სატრანსფერო ფანჯრის ბოლოს დღეს ბარსელონამ პსჟ-ს ბარტერი შესთავაზა

სატრანსფერო ფანჯრის ბოლოს დღეს ბარსელონამ პსჟ-ს ბარტერი შესთავაზა

ფაბრიციო რომანოს ცნობით, ზამთრის სატრანსფერო ფანჯრის ბოლოს დღეს, "ბარსელონამ" "პარი სენ-ჟერმენს" უსმან დემბელესა და მაურო იკარდის გაცვლა შესთავაზა.

წყაროს ინფრომაციით, არგენტინელ შემტევს "ბარსაში" გადმოსვლაზე უარი არ უთქვამს, მაგრამ პსჟ-ის დატოვებას არ გეგმავდა, ხოლო დემბელეს იანვარში კატალონიური გრანდიდან წასვლაზე არცკი უფიქრია. 

ფრანგს "ბლაუგრანასთან" კონტრაქტის გახანგრძლივება სურს, თუმცა, მხოლოდ თავისი მოთხოვნების შესრულების შემთხვევაში. მიუხედავად ამისა, კლუბი შეთავაზების გაუმჯობესებას არ აპირებს. ახლა თავად ფეხბურთელის გადასაწყვეტია, მიიღებს "ბარსელონას" პირობებს და გააფორმებს ახალ კონტრაქტს თუ წავა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 2 მარტი 2022 13:11
    0
    წყაროს ინფრომაციით, არგენტინელ შემტევს "ბარსაში" გადმოსვლაზე უარი არ უთქვამს, მაგრამ პსჟ-ის დატოვებას არ გეგმავდა.
    ეგ რა ზღაპარია, აქაც მინდა იქაც მინდაო? ორივე გუნდში აპირებდა თამაშს აბა?
    ფანი [?]
    #9 2 მარტი 2022 00:25
    2
    აჰ წავიდეს რა, ერთი თამაში გაუვარდა და ვსიო,დემბუუზ კონტრაქტი გააფორმეთო აქ ტიპებმა
    ფანი [?]
    #8 2 მარტი 2022 00:23
    2
    ხალხო ნუ გადაირეთ, 1 თამაში გაიფაფხურა, 10 დან 7 ცარიელ კარის წინ ააცილებს ისევ. Უნდა წაეთრეს სულ რო აქეთ გვხვეწოს დარჩენა.არაა ეს ბარსას დონის. Ეს არის ფაფხურა უკნტელექო ბანძჯ ფეხბურთელი. Მარტო სიწრაფე და პაციბია როიცის და 1000 დან 1 ხელ გამოუდის რაღაც
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    Culé [?]
    #7 1 მარტი 2022 23:28
    1
    ან ძაან უტვინოა, ან მაგრად გვეკაიფება და ან აგენტი ატრიალებს თავის ჭკუაზე და მე მესამე მგონია, ის სისოკოა თუ სი@@კო ის ურევს ამ უტვინოს გონებას, რავი 40 მილიონი რომ მოხია მოთხოვნა მაგდენის კიარა მაგისი მეოთხედი არაფერი გაუკეთებია და ნამუსი სადაა, თუ მიდის წავიდეს ერთი მაგრად მკიდია, ასე უქნია სულ მესის რეკორდები მოუხსნია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 1 მარტი 2022 23:05
    0
    კიდე კაი არ წავიდა ეს მბაპე ფლანგებზე და ცენტრში ლეო. ნეიმარი საჩკავისტია მაგის ნდობა როგორ შეილება ტიპი სუ ერთსა და იგივე პერიოდში რო იტრამვება დავიჯერო იმ სირაქლემებს ეჭვი არ უჩნდებათ ეგეთი შლანგები როგორ არიან
    გულშემატკივარი [?]
    #5 1 მარტი 2022 22:54
    2
    MARI=BARCA-fan,
    joy joy
    Culé [?]
    #4 1 მარტი 2022 22:52
    6
    ციტატა: serafime
    გადავირიე ერთხელ შევედი ამ ჰალაზე ხოდა კამავინგა სჯობს პედრისო, კარგი კამავინგას შეუძლია ითამაშოს როგორც ცენტრალურ ნახევარმცველად ისევე ცენტრალურ დაცვით ნახევარმცველად მოქნილი და ენერგიულია , გამამწვავებელ პასებზე რაგითხრათ მაგრად აი პედრი პირიდაპირ ვამბობ ძრავივითაა ტიპი შეუძლია ცენტრალურად და ასევე შემტევად ყომარი მისი მთავარი ძალა სტადიონის ხედვაა მარტო ამის გამო მირჩევნია თან საფეხბურთო ინტელექტითაც , გამამწვავებელი პასებიც აქვს, პედრიზე ასევე წინაზეც ვისაუბრე აღარ დავამატებ და ეს დებატი დასრულებულია მხოლოდო რეალის ფანები იტყვიან კამავინგას. სასაცილოა იმენა ობიქტურობა მთავარია smiley

    smile არა უშავს, ავადმყოფებს ეპატიებათ! ::დდდ
    წევრი [?]
    #3 1 მარტი 2022 22:51
    3
    serafime,
    როგორი დაბოღმილები არიან უმრავლესობა ჰალაზე ყველა არა ზოგი საღ აზრზეა
    ფანი [?]
    #2 1 მარტი 2022 22:41
    0
    მბაპეს პსჟ 100 მილიონს სთავაზობსო წელიწადშიო ხელფასსო შეიძლება დარჩეს არაა გამორიცხული ჰალანდს რეალი წაიყვანს ალბათ თუვერ ვითრიეთ ჰოლანდი სუარესი უფასოდ უნდა დააბრუნონ ზაფხულში და ნუნეზი უნდა მოიყვანონ თან ურუგვაელია და ჯეკა გამოწვრთნის ❤😀
    გულშემატკივარი [?]
    #1 1 მარტი 2022 22:36
    5
    გადავირიე ერთხელ შევედი ამ ჰალაზე ხოდა კამავინგა სჯობს პედრისო, კარგი კამავინგას შეუძლია ითამაშოს როგორც ცენტრალურ ნახევარმცველად ისევე ცენტრალურ დაცვით ნახევარმცველად მოქნილი და ენერგიულია , გამამწვავებელ პასებზე რაგითხრათ მაგრად აი პედრი პირიდაპირ ვამბობ ძრავივითაა ტიპი შეუძლია ცენტრალურად და ასევე შემტევად ყომარი მისი მთავარი ძალა სტადიონის ხედვაა მარტო ამის გამო მირჩევნია თან საფეხბურთო ინტელექტითაც , გამამწვავებელი პასებიც აქვს, პედრიზე ასევე წინაზეც ვისაუბრე აღარ დავამატებ და ეს დებატი დასრულებულია მხოლოდო რეალის ფანები იტყვიან კამავინგას. სასაცილოა იმენა ობიქტურობა მთავარია smiley