უსმან დემბელე - ბედნიერი, როგორც არასდროს

უსმან დემბელე - ბედნიერი, როგორც არასდროს

ცოტა ხნის წინ ჩავიმ განაცხადა, რომ დემბელეს საკითხი დახურულია და როგორც ჩანს, მართლაც ასეა. ის, რაც ბოლო რამდენიმე კვირის განმავლობაში ხდებოდა, ფრანგის ყოველდღიურ ყოფაზე გავლენას ვერ ახდენს.

კატალონიურმა Sport-მა "ბარსელონადან" მოიპოვა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც უსმან დემბელე ამჟამად ძალიან ბედნიერია. ისეთი ბედნიერი, როგორც არასდროს. ამის ერთ-ერთი მიზეზი გუნდში მისი კარგი მეგობრის, პიერ-ემერიკ ობამეიანგის მისვლაა. დემბელეს ასევე კარგი ურთიერთობა აქვს გუნდის ახალგაზრდებთან, რომლებთან ერთადაც ბევრს ხალისობს, თუმცა არის ერთი პრობლემაც - თანაგუნდელები დემბელეს ხუმრობებს ხშირად ვერ იგებენ ხოლმე.

წყაროს ცნობით დემბელე გუნდში პრობლემას საერთოდ არ ქმნის. მის გარშემო დაძაბულობა არ შეინიშნება. ის სავარჯიშოდ მიდის და ბაზას ხმაურის გარეშე ტოვებს.

თუმცა უსმანს მთავარი გამოწვევა წინ ელის - ხელმძღვანელობასთან კონფლიქტის შემდეგ მას ჯერ "კამპ ნოუზე" არ უთამაშია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 თებერვალი 2022 14:04
    0
    ხელმოწერა კონტრაქტზე და ზაფხულში <<ცენზურის დარღვევა>>...😆😆😆😆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 15 თებერვალი 2022 13:10
    0
    " არის ერთი პრობლემაც - თანაგუნდელები დემბელეს ხუმრობებს ხშირად ვერ იგებენ ხოლმე"
    და ვინმეს უკვირს? მაგის პირველ "ხუმრობას" წითელი მოჰყვა. რო მეტყველებს ეგეც საკვირველია მაგისგან.

    ციტატა: SHOTADEPAY9
    რა უხარია? ზაფხულში უფასოდ წავა

    და ამაშიც ბონუსს მიიღებს.
    Culé [?]
    #10 15 თებერვალი 2022 11:39
    0
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: Gigi
    რატო არ იქნება ბედნიერი ყველაფერი ისე გამოუვიდა როგორც აწყობდათ ამას და ამის აგენტს სირიკოა თუ ვინ ჩემი შამბალაა

    და რა გონია ეხლა ამას რომ სადაც არუნდა წავიდეს დაწყვეტავს ვარსკვლავებს? ამას უფასოდ გრანდში გადასვლა უნდა და დისახელეთ გრანდი რომელიც ამას აიყვანს ამის მოთხოვნებს დააკმაყოფილებს და იქ იმედებს გაართლებს? წავიდეს სადაც უნდა დებილი ყველგან დებილი იქნება

    მართალი ხარ. ამას აქეთ არ მოუწიოს ხვეწნამ არიქა დამთოვეთო. გრანდი ამას არ წაიყვანს. ერთადერთი შეიძლება მანიუმ ყლაპოს და ჩელსიმ კიდე ტუხელის გამო
    ფანი [?]
    #9 15 თებერვალი 2022 11:27
    0
    ერთი სული მაქ კამპ ნოუზე როდის ითამაშებ წავა დაჯდა და შტვენები😂
    ფანი [?]
    #8 14 თებერვალი 2022 23:36
    0
    ციტატა: Gigi
    რატო არ იქნება ბედნიერი ყველაფერი ისე გამოუვიდა როგორც აწყობდათ ამას და ამის აგენტს სირიკოა თუ ვინ ჩემი შამბალაა

    და რა გონია ეხლა ამას რომ სადაც არუნდა წავიდეს დაწყვეტავს ვარსკვლავებს? ამას უფასოდ გრანდში გადასვლა უნდა და დისახელეთ გრანდი რომელიც ამას აიყვანს ამის მოთხოვნებს დააკმაყოფილებს და იქ იმედებს გაართლებს? წავიდეს სადაც უნდა დებილი ყველგან დებილი იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 14 თებერვალი 2022 23:17
    0
    უფასოდაც, რომ წავიდეს მკიდია, ოღონდ წაეთრეს ეს შლანგი. არანაირად არ მინდა ამან გაახანგრძლივოს, თუნდაც თვეში 5000 ევროდ ითამაშოს.
    წევრი [?]
    #6 14 თებერვალი 2022 23:05
    2
    რატო არ იქნება ბედნიერი ყველაფერი ისე გამოუვიდა როგორც აწყობდათ ამას და ამის აგენტს სირიკოა თუ ვინ ჩემი შამბალაა
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 თებერვალი 2022 22:09
    0
    მოაშორეთ რომ ეხვეწოთ მაინც არ დატოვოთ ეს სლე.
    Culé [?]
    #4 14 თებერვალი 2022 22:08
    3
    რავი ფაქტია რომ კლუბში ერთი ორი ფინტის გაკეთება მარტო ამას შეუძლია და სხვას არავის. და კლუბიც დაემსგავსა ჩელსის.
    გაიხსენე რატო გახდი ბარსას ფანი. იქნებ მარადონას კრუიფის ან რივალდო რონალდო რონალდინიო მესის გამო. და რა ქონდა მაგ ფეხბურთელებს განსაკუთრებული? არა იქნებ ვცდები და შოუმენი არაფერ შუაშია. იქნებ მევასება დრენტე პოლ სქოუზი დიდიე დროგბა მორიენტესი რაული ბასტიან შვაინშტაიგერი ბალაკი 😁 რა სასტავი ხართ ტოო 🤫
    --------------------
    THUGS
    წევრი [?]
    #3 14 თებერვალი 2022 21:50
    1
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: Temo Devadze
    ძალიან მიჭირს ამის თქმა, მაგრამ დღევანდელ ბარსელონაში საჭიროა ეს კაცი, სამწუხაროდ 👌

    ტყუილად გიჭირს თქმა იმიტომ რომ მე ვერსად ვერ დავინახე ამის ადგილი მითუმეტეს გუშინდელი თამაშისას დავრწმუნდი და მაინტერესებს იქნებ მე ვარ ბრმა და შენ დამანახე მწგობარო სად გვჭირდება ეს იმბეცილი?

    არხარ მარტო, რაც მთავარია ფეხბურთელისთვის ტვინი არ აქვს და სისწრაფის გამო ამას ხელფასი რატო უნდა მისცე
    ფანი [?]
    #2 14 თებერვალი 2022 21:47
    4
    ციტატა: Temo Devadze
    ძალიან მიჭირს ამის თქმა, მაგრამ დღევანდელ ბარსელონაში საჭიროა ეს კაცი, სამწუხაროდ 👌

    ტყუილად გიჭირს თქმა იმიტომ რომ მე ვერსად ვერ დავინახე ამის ადგილი მითუმეტეს გუშინდელი თამაშისას დავრწმუნდი და მაინტერესებს იქნებ მე ვარ ბრმა და შენ დამანახე მწგობარო სად გვჭირდება ეს იმბეცილი?
    გულშემატკივარი [?]
    #1 14 თებერვალი 2022 21:39
    2
    ძალიან მიჭირს ამის თქმა, მაგრამ დღევანდელ ბარსელონაში საჭიროა ეს კაცი, სამწუხაროდ 👌