რეალი-ბარსა 0-4 - ქართველი გულშემატკივრების შეფასებები

რეალი-ბარსა 0-4 - ქართველი გულშემატკივრების შეფასებები

წარმოგიდგენთ "რეალთან" გამართულ მატჩში "ბარსელონას" ფეხბურთელებისა და მწვრთნელის შეფასებებს Barcamania.ge-ს მომხმარებლების ვერსიით.

10-ბალიანი სისტემით საშუალო შეფასებები კი ასე გამოიყურება:

ტერ შტეგენი 8.7
არაუხო 9.1
გარსია 8.5
პიკე 8.8
ალბა 8.6
ბუსკეტსი 9.1
ფ. დე იონგი 8.7
პედრი 8.9
დემბელე 8.9
ობამეიანგი 9.6
ტორესი 8.6
გავი 8.0
დეპაი 7.5
ტრაორე 7.4
ჩავი 9.8
ბარსელონა 9.8

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 21 მარტი 2022 12:06
    0
    ციტატა: njanka1977
    არაფერი გვეშელება ... შეფასებაც კი არ შეგვიძლია ლოგიკურად. თუ დააკვირდით მაინც რამდენჯერ დაკარგა ბურთი, ან რა უპასუხისმგებლოდ და ქარაფშუტულად ითამაშა დემბელემ, განსაკუთრებით მეორე ტაიმში?!

    მეც მაგას ვიძახი, როცა მეტოქე გატეხილი გყავს და შენ ზეწოლას ანელებ ეს უკვე სახიფათო მოვლენაა. ბაიერნისგან მაინც ვისწავლოთ რამე. ასე უაზროთ ლივერპულის მეკარისთვის დარტყმული კი არა მიგდებული გაუტანელი გოლი გახდა იმ სეზონში ლიგის დაკარგვის მიზეზი. მეეჭვება ლივერპულს 0-4 ამოექაჩა ან ტოტენჰემს ფინალში წინააღმდეგობა გაეწია.
    Culé [?]
    #7 21 მარტი 2022 06:48
    2
    არაფერი გვეშელება ... შეფასებაც კი არ შეგვიძლია ლოგიკურად. თუ დააკვირდით მაინც რამდენჯერ დაკარგა ბურთი, ან რა უპასუხისმგებლოდ და ქარაფშუტულად ითამაშა დემბელემ, განსაკუთრებით მეორე ტაიმში?!
    ფანი [?]
    #6 21 მარტი 2022 03:14
    5
    ჰალაზე ზიდანი როა კარგადაა? არ გამოჩენილა კაი ხანია და ავნერვიულდით უკვე joy joy
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    წევრი [?]
    #5 21 მარტი 2022 03:11
    5
    პოტენციურად რეალთან 9 ქულაში ვართ. ვაი მაგათ ბედს რომ სანაკრებო პაუზაა თორე ესენი ისეთ ხასიათზე იქნებოდნენ ვინ იცის როგორ გაანიავებდნენ ამ ქულებს. ჩვენი მენტალიტეტი მხოლოდ მოგებაა და ეგრეც იქნება. ვიბრძოლებთ ლა ლიგის მოგებისთვის სანამ თეორიული შანსი გაგვიშვებს. 💙❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #4 21 მარტი 2022 03:10
    9
    გეხვეწებით გუნდს და ჩავის ვინც 10 არ დაუწერეთ ამიხსენით რა ლოგიკით? შეიძლება ინდივიდუალურად ყველა ფეხბურთელისთვის დაგეკლო რამე შეცდომის ან გამაზვის გამო, მარა გუნდი საერთო ჯამში უნაკლო იყო და ჩავიმ ზუსტად ის შემადგენლობა და ტაქტიკა შეარჩია, რაც საჭირო იყო და კიდე 4-0 ანგარიშზე და 75-ე წუთზე ბურთის დაკარგვის გამო ისე თავგანწირვით ბღაოდა, მეგონა აქეთ აგებდნენ მაგ ანგარიშით. ერთადერთზე მწყდება გული, რო გაჩერდნენ და აღარ შეუტიეს. ჩვენ როგორც არ დაგვინდო ბაიერნმა 8-2 -ის დროს, ასევე უნდა შეგვერცხვინა საშვილიშვილოდ არნახული ანგარიშით.
    ფანი [?]
    #3 21 მარტი 2022 03:09
    5
    ციტატა: Moriba
    ბიჭები ჰალაზე შედით რახდება ზიზუ ხოა ცოცხალი?😂😂😂😂😂😂

    ყველას გაგვაცნო თავი მაგ სლ.ემ 😆😆😆 9-0 უნდა მოვუგოთ ბარსასო წერდა მატჩამდე 😆😆 როჟა წაესულში დაბრუნდა, გვარდიოლამ რაც გაუმწარა ახალგაზრდობა და ახა ჩავი იწყებს, გუდიანი გვარდიოლა გუდიანმა ჩავიმ ჩაანაცვლა 😆😁😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #2 21 მარტი 2022 03:07
    5
    თვრამეტი პლიუსი მოუწყეს რეალს🥵🔞🤮🤮,
    ყოჩაღ მაესტრო, ყველაფერი წინ არის ვერაფერი შეგვაჩერებს, visça barça🔵🔴
    ფანი [?]