რა შემთხვევაში მოუწევს ბარსას წამყვანი ფეხბურთელების გაყიდვა

რა შემთხვევაში მოუწევს ბარსას წამყვანი ფეხბურთელების გაყიდვა

დღეისათვის "ბარსელონა" მხოლოდ ერთი მიზნისთვის მოქმედებს და ეს ჩემპიონთა ლიგაზე მოხვედრაა.

თუ ჩავი ერნანდესის გუნდი ოთხეულში ვერ მოხვდება, ზაფხულისთვის ახალი ფეხბურთელების მოსაყვანად სიტუაცია მნიშვნელოვნად გართულდება. გარდა ამისა, ამას სერიოზული ფინანსური სირთულეები მოჰყვება, რის გამოც "ბლაუგრანას" წამყვან მოთამაშეებთან განშორება მოუწევს. კლუბი მიმდინარე სატრანსფერო ფანჯარაზე აქტიურად მუშაობს, რათა კონკურენტუნარიანი გუნდი შექმნას.

ცნობილი სპორტული ჟურნალისტის, ჟერარ რომეროს ცნობით, "ბარსელონა", შესაძლოა, იძულებული გახდეს, წამყვანი ფეხბურთელები გაყიდოს, თუ კატალონიური გუნდი მომდევნო სეზონისთვის ჩემპიონთა ლიგის საგზურს ვერ მოიპოვებს.

კლუბს მოუწევს იმ ზარალის აღმოფხვრა, რასაც ევროპის ყველაზე პრესტიჟულ საკლუბო საფეხბურთო ტურნირზე ვერმოხვედრა გამოიწვევს.

იმ შემთხვევაში, თუ "ბარსა" მომავალ სეზონში ჩემპიონთა ლიგაზე თამაშის უფლებას ვერ მოიპოვებს, გუნდი, შესაძლოა, ფრენკი დე იონგმა, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენმა, მემფის დეპაიმ და პედრიმ დატოვონ. თუმცა, ჯერ რთული წარმოსადგენია, რომ "ბლაუგრანა" ლიგის საგზურის გარეშე დარჩეს.

"ბარსელონა" ამ მომენტისთვის ლა ლიგის სატურნირო ცხრილში მე-5 ადგილზე იმყოფება და ჩემპიონთა ლიგის ზონას მხოლოდ 1 ქულით ჩამორჩება. თუმცა, არც ის უნდა დაგვავიწყდეს, რომ, ოთხეულის გარდა, ლიგაზე მოხვედრის კიდევ ერთი გზა არსებობს - ევროპა ლიგის მოგება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 30 იანვარი 2022 16:57
    0
    ვისი გამყიდველები არიან, ერთი დემბელე ვერ მოიცილეს 5 წელი ხდება. ხო და მეორე უმტიტი.
    ფანი [?]
    #13 29 იანვარი 2022 22:41
    2
    წამყვანი ფეხბურთელი რომელი გვყაავს? ერთი არაუხოა სხვა? ორი სამი პერსპექტიული ახალგაზრდაა რომელზე იმედის დამყარება ღირს, დანარჩენის გაყიდვა უპრობლემოდ შეიძლება , პედრი გავი ნიკო არაუხო ტორესი ამათ გარდა ნებუსმიერის გაყიდვა შეიძლება თუ შემოთავაზება კარგი იქნება
    ფანი [?]
    #12 29 იანვარი 2022 22:40
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    არაა საჭირო პანიკა ერთი ქულა გვაკლია ოთხეულამდე და ფარჩაკ ატლეტიკოს თუ მოვუგეთ მაშინ ოთხეულში ვართ

    დულის შოვნა თუ გინდა მეგობარო დადე ატლეტიკოზე. კი ფარვაკები არიან მაჰრამ
    ვარ აკე ვარჩაკი გუნდი ჩვენ გვყავს. კაცუნები დარბიან მინდორზე. ატლეტიკოში კაცები მაინც თამაშობენ🤬
    Culé [?]
    #11 29 იანვარი 2022 19:55
    5
    დეიონგს და დეპაის თუ წამყვანი ფეხბურთელები ერქვათ რას წარმოვიდგენდი :D უნდა გაყიდონ, უნდა ტრაკში გაუკეთონ ნებისმიერ მსურველს ჩიჩილაკივით აი დარდი.. პედრი შტეგენზე უკეთებეს კიდე ვერც ამ ზაფხულში მოიყვანენ და ვერც 2 ზაფხულის მერე ეს ჩიორიკები
    Culé [?]
    #10 29 იანვარი 2022 19:53
    2
    გაუშვით სუყველა, წამყვანი არა ის.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    ფანი [?]
    #9 29 იანვარი 2022 19:40
    1
    რა ვერ მოხვდეს , მეორეზეც კი ავა მოიცათ თებერვლის ბოლოდან რა გუნდი მოიხოდოს, მე ჩავი რომ მოვიდა მაშინვე დავწერე თებერვლის ბოლოს მარტის დასაწყისში დაეტყობა გუნდსთქო, ერთი ეგაა ტრამვებმა და ვირუსმა ძაან შეუშალა ხელი. ამ კამანდითაც იქნება მოწინავე პოზიციებზე.
    Culé [?]
    #8 29 იანვარი 2022 19:37
    0
    არაა საჭირო პანიკა ერთი ქულა გვაკლია ოთხეულამდე და ფარჩაკ ატლეტიკოს თუ მოვუგეთ მაშინ ოთხეულში ვართ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 29 იანვარი 2022 19:28
    2
    რა სისულელეა შტეგენი დე იონგი და პედრი რო გაუშვან ვინ უნდა ითამაშოს მერე? ამათთან ერთად გვიჭირს ოთხეულში მოხვედრა და ამათ გარეშე ვაფშე სეგუნდაში წავალთ რას ბოდიალობენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 29 იანვარი 2022 19:05
    5
    დეპაი ყველა ვარიანტში წასასვლელია
    --------------------
    ჩამოერთვას რეალს 1939-75 წწ ყველა ტიტული, რომელიც მოპოვებულია სისხლისმსმელი დიქტატორი ტირანის გენერალი ფრანცისკო ფრანკოს მიერ.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 29 იანვარი 2022 19:00
    1
    მენეჯმენტის სტრატეგიულ გეგმებზეა საუბარი, გეგმაზე რომელიც წარუმატებელი სეზონის შემთხვევაში განხორციელდება.
    თავისთადავად ასეთი გეგემის ქონა ცუდ არაფერს იძლევა. პირიქით, ამხელა ბიზნეს პროექტის მართვის დროს ცალსახაა, რომ გეგმა ბ და გეგმა გ-ც უნდა არსებობდეს
    გულშემატკივარი [?]
    #4 29 იანვარი 2022 18:50
    1
    ძან უაზრობააა საიდან მოხია რომერომ პედრის გაყიდვა

    არსად არ უთქვამს ან დაუწერია რომეროს რო პედრი შეიძლება გაყიდონ სისულელეა

    დეიონგი იგულისხმა 100 პროცენტით პედრი არც განიხილება უეჭველი ისედაც გაყიდიან დეიონგს ჩემი აზრით
    Culé [?]
    #3 29 იანვარი 2022 18:33
    4
    ფრენკი შეიძლება მაგრამ პედრი აქ დაბერდება მაგას წყალი არ გაუვა
    Culé [?]
    #2 29 იანვარი 2022 18:32
    1
    ასეთი სისულელე ჯერ არ წამიკითხავს.კაი დე იონგმა თუ არ მოუმატა გასაყიდია და დეპაიც,მარა რა პედრი,რის პედრი, ან როდის იყო ეგრე იქცეოდნენ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #1 29 იანვარი 2022 18:25
    3
    რაის პედრი ხოარ აკლიათ