Camp Nou Spotify?

Camp Nou Spotify?

კატალონიის რადიოს ჟურნალისტი ტოტ კოსტა ავრცელებს ინფორმაციას, რომ უახლოეს მომავალში, შესაძლოა, "ბარსელონას" საშინაო არენას Camp Nou Spotify ეწოდოს.

საიდუმლო არავისთვისაა, რომ "ბარსა" და Spotify მაისურის სპონსორობაზე მოლაპარაკებებს აწარმოებენ. ბოლო დროს გავრცელებული ცნობებით შვედურ კომპანიას "ბარსელონას" სპონსორობის ყველაზე დიდი შანსი აქვს.

ტოტ კოსტას ცნობით, იმ შემთხვევაში, თუ "ბარსამ" არჩევანი საბოლოოდ სწორედ Spotify-ზე შეაჩერა, ეს კომპანია "კამპ ნოუს" სახელსაც შეიძენს და "ბარსას" საშინაო არენას Camp Nou Spotify ან რაიმე მსგავსი დაერქმევა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 28 იანვარი 2022 13:06
    0
    ეგ სტადიონის სახელის შესყიდვა ალბათ ცალკე პაკეტი იქნება და იმ 80 მილიონიან კონტრაქტთან არ იქნება დაკავშირებული.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 28 იანვარი 2022 11:26
    0
    მაგარი ზარმაცი მწერლები გყავთ რა.დ უკვე თორმეტს უკაკუნებს ადექით გადათარგმნეთ სიახლეები ან დამასაქმეთ მე ვიზამ .დ
    Culé [?]
    #13 28 იანვარი 2022 06:35
    0
    ფული მოიტანოს და თუ უნდა სულ უყიდია ბარსელონა smile
    --------------------
    THUGS
    Culé [?]
    #12 28 იანვარი 2022 01:29
    3
    ეგ თუ გადაარქვეს მაინც უბრალოდ კამპ ნოუდ მოიხენიებს ყველა და ბარემ აიღონ ფული 😃
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #11 28 იანვარი 2022 00:20
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ლაპორტას როგორ აკრიტიკებს აქ კამანდა მართლა გაუგებარია კაცი ფოკუზნიკია ვალებში ამოტენილი კლუბი ჭაობიდან ამოყავს და პლიუს ტრანფსერებს აკეთებს.

    ტრაორე რატო მოყავსო, მე როგორც მივხვდი :დდ
    Culé [?]
    #10 28 იანვარი 2022 00:18
    1
    არაბულ სი*ობას ან აჭარაბეთ არენას ეგ ჯობია ისევ. ორივესთვის კაი გარიგება იქნება და იმედია გამოვა😎
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #9 28 იანვარი 2022 00:12
    0
    მიდი ლაპორტა მიდი სახელიც და დიდებაც ზემოდან დააყოლე ახლო მომავალში და ისტორიაში შეხვალ უდიდეს პრეზიდენტად. აცადეთ და ცოტა ხანში ამ კაცის კრიტიკოსები ხმას ვეღარ ამოიღებთ
    Culé [?]
    #8 27 იანვარი 2022 23:46
    3
    ლაპორტას როგორ აკრიტიკებს აქ კამანდა მართლა გაუგებარია კაცი ფოკუზნიკია ვალებში ამოტენილი კლუბი ჭაობიდან ამოყავს და პლიუს ტრანფსერებს აკეთებს.
    Culé [?]
    #7 27 იანვარი 2022 23:39
    1
    კამპ ნოუ სპოტიფაი არა იოჰან შოკმანჟე კიდე :|
    წევრი [?]
    #6 27 იანვარი 2022 22:54
    0
    ლაპორტა ისეთ დღეშია ეშმაკსაც მისცემს ოღონდ მაყუთი გაეჩითოს😁
    გულშემატკივარი [?]
    #5 27 იანვარი 2022 22:49
    0
    ციტატა: bachi
    სახელის შეცვლა დიდად არავის მოგვწონს ვიცი მაგრამ ამ შემთხვევაში ბევრ რამეზე ვართ წამსვლელი!!!

    მთლიანად არ ეცვლება
    Culé [?]
    #4 27 იანვარი 2022 22:48
    1
    წელიწადში მაგისთვის 100 ზემოდან დაამატონ და დაერქვას😃😃
    Culé [?]
    #3 27 იანვარი 2022 22:41
    0
    💸💸💸💸💸💸
    ფანი [?]
    #2 27 იანვარი 2022 22:35
    0
    სახელის შეცვლა დიდად არავის მოგვწონს ვიცი მაგრამ ამ შემთხვევაში ბევრ რამეზე ვართ წამსვლელი!!!
    გულშემატკივარი [?]
    #1 27 იანვარი 2022 22:27
    4
    იმენა უთე@ლესი კაცია ლაპორტა ძალიან ჭკვიანია და რაც მთავარია უყვარს ბარსა