ადამა ტრაორეს ბარსელონაში დარჩენა რთული იქნება

ადამა ტრაორეს ბარსელონაში დარჩენა რთული იქნება

ადამა ტრაორეს "ბარსელონაში" მომდევნო სეზონში დარჩენა რთული იქნება. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

რამდენიმე დღის წინ AS-მა გაავრცელა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც "ბარსელონა" ტრაორეში ფულის გადახდას არ აპირებს და მას მხოლოდ იმ შემთხვევაში დაიტოვებს, თუ "ვულვზი" ესპანელს ფრანსიშკუ ტრინკაუში გაცვლის.

ახლახან Mundo Deportivo-მ გაავრცელა ცნობა, რომლის თანახმადაც ინგლისელები იჯარით აყვანილი ტრინკაუს გამოსყიდვას არ აპირებენ. ვინაიდან "ბარსა" ადამაში წინასწარ განსაზღვრული 30 მილიონის გადახდას არ გეგმავს, კატალონიელებს ფეხბურთელის მომდევნო სეზონში შენარჩუნება ძალიან გაუჭირდებათ.

ფინანსურის გარდა ტრაორეში თანხის გადახდის მიზეზი სპორტულიცაა. ბოლო დროს ესპანელი გარემარბი ისე ვეღარ თამაშობს, როგორც ამას კატალონიაში დაბრუნებიდან პირველ მატჩებში აკეთებდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 25 მარტი 2022 21:19
    2
    ციტატა: CHEPE
    ტრინაკუს ხავი აათამაშებს როდესაც დაიწყო წესიერად თამაში მაშინ დასვეს და ვაფშე გაუშვეს სხვაგან
    რაიცი რახდება ხავის ხელში რანაირი დადგება დემბელე მოკეთდა და იმასაც ეშველება

    ცდად ღირს

    ლევანდოვსკი თუ მოჰყავთ, იყოს, თუ არ მოჰყავთ - ტრინკაო დააბრუნონ.
    [?]
    #11 25 მარტი 2022 20:08
    0
    ციტატა: nika 54
    საინტერესოა როდის უმთავრდება ინგლისში ამას კონტრაქტი? შეიძლებოდა რაღაცის მოგონება თუ თვითონ უნდა ძალიან ბარსაში. ოღონდ თვითონ უნდა გააქტიურდეს.

    იჯარა გაუხანგრძლივონ
    Culé [?]
    #10 25 მარტი 2022 15:53
    0
    30 მილიონი ამაში ბევრია, თან მოუკლო ბოლო დროს, ძაან კარგად დაიწყო და საჭიროა ასეთი ფეხბურთელი გუნდში,რავიცი აბა. იმედია იაფად გამოვა ეგ ამბავი,რომ დარჩეს
    Culé [?]
    #9 25 მარტი 2022 15:46
    3
    ამისგან მგარი ფლანგის მცველი დადგებოდა. ჯანი და სისწრაფე არ აკლია, დრიბლინგში საუკეთესოა და პასიც ასე თუ ისე ეხერხება. ფლანგის მცველს კი ფინიშინგი მაინც არ ევალება. ხომ ნახეთ როგორ დაუდგა კლასიკოში ვინისიუსს.
    არა და მენანება გასაშვებად, მაინც ჩვენი აღზრდილია და თავადაც დარჩენა უნდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 25 მარტი 2022 15:26
    1
    საინტერესოა როდის უმთავრდება ინგლისში ამას კონტრაქტი? შეიძლებოდა რაღაცის მოგონება თუ თვითონ უნდა ძალიან ბარსაში. ოღონდ თვითონ უნდა გააქტიურდეს.
    ფანი [?]
    #7 25 მარტი 2022 15:03
    1
    მე ვაფასებ აბ ბიჭის დამოკიდებულებას კლუბთან. დემბელე თუ მიდის ჩემი აზრით ღირს გამოსყიდვა. ფაქტია ერთი ერთზე ვერ გააჩერა ვერავინ. იყოგში ვერ ვხედავ ბაზარზე ისეთ ვინგერს ვინც ამ ფასად ტრინკაოს აჯობებს. ლითსში რომ რაფინია ფაფხურობს რავი ჩემი აზრით თუ ბრაზილიელს ყიდულობ პატარა ასაკში უნდა იყიდო. 25 წლის ბრაზილიელს შეიძლება რთ წელიწადში მობეზრდეს თამაში( გამონაკლისია ალვეში რაც ფეხბურთს ვუყურებ)

    ციტატა: რივალდო-მესი
    მე ვაფასებ აბ ბიჭის დამოკიდებულებას კლუბთან. დემბელე თუ მიდის ჩემი აზრით ღირს გამოსყიდვა. ფაქტია ერთი ერთზე ვერ გააჩერა ვერავინ. იყოგში ვერ ვხედავ ბაზარზე ისეთ ვინგერს ვინც ამ ფასად ტრინკაოს აჯობებს. ლითსში რომ რაფინია ფაფხურობს რავი ჩემი აზრით თუ ბრაზილიელს ყიდულობ პატარა ასაკში უნდა იყიდო. 25 წლის ბრაზილიელს შეიძლება რთ წელიწადში მობეზრდეს თამაში( გამონაკლისია ალვეში რაც ფეხბურთს ვუყურებ)

    ტრაორე უნდა დამეწერა😕👍
    Culé [?]
    #6 25 მარტი 2022 13:48
    0
    გამოყენებადი ფეხბურთელია მარა 30ლიმონს ვერ გავისვრით ამაში
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    Culé [?]
    #5 25 მარტი 2022 13:47
    1
    ფულის გადახდა სისულელეა, ტრინკაოში გაცვლა შეიძლება ან ტრინკაო უნდა დაიბრუნონ, სკამზეც საჭიროა შემტევები
    --------------------
    ლიონელ მესი მსოფლიო ჩემპიონიააააააააააა

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 25 მარტი 2022 13:24
    1
    რასაც თავიდან ვამბობდი უინტელექტოათქო ბოლო თამაშებშე გამოავლინა უინტელექტობა მიუხედავად იმისა რო ძალიან კარგად დაიწყო ბოლო თამაშებში ცოტა აურია ნამდვილად სწორი გადაწყვეტილება იქნება ამის არ გამოსყიდვა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 25 მარტი 2022 13:07
    0
    ზაფხულში კონტრაქტი ეწურება
    Culé [?]
    #2 25 მარტი 2022 12:22
    10
    გასაგებია ჯანზეა და კარგადაც გადმოვიდა მაგრამ მომენტებში გამოჩნდა რომ ამაზე მეტად ეს ვერ განვითარდება და ბოლომდე ამაზე დაყრდნობა სისულელეა ბარსას მოაზროვნე ფეხბურთელები ჭირდება მოედანზე რომ აზროვნებენ კრეატიულები და არა ერთფეროვანი როგორიც ესაა...
    გულშემატკივარი [?]
    #1 25 მარტი 2022 12:22
    1
    30 მილიონი ძალიან ბევრია. ტრინკაუში თუ არ გაცვალეს მაშინ არენდა გაახანგრძლივონ და ტრინკაუ სხვას მიყიდონ… აბა მაგის დატოვებას რა აზრი აქვს.