რობერტ ლევანდოვსკი ხანგრძლივ კონტრაქტს ითხოვს | ფაბრიციო რომანო

რობერტ ლევანდოვსკი ხანგრძლივ კონტრაქტს ითხოვს | ფაბრიციო რომანო

დღეს გავრცელებული ინფორმაციით, რობერტ ლევანდოვსკის "ბარსელონაში" გადასვლის შანსი რეალურია.

ტონი ჟუანმარტისა და მატეო მორეტოს ცნობით, ბოლო კვირების განმავლობაში, ჟოან ლაპორტა და პოლონელის აგენტი, პინი ზაჰავი, რომლებსაც კარგი ურთიერთობა აქვთ, ერთმანეთს მინიმუმ ორჯერ შეხვდნენ. თავად ლევანდოვსკი "ბარსელონაში" გადასვლაზე უარს არ იტყოდა.

33 წლის ფეხბურთელის საკითხს ფაბრიციო რომანოც გამოეხმაურა. იტალიელი ჟურნალისტის თქმით, კატალონიური კლუბი პოლონელის აგენტთან მოლაპარაკებებს კონტრაქტის თაობაზე აწარმოებს. ლევანდოვსკი "ბარსასგან", ისევე, როგორც "ბაიერნისგან", ხანგრძლივ ხელშეკრულებას ითხოვს. "ბლაუგრანა" მიუნხენურ კლუბს ჯერ არ დაკავშირებია.

"რეკორდმაისტერს" ლევანდოვსკის შენარჩუნება სურს, თუმცა მხარეები ახალ კონტრაქტზე ვერ თანხმდებიან. შეთანხმების ვერ მიღწევის შემთხვევაში, პოლონელი ლა ლიგაში თამაშს ისურვებდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 6 აპრილი 2022 15:25
    1
    და ხანგრძლივი რას ნიშნავს, სანამ ფეხზე დგომა შეეძლება? ეხლა ფიზიკურად მშვენიერ ფორმაშია და 3 წელი მე მგონი გაქაჩავს. 3+1- ს შეპირდნენ.
    Culé [?]
    #14 6 აპრილი 2022 07:37
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Davit..
    ციტატა: totti10
    ფერან ტორესის გარდა 32 წელზე ნაკლები ვინმე ყავს გუნდს?? თან დემბლეც თუ წავიდა ახალგაზრდა არავინ არაა წინ :დ ერთი იოვიჩმა გაამარტლა რეალში ორმელიც ბუნდესლიგაში კლასნი იყო დ ამეორე ეს გაამართლებს ესპანეთში, ბარსელონას სტილი არაა ამას წირდება მაშინ ძალიან ძლიერი გარემარბები, რომელიც ბარსელონას არ ყავს ან მიულერისნაირი წინწაწეული ნახევარ დაცვა, რომელიც არც ეგ ყავს ბარსელონას, ლევანას სტილის იგროკს ჭირდება გამთამაშებელი, და ბარსელონას ბოლოს როდის ყავდა გამთამაშებელი არარც მახსოვს. ამის მოყვანა კიდე რავიცი ტიპი 34 წლის იქნება, მერე 2+1 ამას არ აწყობ ს და ხანძლივი რამდენია ნეტა სიკვდილამდე? მერე კიდე რამდენად შეძლებ უსწრაფერ ჩემპიონატში თამაშს, ეს ხომ არაა ბუნდესლიგა და ნახირი გუნდები, იტალიაში მინიმუმ 2-3 წელი იფრენს ეს და აი ესპანეთსი და მითუმეტეს ინგლისში ჩაისვრება

    ლევანდოვსკიმ უმააღლეს მწვერვალს გუარდიოლას ბაიერნში ყოფნის დროს მიაღწია.. რა დროსაც აბსოლიტურად არაგერმანულ სტილს თამაშობდა..


    არაგერმანული სტილი რა შუაშია :დ :დ :დ მეორეც ერთი გვარდიოლა იქ იყო 2013-2014 წლებში მის მერე 7 წელი გავიდა, გერმანიის ჩემპიონატი ძალიან დაბალ დონედ გადააქცია ბაიერნმა კონკურენტში ვინც მაგარია ყველას თვიტონ იმატებს მარტო ლაიფციდან 3 ფეხბურთელი წამოიყვანეს :დ

    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: totti10
    ფერან ტორესის გარდა 32 წელზე ნაკლები ვინმე ყავს გუნდს?? თან დემბლეც თუ წავიდა ახალგაზრდა არავინ არაა წინ :დ ერთი იოვიჩმა გაამარტლა რეალში ორმელიც ბუნდესლიგაში კლასნი იყო დ ამეორე ეს გაამართლებს ესპანეთში, ბარსელონას სტილი არაა ამას წირდება მაშინ ძალიან ძლიერი გარემარბები, რომელიც ბარსელონას არ ყავს ან მიულერისნაირი წინწაწეული ნახევარ დაცვა, რომელიც არც ეგ ყავს ბარსელონას, ლევანას სტილის იგროკს ჭირდება გამთამაშებელი, და ბარსელონას ბოლოს როდის ყავდა გამთამაშებელი არარც მახსოვს. ამის მოყვანა კიდე რავიცი ტიპი 34 წლის იქნება, მერე 2+1 ამას არ აწყობ ს და ხანძლივი რამდენია ნეტა სიკვდილამდე? მერე კიდე რამდენად შეძლებ უსწრაფერ ჩემპიონატში თამაშს, ეს ხომ არაა ბუნდესლიგა და ნახირი გუნდები, იტალიაში მინიმუმ 2-3 წელი იფრენს ეს და აი ესპანეთსი და მითუმეტეს ინგლისში ჩაისვრება

    ეჭვი მეპარება, რომ ფეხბურთში რამე გაგეგება. ლევანდოვსკი სადაც არ უნდა წავიდეს ყველგან მაგარი იქნება მიუხედავად ასაკისა. მკვლელია სუფთა…


    შენ ეტყობა აზრის გამოტანა ისე იცი როგორც მე ჩინური დამწერლობა, წაიკითხე რა წერიააა, ან გგონია ლევანდოლსკი 4 მილიონზე დაგთანხდება? ან 35 წლის კაცი რომ მიგყავს გუნდში ამას არ სჯობს ახალგაზრდას მიცე შანსი? როცა 33 წლის ობამა და 32 წლის ტრაორე გყავს? დემბლე მიდის და მარტო ფერანსი იმედზე თუ ხარ არ ვიცი, ალხა მეტყვი ფატი არისო, ფატიმ ჯერ საერთოდ გადაბმულად ითამაშოს და აი მერე თვი მაგაზე რამე ;)

    1. ადამა 24 წლისაა.
    2. ლევანდოვსკი ბოლო სამი წელია ტოპ-3 ფეხბურთელში შედის.
    3. იოვიჩს როგორ ადარებ?
    გულშემატკივარი [?]
    #13 6 აპრილი 2022 00:53
    1
    ციტატა: totti10
    შენ ეტყობა აზრის გამოტანა ისე იცი როგორც მე ჩინური დამწერლობა, წაიკითხე რა წერიააა, ან გგონია ლევანდოლსკი 4 მილიონზე დაგთანხდება? ან 35 წლის კაცი რომ მიგყავს გუნდში ამას არ სჯობს ახალგაზრდას მიცე შანსი? როცა 33 წლის ობამა და 32 წლის ტრაორე გყავს? დემბლე მიდის და მარტო ფერანსი იმედზე თუ ხარ არ ვიცი, ალხა მეტყვი ფატი არისო, ფატიმ ჯერ საერთოდ გადაბმულად ითამაშოს და აი მერე თვი მაგაზე რამე ;)

    იოვიჩს ადარებ ლევანდოვსკის რა აზრის გამოტანაზე მელაპარაკები. წადი და ჰალაზე წერე სისულელეები.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 5 აპრილი 2022 23:38
    0
    ციტატა: totti10
    ფერან ტორესის გარდა 32 წელზე ნაკლები ვინმე ყავს გუნდს?? თან დემბლეც თუ წავიდა ახალგაზრდა არავინ არაა წინ :დ ერთი იოვიჩმა გაამარტლა რეალში ორმელიც ბუნდესლიგაში კლასნი იყო დ ამეორე ეს გაამართლებს ესპანეთში, ბარსელონას სტილი არაა ამას წირდება მაშინ ძალიან ძლიერი გარემარბები, რომელიც ბარსელონას არ ყავს ან მიულერისნაირი წინწაწეული ნახევარ დაცვა, რომელიც არც ეგ ყავს ბარსელონას, ლევანას სტილის იგროკს ჭირდება გამთამაშებელი, და ბარსელონას ბოლოს როდის ყავდა გამთამაშებელი არარც მახსოვს. ამის მოყვანა კიდე რავიცი ტიპი 34 წლის იქნება, მერე 2+1 ამას არ აწყობ ს და ხანძლივი რამდენია ნეტა სიკვდილამდე? მერე კიდე რამდენად შეძლებ უსწრაფერ ჩემპიონატში თამაშს, ეს ხომ არაა ბუნდესლიგა და ნახირი გუნდები, იტალიაში მინიმუმ 2-3 წელი იფრენს ეს და აი ესპანეთსი და მითუმეტეს ინგლისში ჩაისვრება

    ეჭვი მეპარება, რომ ფეხბურთში რამე გაგეგება. ლევანდოვსკი სადაც არ უნდა წავიდეს ყველგან მაგარი იქნება მიუხედავად ასაკისა. მკვლელია სუფთა…
    Culé [?]
    #11 5 აპრილი 2022 23:09
    0
    ციტატა: totti10
    ფერან ტორესის გარდა 32 წელზე ნაკლები ვინმე ყავს გუნდს?? თან დემბლეც თუ წავიდა ახალგაზრდა არავინ არაა წინ :დ ერთი იოვიჩმა გაამარტლა რეალში ორმელიც ბუნდესლიგაში კლასნი იყო დ ამეორე ეს გაამართლებს ესპანეთში, ბარსელონას სტილი არაა ამას წირდება მაშინ ძალიან ძლიერი გარემარბები, რომელიც ბარსელონას არ ყავს ან მიულერისნაირი წინწაწეული ნახევარ დაცვა, რომელიც არც ეგ ყავს ბარსელონას, ლევანას სტილის იგროკს ჭირდება გამთამაშებელი, და ბარსელონას ბოლოს როდის ყავდა გამთამაშებელი არარც მახსოვს. ამის მოყვანა კიდე რავიცი ტიპი 34 წლის იქნება, მერე 2+1 ამას არ აწყობ ს და ხანძლივი რამდენია ნეტა სიკვდილამდე? მერე კიდე რამდენად შეძლებ უსწრაფერ ჩემპიონატში თამაშს, ეს ხომ არაა ბუნდესლიგა და ნახირი გუნდები, იტალიაში მინიმუმ 2-3 წელი იფრენს ეს და აი ესპანეთსი და მითუმეტეს ინგლისში ჩაისვრება

    ლევანდოვსკიმ უმააღლეს მწვერვალს გუარდიოლას ბაიერნში ყოფნის დროს მიაღწია.. რა დროსაც აბსოლიტურად არაგერმანულ სტილს თამაშობდა..
    ფანი [?]
    #10 5 აპრილი 2022 21:59
    0
    მეეჭვება რომ ლევანდოვსკი ბარსას ფეხბურთელი გახდეს
    გულშემატკივარი [?]
    #9 5 აპრილი 2022 20:47
    1
    《○BIG ĆULE○》,
    ამაზე საერთოთ არ დავფიქრებულვარ და მართალს ამბობ ხომ იცი შენ კეინი საკაიფოა დადანა იმ ტოტენჰემში კაცი დეპაიში გავცვალოთ თან პლიუს მანჩესტერში დანგრეულ უინაიტეტში წასვლას აქ მოსვლა არ ჯობია ობასაც კონკურებტი გამოუნჩდება
    Culé [?]
    #8 5 აპრილი 2022 20:38
    0
    2+1 შეიძლება სეზონის ბოლოს გადახედვით, ოღონდ, ხელფასიც დღევანდელისგან საგრძნობით დაკლებული
    წევრი [?]
    #7 5 აპრილი 2022 20:35
    0
    უკვე ვოცნებობ ამის ტრანსფერზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 5 აპრილი 2022 20:17
    0
    რავიცი რა ფულის გადახდაც ამაში გვიწევს, რომ დავამატოთ და კეინი დავითრიოთ არა? კეინი ძაან მაგრად მევასება, დრიბლინგის აქვს, პასიც აქვს, მიღებც, თავურებშიც კარგია , პლეიმეიქერობს ხანდახან ისეთ პასებს აკეთებს, ზუსტად ბარსაზე მორგებული ფორვარდია და თუ მოიყვანეს ძაან გამისწორდებს, თან უსივრცოდ იტანს გოლებს, შორიდანაც, კომბინაციებშიც კარგია და თან ჯერ კიდევ 28 წლისაა და მინიმუმ 6 წელი უმაღლეს დონეზე ითამაშებს, თან მეცოდება ტიპი ტოტენჰემშია უტიტულოდ
    Culé [?]
    #5 5 აპრილი 2022 20:12
    1
    თუ მოვა 34-წლის იქნება და რა ხანგრძლივი ?? არავინ იცის როგორი სიბერე აქვს და რა იქნება გაისად საერთოდ , ის რომ ტოპ კლასია და უძლიერესი გამტანი თქმა რად უნდა თუმცა ასაკი მაინც ასაკია . მე ჰალანდს ვემხრობი თუმცა ნახევარი გუნდის ბიუჯეტის ხარჯზე არა, თუარადა ნუნიესი მოიყვანონ ბარსაში მოძრავი ფორვარდი ყოველთვის ამართლებდა.
    Culé [?]
    #4 5 აპრილი 2022 19:37
    1
    ციტატა: Mariamm
    ოღონდ შენ მოდი და ბარსას კარში გატანილ ყველა გოლს შეგინდობბბთთ!!!!😁♥️

    შევუნდოთ არაა პრობლემა, თან იმდენიც არა აქვს რომ ვერ ვაპატიოთ, მიულერი არი მთავარი შაკალი😂
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #3 5 აპრილი 2022 19:37
    5
    4 წლიანი უნდა საკაიფო ხელფასით, რაც 34 წლის ფეხბურთელისთვის ძალიან ზედმეტი მგონია. ამის ასაკში 1 წლიანზეც თანახმა არიან და რავი. თან ახალგზარდული გუნდი გვინდა და კიდე 1 ბებერი სასტარტოში არაა მთლად კარგი. ისედაც 3 კაცი გვყავს 33+ ძირითადში.
    წევრი [?]
    #2 5 აპრილი 2022 19:19
    5
    ოღონდ შენ მოდი და ბარსას კარში გატანილ ყველა გოლს შეგინდობბბთთ!!!!😁♥️
    ფანი [?]
    #1 5 აპრილი 2022 19:18
    4
    მოდი, მოდი ძალიან სასიხარულოა! ბარსას ფანი ვარ და ლევანდოვსკი ყოველთვის ჩემი ფავორიტი იყო და არის!