დიდი ალბათობით, ბარსელონა გამპერის თასზე რომას მოიწვევს

დიდი ალბათობით, ბარსელონა გამპერის თასზე რომას მოიწვევს

კატალონიური გამოცემა Sport ყოველწლიურ ტრადიციულ ტურნირზე "ბარსელონას" სავარაუდო მეტოქის ვინაობას ავლენს.

აღნიშნული წყაროს ინფორმაციით, დიდი ალბათობით, მიმდინარე წლის გამპერის თასზე "ბარსა" ჟოზე მოურინიოს "რომას" დაუპირისპირდება. 

როგორც მოსალდონელია, მატჩი 6 ან 7 აგვისტოს გაიმართება.

ბოლოს, ამ თასზე კატალონიელებმა ტურინის "იუვენტუსი" მოიწვიეს და 3-0 დაამარცხეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 22 მარტი 2022 10:48
    1
    ეხლა კიდევ ჟოზეს მანჭვა-გრეხვა გაყურებინეთ, არ გვეყოფა რაც 2010-13 წლებში გვაწყვიტა ნერვები.
    Culé [?]
    #8 22 მარტი 2022 09:14
    1
    ციტატა: GiorgiM86
    ფატი-მესი-ჰალანდი მინდა შეტევაში მომავალ სეზონში :) აუ რა მოხდება ტრიბუნებზე ხომ წარმოგიდგენიათ? :) ნახევარდაცვა: კესი-პედრი-დე იონგი. დაცვა: ასპილიკუეტა-კრისტენსენი-არაუხო-ლისანდრო მარტინესი. სათადარიგოები: გავი, ფ.ტორესი, დემბელე, ტრაორე, ობა, ბუსკეცი, დანი ალვესი, პიკე, ნიკო გონსალესი და სხვები. რაღაც არანორმალური სისასტიკე შემადგენლობა იქნება :) პლუს ჩავი! კაცი ტაქტიკა! კაცი ლეგენდა! კაცი დიპლომატია! კაცი მაგია! :)

    მაგარი უაზრობა დაწერე 😄
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 22 მარტი 2022 00:56
    0
    მაურინიო ადრენალინისათვის კარგი ვარიანტია barca-6
    თან სუპერთასისათვის მშვენიერი მოთელვა იქნება barca-6
    Culé [?]
    #6 22 მარტი 2022 00:53
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    ძალაინ კარგი არჩევანია, დიდი ხანია კატალონიური აღარ დაუგემოვნებია და დრო მოვიდა.

    ისე თუ დაკვირვებიხართ გარსია ძალიან კარგ ვარდნებს აკეთებს, არაერთხელ დაბლოკა თუნდაც გუშინ კარისკენ მიმავალი ბურთი.

    კარგად ითამაშა,მარა მაინც არ მჯერა მაგის.იმედია ვცდები,ძალიან დიდი იმედი მაქვს ვცდები.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 22 მარტი 2022 00:46
    1
    ძალაინ კარგი არჩევანია, დიდი ხანია კატალონიური აღარ დაუგემოვნებია და დრო მოვიდა.

    ისე თუ დაკვირვებიხართ გარსია ძალიან კარგ ვარდნებს აკეთებს, არაერთხელ დაბლოკა თუნდაც გუშინ კარისკენ მიმავალი ბურთი.
    ფანი [?]
    #4 22 მარტი 2022 00:18
    0
    ფატი-მესი-ჰალანდი მინდა შეტევაში მომავალ სეზონში :) აუ რა მოხდება ტრიბუნებზე ხომ წარმოგიდგენიათ? :) ნახევარდაცვა: კესი-პედრი-დე იონგი. დაცვა: ასპილიკუეტა-კრისტენსენი-არაუხო-ლისანდრო მარტინესი. სათადარიგოები: გავი, ფ.ტორესი, დემბელე, ტრაორე, ობა, ბუსკეცი, დანი ალვესი, პიკე, ნიკო გონსალესი და სხვები. რაღაც არანორმალური სისასტიკე შემადგენლობა იქნება :) პლუს ჩავი! კაცი ტაქტიკა! კაცი ლეგენდა! კაცი დიპლომატია! კაცი მაგია! :)
    გულშემატკივარი [?]
    #3 21 მარტი 2022 23:39
    1
    Moriba,
    როგორც ვიცი, ეგ ოფიციალურად პეპის არაა, ფანების მიერა დანადები .
    ფანი [?]
    #2 21 მარტი 2022 23:06
    1
    პეპმა რო დადო პოსტი ნახეთ? და 4 ციფრი რო მიაწერა 😂😂😂
    ფანი [?]
    #1 21 მარტი 2022 22:50
    2
    აუფ, ჟოზეფინას ხერხვას ხავიც იწყებს ანუ? 😆😆