აბდე ეზალზულის მომავალი გაურკვეველია

აბდე ეზალზულის მომავალი გაურკვეველია

აბდე ეზალზულის მომავალი ჯერჯერობით გაურკვეველია.

მატეო მორეტოს ინფორმაციით, "ბარსელონას" ახალგაზრდა ფეხბურთელის შენარჩუნება სურს, მაგრამ საბოლოო გადაწყვეტილება სეზონის ბოლოს მიიღება. ერთ-ერთი ვარიანტი იჯარით გაშვებაცაა, ვინაიდან მაროკოელის შეძენით ბევრი კლუბი ინტერესდება.

20 წლის თავდამსხმელს "ბარსასთან" კონტრაქტი 2024 წლამდე აკავშირებს და შესაძლებელია, ის კიდევ 2 წლით გახანგრძლივდეს.

კატალონიურმა გრანდმა ეზალზული გასულ ზაფხულში "ერკულესიდან" დაიმატა. აბდე "ბარსელონა ბ-ში" ირიცხება, თუმცა პირველ გუნდში ხშირად აწინაურებენ. მის ანგარიშზე 10 მატჩში ერთი გოლია.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 4 მარტი 2022 22:08
    2
    არაფერი არაა ეს ეზალზული თუ ვინცაა,გასაშვებია სადმე პრემიერ ლიგაში 10 მილიონად
    Culé [?]
    #8 4 მარტი 2022 21:41
    2
    ნეტა იყიდის ამას ვინმე? ნეტა იჯარით მაინც გაუშვან და ნერე გამოისყიდის ვინმე ხეტაფე ან ლევანტე
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #7 4 მარტი 2022 19:59
    4
    ამან რაც ნაკრებზე უარი თქვა იმის მერე აღარმევასება, გადასარევი ნიჭისა და პოტენციალის მქონეც არაა ამიტო ჯობს გაყიდონ
    გულშემატკივარი [?]
    #6 4 მარტი 2022 17:35
    4
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ჩვენი ხვიჩა უნდა ტამაშობდეს იმ ღორების გუნდში და ეს ბოძი ბარსაში????

    ხვიჩაზე ოვერრეითედ ფეხბურთელი არ მეგულება მგონი :დ დე იონგი 3 წლის მერე ათამაშდა პირველად, რამდენიმე მატჩი ძალიან მაღალ დონეზე ჩაატარა აბდემ , უტვინო ნაღდად არაა და დრიბლინგიც ძალიან კარგი აქვს, განვითარება ჭირდება. რამდენიმე დღის წინ დუბლებში ულამაზესი გოლი გაიტანა და ასეთი შეფასება, ჩემი აზრით, არ დაუმსახურებია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 4 მარტი 2022 17:14
    4
    გაგედო? ღირსი ხარ. ამ ჩემისამ მშობლიური ნაკრები დაიკიდა რო 2 თამში ჩაეტარებინა ბარსაში ამას რო აღარავინ მიასუნინებდა მოედანზე ეგ ხო ნათელი იყო როგორც კი სატრანსფერო ფანჯარა გაიღებოდა. იმ ხალხს რაღას შეაძულა თავი ამისნაირები არც მე მევასებიან
    ფანი [?]
    #4 4 მარტი 2022 17:08
    3
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    გაასხას ამის დედა #########ან. ჯერ ხო ისე არ ჰქონდა შანსი და ახლა რაც ობამა ადამა და ფერანი გვყავს ვარჯიშზეც არავინ ათამაშებს ალბათთ ძირითადშიიი. გაასხვას ასეთ უტვინო და უინტელექტო მოთამაშეს ხშირად ვერ შეხვდები. რეალთან სუპრ თასზე კლასიკოში და ეიბართან და ესპანიოთანაც შეხვედრებში პიარადად დავაკვირდი ამის თამაშს და ასეთი უტვინო ფეხბურთელი მე არ მინახავს. რამდენჯერაც ბურთი წაიღო იმდენჯერ წაართვეს ან არაზუსტი პასი გააკეთა. უფანტაზიო ფეხბურთელი არის და საერთოდ არაფერი პლიუსი არ აქვს. რეალთან საშინელება იყო. რა შენარჩუნება გაასხმევინეთთთ დროზე. ეზალზულებით დადებული შედეგის დედას შე#################ცი.

    კაი დამშვიდდი,მოუფიქრებენ რამეს შენ იყავი კარგად😆
    [?]
    #3 4 მარტი 2022 17:02
    1
    ტყიდან გამოქცეული ქაჯი. გაიგდე ბურთი და დაიკიდე დაეწევი თუ ვერა :დ არადა 10 ად გაიყიდებოდა. ინგლისში ევასებათ ესეთი ცხენები მარა ჯერ გავაიჯაროთ. იქნნებ კარგად ითამაშოს და ფასი მოემატოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 4 მარტი 2022 17:02
    1
    ისე ისწავლონ ჩვენებმაც ახალგაზრდების გამოყენება. ნიჭიერი ახალგაზრდა რო გყავს გუნდში მაქსიმალურად უნდა გამოიყენო.
    აიაქსს მაინც შეხედონ, ეგ კი არა ეხლახანს ბაიერნმაც გადაწყვიტა აიაქსის გზას გაჰყვეს. ამისათვის ბევრი არ არის საჭირო მთავარია კარგი შეფუთვა, ათამაშონ ხშირად, შეუქმნან პირობები რო მეტოქეებს ინტერესი გაუღვივოს და იქნებ 5-10 მილიონად ნაყიდები 30-40 გაიყიდონ კიდეც. ამ დროს ჩვენ 105-140 მილიონად ნაყიდებს მუქთად ვუშვებთ. თავის დროზე დემბელეზე და კოუტინიოზე რო გვეფიქრა ეგება ეგენიც გასაყიდ კანდიდატებს შორის მოხვედრილიყვნენ და არა მოსაცილებელთა სიაში.
    წევრი [?]
    #1 4 მარტი 2022 16:43
    4
    იჯარა იდეალური იქნება