ესპანიოლის მეკარე ბარსას ლოგოზე: მოაშორეთ ეს ნეხვი აქედან!

ესპანიოლის მეკარე ბარსას ლოგოზე: მოაშორეთ ეს ნეხვი აქედან!

"ესპანიოლსა" და "ბარსელონას" შორის გამართული გუშინდელი დერბი დაძაბულ ვითარებაში წარიმართა, რაზეც რონალდ არაუხოს ინციდენტიც მეტყველებს.

ესპანურმა ტელევიზია Gol-მა შეხვედრიდან რამდენიმე საინტერესო კადრი მოიპოვა. მათ შორის, არაუხოს ინციდენტის გარდა, "ესპანიოლის" მეკარის, დიეგო ლოპესის ეპიზოდიცაა. პირველი ტაიმის შემდეგ გასახდელისკენ მიმავალი ვეტერანი მეკარე თავისი კლუბის დელეგატს ტრიბუნებისკენ მიუთითებს და ეუბნება: "მოაშორეთ ეს ნეხვი აქედან! ისინი ჩვენ სტადიონზე არაფრის შეტანის საშუალებას არ გვაძლევენ". Gol-ის ცნობით ამ დროს დიეგო ლოპესი "ბარსელონას" ლოგოზე მიანიშნებდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 15 თებერვალი 2022 13:19
    0
    რას ერჩით მაგას რეალში სისხლი გადაუსხეს და აღარაფერი ეშველება. ესეთები ოხრად ყავს რეალს, მაგრამ ეტყობა ყველაზე არ მოქმედებს ის მადრიდული სისხხლი მაგალითად ბენზემაზე და არის კიდევ ერთ-ორი.
    ფანი [?]
    #13 15 თებერვალი 2022 10:44
    1
    არასწორი რა თქვა? ბარსა არ აძლევს ნოუკამპზე რამის შეტანის უფლებას და ანალოგიურს ითხოვს ესეც, შტეგენივით ჩასვრილი კიარაა, ასეთი უნდა იყოს ზუსტად მეომარი და არაფრის დამთმობი, შტეგენს მეკარემ რომ გადმოუგდოს მაღალი ბურთი მგონია თუ უნდა გაუვიდეს ისე ვარ უკვე მაგის მზეობებით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 თებერვალი 2022 07:08
    1
    ეს ცხვარგამობმული რა დღეშია ამის ჯიში და ჯილაგი მივაცენზურე დაგასხით ლოგოზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #11 15 თებერვალი 2022 02:51
    0
    მადრიდისტა დდშ შენი!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 14 თებერვალი 2022 23:28
    10
    ეგ ესპანიოლია ის რომელსაც ბოლოს დინოზავრების პერიოდში აქვს მონაგები ბარსასთვის და ეს ის მეკარეა რომელიც მესიმ ყველა პოზაში მოჭიმა, მოიცა მოიცა, მოხვალთ თქვენ კამპ ნოუზე
    ფანი [?]
    #9 14 თებერვალი 2022 23:17
    5
    ციტატა: Justin Kluivert
    ოპააა, მესის დირკა განრისხდაა heart_eyes ბარსას ლოგოზე ტიპს კომპლექსები აქვს;დ

    მესის და ალექსისის
    Culé [?]
    #8 14 თებერვალი 2022 23:13
    3
    ვაიმეე შემდეგზე ამ ახვრებს ხერხემალი უნდა გამოვუღოთ უკანალიდან,ეს პუტები.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 14 თებერვალი 2022 23:00
    3
    ჩვეულებრივი ბებერი ჩმორი ხარ. ნეხვი შენ თვითონ ხარ, თანაც მოსიარულე. ნოუ კამპზე არ უნდა ამ *ლეს მოსვლა თუ ამთავრებს თავის საცოდავ კარიერას?!
    მეუღლე მომიკითხე, პირადად ჩემგან.
    Culé [?]
    #6 14 თებერვალი 2022 22:14
    3
    ოკ და მერე რა ? 😁 რა ვქნათ ეხლა თქვა აბა რას იზავს ესპანიოლში ლპება ერთ დროს რამოსის შნირი იყო და ამის გამწარებული დედაც რაც ბარსამ ეს აპატიურა უფლება აღარ ააქვს ვეზიზღებოდეთ? satisfied რა სასტავი ხართ ტოო 🤫
    --------------------
    THUGS
    ფანი [?]
    #5 14 თებერვალი 2022 21:56
    4
    ოპააა, მესის დირკა განრისხდაა heart_eyes ბარსას ლოგოზე ტიპს კომპლექსები აქვს;დ
    --------------------
    ,,1% CHANCE, 99% FAITH"- Neymar Jr.
    Factos! LM7
    გულშემატკივარი [?]
    #4 14 თებერვალი 2022 21:54
    2
    რაც მესიმ შენ დაგმართა, როგორც ჯარიმებით ისე თამაშიდან, კი დაიბოღმებოდი 😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 14 თებერვალი 2022 21:38
    2
    ეს ბებერი კუანა რა დღეშია🤣🤣, მოიცადოს მომავალ წლამდე და ამას ჰოლანდი გაუკეთებს სარდელს, თან სამჯერ(გამოუღებლად)
    Culé [?]
    #2 14 თებერვალი 2022 21:31
    1
    Golden boy,
    joy joy joy
    ამ ერთ წინადადებაში ყველას სათქმელი ჩატიეთ და რაღაა დასამატებელი?!!
    მე
    მხოლოდ
    +1
    გულშემატკივარი [?]
    #1 14 თებერვალი 2022 21:23
    11
    ოფიცალურად: დიეგო ლოპესისადმი "დაჯმას" გახსნილად ვაცხადებ, მიდით დაუშვით ნუ შეგრცხვებათ😁🤣😁