ალვარო მორატა თითქმის ბარსელონას ფეხბურთელია - რომეო აგრესტი

ალვარო მორატა თითქმის ბარსელონას ფეხბურთელია - რომეო აგრესტი

"იუვენტუსის" თავდამსხმელი ალვარო მორატა, დიდი ალბათობით, კარიერას "ბარსელონაში" გააგრძელებს.

Mundo Deportivo-ის ინფორმაციით, დუშან ვლაჰოვიჩი "იუვეში" გადადის, ეს კი მორატას "ბარსაში" ტრანსფერის შანსებს მნიშვნელოვნად ზრდის. 29 ესპანელი თავდასხმელის შეტევის გასაძლიერებლად ჩავი ერნანდესის პრიორიტეტია.

იტალიელი ჟურნალისტი რომეო აგრესტი იტყობინება, რომ მორატა, ფაქტობრივად, უკვე "ბარსელონას" ფეხბურთელია. ტრანსფერი ვლაჰოვიჩის "იუვენტუსში" გადასვლისთანავე დასრულდება.

კატალონიელი ჟურნალისტის, აშრაფ ბენ აიადის ცნობით, მორატამ მის აგენტს სთხოვა, რომ "ბარსაში" გადასასვლელად ყველაფერი გააკეთოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #18 26 იანვარი 2022 02:32
    0
    ლუკ დე იონგი გვყავს ფორვარდად და რავიცი მეტი უარესი ვინ შეიძლება მოიყვანონ ? :დ თან მორატა ბევრად უკეთესი რომ არის მგონი არ ჭირდება მაგას დავა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 25 იანვარი 2022 20:41
    1
    არ ვიცი რა. ფეხბურთელი, რომელმაც ვერსად ვერ გაამართლა და დადის ერთი გუნდიდან მეორეში, დავიჯერო აქ გაამართლებს?
    ღმერთმა ქნას ეს სიტყვები უკან წავიღო, თუმცა არ მგონია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 25 იანვარი 2022 17:42
    2
    ე ბიჭო იჯარით მოყავთ ზაფხულამდე რა პანიკა ატეხეთ რა იყო თან ხავის უნდა ძალიან ესეიგი აქვა რაღაც გეგმა და იქმებ დააცადოთ არც მე არ მევასება ეს მორატა მარა ვინც გვყავს იმათ მილიონჯერ მირჩევნია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #15 25 იანვარი 2022 16:54
    1
    იჯარით მოდის ეგ არაფერია მე ის უფრო არ მომწონს რომ რეალის იგროკია ყოფილი.თორე მორატა რომ ორივე ჩვენ ფორვარდს ჯობია მაგას არ უნდა ბაზარიი.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 25 იანვარი 2022 16:45
    2
    ვლაჰოვიჩი იუვემ დაითრია და ეს ვის რა სირად უნდა/
    ფანი [?]
    #13 25 იანვარი 2022 16:19
    1
    ვლაჰოვიჩი იუვეში გადადის და მორიგი ხორცმეტი კიდე ბარსაში რა მაგარია დდშვც
    ფანი [?]
    #12 25 იანვარი 2022 15:56
    0
    ამათ სკაუტს რავუთხარი მე. რაის მორატა ბიჭოო, ოფსაიდიდან ვერ ამოსულა ეგჩემისა. მაგის გოლეადორობას გავარტყი. ნეტა უარი უთხრას ატლეტიკომ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ფანი [?]
    #11 25 იანვარი 2022 15:33
    2
    ბიჭოო რა ტრაორეე და მორატაა , ალვარეს ყიდულობს სიტი 16 მილიონად !!! 16 !! 16 !! ბარსა ალბათ 56 გადაიხდიდააა !!! მერე იტყვიან სკამზე არ ზის არავინ თამაშის გასაძლიერებლადოო !!! 16 მილიონს ვადაგასულ პენსიონერებში ვიხდით და ზოგს მაგდენი ხელფასი აქვს კიდევ .
    Culé [?]
    #10 25 იანვარი 2022 15:32
    4
    იუვენტუსს ვლაჰოვიჩი და ჩვენ მორატა :)) მერე იტყვიან რესურსი არ გვაქვს და რას ითხოვთო, ბოდიში რო საერთოდ ვარსებობთ და ვუყურებთ ფეხბურთს :D
    პს. მე ლიჩნად ეს მაზილა ბრეითვეიტსაც მირჩევნია, ლუკ დეიონგსაც და დეპაისაც მარა რატოო რატო რატოოოოოოოოოოოოო, თუ კრიზისია იყოს კრიზისი, სათქმელი მაინც დამიტოვე, რათ მინდა ეს 4 ფეკალია რას მომითრიე ერთროულად რას მერჩიი
    Culé [?]
    #9 25 იანვარი 2022 15:31
    0
    იმედია არა თორემ გავგიჟდები, დაგვაგლიჯავს ნერვებს ეს მაზილა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #8 25 იანვარი 2022 14:53
    3
    აუ აუ აუ ეს არა ტო. ჯერ უინტელექტოა, მერე უაზროა, არც კარგიფინიშერია. მორატა არაფერში გვჭირდება :( მოტარა არაფრით ჯობია ლუკ დე იონგს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 25 იანვარი 2022 14:48
    0
    ანუ ვლაჰოვიჩი ჯერ კიდევ არ გადასულა და ეს უკვე "ფაქტიურად" ბარსელონელია? როგორც მივხვდი ეს ვლაჰოვიჩი უნდა გაიფორმოს იუუვემ, სამედიცინო შემოწმება გაიაროს და მერე თუ ააწყეს საქმე, მიუბრუნდებიან ბარსას აბა თქვენ რა გნებავთო?
    კალენდარს თუ უყურებენ ესენი. 5-6 დღე რჩება და როგორ აპირებენ მორატას და კიდევ 1-2 მცველის გაფორმებას, როგორც შეგვპირდნენ. და ამ დროს დემბელე კიდევ აქ გვიზის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 25 იანვარი 2022 13:59
    3
    ჰაჰ ალვარო აფსაიტას ვიმატებთ ხო ვთქვი არა ნაგვის გამსაღებლები ვართ იმის დედა ვატირე. იმისი არ იყოს ვის რათ უნდა შენი ვაშლი თავისიც ბევრი აქთოამაზეა ნათქვამი ელ მაზილები და მძორები აკლია ბარსას თავდასხმაში ესეც რო არ მიიმატონ თან იაფს კი არ მიცემენ გასტყორცნიან ჰალანდის გამოსასყიდის ფულს
    Culé [?]
    #5 25 იანვარი 2022 13:58
    0
    იჯარით იმატებენ ზაფხულამდე და მოვიდეს ბატონო, არ იქნება ურიგო. ხე იონგს კი აჯობებს ყველა ვარიანტში.
    Culé [?]
    #4 25 იანვარი 2022 13:32
    1
    არ გვჭირდება. დეპაი და დემბელეც გვეყოფა ნერვების მომშლელად.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 25 იანვარი 2022 13:30
    3
    🤦🏻‍♂️ ვლაჰოვიჩს ყიდულობენ და მორატას გვტენიან
    გულშემატკივარი [?]
    #2 25 იანვარი 2022 13:26
    1
    ორი დემბელე გვინდა გუნდში?😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #1 25 იანვარი 2022 13:17
    2
    ვნახოთ, ატლეტიკომ შეიძლება უარი თქვას ბარსას გაძლიერება არ აწყობთ,მაგრამ ამით როგორ უნდა გაძლიერდეს გუნდი ეგეცაა.დ