ჩავის პრესკონფერენცია ნაპოლისთან მატჩის წინ

ჩავის პრესკონფერენცია ნაპოლისთან მატჩის წინ

ხვალ, თბილისის დროით 21:45 საათზე ევროპა ლიგის მეთექვსმეტედ ფინალში "ბარსელონა" "ნაპოლის" უმასპინძლებს. 

აღნიშნული მატჩის წინ "ბარსას" მთავარმა მწვრთნელმა, ჩავი ერნანდესმა პრესკონფერენცია გამართა:

ეს ჩვენთვის შესაძლებლობაა, რომ საკუთარი თავები გამოვცადოთ და განვითარება განვაგრძოთ. რა თქმა უნდა, ეს ჩემპიონთა ლიგა არაა, ჩვენ ევროპა ლიგაზე ვართ, თუმცა "ნაპოლი" ჩემპიონთა ლიგის დონის გუნდია.

ჩვენ გულშემატკივრები გვჭირდება და დიდ ერთიანობას ველით, როგორიც "ატლეტიკოს" წინააღმდეგ ვიხილეთ. 

წილისყრაში არ გაგვიმართლა, რადგან "ნაპოლი" დიდებული გუნდია, მაგრამ ევროპა ლიგისთვის უნდა ვიბრძოლოთ. 

გარსია? ერიკი მაღალი დონის ცენტრალური მცველია. მან იცის, რომ შეცდომა დაუშვა და ამას არ მალავს. სამწუხაროა, რომ ის მაშინ დაშავდა, როცა ფორმის პიკში იყო და ახლა ნდობის მოპოვება უწევს. ის ჩემს სქემებში ძალიან მნიშვნელოვანი ფიგურაა.

100 დღე "ბარსელონას" მწვრთნელად? თითქოს, ასი წელი გავიდა, რადგან ბევრი მოულოდნელი რამ მოხდა: კოვიდ-19, სატრანსფერო ფანჯარა, ტრავმები... უკვე იცით, რომ მე "ბარსას" დიდი გულშემატკივარი ვარ და ვცდილობ, გუნდი კუთვნილ ადგილას დავაბრუნო. ამ 100 დღეში განვვითარდით, უფრო კონკურენტუნარიანები ვართ. ჩემპიონატში წინ მივიწევთ. ლა ლიგა სწორედ ის ტურნირია, რომელიც გეუბნება, სწორ გზაზე ხარ თუ არა და შედეგები ამას მოწმობს. 

კლუბს კარგი დრო არ უდგას, როგორც სპორტული, ისე ფინანსური თვალსაზრისით, მაგრამ ვფიქრობ, ეს ასევე პიროვნულ ზრდაში გეხმარება. 

"ბარსაზე" ფავორიტს ვერ ვიტყოდი, ჩვენ ორი ტიტულისთვის ვიბრძვით, მაგრამ რთულ ოპონენტს ვუპირისპირდებით. ევროპა ლიგაზე "სევილიას" უფრო დიდი გამოცდილება აქვს. ჩვენს გუნდს ტურნირის მოგების ერთ-ერთ კანდიდატად განვიხილავ.
მბაპე? მე მასზე არ უნდა ვსაუბრობდე, მირჩევნია, ჩემს ფეხბურთელებზე გელაპარაკოთ. კილიანი დიდებული მოთამაშეა, როგორც მესი, როგორც ნეიმარი, როგორც მთელი პსჟ... მაღიზიანებს ის ფაქტი, რომ ჩემპიონთა ლიგაზე არ ვთამაშობთ. მაგრამ მბაპეზე საუბარი არ მსურს. 
მე გალა თერთმეტეული არ მყავს. ჩვენ ყველა მათგანი გვჭირდება და ისინი სათამაშო დროს მიიღებენ. ამდენ შეხვედრას უცვლელი შემადგენლობით ვერ ჩაატარებ. 
შეგვიძლია თუ არა პსჟ-ს დონეზე ყოფნა? არ ვიცი. ჩვენი რეალობა ევროპა ლიგაა. ჩემპიონთა ლიგაზე თამაშის შესაძლებლობა გვქონდა, თუმცა საშინაო დავალება ვერ შევასრულეთ.
ტრაორე ძალიან ბევრს გვმატებს. მან მხოლოდ ორი მატჩი ჩაატარა, რაც არც ისე ბევრია, თუმცა მას ჩიხიდან გამოსვლა და განსხვავების შექმნა შეუძლია.
ლუკ დე იონგის ვარჯიშის ყურება, მისი ჩართულობა და მონდომება აღარ გვაკვირვებს. როდესაც გვჭირდება, ის დასახმარებლად ყოველთვის მზადაა.
კრიტიკა ბუსკეტსისა და გარსიას მიმართ? ფეხბურთელებმა კრიტიკა უნდა მიიღონ - ის უკეთესად გახდომაში გეხმარება, მე ფეხბურთელობისას ძალიან დამეხმარა.
დემბელე სეზონის ბოლომდე ძალიან მნიშვნელოვანი ფეხბურთელი იქნება. მისი თამაში იმაზე არაა დამოკიდებული, შინ ვასპარეზობთ თუ გასვლაზე.
ფერანის მოქმედება ბურთის გარეშე შესანიშნავია, იმის მიუხედავად, გოლს იტანს თუ არა. ის დიდებული შენაძენია.
"ესპანიოლთან" ორი ქულა იმიტომ დავკარგეთ, რომ მეტოქეზე უკეთესები ვიყავით. 
ჩვენ ვღელავთ, მაგრამ მესმის, რომ ჩვენთან თამაშის გამო "ნაპოლი" უფრო აღელვებული იქნება.
ჩვენ მჭიდრო კალენდარი გვაქვს და როტაციას მივმართავთ, თუმცა საუკეთესო შესაძლო თერთმეტეულით ვითამაშებთ, რათა ორივე ტურნირზე ვიბრძოლოთ.
ობამეიანგი ბრწყინვალე ფეხბურთელია და ძალიან უნდა გამოგვადგეს. ნელ-ნელა ის მეტ სათამაშო დროს მიიღებს. ობამეიანგი დიდებული პროფესიონალია, კარგი ქცევა და საქმისადმი გულომდგინე დამოკიდებულება აქვს. 
დანი ალვესი გასახდელ ოთახში იქნება და დაგვეხმარება. მის მიმართ უსამართლო ვიყავი, თუმცა ერთ-ერთ ახალ მოთამაშეს ასე უნდა მოვქცეოდი და თამაშის ხარისხზე მეტად უპირატესობა პოზიციას მივანიჭე.
კრიტიკა მესის მიმართ? ლეო პსჟ-შია და კრიტიკა ნორმალურია, თუმცა მას ყველაფერს საუკეთესოს ვუსურვებ. ჩემთვის ის ყოველთვის მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #28 17 თებერვალი 2022 17:01
    1
    ბოლო შეკითხვა რა იყო? რა მოხდა მესიზე პსჟ აკრიტიკებს? სანამ კილიანი არ წავა მესი ვერ ათამაშდება. ძალიან აიგნორირებს ლეოს განსაკუთრებით საჯარიმოში არაფრით არ უნდა უპასოს, თუმცა ლეო ყოველთვის ეხმარება გატანაში.
    წევრი [?]
    #27 16 თებერვალი 2022 22:57
    0
    ციტატა: totti10
    პერან ტორეს და გარსიას სიტი არ გამოუშვებდა რამეს რომ წარმოადგენდნენ ეს იცოდეთ, ვალვერდე თუ ასეთი დებილია გვარდიოლას რატომ უნდოდა 2 წელი და ჯერ 120 და მერე 170 რატომ შესთავაზეს რეალს? და რატმ დაბლოკა პერესმა ვალვერდეზე ყველა შემთავაზება?? კავანიგას თამაში არ გაქვთ ნანახი და ნუ წერთ დაიმახსოვრეთ რომ ვალვერდე კავანიგა იქნება სასწაულ იდუეტი 1-2 წელში და კუმანმა რა ტქვა და ლუის ენრიკე რას შვება სხვა არის აი დაულაგებელი ნაკრები ყავს დ აძაან უაზრობებს აკეთებ აი მოვა მსოფლიო და თქვენვ ენახა ვთ აი ვინები დააყენა ვაფშე საერთოდ რავიცი :დ სიტი დაცვის გასაძლიერებლად მილიარდი დახარჯა და რომ მიხვდა გარსია ჩობანი იყო უფასოდ გაუშვა, ფერან ტორესში ვერაფერი ღირებული რომ ვერ ნახა გაუშვა, თორემ ეგ რომ რამეს წარმოადგენდეს სტერლინგს არ დაიტოვებდა არც ფოდენს და არც ასტონ ვილადან იყიდდა გრილისში :)

    ჰალაზე რეალის ქომაგი ხარ და აქ ბარსელონასი?😄ვალვერდეზე გეთანხმები მეც მგონია ითამაშებს დიდ ფეხბურთს დე ბრუინს გავს სტილით.აი კამავინგა თუ 2 წელსი არ გაყიდოს რეალმა ან გაანათხოვროს მაგასაც დაგანახებ.როგორ შეიძლება პედრის ტალანტი ვერ დაინახო და კამავინგაზე იმედები ამყარო😄ესაა ფეხბურთის უვიცობა და რეალისადმი ფანატი სხვა ახსნა თუ ქონდეს მე ვიყო სკვინტლიციუსი.
    ციტატა: Davita
    დეიონგი რაც არის ეს დარჩება, თითქოს კარგია მაგრამ მარილი აკლია რის გამოც ვერ გახდება ტოპ კლასის ნახევარმცველი, იქნება ერთი ჩვეულებრივი საშუალო დონის კარგი იგროკი,

    აიაქსში როცა უკნიდან მარტო თამაშობდა მშვენივრად ალაგებდა ცენტრს.მე მაინც მოვსინჯავდი პედრი გავი დე იონგს რამოდენიმა თამაში.ისე ჟილკა რო აკლია ფაქტია.ცუდ დროსაც მოუწია მოსვლა ესეც უნდა ითქვას.
    მე ის მაკვირვებს მეგიბარო რო რა აქ კამავინგას ისეთი რო პედრიზე კაშკაშად გვაჩვენებენ🙃ნუ ის საოცრება იყო მბაპე ჰოლანდი დაფრინავენ და პედრი მათან არაფერიაო.ეს რატო უნდა გაიფიქრო რავი ი
    ფანი [?]
    #26 16 თებერვალი 2022 22:36
    0
    ფერან ტორესი ლუზერია და სიტიმ შემოგვტენა, გუნდი რომელიც ყოველ წელს ნახევარ მილიარდს ხარჯავს ფეხბურთელებში მართლა გგონიათ რომ ტალანტს მოგვცემდა?

    ციტატა: XAVI 6-8
    როგორ შეიძლება 19 წლის ბავშვში ხავი ინიესტა ზიდანი ეძებო?ამ სამმა რომელ ასაკში დაიწყო უმაღლეს დონეზე თამაში ის თუ გახსოვთ პედრის მკრიტიკებლებო.
    ან მოდრიჩი აიღეთ სად იყო 2015 წლამდე?ეხლა რო პედრის გავის და დე იონგს ამდენი მკრიტიკებელი ყავს ეგ წინა ხელისუფლების ბრალია რადგან სწორად ვერ შეაფასეს ის რისკები რაც თაობათა ცვლას მოყვებიდა.ეხლა მივიღეთ ის რო 19 წლის ბავშვებში ვეძებთ შემდგარ ვარსკვლავებს რაც არასწორი მიდვომაა.ნიჭიერიცაა და სწორედ ისე თამაშობს როგორც ავალებენ.
    totti10 ჰალაზე ხო იგივე ნიკით ხარ და იქ რა პონტში ხარ რეალის ქომაგი და აქ ბარსელონასი?🙃
    ეხლა ვიღაც ისეთი არ ჩამიხტეს სკოლაში რო რეალის ქომაგის გაგიჟება უნდა და ვერ აგიჟებს.

    დეიონგი რაც არის ეს დარჩება, თითქოს კარგია მაგრამ მარილი აკლია რის გამოც ვერ გახდება ტოპ კლასის ნახევარმცველი, იქნება ერთი ჩვეულებრივი საშუალო დონის კარგი იგროკი, პედრის რაც შეეხება ინტელექტუალური კუთხით პრობლემა არ აქვს, კარგად ხედავს და სწრაფად აზროვნებს მაგრამ ფიზიკაში მოიკოჭლებს ძალიან, გონება ბევრად უსწრებს სხეულს, შეიძლება ისევ გადაღლილია, მოკლედ დეიონგთან შედარებით პედრის გაცილებით დიდი შანსი აქვს ტოპ კლასი გახდეს. პედრი გავი და ნიკო, ყველაფერი აქვთ დიდი ფეხბურთის სათამაშოდ და იმედი მაქვს თავიანთ კვალს დატოვებენ არამარტო ბარსას არამედ მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში. პრობლემა ამ ეტაპზე უკანახაზში და თავდასხმაშია, მეკარე, 2 ცენტრალური მცველი , ფლანგის მცველები და გამტანი ფორვარდი აუცილებელია, ტორესი ან გაამართლებს ან არა, მაგის იმედზე ვერ იქნები, ორმაგი პრობლემა აქვს, ჯერ თამაშს ვერ კითხულობს, თუ წაიკითხა და სწორი პოზიცია შეარჩია მაშინ კარს აცილებს, მოკლედ სნაიპერი გვჭირდება რომ გოლები შევყარით
    წევრი [?]
    #25 16 თებერვალი 2022 21:50
    0
    ადამიანს რომელასა გოლი გონია ფეხბურთი იმასთან საუბარს არ აქ აზრი.მაინც არგუმენტი გოლები იქნება.ნახ მცველებზე ვსაუბრობთ და ჰოლანდი მბაპე რა შუაშია?კამავინგას რო პედრის ამჯობინებ რავიცი ძმაო მგონი უხერხული უნდა იყოს.არ გევასება გასაგებია შენი აზრია მაგრამ იმას მაინც ნუ გვინტკიცებ რო შტერია და ჩლუნგი.

    ციტატა: rivaldo80
    100% ხავი ბევრად დიდი იყო მეზოვე ქონდა კლიჩკა აკრიტიკებდა ფანობა და ინიესტა სკამის იგროკი იყო.მსოფლიოში დღეს 19 წლის პედრისნაირი გონებით და ხედვით ნახევარცმველი არ არსებობს და კაი ხანი არც იქნება ეს იმას არ ნისნავს რომ პედრი ხავი ან ინი გახდება!

    ეგრევე ხავი ინიესტა უნდათ რო გაიჩითოს პედრიც და გავიც😄და ის არ იციან 24 წლამდე რო არავინ იცოდა ხავი ინიესტა
    ვინ იყო.სკოლაში ვერ აგიჟებენ კლასელებს და პარ კლასელებს და მაგიტოა ასე უშინაარსოდ რო ლაპარაკობენ.ნუ ნე ესეთი დასკვნა გამომაქ აბა სხვანაირად რა ლოგიკით ადარებ პედრის და მბაპეს?პედრის თუ ინტელექტი არ აქ კამავინგა ვაფშე ადამიანებში არუნდა მოიხსენიო რა კამავინგა ძმაო რა კამავინგა😄
    გულშემატკივარი [?]
    #24 16 თებერვალი 2022 20:19
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: XAVI 6-8
    როგორ შეიძლება 19 წლის ბავშვში ხავი ინიესტა ზიდანი ეძებო?ამ სამმა რომელ ასაკში დაიწყო უმაღლეს დონეზე თამაში ის თუ გახსოვთ პედრის მკრიტიკებლებო.
    ან მოდრიჩი აიღეთ სად იყო 2015 წლამდე?ეხლა რო პედრის გავის და დე იონგს ამდენი მკრიტიკებელი ყავს ეგ წინა ხელისუფლების ბრალია რადგან სწორად ვერ შეაფასეს ის რისკები რაც თაობათა ცვლას მოყვებიდა.ეხლა მივიღეთ ის რო 19 წლის ბავშვებში ვეძებთ შემდგარ ვარსკვლავებს რაც არასწორი მიდვომაა.ნიჭიერიცაა და სწორედ ისე თამაშობს როგორც ავალებენ.
    totti10 ჰალაზე ხო იგივე ნიკით ხარ და იქ რა პონტში ხარ რეალის ქომაგი და აქ ბარსელონასი?🙃
    ეხლა ვიღაც ისეთი არ ჩამიხტეს სკოლაში რო რეალის ქომაგის გაგიჟება უნდა და ვერ აგიჟებს.

    ჩავი ინიესტა ზიდანი ვერც იქნებიან და არც არავინ ამბობს ნიჭიერები არ არიანო. ნიჭიერები კი არიან მაგრამ, რასაც აპიარებენ ეგრე არა. პედრი ისე აპიარებენ მართლკა ზიდანი გეგონება, არადა ტიპს მერამდენე თამაშია ვაკვირდები და საერთოდ ვერ ამწვავებს თამაშ და საერთოდ არ აქვს რაიჯმე სახიფათო უბრალოდ დაუღალავად დარბის თორემ, განსაკუთრებული ნიჭი ნაქ ემჩნევა და მორიგი ტელიო კუნეკა მუნირები იქნებიან ჩემი ვარაუდით ან ცოტა უკეთესები. 19 წლის იყო მბაქპეც, მაგდენის არის ჰალანდიც, ფოდენიც, კამავინგა საერთოდ 17 წლისაააა და კიდევ ბევრი ეგეთი მაგრამ უკვე დონე შედეგები დადეს.

    კამავინგამ რა დონე დადო ერთი? დავიჯერო ლუის ენრიკსზე და ხავიზე მეტად გესმის ფეხბურთიი როოო გგონია პედრი დაბალი დონე შარშან არვიცი თუ გახსოვთ პესეჟესთან თამაშის მერე კუმანმა თქვა 3 4 წელში პესეჟეს ყველა ნახევარმცველს აჯობებსოოო პედრიოოო ჯერ პატარები არიან გავი პედრი ნიკო გავი და ნიკო ვაფშე პირველ სეზონს ატარებენ გუნდში და ეგრევე ზიდანი ნუ გახადე, კამავინგა კიდე მე 5 არჩევანია რეალში კროოსი მოდრიჩი კაზემირო და ვალვერდეს მერე, დაახლოებით 2 3 წელში ისეთი გუნდი დადგება ბარსას გან რო კამავინგა კიარა ჩვენს ცენტრს კანტე დე ბრუინი და ბერნანდო სილვა ვერ გააჩერებენ
    ფანი [?]
    #23 16 თებერვალი 2022 20:15
    0
    Mate92,
    სილქ უნივერსალზე

    ციტატა: Mate92
    სილკი აჩვენებს ხვალ? ხო არ იცით?

    სილქ უნივერსალზეა
    Culé [?]
    #22 16 თებერვალი 2022 20:14
    0
    ციტატა: XAVI 6-8
    როგორ შეიძლება 19 წლის ბავშვში ხავი ინიესტა ზიდანი ეძებო?ამ სამმა რომელ ასაკში დაიწყო უმაღლეს დონეზე თამაში ის თუ გახსოვთ პედრის მკრიტიკებლებო.
    ან მოდრიჩი აიღეთ სად იყო 2015 წლამდე?ეხლა რო პედრის გავის და დე იონგს ამდენი მკრიტიკებელი ყავს ეგ წინა ხელისუფლების ბრალია რადგან სწორად ვერ შეაფასეს ის რისკები რაც თაობათა ცვლას მოყვებიდა.ეხლა მივიღეთ ის რო 19 წლის ბავშვებში ვეძებთ შემდგარ ვარსკვლავებს რაც არასწორი მიდვომაა.ნიჭიერიცაა და სწორედ ისე თამაშობს როგორც ავალებენ.
    totti10 ჰალაზე ხო იგივე ნიკით ხარ და იქ რა პონტში ხარ რეალის ქომაგი და აქ ბარსელონასი?🙃
    ეხლა ვიღაც ისეთი არ ჩამიხტეს სკოლაში რო რეალის ქომაგის გაგიჟება უნდა და ვერ აგიჟებს.

    100% ხავი ბევრად დიდი იყო მეზოვე ქონდა კლიჩკა აკრიტიკებდა ფანობა და ინიესტა სკამის იგროკი იყო.მსოფლიოში დღეს 19 წლის პედრისნაირი გონებით და ხედვით ნახევარცმველი არ არსებობს და კაი ხანი არც იქნება ეს იმას არ ნისნავს რომ პედრი ხავი ან ინი გახდება!
    ფანი [?]
    #21 16 თებერვალი 2022 19:57
    0
    სილკი აჩვენებს ხვალ? ხო არ იცით?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 16 თებერვალი 2022 19:46
    0
    ამდენი წელი რომ ნელ ნელა ნინგრეოდა გუნდი და საბოლოოდ 0 ზე ჩამოდის მაგის მერე განვითარებას დრო სჭირდება, ახლა გუნდი იწყებს 0 იდან , მოდის ახალი მწვრთნელი, მოდის ახალი პრეზიდენტი(რომელიც ძველია), მოდიან ახალგაზრდები, და იწყება გუნდის თავიდან აშენება, ამ სეზონში გამოჩდნენ გავი და ნიკო, ეგეთები კიდევ გამოჩნდებიან სხვადასხვა პოზიციებზე და ყველა თუ არ გაამართლებს უმაღლეს დონეზე სკამი მაინც გვექნება, ახლა დაშვებულ შეცდომებზე უნდა ისწავლოს გუნდმა და გაძლიერდეს, სხვებისი არ ვიცი მაფრამ ახალი გუნდის შენებას ჩემთვის დიდი მუღამი აქვს, ჩავისაც ჯერ სასწავლი აქვს ბევრი რამე მაგრამ ახლა რაც გააკეთა ისაა რომ თამაშისბხარისხი გამოასწორა და გუნდი მე-9 ადგილიდან ოთხეულში შეიყვანა, ამ სეზონში ჩავარდნებიც ბევრი იქნება და ნერვების შლაც მაგრამ სხვანაირად არც შეიძლება, ეს არაა 2008ბწლის გუნდი, პეპი რომ მივიდა და ყველაფერი მოიგო ეგრევე, იმას ისეთი გუნდი ჰყავდა რომ ნებისმიერ გრანდს არც დაესიზმრებოდა, ახლა ჩავის ბავშვები და ბებრები ჰყავს, სწორედ მაგ ბავშვები იქნებიან ტიტულებს რომ მოიგებენ და ვიღაც ვიღაცეებ სამეფო უკანალზე რომ მოაჯენენ
    წევრი [?]
    #19 16 თებერვალი 2022 19:43
    4
    როგორ შეიძლება 19 წლის ბავშვში ხავი ინიესტა ზიდანი ეძებო?ამ სამმა რომელ ასაკში დაიწყო უმაღლეს დონეზე თამაში ის თუ გახსოვთ პედრის მკრიტიკებლებო.
    ან მოდრიჩი აიღეთ სად იყო 2015 წლამდე?ეხლა რო პედრის გავის და დე იონგს ამდენი მკრიტიკებელი ყავს ეგ წინა ხელისუფლების ბრალია რადგან სწორად ვერ შეაფასეს ის რისკები რაც თაობათა ცვლას მოყვებიდა.ეხლა მივიღეთ ის რო 19 წლის ბავშვებში ვეძებთ შემდგარ ვარსკვლავებს რაც არასწორი მიდვომაა.ნიჭიერიცაა და სწორედ ისე თამაშობს როგორც ავალებენ.
    totti10 ჰალაზე ხო იგივე ნიკით ხარ და იქ რა პონტში ხარ რეალის ქომაგი და აქ ბარსელონასი?🙃
    ეხლა ვიღაც ისეთი არ ჩამიხტეს სკოლაში რო რეალის ქომაგის გაგიჟება უნდა და ვერ აგიჟებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 16 თებერვალი 2022 19:17
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Pirat❤️💙
    პიკე მინგესა დააყენოს და *ლე არავის გადაუღუნონ ოსიმენმა და მერტენსმა❤️

    ჰო მინგესა და პიკე განსაკუთრებით უშეცდომოები არიან. ტიპებს ალავესის ფორვარდები ათრევენ უკვე და მანდ უშვებენ შეცდომებს და ოსიმენამ ინსინიე მერტენსმა რო ათრიონ არ გაგიკვირდეს, განსაკუთრებით სლე მინგესააააააა.

    არჩევანი რომ გქონდეს დაცვაში რომელ წყვილ მცველებს ათამაშებდი ? (დღევანდელი არსებული მდგომარეობის გათვალისწინებით)

    არცერთს არაუხოს გარდა და ეგეც სულ ტრამვიანი არის. მინგესა, უკვე პიკეც, ალბა უკვე დიდი ხანია, გარსია, სლენგლე, დესტი, რობერტო, არაფრის მაქნისი უმტიტი. მოკლედ არაუხის გარდა მთელი დაცვა ნახირი არის. პაუ ტორესი, რუდიგერი, კუნდე, ზიულე, კულიბალის ვისურვებდი მხოლოდ.

    OK smile კონკრეტული თამაშია და კონკრეტული კითხვა დავსვი სხვა არაფერი smile სურვილით უპამეკანოს ვისურვებდი მაგრამ სად არის უპამეკანო და კაი ცხოვრება smile ......როცა არჩევანი არ არის მაშინ არის ურთულესი არჩევანის გაკეთება თორემ აბა როცა უკეთესი არჩევანი არსებობს მაშინ ადვილია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 16 თებერვალი 2022 19:02
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Pirat❤️💙
    პიკე მინგესა დააყენოს და *ლე არავის გადაუღუნონ ოსიმენმა და მერტენსმა❤️

    ჰო მინგესა და პიკე განსაკუთრებით უშეცდომოები არიან. ტიპებს ალავესის ფორვარდები ათრევენ უკვე და მანდ უშვებენ შეცდომებს და ოსიმენამ ინსინიე მერტენსმა რო ათრიონ არ გაგიკვირდეს, განსაკუთრებით სლე მინგესააააააა.

    არჩევანი რომ გქონდეს დაცვაში რომელ წყვილ მცველებს ათამაშებდი ? (დღევანდელი არსებული მდგომარეობის გათვალისწინებით)
    ფანი [?]
    #16 16 თებერვალი 2022 18:55
    0
    პიკე მინგესა დააყენოს და *ლე არავის გადაუღუნონ ოსიმენმა და მერტენსმა❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 16 თებერვალი 2022 18:50
    0
    " მე გალა თერთმეტეული არ მყავს. ჩვენ ყველა მათგანი გვჭირდება და ისინი სათამაშო დროს მიიღებენ. ამდენ შეხვედრას უცვლელი შემადგენლობით ვერ ჩაატარებ. " " ჩვენ მჭიდრო კალენდარი გვაქვს და როტაციას მივმართავთ, თუმცა საუკეთესო შესაძლო თერთმეტეულით ვითამაშებთ, რათა ორივე ტურნირზე ვიბრძოლოთ. " აგაშენა ღმერთმა მაგრამ ფიცი მწამს რეალობა მაკვირვებს smile პირადად მე ერთ ტურნირზეც (ლა ლიგაში მეოთხე ადგილი) თანახმა ვარ არ ვართ ჩვენ მზად ორ ტურნირზე სათამაშოდ ჯერ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 16 თებერვალი 2022 18:37
    1
    ჩავი :" ის ჩემს სქემებში ძალიან მნიშვნელოვანი ფიგურაა " ......რა სქილებს ფლობს ან რა ინდივიდუალური თვისებები აქვს გარსიას რომ შენთვის ძალიან მნიშვნელოვანი ფიგურაა ? triumph
    Culé [?]
    #13 16 თებერვალი 2022 18:33
    3
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Temo Devadze
    მარტო მემგონია, რომ ნაპოლის გავცდებით ჩვეულებრივად? 😀 #viscaBarca❤💙

    კი მარტო შენ გგონია,რადგან სხვები რეალიზმის ნიღაბს ამოფარებული პესიმისტები არიან.კლუბის რწმენა არ გააჩნიათ და არ იციან,რომ ფეხბურთში ყველაფერი ხდება.გუნდი იგებს აღმერთებენ,აგებენ და ყველაფერს აფარებენ,მერე გამოდიან და შენ,რომელსაც კლუბის წარმატების გჯერა ბავშვს გეძახიან.საყვარელი კლუბის რწმენა,ფილოსოფიის და პრინციპების დაცვა,თურმე ბავშვური ილუზიები ყოფილა.ეჭვი მეპარება ზოგიერთებს გულშემატკივრის მნიშვნელობა მაინც თუ ესმოდეს.მოგების თუ არ გჯერა რა აზრი აქვს თამაშს,მოგების თუ არ გჯერა გულშემატკივარი ვერ იქნები.
    P.S ეხლა ნახე დამიციტირებენ და კამათს დაიწყებენ :დდდ

    სხვები კი არ არიან პესიმისტები შენ არ ხარ რეალისტი. გარსია, ლენგლე და დესტი გყავს დაცვაში და ოთხეულში შევლას ნატრობ რა დარწ,მუნებული ხარ რომ ეგ დირკა დაცვა საუკეთესო ფორმაში მყოფ ოსიმენ, ინსინიე, მერტენსის ტრიოს გაუძლებს?? იმენ აბვაშვთა მანიააა შენი თამადობით.. ვითომ ფეხბურთი მცოდნეებით სავსე ეს საიტი. პესიმისტი კი არა რეალისტები არიან და არ იქმნიან ილუზიებს. პედრები და გავები რო საუკეთესო გგონია და მაგათი იმედი გაქვს ეტყობა იმიტომ ვაგებთ ზედიზედ მეექვსე კლასიკოს და იმიტომ გვიჭირს ოთხეული. ჩვენც რო ჩვენი საყვარელი კლუბი ბარსა გვიყვარს იმიტომ ვაკრიტიკებთ და ვწერთ ამდენს თორემ, რო გვეკიდოს შენთან პოლემკიაში შევლით თავსაც არ დავიღლიდით.

    ჯიგარო ერთი ადგილი,რატომ გიხურს ვთქვი მე ლენგლე,დესტი და გარსია გააჩერებს ნაპოლოს თქო?მე თუ მკითხავ სამივე ყვერებით ჩამოსაკიდია.აზრი ვერ გამოგიტანია და მიციტირებ.რწმენაზე ვისაუბრე და უკეთესის სურვილზე,იყავი რეალისტი და იძახე ის ცუდია ეს ცუდია და არ გქონდეს არაფრის იმედი,დარჩები ერთ ადგილზე და გახმები.აღარ დამიციტირო მაინც ვერ შევთანხმდებით მე და შენ,აზრი არ აქვს,განსხვავებული ფილოსოფია გაგვაჩნია.

    აი წესიერად ილაპარაკე ვის რა უხურს ვისტანაც გაგივიდეს იმასთან ილაპარაკე ეგრე და მე არ მწამს ამ გუნდის მერე. არც მაგ პედრების და გავების მწამს დიდად და არც ხეიონგის. მაგათ რო რამე სარწმუნო ქონდეთ ზედიზედ ამდენ კლასიკოს არ წააგებდნენ, ლიგის ჯგუფში არ ჩარჩებოდნენ და ოთხეულიც არ ექნებოდათ სანატრელი. და ამდენი წარუმატებლობის შემდეგ შენით განსაჯე რისი იმედი უნდა მქონდეს. ბარსას რო არ მაღელვებდნეს ღლეზე დავიკიდებ ამ წარუმატებლობას და ნერვების შლასაც არ დავიწყებდი და შენთან პოლემიკაში შესვლითაც არ მოვიხნავდი ტვინს.

    აი შენ გიმახსოვრებ და ბარსა ნაპოლსაც რო გაცდება და ევროლიგასაც მოიგებს მერე მოგწერ პირადში)))))))იმ დონემდე არ დაცემულა ჯერ ბარსა ნაპოლის გვეშინოდეს))))ინსინეს წარაკუა დედა არ ვატირე?!?!))))))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 16 თებერვალი 2022 18:33
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: rivaldo80
    მივმართავ ადმინისტრაციას ან დაყენეთ დიზლაიქი ან მოგვეცით საშუალება დავბლოკოთ სხვა გაურკვევლი გუნდის და ხალხის ქომაგები ეს საიტი მუშაობს ნორმალური ხალხის დამსახურებით და ჩვენც თუ აღარ შემოვალთ გყავდეთ გაუგებარი შიზoფრენიკი ხალხი.

    ვის ბლოკავ??? ან ადამიანი შეურაწყოფას თუ არ გაყენებს შენ რა უფლება გაქ დაბლოკო?? მე პიარად ბარსას ფანი ვარ და საღ კრიტიკულ პოლემიკაში შევლა მსიამ ოვნებს და კრიტიკული განსხვავებული აზრების მოსმენა და სულ რომ სხვა გუნდის ფანი იყოს ამ საიტზე თუ ცენზურას არ არღვევს და კულეების ნერვებზე არ თამაშობს რატო უნდა დატოვოს საიტი??? რადგან სხვისი გუნდის ფანია??????

    რა გსიამოვნებს დავწერე დასწყისში რაღაც და ბავშვი ხარო დამიწყე.ეხლა იმას მოიყვან მაგალითად ერთი ადგილი რომ ჩავაკვეხე ტექსტში.ფეხბურთის გამო კაცს,როგორ უნდა აგინო,მაგ შემთხვევაში ფეხბურთის დედაც.ქვევით,რაც გავაჩაღეთ ეგ თუ პოლემიკაა და რავი ძმაო :დდდ
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #11 16 თებერვალი 2022 18:22
    5
    მივმართავ ადმინისტრაციას ან დაყენეთ დიზლაიქი ან მოგვეცით საშუალება დავბლოკოთ სხვა გაურკვევლი გუნდის და ხალხის ქომაგები. ეს საიტი მუშაობს ნორმალური ხალხის დამსახურებით და ჩვენც თუ აღარ შემოვალთ გყავდეთ გაუგებარი შიზოფრენიკი მომხარებელი. ბევრი ზუსტად მაგიტომ აღარ შემოდის აქ.ვინც კი ფიფა ითამაშაა ყველამ შემოდის ასხამს გუნდს ქმნის ცუდ აურას და რავიცი აბა მემგონი უნდა გაითვალისწინოთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 16 თებერვალი 2022 18:16
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Temo Devadze
    მარტო მემგონია, რომ ნაპოლის გავცდებით ჩვეულებრივად? 😀 #viscaBarca❤💙

    კი მარტო შენ გგონია,რადგან სხვები რეალიზმის ნიღაბს ამოფარებული პესიმისტები არიან.კლუბის რწმენა არ გააჩნიათ და არ იციან,რომ ფეხბურთში ყველაფერი ხდება.გუნდი იგებს აღმერთებენ,აგებენ და ყველაფერს აფარებენ,მერე გამოდიან და შენ,რომელსაც კლუბის წარმატების გჯერა ბავშვს გეძახიან.საყვარელი კლუბის რწმენა,ფილოსოფიის და პრინციპების დაცვა,თურმე ბავშვური ილუზიები ყოფილა.ეჭვი მეპარება ზოგიერთებს გულშემატკივრის მნიშვნელობა მაინც თუ ესმოდეს.მოგების თუ არ გჯერა რა აზრი აქვს თამაშს,მოგების თუ არ გჯერა გულშემატკივარი ვერ იქნები.
    P.S ეხლა ნახე დამიციტირებენ და კამათს დაიწყებენ :დდდ

    სხვები კი არ არიან პესიმისტები შენ არ ხარ რეალისტი. გარსია, ლენგლე და დესტი გყავს დაცვაში და ოთხეულში შევლას ნატრობ რა დარწ,მუნებული ხარ რომ ეგ დირკა დაცვა საუკეთესო ფორმაში მყოფ ოსიმენ, ინსინიე, მერტენსის ტრიოს გაუძლებს?? იმენ აბვაშვთა მანიააა შენი თამადობით.. ვითომ ფეხბურთი მცოდნეებით სავსე ეს საიტი. პესიმისტი კი არა რეალისტები არიან და არ იქმნიან ილუზიებს. პედრები და გავები რო საუკეთესო გგონია და მაგათი იმედი გაქვს ეტყობა იმიტომ ვაგებთ ზედიზედ მეექვსე კლასიკოს და იმიტომ გვიჭირს ოთხეული. ჩვენც რო ჩვენი საყვარელი კლუბი ბარსა გვიყვარს იმიტომ ვაკრიტიკებთ და ვწერთ ამდენს თორემ, რო გვეკიდოს შენთან პოლემკიაში შევლით თავსაც არ დავიღლიდით.

    ჯიგარო ერთი ადგილი,რატომ გიხურს ვთქვი მე ლენგლე,დესტი და გარსია გააჩერებს ნაპოლოს თქო?მე თუ მკითხავ სამივე ყვერებით ჩამოსაკიდია.აზრი ვერ გამოგიტანია და მიციტირებ.რწმენაზე ვისაუბრე და უკეთესის სურვილზე,იყავი რეალისტი და იძახე ის ცუდია ეს ცუდია და არ გქონდეს არაფრის იმედი,დარჩები ერთ ადგილზე და გახმები.აღარ დამიციტირო მაინც ვერ შევთანხმდებით მე და შენ,აზრი არ აქვს,განსხვავებული ფილოსოფია გაგვაჩნია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 16 თებერვალი 2022 18:05
    2
    ციტატა: Temo Devadze
    მარტო მემგონია, რომ ნაპოლის გავცდებით ჩვეულებრივად? 😀 #viscaBarca❤💙

    კი მარტო შენ გგონია,რადგან სხვები რეალიზმის ნიღაბს ამოფარებული პესიმისტები არიან.კლუბის რწმენა არ გააჩნიათ და არ იციან,რომ ფეხბურთში ყველაფერი ხდება.გუნდი იგებს აღმერთებენ,აგებენ და ყველაფერს აფარებენ,მერე გამოდიან და შენ,რომელსაც კლუბის წარმატების გჯერა ბავშვს გეძახიან.საყვარელი კლუბის რწმენა,ფილოსოფიის და პრინციპების დაცვა,თურმე ბავშვური ილუზიები ყოფილა.ეჭვი მეპარება ზოგიერთებს გულშემატკივრის მნიშვნელობა მაინც თუ ესმოდეს.მოგების თუ არ გჯერა რა აზრი აქვს თამაშს,მოგების თუ არ გჯერა გულშემატკივარი ვერ იქნები.
    P.S ეხლა ნახე დამიციტირებენ და კამათს დაიწყებენ :დდდ
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid