მემფის დეპაის ბილბაოსთან თამაში საეჭვოა

მემფის დეპაის ბილბაოსთან თამაში საეჭვოა

"ბარსელონას" ნიდერლანდელმა შემტევმა, მემფის დეპაიმ შესაძლოა "ბილბაოსთან" გასამართი შეხვედრა გამოტოვოს.

Sport-ის ცნობით, დღეს, იგი "სიუტატ ესპორტივაზე" მიმდინარე ჯგუფურ სავარჯიშო სესიაში მონაწილეობას არ იღებს და ინდივიდუალურად ვარჯიშობს. As-ი კი იტყობინება, რომ მემფისი თამაშს ვერ შეძლებს. ამავდროულად, შესაძლოა, ექიმებისგან თამაშის ნებართვა მარტინ ბრეითუეიტმა მიიღოს.

ასევე, ხვალინდელ მატჩს ლუკ დე იონგიც გამოტოვებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 20 იანვარი 2022 15:04
    0
    იმედია იქნება, სათადარიგოზე ხო უნდა იჯდეს ვინმე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 19 იანვარი 2022 18:15
    0
    ციტატა: cezo45
    ლაივსკორეზე ბარსას თამაში დღეისთვის არის მონიშნული რაიოსთან მაგრამ აწერია გადადებულიაო და ვერ გავიგე როდისაა თამაში რომელ საათზე?

    რაიოსთან გაურკვეველი დროით გადაიდო კოპას თამაშის გამო, რომელიც ჩატარდება ბილბაოსთან 21 იანვარს, ანუ ხვალ 12-ის მერე პირველის ნახევარზე.
    Culé [?]
    #10 19 იანვარი 2022 16:37
    0
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: cezo45
    ლაივსკორეზე ბარსას თამაში დღეისთვის არის მონიშნული რაიოსთან მაგრამ აწერია გადადებულიაო და ვერ გავიგე როდისაა თამაში რომელ საათზე?

    21 ში 00:30 ზე.

    რაიოსთან თამაში გადაიდო და ბილბაოსთან თამაში გვექნება 20 ში ოღონდ 12 საათს რომ გადაცილდება და 21 აწერია ლაივსქორზე
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #9 19 იანვარი 2022 16:31
    0
    ციტატა: cezo45
    ლაივსკორეზე ბარსას თამაში დღეისთვის არის მონიშნული რაიოსთან მაგრამ აწერია გადადებულიაო და ვერ გავიგე როდისაა თამაში რომელ საათზე?

    21 ში 00:30 ზე.
    ახალბედა [?]
    #8 19 იანვარი 2022 16:31
    0
    დავღუპულვართ 😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #7 19 იანვარი 2022 15:58
    0
    ეს ზაფხულში გასაყიდია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 19 იანვარი 2022 15:38
    1
    ლაივსკორეზე ბარსას თამაში დღეისთვის არის მონიშნული რაიოსთან მაგრამ აწერია გადადებულიაო და ვერ გავიგე როდისაა თამაში რომელ საათზე?
    ფანი [?]
    #5 19 იანვარი 2022 15:21
    2
    როცა ქრის რას აკეთებს?
    Culé [?]
    #4 19 იანვარი 2022 14:44
    1
    ძაან კაი თუ არ იქნება ისეთ ცუდ ფორმაშია,რომ რავიცი. -1 კაცი ჩვენს წინააღმდეგ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #3 19 იანვარი 2022 14:44
    2
    მოედანზე როცაა არ ჩანს, თითქოს არც თამაშობს , აბდე-ფატი-ტორესი ბევრად პროდუქტიული იქნება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 19 იანვარი 2022 14:39
    0
    სამაგიეროდ ბრაიტვაიტი იქნება მგონი
    Culé [?]
    #1 19 იანვარი 2022 14:36
    1
    არადა ხვალ საჭიროა მემფისი მითუმეტესს თუ დემბელე გადასვეს ტრიბუნებზე. ლუკიც არ იქნება
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა