ადამა ტრაორეს ბარსელონაში ჩასვლა ხვალისთვის იგეგმება

ადამა ტრაორეს ბარსელონაში ჩასვლა ხვალისთვის იგეგმება

როგორც ჩანს, ადამა ტრაორეს "ბარსელონაში" დაბრუნება მართლაც გადაწყვეტილი საკითხია. ის, რომ ტრანსფერის განხორციელების დიდი შანსი არსებობს, არაერთმა წყარომ დაადასტურა,

Esport 3-ის მიერ რამდენიმე წუთის წინ გავრცელებული ინფორმაციიდან ირკვევა, რომ ტრანსფერი დასრულებასთან მართლაც ძალიან ახლოსაა. იგეგმება, რომ ადამა ტრაორე ბარსელონაში ხვალ ჩავიდეს, მისი პრეზენტაცია კი ორშაბათს შედგეს.

ადამა ტრაორე "ბარსელონას" სკოლის აღზრდილია. კატალონიური კლუბი მან 2015 წელს, 19 წლის ასაკში დატოვა, როდესაც "ასტონ ვილას" მიაშურა. ერთი წლის შემდეგ ესპანელი გარემარბი "მიდლსბროში" გადავიდა, 2018 წლიდან კი "ვულვზში" თამაშობს.

გავრცელებული ცნობებით ტრაორე "ბარსელონაში" იჯარით ითამაშებს და მას კატალონიურ გუნდში დაბრუნება იმდენად უნდა, რომ ხელფასის მნიშვნელოვნად შემცირებას დათანხმდა, რის გამოც "ბარსას" მისი დარეგისტრირების პრობლემა არ ექნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #31 28 იანვარი 2022 20:23
    0
    საჭიროა ერთი ასეთი ბოდიბილდერი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 28 იანვარი 2022 13:17
    0
    ვინმემ ხო უნდა გაამართლოს როდისმე აქ მოსვლა, რა უბედურებაა ნეიმარის წასვლის შემდეგ ნორმალური ვერავინ მოიყვანეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 28 იანვარი 2022 12:40
    0
    Davita,
    ლაპორტას რატო ხავის შეაგინე
    ფანი [?]
    #28 28 იანვარი 2022 12:27
    0
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: რივალდო-მესი
    პრემიერლიგის საშუალო გუნდის მთავარი ლიდერი მოგვყავს უფასოდ. თქვენ აქ ღადაობთ თუ მართლა გძინავთ ტო? სასტავს გადახედეთ გუნდის გინდათ ძირითადა გინდა სკამს და ოდნავ თუ აზრე ხართ ამ სპორტის მადლობა გადაუხადეთ ჯერ ამას და მერე ლაპორტას. მართლა ღარ ღირს აქ შემოვლა. ბაღიც აღარ არის ბაგა-ბაღის სოციუმია უმრავლესობა😳

    სამწუხარო რეალობაში ვართ მაგრამ ყველას თავისი აზრი აქვს და ვცეთ პატივი და ოდესმე მიხვდებიან რომ ბარსელონა სულ ცაში მოკაშკაშე ვარსკვლავი არ ყოფილა და ვერც იქნება. ასეა თაობათა ცვლა ყოველთვის მტკივნეულია და როდესაც მიეჩვევი ამა თუ იმ კლუბის დომინაციას შემდეგ მათი ასეთ დღეში ყურება ძნელია.

    გეთანხმები მეგობარო. მაგრამ პატივის არ ცემა სად დაინახე ჩემს კომენტარში? ყველას აზრს პატივს ვცემ მაგრამ თუ იდიოტობა დაიწერება ( ჩემი აზრით) დამიტოვე უფლება დავაკომემტარო ( ჩემი აზრით იდიოტური) კომენტარი? მგონი ეს საიტი ზუსგად მაგისთვის არის შექმნილი:) აბშე არ თურდა ახლა შენი სუპერ პიზიტიური და დადებითი მომენტარის ვიტირება , მაგრამ იდიოტურ ( კიდევ ვამბობ ჩემი აზრით) კომენტარებზე არა ნაკლებად. მენტორული და დარმიგწური
    ტონი მაღიზიანებს:) .( მგონი ნევროზი მაქვს უბრალოდ🤘😘❤️

    არა ჩემო ძმაო აქ შენს დაწერილ ან არ დაწერილ კომენტარებზე საერთოდ არ გამიკეთებია კომენტარი. უბრალოდ ის ვთქვი რომ ყველას კომენტარზე აყოლა და ნერვების მოშლა არ ღირს მითუმეტეს როდესაც ხედავ რომ ფეხბურთს და ბარსელონას ფლეისთეიშენის გაიმპლეით უყურებენ. პ.ს. ნერვოზი თუ გაქვს სამკურნალო ამბავია ჩემი არ იყოს )))

    🤘🤘🤘❤️
    ფანი [?]
    #27 28 იანვარი 2022 10:18
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: რივალდო-მესი
    პრემიერლიგის საშუალო გუნდის მთავარი ლიდერი მოგვყავს უფასოდ. თქვენ აქ ღადაობთ თუ მართლა გძინავთ ტო? სასტავს გადახედეთ გუნდის გინდათ ძირითადა გინდა სკამს და ოდნავ თუ აზრე ხართ ამ სპორტის მადლობა გადაუხადეთ ჯერ ამას და მერე ლაპორტას. მართლა ღარ ღირს აქ შემოვლა. ბაღიც აღარ არის ბაგა-ბაღის სოციუმია უმრავლესობა😳

    სამწუხარო რეალობაში ვართ მაგრამ ყველას თავისი აზრი აქვს და ვცეთ პატივი და ოდესმე მიხვდებიან რომ ბარსელონა სულ ცაში მოკაშკაშე ვარსკვლავი არ ყოფილა და ვერც იქნება. ასეა თაობათა ცვლა ყოველთვის მტკივნეულია და როდესაც მიეჩვევი ამა თუ იმ კლუბის დომინაციას შემდეგ მათი ასეთ დღეში ყურება ძნელია.

    გეთანხმები მეგობარო. მაგრამ პატივის არ ცემა სად დაინახე ჩემს კომენტარში? ყველას აზრს პატივს ვცემ მაგრამ თუ იდიოტობა დაიწერება ( ჩემი აზრით) დამიტოვე უფლება დავაკომემტარო ( ჩემი აზრით იდიოტური) კომენტარი? მგონი ეს საიტი ზუსგად მაგისთვის არის შექმნილი:) აბშე არ თურდა ახლა შენი სუპერ პიზიტიური და დადებითი მომენტარის ვიტირება , მაგრამ იდიოტურ ( კიდევ ვამბობ ჩემი აზრით) კომენტარებზე არა ნაკლებად. მენტორული და დარმიგწური
    ტონი მაღიზიანებს:) .( მგონი ნევროზი მაქვს უბრალოდ🤘😘❤️

    არა ჩემო ძმაო აქ შენს დაწერილ ან არ დაწერილ კომენტარებზე საერთოდ არ გამიკეთებია კომენტარი. უბრალოდ ის ვთქვი რომ ყველას კომენტარზე აყოლა და ნერვების მოშლა არ ღირს მითუმეტეს როდესაც ხედავ რომ ფეხბურთს და ბარსელონას ფლეისთეიშენის გაიმპლეით უყურებენ. პ.ს. ნერვოზი თუ გაქვს სამკურნალო ამბავია ჩემი არ იყოს )))
    წევრი [?]
    #26 28 იანვარი 2022 10:16
    0
    ტრამვას მაინც არ აიკიდებს კაკ მინიმუმ, რაც უკვე დადებითია ამის მოყვანაში. რაც შეეხება გამოდგომას ამ შვარცრეგვენის მგონია, რომ ამთენ ცინგლიან ბავშვებში ეს თავისი ჯანით შეტევაში რაღაცის გამკეთებელი მაინც არის. რა თქმა უნდა უკეთესები გვირჩევნია, მაგრამ ფეხი იქამდე უნდა გაშალო სანამდეც საბანი გწვდება. ასე რომ ვნახოთ რა ეს ტანკი რას იზამს. მე პირადად ძალიან მაინტერესებს როგორ გამოიჩენს თავს და წინაწარმეტყველებას ნამდვილად არ დავიწყებ.
    Culé [?]
    #25 28 იანვარი 2022 06:38
    0
    ესე მგონია აქ გახდება ავად და ფიზიკურობა ზოგს შეუვარდება
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #24 28 იანვარი 2022 02:36
    0
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: რივალდო-მესი
    პრემიერლიგის საშუალო გუნდის მთავარი ლიდერი მოგვყავს უფასოდ. თქვენ აქ ღადაობთ თუ მართლა გძინავთ ტო? სასტავს გადახედეთ გუნდის გინდათ ძირითადა გინდა სკამს და ოდნავ თუ აზრე ხართ ამ სპორტის მადლობა გადაუხადეთ ჯერ ამას და მერე ლაპორტას. მართლა ღარ ღირს აქ შემოვლა. ბაღიც აღარ არის ბაგა-ბაღის სოციუმია უმრავლესობა😳

    სამწუხარო რეალობაში ვართ მაგრამ ყველას თავისი აზრი აქვს და ვცეთ პატივი და ოდესმე მიხვდებიან რომ ბარსელონა სულ ცაში მოკაშკაშე ვარსკვლავი არ ყოფილა და ვერც იქნება. ასეა თაობათა ცვლა ყოველთვის მტკივნეულია და როდესაც მიეჩვევი ამა თუ იმ კლუბის დომინაციას შემდეგ მათი ასეთ დღეში ყურება ძნელია.

    გეთანხმები მეგობარო. მაგრამ პატივის არ ცემა სად დაინახე ჩემს კომენტარში? ყველას აზრს პატივს ვცემ მაგრამ თუ იდიოტობა დაიწერება ( ჩემი აზრით) დამიტოვე უფლება დავაკომემტარო ( ჩემი აზრით იდიოტური) კომენტარი? მგონი ეს საიტი ზუსგად მაგისთვის არის შექმნილი:) აბშე არ თურდა ახლა შენი სუპერ პიზიტიური და დადებითი მომენტარის ვიტირება , მაგრამ იდიოტურ ( კიდევ ვამბობ ჩემი აზრით) კომენტარებზე არა ნაკლებად. მენტორული და დარმიგწური
    ტონი მაღიზიანებს:) .( მგონი ნევროზი მაქვს უბრალოდ🤘😘❤️
    ფანი [?]
    #23 28 იანვარი 2022 00:09
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    პრემიერლიგის საშუალო გუნდის მთავარი ლიდერი მოგვყავს უფასოდ. თქვენ აქ ღადაობთ თუ მართლა გძინავთ ტო? სასტავს გადახედეთ გუნდის გინდათ ძირითადა გინდა სკამს და ოდნავ თუ აზრე ხართ ამ სპორტის მადლობა გადაუხადეთ ჯერ ამას და მერე ლაპორტას. მართლა ღარ ღირს აქ შემოვლა. ბაღიც აღარ არის ბაგა-ბაღის სოციუმია უმრავლესობა😳

    სამწუხარო რეალობაში ვართ მაგრამ ყველას თავისი აზრი აქვს და ვცეთ პატივი და ოდესმე მიხვდებიან რომ ბარსელონა სულ ცაში მოკაშკაშე ვარსკვლავი არ ყოფილა და ვერც იქნება. ასეა თაობათა ცვლა ყოველთვის მტკივნეულია და როდესაც მიეჩვევი ამა თუ იმ კლუბის დომინაციას შემდეგ მათი ასეთ დღეში ყურება ძნელია.
    Culé [?]
    #22 27 იანვარი 2022 23:48
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    პრემიერლიგის საშუალო გუნდის მთავარი ლიდერი მოგვყავს უფასოდ. თქვენ აქ ღადაობთ თუ მართლა გძინავთ ტო? სასტავს გადახედეთ გუნდის გინდათ ძირითადა გინდა სკამს და ოდნავ თუ აზრე ხართ ამ სპორტის მადლობა გადაუხადეთ ჯერ ამას და მერე ლაპორტას. მართლა ღარ ღირს აქ შემოვლა. ბაღიც აღარ არის ბაგა-ბაღის სოციუმია უმრავლესობა😳

    100% ფეხბურთელებს ვერ არეგისტრირებს კლუბი და ტოპ ვარსკვლავებს ითხოვენ სასტავი ფიფას კარიერაშია ჩარჩენილი...))))))))))))))))))
    გულშემატკივარი [?]
    #21 27 იანვარი 2022 23:35
    0
    ეს ვის რა ჩემ დიშლად უნდა ფეხბურთელია თუ ბოდიბილდერი ვერ გაიგებ
    ფანი [?]
    #20 27 იანვარი 2022 22:31
    1
    ლაპორტას დდშ დღე და ღამე, მოუხან საფეხბურთო ხედვები მაგ არაკაცს, რა ჩემ ფეხებად უნდა შემტევი რომელსაც 150 თამაშში 11 გოლი აქვს, საზიზღრობაა უკვე ეს ყველაფერი. ლალიგაში დრიბლინგსაც ვერ გააკეთებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 27 იანვარი 2022 21:57
    0
    აქ ორიგინალი ტრაორე ჩანს, სანამ გაბერავდა კუნთებს.
    ფანი [?]
    #18 27 იანვარი 2022 21:54
    7
    პრემიერლიგის საშუალო გუნდის მთავარი ლიდერი მოგვყავს უფასოდ. თქვენ აქ ღადაობთ თუ მართლა გძინავთ ტო? სასტავს გადახედეთ გუნდის გინდათ ძირითადა გინდა სკამს და ოდნავ თუ აზრე ხართ ამ სპორტის მადლობა გადაუხადეთ ჯერ ამას და მერე ლაპორტას. მართლა ღარ ღირს აქ შემოვლა. ბაღიც აღარ არის ბაგა-ბაღის სოციუმია უმრავლესობა😳
    გულშემატკივარი [?]
    #17 27 იანვარი 2022 21:39
    3
    ისე დემბელეს კი მირჩევია ) მიდი მუტანტო დემბელეს ანახე მთავარი რო ფული არაა მაგ ხურიშ.. და ააცვას მერე გუნდიდან.
    Culé [?]
    #16 27 იანვარი 2022 21:38
    2
    ნუ კაპიკებში მოგვყავს და კიდე ღირს მართლა გამქცევი არავინ გყვავს დემბელეს გარდა.რაც იცის დრიბლინგი და დოღიი მეტს ამას არაფერს მოსთხოვენ
    Culé [?]
    #15 27 იანვარი 2022 21:14
    0
    დაბრუნდეს მერე, ფული ამას არ უნდა ბევრი და თუ პასებს დაამუღამებს ერთ -ერთი საუკეთესო მარჯვენა მცველი იქნება😅
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 27 იანვარი 2022 21:13
    5
    მე მივესალმები ამის ტრანსფერს. ესეთი ტექნიკური ძლიერი და სწრაფი არ გვყვავს არავინ. დემბელეს მირჩევნია მე. ააწიოკებს მცველებს და სივცრეებს გაუხსნის სხვებს. ჩავი მიხედავს ამას იქნებ ისეც მოხდეს რო ზაფხულში გამოისყიდონ კიდეც და გაამართლოს
    ფანი [?]
    #13 27 იანვარი 2022 20:37
    5
    არ ვიცი რა აზრის ხართ მაგრამ ასეთი მოწადინებული ფეხბურთელის დაბრუნებას მე მივესალმები... ადაპტაცია არ გაუჭირდება ახალგაზრდაა სწრაფია და დემბელეს შესახედავაD მაინც ჯობია)) და რომ იძახით ფიტნეს ინსტრუკტორად მოყავთო რაა ცუდია ჯანიანი ფეხბურთელი? თუ ანსუ ფატივით მიკარებაზე ორ ორი თვე ველოდოდ მის გამოჯამთელებას?
    გულშემატკივარი [?]
    #12 27 იანვარი 2022 20:33
    6
    ამ ეპტაზე ეს რიბრიდი დემბელეს მაგივრად იდეალური შემცვლელია თუ არ მოუმატებს დემბელეზე მეტს მაინც არ გააფუჭებს .