პიერ-ემერიკ ობამეიანგი ბარსელონაშია

პიერ-ემერიკ ობამეიანგი ბარსელონაშია

გაბონელი ფეხბურთელი, პიერ-ემერიკ ობამეიანგი კატალონიაში იმყოფება, იტყობინება ჟერარ რომერო.

რამდენი წუთის წინ, ობამეიანგი ბარსელონაში ჩაფრინდა. აეროპორტში მას ჟურნალისტები დახვდნენ.

Cadena SER იტყობინება, რომ ამ მომენტისთვის, ლა ლიგის სახელფასო რეგულაციების მიხედვით, "ბარსელონას" 2 მილიონი ევროს გამოყენების უფლება აქვს. ჩავი ობამეიანგს უკვე ესაუბრა. ფეხბურთელი მზადაა, რომ ანაზღაურება, რომელიც "არსენალში" ჰქონდა, მნიშვნელოვნად შეიმციროს.

განსხვავებულ ინფორმაციას ავრცელებს ფაბრიციო რომანო. იგი ამბობს, რომ ობამეიანგის დასარეგისტრირებლად "ბარსას" ფეხბურთელების გაშვება სჭირდება.

პრობლემის გადაჭრის შემთხვევაში, ობამეიანგი "ბლაუგრანას" 6-თვიანი იჯარით შეუერთდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 31 იანვარი 2022 22:24
    0
    ერთი მოკლესახელოიანით გვესტუმრა, მეორე შეფუთული, როგორც არქტიკაში. 🌞❄
    Culé [?]
    #15 31 იანვარი 2022 17:26
    2
    ციტატა: Andria
    რავიცი რავიცი რა სიტვაციაში იყო გუნდი და როგორ ვითარდება ყველაფერი ვაფშე მალე დაიჯვავთ ლაპორტას ჰეითერები ზაფხულში თუ ჰალანდი დადო ვაფშე სუიციდზე იფიქრებთ :დდ

    ჰაჰაჰა აბაა ვალებში ამოტენილი გუნდი დახვდა დაშლის პირას მისული და ტიპმა პირველივე ფანჯარაზე 4 ლარად ტრანსფერები დადო.ამას თუ ვერ ვხდება ადამიანი გაჩუმდეს მაინც.)))))))))))))))))))
    გულშემატკივარი [?]
    #14 31 იანვარი 2022 16:41
    0
    barsabarsa,
    ლა ლიგაში მთავარია ოთხეული გაინაღდოს გუნდმა და ევროპა ლიგა იქნება მოვიგოთ ეგეც საკმარისი იქნება ეგ ორი ერთად ოთხეულში შესვლა და ევროპის მოგება ძაან მაგარი შედეგი იქნება მთვარია ტრავმები არ იყოს და შედეგი დაიდება თებერვლის შუა რიცხვებუდან უკვე მე მაგალითად ველოდები რო სერიოზულად ათამაშდება გუნდი და კაი მოგებებს დაუწყებს ბარსა
    გულშემატკივარი [?]
    #13 31 იანვარი 2022 16:36
    2
    Kai sastavi shekriba barsam sheidLeba laligis mogeba vitom?
    Culé [?]
    #12 31 იანვარი 2022 16:34
    1
    ამან და ტრაორემ ჯამში 10 გოლს + ასისტი რომ დადონ კარგი შედეგი იქნება. 6 თვით მოგვყავს სულ და გამოსყიდვას არ აპირებენ როგორც ჩანს. მთავარია ლიგაზე მოვხვდეთ და მერე უკეთესი ფეხბურთელების მოყვანა არ გაუჭირდებათ. ახალ სპონსორთან კარგ კონტრაქტს აფორმებენ და ჩავის გემოზე ერთი მაღალი დონის ფეხბურთელი აუცილებლად მოუვათ. დანარჩენი ვნახოთ გაყიდვების მხრივ როგორ იმუშავებენ.
    წევრი [?]
    #11 31 იანვარი 2022 16:14
    0
    ევროპა ლიგაზე ვერ ითამაშებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 31 იანვარი 2022 16:12
    1
    საღოლ ამათ, ამდენი ტრანსფერი რანაირად გაჩარხეს? ძაან არ მევასება ობამეიანგი( არაპროფესიონალინზმის გამო) მაგრამ ახლა ნამდვილად საჭირო იყო, ყოჩაღ ლაპორტას და ალმანს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 31 იანვარი 2022 16:08
    2
    თავდასხმის ხაზში ამით მოგვარდება პრობლემა მარა დაცვაში უჭირს გუნდს არაუხოს გარდა ყველა გარმონია. ისე ამას იკარდი მოსულიყო ჯობდა გავის ნიკოს და პედრის დავავაშკაცებდით ვანდასთან
    ფანი [?]
    #8 31 იანვარი 2022 16:06
    9
    ბარსელონა ჯერ კიდევ რომ ბრენდია ყველაფრის მიუხედავად ეგ თემაა😀ტრაორემ რა ხელფასზე თქვა უარი და ობა ხომ საერთოდ ეპლს ტოპ ხუთშია ანაზღაურების მხრივ😀ასეთი იგროკების გამართლების უფრო მჯერა 6 თვიანი იჯარებით,რომ აგვყავს,ვიდრე 120 მილიონიანი გრიზმანისა და დემბელესი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 31 იანვარი 2022 16:01
    5
    ესეიგი ესეც დავიმატეთ ტყუილად არ ჩამოვიდოდა მაშინ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 31 იანვარი 2022 15:55
    7
    საღოლ ალემანს არიყო შესაძლებლობა მაგრამ არენდით ისეთები მოიყვანეს რო გამოგვადგება
    გულშემატკივარი [?]
    #5 31 იანვარი 2022 15:48
    2
    ვაფშე უფასოდ მისცენ პესეჟეს დემბელე და ხელფასი მაინც გამოთავისუფლდებოდა და დავიმატებდით ამასაც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 31 იანვარი 2022 15:47
    2
    ციტატა: La Pulga10
    ვა კაი მაღალი ყოფილა

    187 სმ-ია.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 31 იანვარი 2022 15:46
    2
    შეუმცირონ ზოგს ხელფასები რამე ქნან და იქნებ დაარეგისტრირონ ეხლა ეს როგორც ჰაერი ისე გვჭირდება.
    ფანი [?]
    #2 31 იანვარი 2022 15:42
    6
    რავიცი რავიცი რა სიტვაციაში იყო გუნდი და როგორ ვითარდება ყველაფერი ვაფშე მალე დაიჯვავთ ლაპორტას ჰეითერები ზაფხულში თუ ჰალანდი დადო ვაფშე სუიციდზე იფიქრებთ :დდ
    Culé [?]