ჩავის სჯერა, რომ დემბელე კონტრაქტს გაახანგრძლივებს

ჩავის სჯერა, რომ დემბელე კონტრაქტს გაახანგრძლივებს

AS-ის ჟურნალისტის, ხავი მიგელის ცნობით, ჩავი ერნანდესს უსმან დემბელეს დარჩენის იმედი ჯერ კიდევ აქვს.

მიგელის თქმით, 42 წლის სპეციალისტს სჯერა, რომ, საბოლოოდ, ფრანგი შემტევი კლუბთან ახალ კონტრაქტს გააფორმებს. გუნდში მისი როლი და პიერ-ემერიკ ობამეიანგი, უსმანის დარჩენის შანსებს მკვეთრად ზრდის. ყველაფერთან ერთად, 24 წლის ფეხბურთელი "ბარსაში" ბედნიერია.

როგორც იცით, დემბელეს ამჟამინდელი ხელშეკრულება 30 ივნისს იწურება, რაც ნიშნავს, რომ, კონტრაქტის არგახანგრძლივების შემთხვევაში, ზაფხულში "ბლაუგრანა" მას უფასოდ დაკარგავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #17 22 მარტი 2022 22:41
    0
    ციტატა: shu1987
    მეც შლანგსბვეძახი დემბელეს მაგრამ ალბათ რაღაც არის მასში ისეთი რასაც ჩავი ხედავს და ჩვენ ვერა , რავიცი ასე რამ შეაყვარა რომ მისი საქციელის მერეც ასე სასურველია..

    მეტი რაღა დანახვა უნდა ეს რო არ არი ხოლმე უჭირთ შეტევა,აშკარად შეაქვს ცვლილებები თამაშში, ცოტა შიბაქი რო არიყოს ნიჭიერია აშკარად, მარა ყველა თამაშს ვერ ითამაშებს უმაღლეს დონეზე და მაინც დაეჯმება შიგადაშიგ, ეგეც თუ დარჩა😃😁
    ფანი [?]
    #16 22 მარტი 2022 21:17
    0
    ჩლუნგია კი,მაგრამ ამ ბოლო დროს კარგად გამოიყურება და... რავი დავტოვოთ ცოტა ხანი😄 თუ რამე და იქით ზაფხულს გავყიდოთ და ფულსაც ვიშოვით
    ფანი [?]
    #15 22 მარტი 2022 20:10
    0
    მეც შლანგსბვეძახი დემბელეს მაგრამ ალბათ რაღაც არის მასში ისეთი რასაც ჩავი ხედავს და ჩვენ ვერა , რავიცი ასე რამ შეაყვარა რომ მისი საქციელის მერეც ასე სასურველია..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 22 მარტი 2022 19:07
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Guka97
    ახლა მოგწონთ ხო?😂😂 რამდენი აგინებდით და ამიწ წასვლაზე ოცნებობდით? ახლა თურმე უეჭველი უნდა დავიტოვოთ😂

    ისევ ის დოყლაპია დემბელა,უბრალოდ ტრამვებს არ იღებს და ჩავიმ ცოტა რაღაც ასწავლა.ისევ ისეთ უაზრო გადაწყვეტილებებს იღებს,არასტაბილურია,მეტიც მხოლოდ 1 ტაიმი ვარგა,მერე ისევ დებილიოდი ირთვება ხოლმე და ეხლა,რასაც აჩვენებს ეგ ობამეიანგის დამსახურებაცაა,მარტო დემბელე არაფერია.ჩემი აზრით უნდა წავიდეს,მითუმეტეს იმ ამბების მერე,რაც გააკეთა.ვერაფერი დიდი ფეხბურთელი ამისგან ვერ დადგება,ასე ვფიქრობ.

    სწორტად აღნისნე მოვიდა გამტანი ფორვარდი ესეც უკეთებს პასებს აბა ბრეიტვეიტს და მაზილა დეპაის გინდა უპასე გინდა არა. სუარესი იყო და ეს იმტყვრეოდა. ეს გამოკეთდა ის გააბუნძულეს გუნდიდან მოკლედ ძლივს ეღირსა ფორვარდი
    ფანი [?]
    #13 22 მარტი 2022 19:00
    0
    არც მოსვლისას მომწონდა არც მანამდე და არც ეხლა.
    ფანი [?]
    #12 22 მარტი 2022 18:51
    0
    მაინც არაა ბარსას დონის რაცარუნდა ასისტები არიგოს მნს ზე ძლირ ტრიოს თუ არა არანაკლები უნდა შევქმნათ წინ
    Culé [?]
    #11 22 მარტი 2022 18:02
    1
    ციტატა: Guka97
    ახლა მოგწონთ ხო?😂😂 რამდენი აგინებდით და ამიწ წასვლაზე ოცნებობდით? ახლა თურმე უეჭველი უნდა დავიტოვოთ😂

    ისევ ის დოყლაპია დემბელა,უბრალოდ ტრამვებს არ იღებს და ჩავიმ ცოტა რაღაც ასწავლა.ისევ ისეთ უაზრო გადაწყვეტილებებს იღებს,არასტაბილურია,მეტიც მხოლოდ 1 ტაიმი ვარგა,მერე ისევ დებილიოდი ირთვება ხოლმე და ეხლა,რასაც აჩვენებს ეგ ობამეიანგის დამსახურებაცაა,მარტო დემბელე არაფერია.ჩემი აზრით უნდა წავიდეს,მითუმეტეს იმ ამბების მერე,რაც გააკეთა.ვერაფერი დიდი ფეხბურთელი ამისგან ვერ დადგება,ასე ვფიქრობ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #10 22 მარტი 2022 17:57
    0
    აგენტი გამოიცვალოს თუ არა და წავიდეს ბარსადან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 22 მარტი 2022 17:53
    10
    დარჩება და ხელფასსაც შეიმცირებს? თუ უტოვებენ იმ 12 მილიონს. 5 წელი ხდება ნერვები დაგვაწყვიტა და ეხლა გახდა შეუცვლელი. რაც ამან მისცა ბარსას ამ 5 წელში ობამამ 2 თვეში გააკეთა.
    Culé [?]
    #8 22 მარტი 2022 17:42
    1
    რა კვერცხიც იყო ის არი ისევ
    როგორც იქნა მიდის და ესენი კიდე აქეთ ექაჩებიან pensive
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    გულშემატკივარი [?]
    #7 22 მარტი 2022 17:36
    2
    ახლა მოგწონთ ხო?😂😂 რამდენი აგინებდით და ამიწ წასვლაზე ოცნებობდით? ახლა თურმე უეჭველი უნდა დავიტოვოთ😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 22 მარტი 2022 17:29
    1
    კაროჩე ეს თუ არ დარჩა ანტონი უნდა დაიდოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 22 მარტი 2022 17:21
    0
    დიდი ალბათოდით წავა, თუ ეს წავა ტრაორე უნდა გამოვისყიდოთ და ან ვინმე მაგარ ვინგერზე ვიჩალიჩოთ აუცილებლად
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #4 22 მარტი 2022 17:09
    1
    ციტატა: Zura Gviniashvili
    ციტატა: Memphis Depay
    უეჭველი, თუ ვერ მოხერხდა კიდე (ღმერთმა არ ქნას) ანტონიზე უნდა იჩალიჩონ, აიაქსიდან.

    ბევრი იწერება ამ ანტონზე რა აქვს ამ ბიჭს ასეთი განსაკუთრებული .

    ძაან მევასება მე, აიაქსის იგრებს ვინც უყურებს დამეთანხმება.
    Culé [?]
    #3 22 მარტი 2022 17:09
    4
    ნკუნკუს რამდენად გაყიდიან ნეტა, 26 გოლი 15 ასისტი აქ ამ სეზონში
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გულშემატკივარი [?]
    #2 22 მარტი 2022 17:06
    1
    ციტატა: Memphis Depay
    უეჭველი, თუ ვერ მოხერხდა კიდე (ღმერთმა არ ქნას) ანტონიზე უნდა იჩალიჩონ, აიაქსიდან.

    ბევრი იწერება ამ ანტონზე რა აქვს ამ ბიჭს ასეთი განსაკუთრებული .
    ფანი [?]
    #1 22 მარტი 2022 17:01
    4
    უეჭველი, თუ ვერ მოხერხდა კიდე (ღმერთმა არ ქნას) ანტონიზე უნდა იჩალიჩონ, აიაქსიდან.