ფანები, ამ დონის გუნდის გულშემატკივრები მოედანს ვერ ავსებენ, არადა ვინ თამაშობს ბარსასნაირ ლამაზ ფეხბურთს, ბარსელონაში რომ ვცხოვრობდე ალბათ ყველა თამაშზე ვივლიდი, ესენი კი არ დადიან და როცა დადიან მაგათ ხმას ვერ გაიგონებს, არ იციან გუნდის გამხნევება, აგერ გალათასარაიში როგორ დაგვხდნენ, დავიჯერო გალას თამაშები უფრო სანახაობრივია? არ, უბრალოდ გუნდი უყვართ და ფეხბურთი უყვართ, ბარსას ფანებში ეგ ნაღდად არ მომწონს, საბოლოოდ უნდა ჩავიდეთ და მოვუგოთ რადგან მინიმუმ 2 თავით მაღლა ვდგავართ მათზე მაგრამ ატმოსფერო ნაღდად შეგვიშლის ხელს
    გულშემატკივარი [?]
    #1 7 აპრილი 2022 19:38
    1
    ისე რა დრო დადგა მესი და რამოსი ერთ გუნდში თამაშობენ და ბენზემა მსოფლიოში საუკეთესოდ მოიაზრება. 3-4 წლის უკან ამას ვინ იფიქრებდა

    ვიდეო კაი გამოუვიდათ
    --------------------
    •Barca forever•