ოქროს ბურთის წესები იცვლება | L'Equipe

ოქროს ბურთის წესები იცვლება | L'Equipe

L'Equipe-ს ინფორმაციით, "ოქროს ბურთის" წესები იცვლება.

ფრანგული გამოცემის თანახმად, შემდეგ ცვლილებებს ვიხილავთ:

  • ჯილდო ფეხბურთელს კალენდარული წლით აღარ გადაეცემა - პრიზი სეზონური გახდება;
  • ხმის მიცემას მხოლოდ ტოპ 100-ეულში მყოფი ქვეყნები შეძლებენ.
  • მთავარი ყურადღება ინდივიდუალურ პერფორმანსზე იქნება გამახვილებული, შემდეგ კი გუნდურ მიღწევებსა და Fair Play.

წყაროს მტკიცებით, 2022 წლის მსოფლიო ჩემპიონატზე ნაჩვენები პერფორმანსი და წარმატებები გავლენას 2023 წლის "ოქროს ბურთის" გამარჯვებულის გამოვლენაში იქონიებს და არა - 2022 წლის.

როგორც იცით, "ოქროს ბურთი" ყველაზე მეტჯერ (7), "ბარსას" არგენტინელ ლეგენდას, ლიონელ მესის აქვს მოგებული. ლეო მეორეადგილოსან კრიშტიანუ რონალდუს 2-ით უსწრებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 13 მარტი 2022 02:30
    0
    სწორი ცვლილებებია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 12 მარტი 2022 12:56
    1
    ერთი ნაღდია, ამ წელს კანდიდატთა სიაში მესი და რონალდუ ნაღდათ აღარ იქნებიან და ეს სამართლიანი იქნება.
    წევრი [?]
    #13 11 მარტი 2022 21:45
    0
    ციტატა: Albicelecte
    აი ორმაგი სტანდარტი მუშოაბდა კრისტიანუსთან დაკავშირებით;
    კაი 2013-ში გასაგებია, რიბერი ვერ იყო საკმარისად ინდივიდუალისტი, თუმცა ბავარიას ყავდა არიენ რობენი, რომელმაც ლიგის ფინალი სოლო გოლით მოაგებინა რეკორდმაისტერს, რატომღაც მისი როლი მიიჩქმალა;
    ან 2014 წელს, როდესაც მუნდიალზე ზუსტად ინდივიდუალიზმი იყო საჭირო, რომ ჯგუფიდან გასულიყო საკმაოდ ძლიერი ნაკრები (რომელმაც განას და აშშ-ს ვერ აჯობა)

    2014 წელს რონისი იყო ჩემი აზრით. 17 გოლი გაიტანა ლიგაზე და 5 ასისტიც მიითვალა. ფინალში ტრამვით ითამაშა და მსოფლიოზეც ტრამვით თამაშობდა. მიუხედავად მაგისა 68 გ+ა ქონდა რაც 🤯
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 11 მარტი 2022 20:44
    0
    აი ორმაგი სტანდარტი მუშოაბდა კრისტიანუსთან დაკავშირებით;
    კაი 2013-ში გასაგებია, რიბერი ვერ იყო საკმარისად ინდივიდუალისტი, თუმცა ბავარიას ყავდა არიენ რობენი, რომელმაც ლიგის ფინალი სოლო გოლით მოაგებინა რეკორდმაისტერს, რატომღაც მისი როლი მიიჩქმალა;
    ან 2014 წელს, როდესაც მუნდიალზე ზუსტად ინდივიდუალიზმი იყო საჭირო, რომ ჯგუფიდან გასულიყო საკმაოდ ძლიერი ნაკრები (რომელმაც განას და აშშ-ს ვერ აჯობა)
    Culé [?]
    #11 11 მარტი 2022 20:16
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    ისედაც სეზონის მიხედვით გადაეცემა ეს ჯილდო. აღარავინ უყურებს ახლად სეზონში რას შვებიან, მთავარია წინა სეზონის მეორე ნახევარი ჩაატარონ მაღალ დონეზე. ხმის მიცემის ჩამორთმევა დისკრიმინაციაა ჩვეულებრივი და რით ახსნიან საინტერესოა. მესამე პუნქტი კი ისედაც ეგრე უნდა ყოფილიყო, მარა ბოლო 15 წელიწადში თვითონვე შექმნეს ისეთი ტენდენცია რომ ტიტულები იყო გადამწყვეტი და არა ინდივიდუალური შედეგი.

    დისკრიმინაცია რატოა, ვინც დაიმსახურებს ის მიიღებს უფლებას, ყველა თანაბარ პირობაშია სპორტულად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 11 მარტი 2022 19:49
    0
    წელს ყველა ლოგიკით ლევანდოვსკიმ უნდა იზეიმოს ინდივიდუალური ჯილდო; ეკუთვნის მაგ კაცს და სეზონით შეფასება სწორია, რადგან საფეხბურთო ახალი წელი აგვისტოს ბოლოს იწყება ხოლმე და ჩვეულებრივ კალენდარს არ ემთხვევა

    ამ სეზონზე ლევანდოვსკის სტატისტიკაა: 47/8 გოლი+ასსისტი
    სეზონი კი ჯერ არ დასრულებულა, ბაიერნი ყველა ფრონტზე იბრძვის და ალბათ 60 გოლამდე შეაგდებს, ვფიქრობ, რომ ინდ. ჯილდოს იმსახურებს
    ფანი [?]
    #9 11 მარტი 2022 19:06
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: Moriba
    ვაიმეე ფბ ზე რეები ხდება პსჟ თამაშის შემდეგ მადრიდისტები რეებს იძახიან თურმე ბენზემა რონალდოს მონა სუარესზე და ლევანაზე უკეთესიაო და მოდრიჩის და ინიესტას შედარება იყო და რათქმაუნდა მოდრიჩიო შედარება ტეხავსო🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ეგ ისე ბენზემაა მძორზემა და მაზილა რო იყო და ფენომენის და რაულის მერე სასირცხვილო ფორვარდი მადრიდისტები თვალში? თუ მეშლება რამე? 🤨😂

    არეფერი გეშლება დდდ ტიპები უკვე ნაზარიოსაც ამჯობინებენ რაულზეც საუბარი ზედმეტია დდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 11 მარტი 2022 18:48
    0
    მშვენიერი წესებია ხმის მიცემის ამბავიც გამისწორდა ფოცხვერიას ნაირ სიბჟიკებს რო არ ექნებათ ხმის მიცემის უფლება გამისწორდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 11 მარტი 2022 18:46
    1
    ციტატა: Moriba
    ვაიმეე ფბ ზე რეები ხდება პსჟ თამაშის შემდეგ მადრიდისტები რეებს იძახიან თურმე ბენზემა რონალდოს მონა სუარესზე და ლევანაზე უკეთესიაო და მოდრიჩის და ინიესტას შედარება იყო და რათქმაუნდა მოდრიჩიო შედარება ტეხავსო🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ეგ მეც შემხვდა, მოდრიჩი ინიესტაზე მაღლა დგასო და რაღაცები.დაიკიდე ნერვების მოშლად არ ღირს
    ფანი [?]
    #6 11 მარტი 2022 18:07
    2
    ციტატა: Moriba
    ვაიმეე ფბ ზე რეები ხდება პსჟ თამაშის შემდეგ მადრიდისტები რეებს იძახიან თურმე ბენზემა რონალდოს მონა სუარესზე და ლევანაზე უკეთესიაო და მოდრიჩის და ინიესტას შედარება იყო და რათქმაუნდა მოდრიჩიო შედარება ტეხავსო🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ეგ ისე ბენზემაა მძორზემა და მაზილა რო იყო და ფენომენის და რაულის მერე სასირცხვილო ფორვარდი მადრიდისტები თვალში? თუ მეშლება რამე? 🤨😂
    ფანი [?]
    #5 11 მარტი 2022 18:02
    0
    ვაიმეე ფბ ზე რეები ხდება პსჟ თამაშის შემდეგ მადრიდისტები რეებს იძახიან თურმე ბენზემა რონალდოს მონა სუარესზე და ლევანაზე უკეთესიაო და მოდრიჩის და ინიესტას შედარება იყო და რათქმაუნდა მოდრიჩიო შედარება ტეხავსო🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #4 11 მარტი 2022 17:51
    0
    ძლიან "აწუხებს" ახლა ეს მესის!..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 11 მარტი 2022 17:39
    1
    ანუ წელს ლიგას ბაიერნი იგებს და ლევანდოვსკი მის კუთვნილს მიიღებს barca-3
    ბენზემას დააჭერინებენ გრძელზემას smiley
    Culé [?]
    #2 11 მარტი 2022 16:57
    1
    ისედაც სეზონის მიხედვით გადაეცემა ეს ჯილდო. აღარავინ უყურებს ახლად სეზონში რას შვებიან, მთავარია წინა სეზონის მეორე ნახევარი ჩაატარონ მაღალ დონეზე. ხმის მიცემის ჩამორთმევა დისკრიმინაციაა ჩვეულებრივი და რით ახსნიან საინტერესოა. მესამე პუნქტი კი ისედაც ეგრე უნდა ყოფილიყო, მარა ბოლო 15 წელიწადში თვითონვე შექმნეს ისეთი ტენდენცია რომ ტიტულები იყო გადამწყვეტი და არა ინდივიდუალური შედეგი.
    წევრი [?]
    #1 11 მარტი 2022 16:51
    3
    წელს ლევანა;ბენზო და სალაჰი იბრძოლებს ამ ჯილდოსთვის