ბარსელონა ზიულესთვის ბრძოლაში ფავორიტი არაა

ბარსელონა ზიულესთვის ბრძოლაში ფავორიტი არაა

ბოლო პერიოდში "ბარსელონას", "ბაიერნის" ცენტრალურ მცველს, ნიკლას ზიულეს აქტიურად უკავშირებენ. 

გავრცელებული ინფორმაციით, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" გერმანელი ფეხბურთელის გარშემო არსებულ ვითარებას ყურადღებით აკვირდებიან, თუმცა, მატეო მორეტოს ცნობით, "ბარსას" მაისურში მისი ხილვა ძალიან რთული იქნება, ვინაიდან, ნიკლასი საკმაოდ დიდ ანაზღაურებას ითხოვს, კატალონიელთა ამჟამინდელი ფინანსური მდგომარეობისა და სახელფასო ლიმიტის გათვალისწინებით კი, კლუბს მისი ხელფასის გადახდა გაუჭირდება.

იტალიელი ჟურნალისტის თქმით, ზიულე, დაცვის ხაზის გასაძლიერებლად, "ბლაუგრანას" ერთ-ერთი კანდიდატია, მაგრამ, ამ მომენტში, მისთვის ბრძოლაში სხვა კლუბები უფრო ხელსაყრელ პოზიციაზე არიან. როგორც ცნობილია, ნიკლასის შეძენის სურვილს "ჩელსი" და "ნიუკასლიც" გამოხატავენ.

გერმანელს "რეკორდმაისტერთან" კონტრაქტი მიმდინარე წლის 30 ივნისს ეწურება, რაც ნიშნავს, რომ მომავალ ზაფხულში იგი თავისუფალი აგენტი გახდება და მსურველ გუნდს მოთამაშის ხელში უფასოდ ჩაგდება შეეძლება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 25 იანვარი 2022 20:23
    0
    სატვირთო დაგეჯახოს ჯობია, ვიდრე ეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 25 იანვარი 2022 17:38
    0
    აღნაგობის მეტი არაფერია მასტი რა ზულე ამას ლისანდრო მარტინესი მირჩევნია მილიონჯერ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 25 იანვარი 2022 15:02
    0
    ჰოდა თუ არაა ფავორიტი, არც უნდა დაწეროთ. სადაც ვართ ფავორიტები იმას მიაწექით. ამაზე ლაპარაკი და ნერწყვის ყლაპვა კი არ გვინდა.
    ფანი [?]
    #7 25 იანვარი 2022 10:45
    1
    ციტატა: Davita
    ციტატა: Moriba
    🚨 იუვენტუსი - ვლაჰოვიჩი, ბიანკონერი ტრანსფერის დახურვას მომდევნო საათებში შეეცდება 👀🔥⏳

    💰 საუბარია €60-70 მილიონზე
    ხო ვიცი მორატას ჩვენ შეგვტენიან😃

    ლაპორტას ტყუილად კიარვაგინებ მე, დაგვპირდება ჰოლანდს და იყიდის მორტას 50 მლიონად, არადა ვლაჰოვიჩი ძან მაგარი იქნებოდა, არანაკლები ჰოლანდზე

    დეპაის მორატაში ან დიბალაში თუ გაცვლიან არაა პრობლემა მაგრამ ფულის გადახდა ზედმეტია მორატაში აგერ ატლეც გაძლიერდა ვასი და ლილიდან რომაა მარცხენა მცველი ის იყიდა ჰალანდი უნდა დადოს ზაფხულში ლაპორტამ თორე დედის <<ცენზურის დარღვევა>>ის გინება არ აცდება
    ფანი [?]
    #6 25 იანვარი 2022 09:49
    3
    ციტატა: Moriba
    🚨 იუვენტუსი - ვლაჰოვიჩი, ბიანკონერი ტრანსფერის დახურვას მომდევნო საათებში შეეცდება 👀🔥⏳

    💰 საუბარია €60-70 მილიონზე
    ხო ვიცი მორატას ჩვენ შეგვტენიან😃

    ლაპორტას ტყუილად კიარვაგინებ მე, დაგვპირდება ჰოლანდს და იყიდის მორტას 50 მლიონად, არადა ვლაჰოვიჩი ძან მაგარი იქნებოდა, არანაკლები ჰოლანდზე
    ფანი [?]
    #5 25 იანვარი 2022 08:32
    0
    🚨 იუვენტუსი - ვლაჰოვიჩი, ბიანკონერი ტრანსფერის დახურვას მომდევნო საათებში შეეცდება 👀🔥⏳

    💰 საუბარია €60-70 მილიონზე
    ხო ვიცი მორატას ჩვენ შეგვტენიან😃
    წევრი [?]
    #4 25 იანვარი 2022 06:37
    1
    ოლეგერი 2 😃
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 25 იანვარი 2022 02:30
    0
    ციტატა: Kun agüeroooo
    ალბათ გეცოდინებათ ფილმი გაღმა ნაპირი თოდოს მაგონებს ძაან ზულე 😂😂😂😂

    გამოხედვაზე მართლა მივამსგავსე

    რამდენს ითხოვს ახლა გააჩნია, ლენგლე უმტიტებისთვის ხელფასის ხდას გამოსადეგ მცველ გადავუხადოთ ჯობია მაგრამ მერე დარეგისტრირება ხო გინდა?
    გულშემატკივარი [?]
    #2 25 იანვარი 2022 01:41
    2
    ალბათ გეცოდინებათ ფილმი გაღმა ნაპირი თოდოს მაგონებს ძაან ზულე 😂😂😂😂
    ფანი [?]