Sport: სტერლინგის დამატება ჩავის ალემანიმ გადააფიქრებინა

Sport: სტერლინგის დამატება ჩავის ალემანიმ გადააფიქრებინა

27 წლის ინგლისელი გარემარბის, რაჰიმ სტერლინგის დამატებით "ბარსელონა" სერიოზულად იყო დაინტერესებული.

Sport-ი წერს, რომ ფეხბურთელსა და "ბარსას" სპორტულ დირექტორს, მატეუ ალემანის შორის შეხვედრა შედგა. კატალონიაში დაბრუნების შემდეგ, ალემანიმ ჩავის უთხრა, რომ უმჯობესი იქნებოდა, თუ სტერლინგის ტრანსფერზე უარს იტყოდნენ, რადგან იგი გუნდს ვერ შეეწყობოდა. ალტერნატივად ალემანიმ ჩავის ფერან ტორესი შესთავაზა. 

საბოლოოდ, "ბარსაში" სწორედ ესპანელი აღმოჩნდა. მის სანაცვლოდ, კატალონიური კლუბი 55 მილიონ ევროს გადაიხდის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 28 იანვარი 2022 22:09
    0
    საღოლ ალემანი ! აშკარად კარგი არჩევანი გააკეთა ფორვარდში ყველაზე მეტად ზუსტად მაგას ვაფასებ მთელი თამაშის განმავლობაში შეიძლება მხოლოდ და მხოლოდ ერთი მომენტი გქონდეს და მეტი არა და როცა მაგ მომენტს 100% იყენებ დასაფასებელია (ტორესი)
    Culé [?]
    #12 28 იანვარი 2022 20:16
    0
    სტერლინგის დამატებას ფერან ტორესის დამატება ჯობია იასნა თან ახალგაზრდაა + ფატისავით გოლის ალღო აქვს სწრაფია

    რაჰიმიც სწრაფია მაგრამ მოიკოჭლებს შესრულებაში მოკლედ მაზილაა მაგრამ არა ისეთი როგორიც მორატა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 28 იანვარი 2022 17:33
    1
    მაგარი მოზგია ეს ალემანი, მე მაქვს ამ კაცის იმედი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 იანვარი 2022 16:06
    0
    კიდე კაი გადააფიქრებინა ამას ტორესი ბევრად ჯობია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #9 28 იანვარი 2022 15:14
    0
    ძაან არასტაბილურია, ისეთს გამაზავს გაოცდები და ისეთს გააკეთებს კიდე გაოცდები..
    გულშემატკივარი [?]
    #8 28 იანვარი 2022 15:01
    0
    კარგია ალემანი თუ ეს სიმართლეა ყოჩაღ მაგას, იმედია ჰოლანდსაც დაითრევს და მერე მშვიდად დავიძინებთ.დ
    Culé [?]
    #7 28 იანვარი 2022 14:27
    1
    ციტატა: Albicelecte
    ფერან ტორესს სიტიში ძალიან კარგი სეზონი ჰქონდა და ნაკრებშიც უმაღლეს დონეზე აქვს ნათამაშევი
    12 გოლი 21 წლის ასაკში, როგორ ფიქრობთ, ცუდი შედეგია სანაკრებო დონეზე? თან უფრო ვინგერი და ცრუ 9-იანია

    ტორესი შესანიშნავი ბიჭია, 21 წლის ასაკში აქვს ნაკრებში 12 გოლი და მემგონი ეგ ვილასაც გადაუსწრებს თუ ეგრე გააგრძელა, თან დეპაისავით მონტენეგროებს კიარ უტანს მხოლოდ: 3 გერმანიას, 2 იტალიას, 1 ხორვატიას, 1 სლოვენიას და აღარ მახსოვს კიდევ , სტერლინგზე უკეთესი არჩევანი გავაკეთეთ ნამდვილად, ბილბაოს ძაან მაგარი შეუგდო და უკვე ასისტიც მოასწრო, 1 თვეში წესით ფორმაშიც შევა და გუნდსაც მოერგება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 28 იანვარი 2022 14:24
    0
    რაის სტერლინგი ეგ ადაპტაციას ვერ გაივლიდა კაი ხანი და მერე გამოდემბელდებიდა ტორესს ნათამაშები მაინც აქ ლა ლიგაში და ესპანელია ბარსას ნახევარ გუნდთან ერთად ნათამაშებიაქ უკვე ნაკრებში კიდე ერთი ორი თამაში და კიდე უფრო ათამაშდება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 28 იანვარი 2022 13:38
    1
    ფერან ტორესს სიტიში ძალიან კარგი სეზონი ჰქონდა და ნაკრებშიც უმაღლეს დონეზე აქვს ნათამაშევი
    12 გოლი 21 წლის ასაკში, როგორ ფიქრობთ, ცუდი შედეგია სანაკრებო დონეზე? თან უფრო ვინგერი და ცრუ 9-იანია
    ფანი [?]
    #4 28 იანვარი 2022 13:28
    0
    NEYBarca,
    პრემიერ ლიგის საუკეთესო ფეხბურთელად დასახელდა და იმდენი გოლი აქვს...
    Culé [?]
    #3 28 იანვარი 2022 13:21
    0
    კიდე კაი არ მოათრიეს ეს მაზილა, დემბელე დვა შეგვრჩებოდა ხელში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 28 იანვარი 2022 13:09
    1
    ალბათ ტორესში უფრო მეტი მომავალი დაინახეს და იმედია არ შემცდარან. როგორც დემბელეზე თუ კოუტინიოზე რო გავიჭედეთ.
    ფანი [?]
    #1 28 იანვარი 2022 13:07
    1
    მე მგონია რომ ძაან საჭირო იყო ეს მაგრამ ალემანმა უკეთ იცის