ატლეტიკოს ანტუან გრიზმანის გამოსყიდვის ვალდებულება არ აქვს

ატლეტიკოს ანტუან გრიზმანის გამოსყიდვის ვალდებულება არ აქვს

Goal-ის ინფორმაციით, მიმდინარე სეზონის ბოლოს, "ატლეტიკოს" ანტუან გრიზმანის გამოსყიდვის ვალდებულება არ აქვს.

წყაროს ცნობით, ამისთვის, "როხიბლანკო" ფრანგი ვარსკვლავის იჯარის კიდევ 1 წლით გახანგრძლივებას უნდა დათანხმდეს და ფეხბურთელმა 2022-23 წლების სეზონში მატჩების (რომელბშიც ხელმისაწვდომი იქნება), სულ მცირე, 50%-ში უნდა მიიღოს მონაწილეობა, რის შემდეგაც აღნიშნული პუნქტი გააქტიურდება და მადრიდულ კლუბს მისი გამოსყიდვა მოუწევს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ანტუანს კვლავ ლურჯ-ბროწეულისფერი მაისურით ვიხილავთ. 

შეგახსენებთ, "ბარსამ" გრიზმანი "ატლეტიკოში" გასული ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღეს გაანათხოვრა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 30 მარტი 2022 17:12
    0
    თქვენ სერესოს არ იცნობთ ამ გველს, ამისთანები მოუწყვია ბარსასთვის. არ გამიკვირდება რო მოგვიბრუნოს იმიტომაც არ გავიცვალეს არავისში.
    ფანი [?]
    #13 29 მარტი 2022 21:29
    1
    აუ არ აქვს და ნუ აქვს ეს მაინც გაიყიდება ან არადა შეიმციროს ხელფასი და ჩავი გაწურავს..
    ფანი [?]
    #12 29 მარტი 2022 20:26
    3
    ღლე ხარ ლაპორტაა
    ფანი [?]
    #11 29 მარტი 2022 20:11
    0
    ასე მგონია თუ დაბრუნდა აათამაშებს ჩავი
    წევრი [?]
    #10 29 მარტი 2022 20:05
    0
    ხავი აათამშებს რო დაბრუნდეს ))
    გულშემატკივარი [?]
    #9 29 მარტი 2022 19:49
    0
    GOAL-ის არაფერი არ მჯერა
    წევრი [?]
    #8 29 მარტი 2022 18:08
    2
    ჩავის ხელში ამის ნახვა კარგი იქნებოდა მარა უკვე ისეთი სასტავი გვყავს შეტევაში და ისეთებზე იწერება მოვლენო ,გრიზმანი ზედმეტია
    ფანი [?]
    #7 29 მარტი 2022 17:07
    2
    ზოგი რა მაგრად აზროვებს😏😏 ბიჭოო ამის მოშორებაზე იყო გადასული კლუბი ვერავის შეტენეს მაღალი ფასის გამო მაღალი ხელფასის გამო ვინმემ მოითხოვა გრიზმანიი?? ცოტა იაზროვნეთ და მერე წერეთ ტექსტები
    ლიჟბი გაეშვა სადმე გრიზმანი ასე იყი კოუტუნიოს საქმეც და კიდე ვინც ძლივს გაუშვეს
    Culé [?]
    #6 29 მარტი 2022 16:37
    0
    ტრანსფერმარკეტზე არაფერი წერია მსგავსი. წერია იჯარა 2022 წლის ზაფხულამდე, გამოსყიდვის შესაძლებლობით. თუ მართლაა მსგავსი პუნქტი შეთანხმებაში და გამოსყიდვას არ აპირებს ატლეტიკო, ამ ზაფხულშივე უნდა დააბრუნონ. ადრე დაიწერა ტოტენჰემი ინტერესდებაო და ვიმე მსგავსი გუნდი წაიყვანს უეჭველი, ან იუვე ან არსენალი.
    ფანი [?]
    #5 29 მარტი 2022 16:29
    4
    პიზდეც ამას მოგვიბრუნებენ უკან როგორც ვატყობ :)
    ეს ატლეტიკო კიდე მაგრად გვაგოიმებს იმენა 😃
    [?]
    #4 29 მარტი 2022 16:15
    6
    სიკო ხარ ლაპორტ. გაჭამა სერესომ
    წევრი [?]
    #3 29 მარტი 2022 16:08
    1
    მოაცილეთ აქედან ეს ძალით ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #2 29 მარტი 2022 16:02
    3
    აუ ეს აღარ მოგვიბრუნონ რა უკან, რაც ამან ნერვები მაგლიჯა უკვე მეყო
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    წევრი [?]
    #1 29 მარტი 2022 16:01
    2
    მოგვაშორეთ.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...