ბარსელონა ბაიერნის ტალანტით ინტერესდება

ბარსელონა ბაიერნის ტალანტით ინტერესდება

SPORT1-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა", "ბაიერნის" 16 წლის შემტევი ნახევარმცველით, ქენან ილდიზით ინტერესდება, რომელიც ზაფხულში თავისუფალი აგენტი ხდება.

როგორც გერმანული წყარო იტყობინება, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" თურქი ფეხბურთელის აგენტთან მოლაპარაკებებს უკვე აწარმოებენ.

იმ შემთხვევაში, თუ კატალონიელები ილდიზის გაფორმებას შეძლებენ, ის თავდაპირველად "ბარსა ბ-ში" იასპარეზებს.

ქენანი "ბაიერნის" აკადემიას 2012 წელს შეუერთდა, მანამდე კი "რეგენსბურგში" ირიცხებოდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 28 იანვარი 2022 13:33
    0
    ანუ ბაიერნმა ვერ აღმოაჩინა ამ ბავშვში ტალანტი და ბარსა ეცდება?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 იანვარი 2022 21:54
    1
    ილდიზი არა შაშვი. ნეტა რომელმა თურქმა გაამართლა ბარსაში.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 27 იანვარი 2022 19:50
    2
    აბა კაცო სულ ესე იოლად კარგავს ბაიერნი ტალანტებს 😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #5 27 იანვარი 2022 18:04
    1
    უკვე ტრაორეზეც ბევრი იწერება და დემბელეზეც და იმედია რო მართლა წავა ეს არაფრისმაქნისი საზიზღარი. როგორ უნდა უსურვო ცუდი მოთამაშეს მარა იმსახურებს და ღირსი იქნება ბარსა მოენატროს და მთელი ცხოვრება ახსოვდეს თავისი უაზრო და ღორული საქციელი და მერეც მიხედოს თავის საქმეს სისოკოსთან ერთად ასაკში რო იქნება და აღარც ტალანტი იქნება. ესეთი ადამიანებისგან უნდა გაიწმინდოს ბარსა აუცილბლად არაფერშია საჭირო ესეთი მოთამაშე სუ რო მბაპეს დონის იყოს ესეთი უთავმოყვარეო მოთამაშე მე არ მახსებდება 100% ით ერთ ადგილას კიდია ბარსას მდგომარეობა და ინტერესები და ძალიან გამიხარდება ამ ზამთარსვე თუ მოიშორებენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 27 იანვარი 2022 18:02
    1
    ილდიზები და აიდინები, დემირები და ოზთურანები დაიტოვონ თავისთვის barca-6
    ფანი [?]
    #3 27 იანვარი 2022 17:52
    1
    თურქი რაა, მთავარია ბარსას გამოადგეს და საკაიფოდ ათამაშდეს ჩვენ რომ გაგვახარებს, თორე რა დემბო რომ ფრანგია რა ქნა? დარბოდა უთავო ქათამივით

    ალექსანდრე გეგეჭკორი,
    თურქი რაა, მთავარია ბარსას გამოადგეს და საკაიფოდ ათამაშდეს ჩვენ რომ გაგვახარებს, თორე რა დემბო რომ ფრანგია რა ქნა? დარბოდა უთავო ქათამივით
    Culé [?]
    #2 27 იანვარი 2022 17:51
    1
    აუ ილდიზი და თურქები არა რაა , ბარსაში არ უქნია ღმერთს, მითუმეტეს როდის იყო ბაიერნი ასე ტალანტებს არიგებდა.
    Culé [?]
    #1 27 იანვარი 2022 17:45
    3
    ამ თურქებს დაანებონ თავი😑