ბარსელონა დე ლიხტსა და კუნდეს არ ივიწყებს

ბარსელონა დე ლიხტსა და კუნდეს არ ივიწყებს

"ბარსელონა" "იუვენტუსისა" და "სევილიას" ცენტრალური მცველებით, შესაბამისად, მატიას დე ლიხტითა და ჟულ კუნდეთი კვლავ ინტერესდება. ამ ინფორმაციას Sport-ის ჟურნალისტი ტონი ხუანმარტი ავრცელებს.

წყაროს ცნობით, "ბლაუგრანა" დე ლიხტის ირგვლივ შექმნილ სიტუაციას ისევ ყურადღებით აკვირდება. კუნდე კატალონიური გუნდის მთავარ მწვრთნელს, ჩავი ერნანდესს ძალიან მოსწონს, მაგრამი მისი ტრანსფერის განხორციელება ძალიან რთულია.

ამასთანავე, იგივე წყარო იტყობინება, რომ "ბარსა" ზაფხულში სესარ ასპილიკუეტას უფასოდ, თავისუფალი აგენტის სტატუსით დამატებაში დარწმუნებულია. გარდა ამისა, ვრცელდება ინფორმაცია, რომ კატალონიელები ანდრეას კრისტენსენის ტრანსფერზეც მუშაობენ.

Transfermarkt დე ლიხტს - 65 მილიონად, ხოლო კუნდეს 60 მილიონ ევროდ აფასებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 23 თებერვალი 2022 01:26
    0
    კუნდეს მაგარი გაუჩალიჩა ესპანიოლის სიმულიანტმა ფეხბურთელმა, (გვარი არ მახსოვს) მეორე ყვითელი აკიდა და გააგდებინა. მაგ სიმულიანტმაც მიიღო, მაგრამ მისთვის პირველი იყო.
    გულშემატკივარი [?]
    #16 22 თებერვალი 2022 18:06
    0
    shansi tu ikneba aucileblad kundeee,dzalian magari mcvelia, barcelonashi cota daacynareben, kunde - araujo ikneba kedeli, aravitari de ligti, 38 clis alveshi upro scrapia vidre eg uremi
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 22 თებერვალი 2022 16:01
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Clever liar
    ვან დეიკის გარდა ნიდერლანდელის გაგონება არ მინდა არავისი. ეს ფსიქოპატი კუნდე ბარსელონაში გამოლენგლებდება რო ვიცი. გერმანელი მოიყვანონ ვინმე ცივსისხლიანი, შტეგენის გენთან როარ იქნება რამე ნათესაურ კავშირში ისეთი ან შეარჩიონ ისევ ჩვენ მოძმე ურუგვაიში :))

    ისე გინტერის თამაში გინახავს? ნაკრებში ძალიან კარგია, გუნდი დაექცა თავზე თორე იქაც წლები კარგად იდგა. თითქოს ყველა თვისება აქვს მაღალ დონეზე სათამაშოდ, ცივსისხლიანი გერმანელია. და რატო კიდიათ ვერ ვხვდები როცა უფასოა. არც დიდი მოთხოვნები აქვს. კრისტიანსენი თუ არ გამოვიდა უნდა დავეჩალიჩოთ მაგასაც

    Don Andresito ზუსტად ეგ გინტერი მირჩევნია ყველას ვინც კი დღეს რეალურად გასაყიდ ბაზარზე ჩანს ....აბა უპამეკანოს და ვანდეიკს არავინ გაყიდის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 22 თებერვალი 2022 15:48
    0
    რაღას უნდა დააკვირდნენ იუვემ 80 მილიონი მოითხოვა დე ლიგტში და რომც გვინდოდეს ღირს ამდენი?
    [?]
    #13 22 თებერვალი 2022 13:58
    0
    ციტატა: Clever liar
    ვან დეიკის გარდა ნიდერლანდელის გაგონება არ მინდა არავისი. ეს ფსიქოპატი კუნდე ბარსელონაში გამოლენგლებდება რო ვიცი. გერმანელი მოიყვანონ ვინმე ცივსისხლიანი, შტეგენის გენთან როარ იქნება რამე ნათესაურ კავშირში ისეთი ან შეარჩიონ ისევ ჩვენ მოძმე ურუგვაიში :))

    ისე გინტერის თამაში გინახავს? ნაკრებში ძალიან კარგია, გუნდი დაექცა თავზე თორე იქაც წლები კარგად იდგა. თითქოს ყველა თვისება აქვს მაღალ დონეზე სათამაშოდ, ცივსისხლიანი გერმანელია. და რატო კიდიათ ვერ ვხვდები როცა უფასოა. არც დიდი მოთხოვნები აქვს. კრისტიანსენი თუ არ გამოვიდა უნდა დავეჩალიჩოთ მაგასაც
    Culé [?]
    #12 22 თებერვალი 2022 11:37
    0
    კრისტესტენი უნდა დაიდოს უეჭველი
    ლისანდრო მარტინესიც მოჟნა

    არავითარი კუნდე/შმუნდე და რუდიგერი!

    დე ლიხტი თუ იაფი იქნება მოჟნა მაგრამ გადამეტებულია ამის ფასი ამჟამად 30-35 მლნ კი იყიდიდა კაცი მაქს 40 მლნ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 22 თებერვალი 2022 03:49
    1
    ამათ ორივეს ლისანდრო მარტინესი მირჩევნია მილიონჯერ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #10 21 თებერვალი 2022 22:41
    2
    ერთმნიშვნელოვნად კუნდე თუ არჩევანი აქვთ
    Culé [?]
    #9 21 თებერვალი 2022 22:10
    2
    ვან დეიკის გარდა ნიდერლანდელის გაგონება არ მინდა არავისი. ეს ფსიქოპატი კუნდე ბარსელონაში გამოლენგლებდება რო ვიცი. გერმანელი მოიყვანონ ვინმე ცივსისხლიანი, შტეგენის გენთან როარ იქნება რამე ნათესაურ კავშირში ისეთი ან შეარჩიონ ისევ ჩვენ მოძმე ურუგვაიში :))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 21 თებერვალი 2022 22:04
    1
    კუნდე აქ არ დავინახო,დე ლიხტიც.კრისტენსენი და ლისანდრო მარტინესი კაი იქნებოდა.ისე,რო რამე ლისანდრო ფლანგზე ვერ ითამაშბეს?თანაც ადვილი იქნება 4-3-3 დან 3-4-3 ზე გადაწყობა.კედელი გვეყოლება უკან.ნუ კრისტენსი უფასოფ აუცილებლად უნდა მოვიყვანოთ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 21 თებერვალი 2022 21:56
    0
    ციტატა: Albicelecte
    მგონი უნდა დაივიწყოს ორივე
    კომასს და მარმოლს მიაქციოს ყურადღება;
    ლა მასია მაინც ლა მასიაა

    ერთი მხრივ გეთანხმები (ლა მასიასთან მიმართებაში) მაგრამ კონკრეტულად ეგ ორივე ძალიან ძალიან სუსტები არიან თუმცა რომ გითხრა რომ რამე დიდი სხვაობაა მაგათსა და მინგესა/გარსიას შორის არ იქნება მართალი ისეთ " პეპლებს " იჭერენ მინგესა/გარსია :(((( მაინც ერთი მინიმუმ მაღალი კლასის ცენტრალური მცველი გვინდა თანაც მარცხენა (ცაცია) ცენტრალური მცველი
    Culé [?]
    #6 21 თებერვალი 2022 21:46
    1
    ციტატა: .Gladiator.
    კუნდესაც გავკარი და ყველა ფრანგ ფეხბურთელსაც კანტეს გარდა 😃
    მბაპეს?😁😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 21 თებერვალი 2022 21:14
    2
    კუნდესაც გავკარი და ყველა ფრანგ ფეხბურთელსაც კანტეს გარდა 😃
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    ფანი [?]
    #4 21 თებერვალი 2022 21:13
    1
    კუნდე გაასწორებს, არგვინდა კიდევ ერთი ლუზერი მცველი
    ფანი [?]
    #3 21 თებერვალი 2022 20:50
    1
    კუნდეს აშკარად არ ავესება ბარსელონა თორე დელიხტს არაფრით ჩამოუავრდება,ძაან გაპიარდა აიაქსში😀
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 21 თებერვალი 2022 20:44
    1
    დე ლიხტის კუნდე ბევრად ჯობია მაგრამ არამგონია მაგ ორიდან რომელიმე ვიყიდოთ, თუ ჰოლანდი ვიყიდეთ (რაც აუცილებელია) ამათი ფული აღარ დაგვრჩება, ამხელა ფულის ერთ მცველში გადაყრას ჯობია მარჯვენა, მარცხენა და ცენტრალური მცვეკები მოიყვანონ და კრისტენსენი, აზპილიკუეტა და გაია 5 ჯერ იაფი დაჯდება მინიმუმ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 21 თებერვალი 2022 20:24
    0
    მგონი უნდა დაივიწყოს ორივე
    კომასს და მარმოლს მიაქციოს ყურადღება;
    ლა მასია მაინც ლა მასიაა