ჰოლანდის ტრავმიანობა ისევ სერიოზული პრობლემაა

ჰოლანდის ტრავმიანობა ისევ სერიოზული პრობლემაა

რამდენიმე დღის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონა" და "რეალი", ერლინგ ჰოლანდის შეძენის მსურველი კლუბები ახალგაზრდა ნორვეგიელის ტრავმიანობით შეშინებულები არიან და ამ საკითხზე ფიქრობენ. ესპანურ გრანდებს საფიქრალი კიდევ დაემატათ.

21 წლის ფეხბურთელს 22 იანვრის შემდეგ არ უთამაშია, დღეს კი გერმანულმა Bild-მა გაავრცელა ინფორმაცია, რომ მისი დაბრუნება მინიმუმ მარტის ბოლომდე გადაიდო.

ჰოლანდმა მიმდინარე სეზონში ტრავმის გამო უკვე 16 თამაში გამოტოვა, სულ კი კარიერაში მას უკვე 14 ტრავმა და ამ ტრავმების გამო გამოტოვებული 189 დღე და 35 შეხვედრა დაუგროვდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 5 მარტი 2022 12:50
    0
    თუ ასე გააგრძელა ფაქტია ძაან ზარალი იქნება, ჯერ ახალგაზრდაა და წინ აქვს ყველაფერი, ისე დემბელეს მერე ვისი უნდა გაგვიკვირდეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 5 მარტი 2022 12:36
    0
    დავაი დასვიდანია, დავუთმოთ რეალს მეგობარი გუნდია. ჩვენ დემბელე გაკვეთილად არ გამოგვადგა? თუ რა ხდება. რეალი კი მიჩვეულია აგერ ბეილმა 5 წლიდან დემბელესავით 4 წელი ან ლაზარეთში ან გოლფის მინდვრებზე გაატარა(ალბათ აღდგენით პროცესებს გადიოდა), ნუ აზარი მივიდა თუ არა ეგრევე დააინვალიდეს, არც ისკოს გაუხარია. რამოსი კი ისე დანგრეული გაუშვეს პსჟ-ში რო ამ წელს ურჩიეს აღარ გამოვიდეს მინდორზე. მოკლედ მიჩვეულია რეალი ასეთ პროცესებს და უფრო მარტივად უმკლავდება ვიდრე ჩვენ. ეგება ეს ჰოლანდიც მოარჩინონ ან სულ დაამთავრებინონ კარიერა.
    Culé [?]
    #10 5 მარტი 2022 11:26
    0
    არ ვიყიდოთ რაა😐 ალემანი თუ ისეთი ჭკვიანია, როგორც მე მგონია წესით არ იყიდის ჰოლანდს😍
    ფანი [?]
    #9 5 მარტი 2022 10:07
    0
    თბითონაც თქვა რო მაგ სამითხში უნდა გავუმჯობესდე და ამდენი ტრავმა
    არ უნდა მივიღოო, მემგონი არ ღირს ამისი ყიდვა
    Culé [?]
    #8 5 მარტი 2022 03:36
    0
    ეს სერიოზული პრობლემაა...
    Culé [?]
    #7 5 მარტი 2022 02:12
    0
    ციტატა: La Pulga10
    მიხედონ.რეჟიმი და კონტროლი.თავადაც უნდა ესმოდეს,რომ სხვანაირად ვერც გამოვა.აგერ დემბელე,რატომ არ იმტვრევა არვიცი,ჩავის მოსვლის მერე აღარ ტრამვიანობს.

    joy joy joy სამჯერ გადააფურთხეთ და "ფუი ეშმაკს" არ დაგავიწყდეთ, დემბოს არაფერი დაემართოს!!! ::დდდ
    ფანი [?]
    #6 5 მარტი 2022 00:48
    1
    ვლაჰოვიჩი არ უნდა გაგვემაზა ფერანის ნაცვლად მოეყვანათ ვლაჰოვიჩი😔
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 4 მარტი 2022 23:26
    0
    აი ამიტომ არ უნდა გაგვეშვა ხელიდან ხულიან ალვარესი რაა იჯარით უნდა მოგვეყვანა ზამთარში და დარწმუნებული ვარ ჰოლანდიც აღარ დაგვჭირდებოდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 4 მარტი 2022 22:38
    1
    ციტატა: .Gladiator.
    კარიერაში გამოტოვებული 35 შეხვედრა დიდი არაფერია
    მაგდენს დემბელე სეზონში ტოვებს smiley

    21 წლისაა grinning
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 4 მარტი 2022 21:55
    3
    მიხედონ.რეჟიმი და კონტროლი.თავადაც უნდა ესმოდეს,რომ სხვანაირად ვერც გამოვა.აგერ დემბელე,რატომ არ იმტვრევა არვიცი,ჩავის მოსვლის მერე აღარ ტრამვიანობს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 4 მარტი 2022 21:36
    0
    კარიერაში გამოტოვებული 35 შეხვედრა დიდი არაფერია
    მაგდენს დემბელე სეზონში ტოვებს smiley
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 4 მარტი 2022 21:35
    0
    ეუფ ნამეტანიი ხოარაა😕, ამისი ტრამვიონობა მაშინებს თორემ დანარჩენი ყველა მხრივ კარგი ტრანსფერი იქნებოდა😒