ბარსაში მოსვლისას ფერან ტორესი საჭირო ფიზიკური კონდიციებისგან შორს იყო

ბარსაში მოსვლისას ფერან ტორესი საჭირო ფიზიკური კონდიციებისგან შორს იყო

Sport-ის ცნობით, მიუხედავად იმისა, რომ ფერან ტორესის ბარსელონური" კარიერა რთულად დაიწყო, მას წარმატების დიდი სურვილი აქვს და ამისათვის გულმოდგინედ მუშაობს.

"ნაპოლისთან" მატჩის დამთავრებისას ტირილის შემდეგ, ფერანი ზეწოლისგან გათავისუფლდა. მას მხარს ჩავი, ბუსკეტსი და მთელი გასახდელი ოთახი უჭერს. ახალგაზრდა ფეხბურთელისთვის გადამწყვეტი მომენტი "ელჩესთან" შეხვედრა გამოდგა.

როცა ტორესი "ბარსაში" მოვიდა, საჭირო ფიზიკური კონდიციებისგან შორს იყო და სამწვრთნელო შტაბმა მას მაშინვე მიუთუთა, რომ სპეციალური ვარჯიში სჭირდებოდა.

შედეგად, ფერანმა ყველა მატჩი სასტარტო შემადგენლობიდან დაიწყო, ფორმა აღიდგინა და ახლა ჩავის გუნდისთვის ფუნდამენტალური მოთამაშეა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 მარტი 2022 21:34
    0
    სასურველი ფორმისგან ჯერ შორსაა, მაგრამ მჯერა, რომ მოუმატებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 27 მარტი 2022 18:59
    0
    მოკლედ დრო უნდა ჩავის, ასე უცბად ძნელია ყველაფრის მოგვარება მაგრამ უნდა ითქვას რო კარგად მიდის საქმეები და ეჭვი აღარ მეპარება მომავალ სეზონში ჩემპიონობისთვის იბრძოლებენ.
    ფანი [?]
    #8 26 მარტი 2022 20:33
    0
    იქით წელს ძაან მაგარი იქნება ეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 26 მარტი 2022 19:33
    0
    ციტატა: gecheche
    shu1987,
    ძაან მოუმატა 14 თამაშში 7 გოლი და 4 ასისტიაქ კიდე მოუმატებს ეს

    კი აუცილებლად მოუმატებს და ძაან კარგი ფლეიმეიქერის თვისებები აქვს, და შესწორება:6 გოლი და 5 ასისტი აქვს
    Culé [?]
    #6 26 მარტი 2022 19:24
    0
    ციტატა: gecheche
    shu1987,
    ძაან მოუმატა 14 თამაშში 7 გოლი და 4 ასისტიაქ კიდე მოუმატებს ეს

    კი მოუმატებს აუცილებლად ძაან ჭკვიანი ბიჭია აზროვნებს ფაქტია..
    გულშემატკივარი [?]
    #5 26 მარტი 2022 19:01
    0
    shu1987,
    ძაან მოუმატა 14 თამაშში 7 გოლი და 4 ასისტიაქ კიდე მოუმატებს ეს
    Culé [?]
    #4 26 მარტი 2022 18:48
    1
    და ახლა ხო არის ??? ჯერ კიდე ძაან ბევრი აქვს სამუშაო ფაქტია..
    ფანი [?]
    #3 26 მარტი 2022 18:22
    6
    ჩავი გვარდიოლაზე დომინანტურ გუნდს ქმნის ოღონდ ფინანსურადაც უნდა მოძლიერდეს გუნდი. ფიზიკურადაც როგორ მოიხოდა გუნდი აი ყველანაირად მართლაც დეტალებს რამდენი რამე შეუძლია ტრამვას აღარავინ იღებს თითქმის იდეალურად იყენებს როტაციას დაღლილობა არაა საერთოდ ასეთ მაღალ პრესინგს დიდი ენერგია სჭირდება ბრავო ჩავის მართლა შეპყრობილია ფეხბურთით და პერფექტიონისტია ნამდვილად
    ფანი [?]
    #2 26 მარტი 2022 17:07
    11
    მაოცებს ჩავისა და სტაფის ჩართულობა, არცერთ ნიუანსს არ ტოვებენ საკუთარი მიდგომის გარეშე, ძალიან კარგად მუშაობენ heart_eyes ფეხბურთი რომ მხოლოდ საუკეთესო ფეხბურთელების ყოლაა არაა, ამაში პსჟ-მ დაგვარწმუნა. საჭიროა ამ ყველაფერს გულმოდგინედ მიუდგე. ჩავიმ თავიდანვე მკაცრი წესები დანერგა, თუმცა ფეხბურთელებთან ახლო ურთიერთობა დაამყარა, ფსიქოლოგიურად დაბუსტა გუნდი, ტრანსფერებში ჩაერთო, ტაქტიკა შეცვალა, ყველას მისცა შანსი, ახალგაზრდებზე ფოკუსირდა, ფიზიკურ მომზადებაზე ორიენტირდა, მოკლედ ყველას იმით დაეხმარა რაც უჭირდათ და ეგაა წარმატების გზაც heart_eyes
    --------------------
    ,,1% CHANCE, 99% FAITH"- Neymar Jr.
    Factos! LM7
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 26 მარტი 2022 16:45
    9
    ნატრამვალ-მოდუნებული, ნაკოვიდარი იყო ტიპი და რა გასაკვირია barca-6