ბარსელონა ზიულეს სიტუაციას აკვირდება

ბარსელონა ზიულეს სიტუაციას აკვირდება

"ბაიერნის" გერმანელი ცენტრალური მცველი ნიკლას ზიულე, შესაძლოა, "ბარსელონაში" აღმოჩნდეს.

მიუნხენელი ჟურნალისტის, კრისტიან ფალკის ინფორმაციით, ზიულემ "ბაიერნის" დატოვება გადაწყვიტა. 26 წლის უკანახაზელი, რომლის მოქმედი კონტრაქტის ვადა ზაფხულში იწურება, ხელშეკრულებას არ გაახანგრძლივებს. ეს იმას ნიშნავს, რომ "ბარსელონას" მისი ხელში უფასოდ ჩაგდების შანსი აქვს.

Sport-ის ჟურნალისტის, ტონი ხუანმარტის ცნობით, "ბარსა" ზიულეს ირგვლივ შექმნილ სიტუაციას ყურადღებით აკვირდება. კატალონიურმა კლუბმა, შესაძლოა, გერმანელის დამატება სცადოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 25 იანვარი 2022 15:20
    0
    კი მაგრამ, მაგას ხელფასის მომატება უნდა და სულ კიდია სად წავა, ეგ ბაიერნიდან მიდის ფულისთვის და უკეთესი გუნდი სად უნდა ნახოს. გასაგებია ხელფასს ეძებს უკეთესს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 24 იანვარი 2022 22:40
    0
    უფასოდ მოვიდეს და თუ რამე კი გავყიდით მოგებით :)
    Culé [?]
    #8 24 იანვარი 2022 22:18
    1
    ბაიერნიდან ხელფასის გამო კროოსიც წავიდა, მარა როგორ გამოადგა რეალს, მემგონი მაგის განხილვა ზედმეტია.. მთავარია ჩვენს სათამაშო სქემაში თუ ჯდება და არის თუარა თეორიულად პიკეს შემცვლელი.. ოღონდ 48 წლის პიკეს კიარა, როგორც ესენი ეძებენ ეხლა ალბას შემცვლელს ტალიაფიკის სახით, რეალურად თუა ჟერარდ პიკეს შემცვლელი F.C ბარსელონაში ...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 24 იანვარი 2022 21:32
    1
    არცერთმა უფასომ არ ივარგა და რავიცი. თან შენ რო აგირჩიოს მსუყე შეთავაზება უნდა გაუკეთო ცალკე ხელფასი და ცალკე ბონუსი და რაღა უფასოა
    წევრი [?]
    #6 24 იანვარი 2022 20:46
    0
    ამის მოსვლა არამგომია კარგი ვარიანტი იყოს . ბაიერნიდან ხელფაის გამო მიდის თან ცოტა კიარა 10-12 ლიმონს იხდის . და სადააქ ბარსას იმის ტრაკი რო ამხელა ფული გადაუხადოს ვინმეს . ფახოდუ უფასოდ რო მოდის ამას და ამის აგენტს პადარეკბი დაჭირდება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 24 იანვარი 2022 20:43
    0
    უფასოდ მოვიდეს მერე და შეუწყვილდეება არაუხოს, ტანკია ჯანით, სიმაღლე პიკეზე 1 სმ თი მაღალია , კრისტენსენი თუ ვერ მოგვყავს ეს მოვიყვანოთ კაკრას
    Culé [?]
    #4 24 იანვარი 2022 19:57
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: rivaldo80
    კაი მცველია მაგრამ რაღაცა ძალიან ტანკიაა

    მერე მაგას რა ჯობს, გატანკავს სუ ყველას გაიტანს გადათელავს.

    თან ნელიც არაა რავიცი ისენი ისე ვერ გვიტანენ ამას გამოუშვებენ

    კონტრაკტი რო ამოეწურება მერე ბაიერნს არავინ არ კითხავს სად წავა ზულე :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #3 24 იანვარი 2022 19:36
    0
    უფასოდ კარგი იქნება თუ მოიყვანენ ,კონკურენცია ყოველთვის კარგია ,ალბასაც თუ მოუყვანენ გაიას ან ვინმეს კარგი იქნება))
    Culé [?]
    #2 24 იანვარი 2022 19:35
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: rivaldo80
    კაი მცველია მაგრამ რაღაცა ძალიან ტანკიაა

    მერე მაგას რა ჯობს, გატანკავს სუ ყველას გაიტანს გადათელავს.

    თან ნელიც არაა რავიცი ისენი ისე ვერ გვიტანენ ამას გამოუშვებენ
    Culé [?]
    #1 24 იანვარი 2022 19:31
    1
    კაი მცველია მაგრამ რაღაცა ძალიან ტანკიაა