ვალენსიასთან არაუხოს თამაში ეჭვქვეშაა

ვალენსიასთან არაუხოს თამაში ეჭვქვეშაა

"ბარსელონას" მომდევნო შეხვედრაში რონალდ არაუხოს თამაში საეჭვოა. Calcio Mercato-ს ჟურნალისტის, მატეო მორეტოს ცნობით, "ბარსას" რისკზე წასვლა არ სურს და ურუგვაელი მცველის მოედანზე დაბრუნებას არ დააჩქარებს.

არაუხომ დაზიანება "ესპანიოლთან" მატჩში მიიღო, რის გამოც "ნაპოლისთან" გუშინდელი თამაში გამოტოვა. როგორც ჩანს, მის გამოჯანმრთელებას კიდევ დააგვიანდება. 

არაუხოს არყოფნაში ჩავი ერნანდესმა "ნაპოლის" წინააღმდეგ პიკე-გარსიას წყვილი გამოიყენა, და ეს წყობა, სავარაუდოდ, არ შეიცვლება. 

როგორც ჟურნალისტი ვიქტორ ნავარო წერს, რონალდმა დღეს ინდივიდუალურ რეჟიმში ივარჯიშა და საბოლოოდ ხვალ გადაწყდება, შეიყვანენ თუ არა მას განაცხადში. 

"ბარსელონა" მომდევნო მატჩს "ვალენსიასთან", სტუმრად, 20 თებერვალს გამართავს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 20 თებერვალი 2022 14:35
    0
    ვინ დააყენა ეჭვქვეშ
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 19 თებერვალი 2022 19:32
    0
    თვითონ უნდა თამაში, მაგრამ გარისკვა არა მგონია ჭკვიანური იყოს.
    Culé [?]
    #13 18 თებერვალი 2022 23:20
    0
    ციტატა: gecheche
    სავარაუდოთ ასეთი დაცვა იქნება ვალენსიასთან მინგეზა-არნაუ კომასი-ერიკ გარსია-ალბა

    მაგ არნაუ კომასს ცენტრალური მემარცხენე მიკა მარმოლი ჯობია ! რივერ პლეიტთან მაგან (კომასი) და მარჯვენა მცველმა ბარსა "ბ"-დან იმისთანა ყლაპეს კონტრაზე :((((((( მარმოლი უფრო აქტიური იყო და მეტს ცდილობდა
    გულშემატკივარი [?]
    #12 18 თებერვალი 2022 20:33
    0
    სავარაუდოთ ასეთი დაცვა იქნება ვალენსიასთან მინგეზა-არნაუ კომასი-ერიკ გარსია-ალბა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 18 თებერვალი 2022 20:16
    1
    ციტატა: .Gladiator.
    გარსია და მინგესა იქნებიან ცენტრში
    თუ ლენგლე არ გამოჯანმრთელდა
    სრული პიზდეცი გვაქ

    ლენგლე რომ სანატრელი გაგიხდება კაცს;
    ასეთი დროც დადგა scream scream
    Culé [?]
    #10 18 თებერვალი 2022 18:45
    0
    გარსია და მინგესა იქნებიან ცენტრში
    თუ ლენგლე არ გამოჯანმრთელდა
    სრული პიზდეცი გვაქ
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    Culé [?]
    #9 18 თებერვალი 2022 18:38
    0
    არაუხოს ვინ ჩივის პიკე არ იქნება
    გულშემატკივარი [?]
    #8 18 თებერვალი 2022 18:36
    0
    არც პიკე იქნება და არც ალვეში მგონი ხო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 18 თებერვალი 2022 18:30
    0
    ბოლომდე ვერც ამას ენდობი კაცი 2კაი ცენტრ მცველი უეჭველი გვინდა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 18 თებერვალი 2022 18:05
    0
    ვალენსიასთან პიკეც არ იქნება სადღაც დაიწერა არნაუ კომასი ბარსა ბდან იქნება განაცხადშიო და ძირითადში ვნახოთ ვინ იქნება
    Culé [?]
    #5 18 თებერვალი 2022 17:59
    0
    არ გარისკონ ნაპოლისთან გვჭირდება
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 18 თებერვალი 2022 17:47
    1
    ვაკენსიასთან თუ არა ნაპოლისთან აუცილებლად გვჭირდება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 18 თებერვალი 2022 17:40
    2
    თითქოს როგორი აღნაგობისაა და როგორ მარტივად იღებს ტრავმებს, რამე ძველი ბოლომდე მოუშუშებელი ტრავმის რეციდივი იქნება ალბათ.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 18 თებერვალი 2022 17:38
    0
    ვალენსიასთან არაა საჩქარო მასე რო აჩქარებენ სულ მიტო არაა ბოლომდე ჯანმრთელი ნაპოლისთან უეჭველი იქნება
    გულშემატკივარი [?]
    #1 18 თებერვალი 2022 17:37
    0
    ვალენსიასთან თუარა ნაპოლისთან უეჭველი უნდა იყოს ამის სიძლიერე და სისწრაფე კარგად გამოჩნდა თუ როგორი საჭიროა