ნაპოლი-ბარსა - ქართველი გულშემატკივრების შეფასებები

ნაპოლი-ბარსა - ქართველი გულშემატკივრების შეფასებები

წარმოგიდგენთ "ნაპოლისთან" გამართულ მატჩში "ბარსელონას" ფეხბურთელებისა და მწვრთნელის შეფასებებს Barcamania.ge-ს მომხმარებლების ვერსიით.

10-ბალიანი სისტემით საშუალო შეფასებები კი ასე გამოიყურება:

ტერ შტეგენი 6.0
დესტი 7.1
პიკე 8.0
არაუხო 7.7
ალბა 8.2
ბუსკეტსი 7.8
ფ. დე იონგი 8.9
პედრი 7.6
ტრაორე 8.1
ობამეიანგი 7.9
ტორესი 6.9
გავი 6.4
ნიკო 6.0
დემბელე 5.7
ლ. დე იონგი 5.7
ჩავი 9.5
ბარსელონა 9.1

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 25 თებერვალი 2022 17:55
    0
    არავის შრომას არ ვაკნინებ, მაგრამ მე მაინც ეს წარმატება ნაპოლის სუსტი თამაშის დამსახურება მგონია. სხვა უფრო ძლიერი გუნდი ამდენ თავისუფლებას არ მოგვცემდა. ასე რომ თვითკმაყოფილების მორევში არ უნდა გადავეშვათ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 25 თებერვალი 2022 11:08
    0
    შტეგენისთვის და ტორესისთვის ეგეც ბევრია, და პუჩმა რა დააშავა არ ეკუთვნოდა შეფასება?

    ციტატა: Giorgi99
    ტორესს სჭირდება თავის თავზე მეტი მუშაობა

    ძალიან მაინტერესებს თამაშის შემდეგ არ უტირია?
    [?]
    #6 25 თებერვალი 2022 05:01
    1
    ციტატა: Georgebina
    ყველაფერი გასაგებია, მაგრამ დემბელეზე მეტი შეფასება ნიკომ ან გავიმ რითი დაიმსახურეს? თუ დემბელე რახანაა მაგიტომ უნდა დავუწეროთ ყველაზე დაბალი შეფასება? არც მე მეხატება გულზე, მაგრამ ცოტა მოსაბეზრებელია ეს ყველაფერი...

    მაისური რო დარჩა მაგან დააკლო ქულა :d
    ფანი [?]
    #5 25 თებერვალი 2022 04:37
    0
    ტორესს სჭირდება თავის თავზე მეტი მუშაობა
    Culé [?]
    #4 25 თებერვალი 2022 02:52
    6
    ის რომ ძალიან ბევრს გვწამდა , რომ კუმანის გაშვება და ხავის მოყვანა იყო ყველაზე სწორი გადაწყვეტილება , რაც ლაპორტას უნდა მიეღო , უკვე ობიექტურ ჭეშმარიტებად იქცა და მჯერა უფრო მაღალ სიმაღლეზე აიყვანს გუნდს , თუმცა მადრიდელი ტურები , რომ აღარასოდეს მოხვდნენ ბარსელონას მართველობაში , ამაზე ზრუნვაა საჭირო და ლაპომ რაც უნდა გააკეთოს , პირველი პუიოლი აუცილებლად უნდა დააბრუნოს გუნდში და მეორე , როგორც კი ინიესტა კარიერას დაასრულებს , უპირობოდ უნდა დაინიშნოს ლა მასიას დირექტორად , აქედანვე უნდა ჩაიყაროს ისევ საფუძველი , რომ გუნდში ყოველთვის იყვეს ჩვენივე გაზრდილი გენიოსები , სხვანაირად ეს გუნდი სილამაზესა და სანახაობას კარგავს . ნელ-ნელა იწყებს ფენიქსი ფერფლიდან აღდგენას და ერთ დღესაც , ისევ გაიგონებს საფეხბურთო სამყარო , მისი ფრთების მოქნევით ამოვარდნილი ქარიშხალის ხმას .
    ფანი [?]
    #3 25 თებერვალი 2022 02:34
    1
    ყველაფერი გასაგებია, მაგრამ დემბელეზე მეტი შეფასება ნიკომ ან გავიმ რითი დაიმსახურეს? თუ დემბელე რახანაა მაგიტომ უნდა დავუწეროთ ყველაზე დაბალი შეფასება? არც მე მეხატება გულზე, მაგრამ ცოტა მოსაბეზრებელია ეს ყველაფერი...
    გულშემატკივარი [?]
    #2 25 თებერვალი 2022 02:29
    1
    კარგი იყო მაგრამ 8.9 ნამეტანი ხო არ მოგივიდათ 😁😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 25 თებერვალი 2022 02:28
    3
    ფრენკი მართლა ძაან გამორჩეული იყო, გოლიც ძაან მაგარი შეაგდო, და ისედაც მთელი თამაში ძაან კარგი იყო