ფილიპე კოუტინიომ სადებიუტო მატჩშივე გაიტანა

ფილიპე კოუტინიომ სადებიუტო მატჩშივე გაიტანა

ცოტა ხნის წინ დასრულდა პრემიერ ლიგის 22-ე ტურში "ასტონ ვილასა" და "მანჩესტერ იუნაიტედს" შორის გამართული შეხვედრა, რომელშიც ახალი კლუბის მაისურით "ბარსელონადან" განათხოვრებული ფილიპე კოუტინიოს დებიუტი შედგა.

"ვილა პარკზე" ბრაზილიელი თამაშში 68-ე წუთზე ჩაერთო, 81-ზე კი დავიდ დე ხეას კარი აიღო, სადებიუტო მატჩშივე გაიტანა და თავის გუნდს ქულა გადაურჩინა. ამასთან, ფილიმემ სტივენ ჯერარდის შეგირდების მიერ გატანილი პირველი გოლისას ასისტი მიითვალა. მან SofaScore-სგან 7.1-ქულიანი შეფასება დაიმსახურა.

გოლი

[media=https://twitter.com/Watch_LFC/status/1482431221724504072?t=TP0qlGCm1IsUH2n435PHFQ&s=19]

ასისტი 

[media=https://twitter.com/geniscomps/status/1482430332074876939?t=TP0qlGCm1IsUH2n435PHFQ&s=19]

კოუტინიო "ასტონ ვილაში" სეზონის ბოლომდე იჯარით იასპარეზებს, შემდეგ კი ინგლისელებს მისი გამოსყიდვა შეეძლებათ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 16 იანვარი 2022 12:53
    2
    დამტკიცდა კიდე რო ამის ჩემპიონატი არის პრემიერ ლიგა სხვაგან ეს ვერ თამაშობს ეს ბარსაში რო არ გადმოსულიყო ახლა რა მოთამაშე იქნებოდა უბრალოდ წარმოიდგინეთ. ბარსაში მომავალი ამას არააქ და წარმატებები კოუს ინგლისში
    Culé [?]
    #10 16 იანვარი 2022 12:44
    2
    neo222,
    რატომ ასეთი აგრესია,კაცმა ხელფასზე უარი თქვა,რომ დაერეგისტრირებინათ ტორესი😑😑
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 16 იანვარი 2022 10:50
    2
    აქ რა აყრნებული ეტაკა აბა. ერთი მატჩით ვერ იმსჯელებ მაგრამ მანიუა მაინც ვიღაც ხო არა. მემგონი მართლა პრემიერ ლიგაა ამისი ადგილი და თავისთვისთვე აჯობებს მანდ დარჩეს და ზოგიერთი ათამაშებულივით ისევ უკან არ მოვიდეს ფაქტია ბარსა არაა მისი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 16 იანვარი 2022 10:34
    1
    რაღა ბარსაში ჩაკვდა. ჯანდაბამდე გზა ჰქონია.
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #7 16 იანვარი 2022 00:44
    11
    ლალიგის ჩაკეტილ თამაშს ვერ მოერგო სხვა სისწრაფეებია ეპლში და :(( თორე კოუ ძაან დონეა
    ფანი [?]
    #6 16 იანვარი 2022 00:40
    7
    აქ უაზრო მწვრთნელებთან მოუწია მუშაობა. რომარა ეს სიტუაცია ჩავი გამოიყენებდა საკაიფოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 16 იანვარი 2022 00:31
    3
    ციტატა: nika 54
    13 წუთში შემოსვლიდან საგოლე და გოლი. მანჩესტერთან წაგებას გადაარჩინა გუნდი. აქ რა ჭირდა?

    ლა ლიგას ვერ შეეწყო შესაფერისად ალბათ,
    თან ბარსელონა არ აღმოჩნდა ის გუნდი, სადაც ბოლომდე დახარჯვას შეძლებდა, ალბათ ასეთები სჭირთ მსგავს განწყობის ფეხბურთელებს
    ამიტომ არ დამწყვეტია გული მის წასვლაზე, ცუდ ფეხზე მოვიდა და კარგზე მაინც წავიდეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 16 იანვარი 2022 00:17
    2
    13 წუთში შემოსვლიდან საგოლე და გოლი. მანჩესტერთან წაგებას გადაარჩინა გუნდი. აქ რა ჭირდა?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 15 იანვარი 2022 23:55
    8
    ეგრე რა,თორემ სულ გული მწყდებოდა ამაზე,რა ფეხბურთელი იყო და,როგორ ჩაქრა.იმედია ისევ მაგარ ფეხბურთს ითამაშებს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 15 იანვარი 2022 23:54
    7
    იმედია მთელ სეზონს სტაბილურად კარგად ჩაატარებს და მერე ასტონ ვილა გამოისყიდის, წარმატებებს ვუსურვებ
    Culé [?]