რაფაელ იუსტე: შეგვიძლია, დემბელეს აგენტებს შევხვდეთ

რაფაელ იუსტე: შეგვიძლია, დემბელეს აგენტებს შევხვდეთ

"ბარსელონას" ვიცე-პრეზიდენტმა, რაფაელ იუსტემ კატალონიის რადიოსთან ფეხბურთელებთან კონტრაქტების გახანგრძლივებასთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა:

ჩვენ შეძლებისდაგვარად მაქსიმუმს ვაკეთებთ, რათა გავი და არაუხო შევინარჩუნოთ. მე ოპტიმისტურად ვარ განწყობილი. ფეხბურთელები გუნდში ბედნიერები არიან. 

თუ დემბელე თავს კვლავ კომფორტულად იგრძნობს, შეგვიძლია, მის აგენტებს შევხვდეთ და მას შეუძლია, გუნდში დარჩეს.

უკანასკნელი ცნობებით, "ბარსელონა" გავისა და რონალდ არაუხოს მოთხოვნებს ვერ აკმაყოფილებს, თუმცა მათი პრიორიტეტი კლუბში დარჩენაა და შეთანხმება მოსალოდნელია. რაც შეეხება დემბელეს, ჩავის აქტიური მხარდაჭერისა და კარგი თამაშის ფონზე, უსმანს "ბარსასკენ" გული მოუბრუნდა. მედიაში არ გამორიცხავენ, რომ ფრანგმა კონტრაქტი გაახანგრძლივოს. ამის ჩავი ერნანდესსაც სჯერა


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 23 მარტი 2022 15:38
    0
    არაუხოს და გავის გაუხანგრძლივონ ხელშეკრულება სულ არ მადარდებს ახლა შუშა დემბელე დარჩება თუ წავა :))) სახელფასო ფანჯარა მაინც შემცირდება :)))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 23 მარტი 2022 13:00
    0
    ხო ეს შლანგი დატოვეთ და ხელფასის გაზრდა არ დაგავიწყდეთ. გავი და არაუხო რათ გვინდა...
    ფანი [?]
    #6 22 მარტი 2022 21:31
    2
    არაუხო და გავი აუცილებლად უნდა დარჩნენ, ეგ არის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი😄 რაც შეეხება ამას, უნდა გაახანგრძლივოს აუცილებლად, იმიტომ კი არა რომ მოუმატა და დემბუზააა, ეგეც ერთ-ერთი მიზეზია თუმცა, მთავარია ის, რომ ფორმაში შესვლის გამო ხალხი ფულს გადაიხდის ამაში, 20 მლნ და გაუშვან,მანამდე კი სარგებელს მოიტანს, ამაზე იმედები არ უნდა დაამყარო, უბრალოდ ვეხადოთ ყველანაირი სარგებელი მივიღოთ♥️
    Culé [?]
    #5 22 მარტი 2022 20:24
    0
    ტრაორე თუ წავიდა ვიღაც ხომ უნდა დარჩეს მარჯვენა ფლანგზე, თუ არავის ყიდვას აპირებს. დაბალ ხელფასზე დაკერონ და დარჩეს ეს ზანგი, თუ არადა არც ეგ მეწყინება. რაც ამან ნერვები დაგვაწყვიტა რა დამავიწყებს.
    ფანი [?]
    #4 22 მარტი 2022 20:03
    5
    არაუხოს და გავის მოხედეთ ამან რაცარუნდა ქნას მაინც შლანგია და წამსვლელია
    Culé [?]
    #3 22 მარტი 2022 19:40
    0
    დემბელე მაინც გასაშვებია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #2 22 მარტი 2022 19:31
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    არაუხოს და გავის კონტრაქტებს მიხედონ და დემბეკეს რაც შეეხება, ისე შემაზიზღა თავი რომ გინდ ოქროს ბურთი მოიგოს მაინც არ შემიყვარდება ეს ფეხბურთელი, თან მაღალი ხელფასი აქვს და ჯობია წავიდეს, იმისდა მიუხედავად რომ ყველა ასპექტში პროგრესი აქვს

    კი, მარა ფაქტია მაგრად მოხოდა ხავიმ და თუ ასე გააგრძელა მგონი არ ღირს გაშვება ჩემი აზრით. თუ წავიდა კიდე ანტონი ითრიონ და ეგაა.
    Culé [?]
    #1 22 მარტი 2022 19:26
    1
    არაუხოს და გავის კონტრაქტებს მიხედონ და დემბეკეს რაც შეეხება, ისე შემაზიზღა თავი რომ გინდ ოქროს ბურთი მოიგოს მაინც არ შემიყვარდება ეს ფეხბურთელი, თან მაღალი ხელფასი აქვს და ჯობია წავიდეს, იმისდა მიუხედავად რომ ყველა ასპექტში პროგრესი აქვს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.