მორატას ბოლო მცდელობა ბარსაში გადმოსასვლელად

მორატას ბოლო მცდელობა ბარსაში გადმოსასვლელად

ალვარო მორატას "ბარსელონაში" ტრანსფერი გასულ სატრანსფერო ფანჯარაზე ვერ შედგა, მაგრამ ესპანელ თავდამსხმელს "ბლაუგრანაში" გადმოსვლის იმედი ზაფხულისთვის აქვს.

Sport-ის ინფორმაციის თანახმად, მორატამ "ბარსელონას" აცნობა, რომ სურს, კატალონიურ გუნდს ზაფხულში შეუერთდეს. 29 წლის შემტევი ჩავი ერნანდესის პროექტში დარწმუნებულია და მას უნდა, რომ ამის ნაწილი იყოს.

წყაროს ცნობით, მორატა დამწუხრებულია იმის გამო, რომ იანვარში მისი "ბლაუგრანაში" ტრანსფერი ვერ განხორციელდა.

იგივე წყარო იტყობინება, რომ ალვარო ზაფხულში შეთავაზებებს დაელოდება, მაგრამ მისი პრიორიტეტი, თუ შესაძლებელი იქნება, "ბარსელონაში" თამაშია.

გავრცელებული ინფორმაციით, მორატა "ბარსაში" "ატლეტიკომ" არ გაუშვა, თუმცა, Tuttosport-ის ცნობით, მადრიდელები მომდევნო სეზონში მის შენარჩუნებას არ აპირებენ. ესპანელის გაფორმებას არც "იუვენტუსი" აპირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 3 თებერვალი 2022 21:33
    1
    თუ არავის არ უნდა, ბარსას რატო უნდა?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 თებერვალი 2022 17:47
    2
    ეტყობა ეს ქართულ ჰალა მადრიდს არ კითხულობს. რო წაეკითხა გაიგებდა, როგორ გაისტუმრა ბარსა უარით იმიტომ რომ ბარსა მის დონეს არ შეესაბამება. თუმცა ჰალაა და არ გაგიკვირდეთ ამისთანებს წაიკითხავთ?
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 თებერვალი 2022 16:03
    1
    ზაფცულში ჰალანდია მოსაყვანი ეს რათგვინდა?
    Culé [?]
    #6 3 თებერვალი 2022 15:54
    0
    ეეე უკვე აღარ მომწონს ეხლა ეს ვითარება იმედია ეს სიახლე უბრალო ჭორია თორე გუნდი ნაგავსაყრელი გახდება

    სასტავ იცი რამახსენდება როდესაც მორატას სახელს ვკითხულობ?მაშინვე ზიდანი რეალში რო ეს და ბენზემა რო ყავდა და რომელიმეს გაშვების დრო რო დადგა ეგრევე ჩამძორებულ ბენზემაზე შეაჩერა არჩევანი და არა მორატაზე რომელსაც მაგრად ქონდა მომატებული დაჟე მაშინ წინა წელს იუვეს მოაგებინა რეალი ლიგიდან რო გამოაგდეს მაგის გოლით და მერე ხო დაიბრუნა ისევ რეალმა.
    ანუ ზიზუ იმდენად დონე კაცია რო მიხვდა რა განსხვავებაც იყო მაგ ორს შორის და კი ვნახეთ მაგ ორის კარიერა როგორ განვითარდა,ბენზომ რეალს ულიდერა,შესანიშნავ მატჩებს ატარებს დღემდეც და ღირსეულადაც,მორო კიდე ატლეტიკოში ჩაკვდა და ისევ იუვეში იფაფხურავა,როცა რო მადრიდისტები აგინებდნენ აღალგაზრდა მორატა გაუშვა და ბებერი მძღნერზემა დაიტოვაო :დდდდდდ
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    Culé [?]
    #5 3 თებერვალი 2022 15:14
    1
    ზაფხულში რაღა ჩემ დემბელედ გვინდა ეს? არამგონია სკამი აწყობდეს და ჰოლანდია ჩვენი პირველი მიზანი, სკამზე ობამეიანგი გვეყოლება და ეს აღარაა საჭირო
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 3 თებერვალი 2022 15:09
    1
    ისედაც 8 თავდამსხმელია ამ მომენტისთვის და თუ ბალასტი არ მოიშორეს ეს სად უნდა შეტენო. ზაფხულში პრიორიტეტი ჰოლანდი იქნება და არა ეს. თანაც თურმე ატლეტიკოს ამაში 35-40 მილონი უნდა, მეშინია ატლეს პრეზიდენტს არ გამოაყაროს.
    ფანი [?]
    #3 3 თებერვალი 2022 14:51
    2
    ზაფხულში აღარაა საჭირო, სკამი თუ აწყობს კიბატონო ბრაითას და ხეიონგს კიაჯობებს
    ფანი [?]