ბარსელონას კაპიტნებისთვის ხელფასის შემცირება სურს

ბარსელონას კაპიტნებისთვის ხელფასის შემცირება სურს

"ბარსელონასთვის" სახელფასო ხარჯების შემცირება კვლავ ერთ-ერთ მთავარ პრობლემას წარმოადგენს. 

Marca-ს ინფორმაციით, კატალონიური კლუბი ჟორდი ალბასთან, სერხიო ბუსკეტსთანა და ჟერარ პიკესთან შეხვედრას აპირებს, რათა ხელფასის შემცირებაზე მოელაპარაკოს. "ბარსას" კაპიტნები ანაზღაურების დაკლებას და გადავადებას უკვე დათანხმდნენ, თუმცა კლუბი მათგან ძალისხმევის გაღებას კვლავ მოელის.

"ბარსელონა" სხვადასხვა ფინანსურ ოპერაციებზე მუშაობს. კლუბი CVC-სთან შეთანხმებასა და Barca Studios-ის წილის გაყიდვასთან ახლოსაა, თუმცა ეს საკმარისი მაინც არ იქნება.

ბუსკეტსს კონტრაქტი 2023 წელს ეწურება. შესაძლოა, "ბარსამ" მას ხელშეკრულება გაუხანგრძლივოს და ხელფასი დანარჩენ წლებზე გადაუნაწილოს. განსხვავებულია სიტუაციაა პიკესა და ალბას შემთხვევები. მათი ხელშეკრულებები 2024 წელს იწურება, როდესაც ჟერარი 37 წლის, ჟორდი კი 35 წლის იქნება. ასე რომ, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობას რთული გადაწყვეტილებების მიღება მოუწევს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 27 მარტი 2022 20:25
    0
    თვეში ნახევარ მილიონზე მეტი არანაირად არ უნდა აიღოს და ნელ-ნელა ბუცების ჩამოკიდებისთვის მოემზადოს
    Culé [?]
    #16 27 მარტი 2022 19:13
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: nika 54
    კარგია ბევრ პროექტებზე რო მუშაობენ იმედია პირველ რიგში გავის და არაუხოს კონტრაქტებზეც წაიმუშავებენ, თორემ დადგა უკვე რიგები. თანაც ისეთების ჩვენზე ორჯერ მეტ ხელფასს რო სთავაზობენ.

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: shu1987
    შემცირება კიარა სეზონის ბოლოს გასაშვებია ყველა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა

    აქ უმეტესობას ეგ 2.85 მილიონი წლიური ხელფასი გონია ძმა🙂 ვერ დაიჯერს რომ პიკე ამ ფულს თვეში იღებს😁 ვწრრ ვწერ და მაინც მიტრაკებენ ყველაზე ცოტას იღებსო🙂

    ანუ პიკეს ხელფასი 30 მილიონზე მეტია? ცოტა მეეჭვება მარა თუ სიმართლეა მესმის რატომაც დავიქეცით. აბა მესის რამდენიღა ქონდა? მანდ უკავდებათ და გადასახადების მერე სხვა თანხას იღებენ მარა ბარსა ხო იხდის ამ 30-ს. ამის ნახევარიც არ ეკუთნის. ან გაუყვეს რამოსის გზას ან დაიკლოს. 30 ს სამივე კაპიტანი ერთად თუ უნდა იღებდეს კიდე სსკითხავია. არაუხოს კიდე 4 მილიონზე ატილავებენ

    ეგ ყველაფერი დაქვითვამდეო ხო ეწერა, დაქვითვის მერე ჩათვალეთ ნახევარი გამოდის .

    კი ეგრეა ნამდვილად დაქვითვამდე აქვს მაგდეენი თვეში, თვითონ გამოაქვეყნა ჩეკი🙂 თუ სწორად ვიცი 30 ან 35 პროცენტი აკლდება ესპანეთში. მაიინც დოხუია გამოდის😉 შაკირიჩს.

    დაქვითვამდეა თუ დაქვითვით თქვენ რა გგონიათ რომ იქვითება ბარსას უბრუნდება თუ რა 😃 პიკე ყველაზე მაღალანაზღაურებადია ამ ეტაპზე გუნდში და დაახლოებით ხელზე წლიურად 24-მილიონს იღებს. ეს ჩემი მოგონილი კიარა ოფიციალური ინფოა. მერე დემბელე და ბუსკეცი 18-20 მილიონით და მოსდევთ უმტიტი ალბა რობერტო 12-14-16 მილიონებით, აბა კლუბი რამ დასვა ნულზე ?? უაზრო ხელფასებმა და ვერაფერს იგებდნენ, მესის ბოლოს სუფთა ხელფასი 72-მილიონი ქონდა და წლიურად 129 მილიონზე ადიოდა სპონსორებიანად.

    ციტატა: La Pulga10
    რაის თვეში 2 ლიმონი,ეგრე,რომ იყოს აქამდე წაიღებდა მედიას პიკეზე ძღრენის წერა.მესის მერე ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ფეხბურთელი გამოდის და ადრე,რომ ქვეყნდებოდა ფეხბურთელთა ხელფასები,რაღაც არ მახსოვს მაგხელა თანხა წერებოდა.28 ლიმონს იღებდა 2021 წლისთვის დაახლოებითო ეხლა ვნახე საიტებზე.გასაგდები ყოფილა აბა :დდ შეუმცირონ გაუმესამედონ,თუ არადა გააცვას,გაგვაკოტრა და ეგაა.თუ ამ 28 ლიმონს წლებზე ანაწილებენ არვიცი.

    პიკემ კიარ შეიმცირა რა თანხის აღებაზეც უარი იმ მომენტში თქვა რომ სხვების რეგისტრაცია პრობლემა არ ყოფილიყო იმ თანხას აუცილებლად მიიღებს დროებით გადავადდა და გადანაწილდება თვეებზეო. მე კიარ მესიზმრა რაც წავიკითხე იმას ვამბობ თორე არც მაგათი ბუღალტერი ვარ და არც ვიცნობ..

    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: shu1987
    შემცირება კიარა სეზონის ბოლოს გასაშვებია ყველა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა

    აქ უმეტესობას ეგ 2.85 მილიონი წლიური ხელფასი გონია ძმა🙂 ვერ დაიჯერს რომ პიკე ამ ფულს თვეში იღებს😁 ვწრრ ვწერ და მაინც მიტრაკებენ ყველაზე ცოტას იღებსო🙂

    ანუ პიკეს ხელფასი 30 მილიონზე მეტია? ცოტა მეეჭვება მარა თუ სიმართლეა მესმის რატომაც დავიქეცით. აბა მესის რამდენიღა ქონდა? მანდ უკავდებათ და გადასახადების მერე სხვა თანხას იღებენ მარა ბარსა ხო იხდის ამ 30-ს. ამის ნახევარიც არ ეკუთნის. ან გაუყვეს რამოსის გზას ან დაიკლოს. 30 ს სამივე კაპიტანი ერთად თუ უნდა იღებდეს კიდე სსკითხავია. არაუხოს კიდე 4 მილიონზე ატილავებენ

    მასე მაგხელა ხელფასები თუ აქვთ მაშინ მათემათიკას თუ დავიჯერებთ 1 ევრო ხელფასის მქონე ალვესსაც ვერ დავარეგისტრირებდით

    რა ერთი ევრო ალვეში ? ალვეშს 155000 აქვს დროებით და თუ დატოვეს გაუზრდიან, მაგაზე დაბალს ვერავის დაუნიშნავენ ლალიგის წესები ითვალისწინებს.
    ფანი [?]
    #15 27 მარტი 2022 18:04
    0
    ციტატა: nika 54
    კარგია ბევრ პროექტებზე რო მუშაობენ იმედია პირველ რიგში გავის და არაუხოს კონტრაქტებზეც წაიმუშავებენ, თორემ დადგა უკვე რიგები. თანაც ისეთების ჩვენზე ორჯერ მეტ ხელფასს რო სთავაზობენ.

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: shu1987
    შემცირება კიარა სეზონის ბოლოს გასაშვებია ყველა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა

    აქ უმეტესობას ეგ 2.85 მილიონი წლიური ხელფასი გონია ძმა🙂 ვერ დაიჯერს რომ პიკე ამ ფულს თვეში იღებს😁 ვწრრ ვწერ და მაინც მიტრაკებენ ყველაზე ცოტას იღებსო🙂

    ანუ პიკეს ხელფასი 30 მილიონზე მეტია? ცოტა მეეჭვება მარა თუ სიმართლეა მესმის რატომაც დავიქეცით. აბა მესის რამდენიღა ქონდა? მანდ უკავდებათ და გადასახადების მერე სხვა თანხას იღებენ მარა ბარსა ხო იხდის ამ 30-ს. ამის ნახევარიც არ ეკუთნის. ან გაუყვეს რამოსის გზას ან დაიკლოს. 30 ს სამივე კაპიტანი ერთად თუ უნდა იღებდეს კიდე სსკითხავია. არაუხოს კიდე 4 მილიონზე ატილავებენ

    ეგ ყველაფერი დაქვითვამდეო ხო ეწერა, დაქვითვის მერე ჩათვალეთ ნახევარი გამოდის .

    კი ეგრეა ნამდვილად დაქვითვამდე აქვს მაგდეენი თვეში, თვითონ გამოაქვეყნა ჩეკი🙂 თუ სწორად ვიცი 30 ან 35 პროცენტი აკლდება ესპანეთში. მაიინც დოხუია გამოდის😉 შაკირიჩს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 27 მარტი 2022 17:51
    0
    კარგია ბევრ პროექტებზე რო მუშაობენ იმედია პირველ რიგში გავის და არაუხოს კონტრაქტებზეც წაიმუშავებენ, თორემ დადგა უკვე რიგები. თანაც ისეთების ჩვენზე ორჯერ მეტ ხელფასს რო სთავაზობენ.

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: shu1987
    შემცირება კიარა სეზონის ბოლოს გასაშვებია ყველა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა

    აქ უმეტესობას ეგ 2.85 მილიონი წლიური ხელფასი გონია ძმა🙂 ვერ დაიჯერს რომ პიკე ამ ფულს თვეში იღებს😁 ვწრრ ვწერ და მაინც მიტრაკებენ ყველაზე ცოტას იღებსო🙂

    ანუ პიკეს ხელფასი 30 მილიონზე მეტია? ცოტა მეეჭვება მარა თუ სიმართლეა მესმის რატომაც დავიქეცით. აბა მესის რამდენიღა ქონდა? მანდ უკავდებათ და გადასახადების მერე სხვა თანხას იღებენ მარა ბარსა ხო იხდის ამ 30-ს. ამის ნახევარიც არ ეკუთნის. ან გაუყვეს რამოსის გზას ან დაიკლოს. 30 ს სამივე კაპიტანი ერთად თუ უნდა იღებდეს კიდე სსკითხავია. არაუხოს კიდე 4 მილიონზე ატილავებენ

    ეგ ყველაფერი დაქვითვამდეო ხო ეწერა, დაქვითვის მერე ჩათვალეთ ნახევარი გამოდის .
    Culé [?]
    #13 27 მარტი 2022 17:42
    0
    რაის თვეში 2 ლიმონი,ეგრე,რომ იყოს აქამდე წაიღებდა მედიას პიკეზე ძღრენის წერა.მესის მერე ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ფეხბურთელი გამოდის და ადრე,რომ ქვეყნდებოდა ფეხბურთელთა ხელფასები,რაღაც არ მახსოვს მაგხელა თანხა წერებოდა.28 ლიმონს იღებდა 2021 წლისთვის დაახლოებითო ეხლა ვნახე საიტებზე.გასაგდები ყოფილა აბა :დდ შეუმცირონ გაუმესამედონ,თუ არადა გააცვას,გაგვაკოტრა და ეგაა.თუ ამ 28 ლიმონს წლებზე ანაწილებენ არვიცი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #12 27 მარტი 2022 17:32
    0
    თუ თვეში აქვს 2 მილიონი პიკეს,კარგად ყოფილა საქმე😑
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 27 მარტი 2022 16:57
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: shu1987
    შემცირება კიარა სეზონის ბოლოს გასაშვებია ყველა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა

    აქ უმეტესობას ეგ 2.85 მილიონი წლიური ხელფასი გონია ძმა🙂 ვერ დაიჯერს რომ პიკე ამ ფულს თვეში იღებს😁 ვწრრ ვწერ და მაინც მიტრაკებენ ყველაზე ცოტას იღებსო🙂

    ანუ პიკეს ხელფასი 30 მილიონზე მეტია? ცოტა მეეჭვება მარა თუ სიმართლეა მესმის რატომაც დავიქეცით. აბა მესის რამდენიღა ქონდა? მანდ უკავდებათ და გადასახადების მერე სხვა თანხას იღებენ მარა ბარსა ხო იხდის ამ 30-ს. ამის ნახევარიც არ ეკუთნის. ან გაუყვეს რამოსის გზას ან დაიკლოს. 30 ს სამივე კაპიტანი ერთად თუ უნდა იღებდეს კიდე სსკითხავია. არაუხოს კიდე 4 მილიონზე ატილავებენ

    მასე მაგხელა ხელფასები თუ აქვთ მაშინ მათემათიკას თუ დავიჯერებთ 1 ევრო ხელფასის მქონე ალვესსაც ვერ დავარეგისტრირებდით
    [?]
    #10 27 მარტი 2022 16:51
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: shu1987
    შემცირება კიარა სეზონის ბოლოს გასაშვებია ყველა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა

    აქ უმეტესობას ეგ 2.85 მილიონი წლიური ხელფასი გონია ძმა🙂 ვერ დაიჯერს რომ პიკე ამ ფულს თვეში იღებს😁 ვწრრ ვწერ და მაინც მიტრაკებენ ყველაზე ცოტას იღებსო🙂

    ანუ პიკეს ხელფასი 30 მილიონზე მეტია? ცოტა მეეჭვება მარა თუ სიმართლეა მესმის რატომაც დავიქეცით. აბა მესის რამდენიღა ქონდა? მანდ უკავდებათ და გადასახადების მერე სხვა თანხას იღებენ მარა ბარსა ხო იხდის ამ 30-ს. ამის ნახევარიც არ ეკუთნის. ან გაუყვეს რამოსის გზას ან დაიკლოს. 30 ს სამივე კაპიტანი ერთად თუ უნდა იღებდეს კიდე სსკითხავია. არაუხოს კიდე 4 მილიონზე ატილავებენ
    ფანი [?]
    #9 27 მარტი 2022 16:16
    0
    ციტატა: shu1987
    შემცირება კიარა სეზონის ბოლოს გასაშვებია ყველა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა

    აქ უმეტესობას ეგ 2.85 მილიონი წლიური ხელფასი გონია ძმა🙂 ვერ დაიჯერს რომ პიკე ამ ფულს თვეში იღებს😁 ვწრრ ვწერ და მაინც მიტრაკებენ ყველაზე ცოტას იღებსო🙂
    Culé [?]
    #8 27 მარტი 2022 16:15
    0
    ციტატა: shu1987

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა

    ეგ ინფორმაცია საიდან?
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 მარტი 2022 15:47
    0
    პიკე არის ჩვეულებრივი აფერისტი rage
    როცა უნდა თამაშობს, როცა არა და გუნდს დედა აღარ ყავს;
    ლივერთან ოთხივე გოლი დაცვის ცენტრიდან გავიდა rage
    Culé [?]
    #6 27 მარტი 2022 15:44
    0
    შემცირება კიარა სეზონის ბოლოს გასაშვებია ყველა

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა

    პიკეს რა ნამუსით და ყველაზე მაღალანაზღაურებადია გუნდში თვეში 2,85 მილიონი აქვს ანუ წელიწადში რა გამოდის ?? იმ მომენტში კიარ Dეიმცირა დროებიG უარი თქვა
    Culé [?]
    #5 27 მარტი 2022 14:30
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃

    ორჯერ შეიმცირა უკვე, თან ერთხელ საკუთარი ინიციატივით, ეხლა მე მგონი ძველ სასტავში ყველაზე პატარა ხელფასს იღებს..
    🤨🤔 უმაქნის რობერტის კი აქვს მაღალი ხელფასი და არც შეიმცირა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 27 მარტი 2022 14:27
    4
    ციტატა: Mess cue un club1889
    ნელ ნელა უნდა გაიწმინდოს გუნდი მაღალი ხელფასის მქონე და ასაკოვანი ფეხბურთელებისგან შემდეგი სეზონი ბოლო უნდა იყოს ალბასთვის პიკესთვის ბუსკეცისთვის ალვეშისთვის ყველას უნდა რო დიდ ხანს დარჩნენ მაგრამ ოდესმე ყველას მოუწევს წასვლა და ერთად თუ წავლენ არ იქნება ცუდი ალვეში 39 წლის იქნება პიკე 36 ალბა 34 ბუსკეცი 35 დიდი პატივისცემის მიუხედავად ამხელა ასაკის მქონე ფეხბურთელები არ უნდა იყვნენ ბარსაში

    ასაკა არააქ მნიშვნელობა,პირიქით გამოცდილებას უზიარებენ მოედანზე ამ ახალგაზრდებს, თან პიკეც, ალბაც და ბუსკეციც ძაან კარგ ფორმაში არიან და გუნდს მაგათ გარეშე ძაან გაუჭირდებათ თამაში, არამარტო ბარსაში , სხვა გრანდებსაც რომ გადავხედოთ, ყველას ჰყავს ასაკის ფეხბურთელები და ძალიან დიდ როლს თამაშობენ გუნდში
    ფანი [?]
    #3 27 მარტი 2022 14:22
    0
    ნელ ნელა უნდა გაიწმინდოს გუნდი მაღალი ხელფასის მქონე და ასაკოვანი ფეხბურთელებისგან შემდეგი სეზონი ბოლო უნდა იყოს ალბასთვის პიკესთვის ბუსკეცისთვის ალვეშისთვის ყველას უნდა რო დიდ ხანს დარჩნენ მაგრამ ოდესმე ყველას მოუწევს წასვლა და ერთად თუ წავლენ არ იქნება ცუდი ალვეში 39 წლის იქნება პიკე 36 ალბა 34 ბუსკეცი 35 დიდი პატივისცემის მიუხედავად ამხელა ასაკის მქონე ფეხბურთელები არ უნდა იყვნენ ბარსაში
    ფანი [?]
    #2 27 მარტი 2022 14:14
    6
    ბიჯო პიკეს კიდე რა ნამუსით უნდა მოთხოვონ შემცირება არ უტყდებათ 😃
    გულშემატკივარი [?]
    #1 27 მარტი 2022 14:10
    2
    ნელ-ნელა დალაგდება სიტუაცია და გაიმართება კლუბიც, ოხერია ლაპორტა , უეჭველია მოაგვარებს საბოლოოდ პრობლემებს.