ჩელსი ფრენკი დე იონგში 40 მილიონს იხდის - Daily Mail

ჩელსი ფრენკი დე იონგში 40 მილიონს იხდის - Daily Mail

ლონდონის "ჩელსის" "ბარსელონას" ნახევარმცველის, ფრენკი დე იონგის შეძენა სურს. ამ ინფორმაციას Daily Mail-ზე დაყრდნობით Sport ავრცელებს.

დე იონგი, რომელიც "ბარსას" ერთ-ერთი ყველაზე ძვირადღირებული მოთამაშეა, სათანადო დონეს ვერ აჩვენებს, თუმცა, კატალონიელებს სჯერათ, რომ სეზონის დარჩენილ ნაწილში ნიდერლანდელი სიტუაციას გამოასწორებს და ათამაშდება. წინააღმდეგ შემთხვევაში, გამორიცხული არაა, "ბლაუგრანა" ზაფხულში ფულის გამომუშავებაზე დაფიქრდეს.

ბრიტანული გამოცემის ცნობით, 24 წლის მოთამაშით დაინტერესებულია "ჩელსი". ლონდონური კლუბი მზადაა, დე იონგში დაახლოებით 40 მილიონი ევრო გადაიხადოს.

იგივე წყარო იტყობინება, რომ ნიდერლანდელის მომსახურებით მხოლოდ "ლურჯები" არ ინტერესდებიან. დე იონგის სიტუაციას "ბაიერნი" და "მანჩესტერ სიტიც" აკვირდებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #17 15 იანვარი 2022 22:26
    0
    NEYBarca,
    აიაქსში იყო 4 2 3 1 სისტემა და დეიონგს გვერდით ყავდა მეორე ჩამშლელი შულე და ეგ აძლევდა მეტ თავისუფლებას და მაგიტომ ჩანდა ეგეთი კარგი, სისტემა იყო სხვა და ბარსაში ჩამშლელს სხვა ფუნქციები აქვს თორემ 4 მწვრთნელიდან რომელიმე მოიფიქრებდა ბუსკეცის სკამზე დასმას ერთხელ მაინც.

    თუმცა სტატისტიკის მიხედვით იმის და მიუხედავად რომ ცუდი სეზონი აქვს მაინც ყველა ნახევარმცველს ჯობია. ევროპაში შემტევ ნახევარმცველებს შორის ყველაზე კარგი სტატისტიკა ფრენკის აქვს.
    ფანი [?]
    #16 15 იანვარი 2022 19:24
    0
    სიმართლე რომ ვთქვათ დღესის მდგომარეობით ეს ბალერინა 20 მლიონზე მეტი არ ღირს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 15 იანვარი 2022 17:53
    0
    კიდევ ვინმე ხო არ დავუმატოთ მაგ 40 მილიონში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 15 იანვარი 2022 17:50
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: M10 S9 D11
    აი სულ რო გომეში ყავდეს ბარსას ნახევარ დაცვაში უტვინო კანტეს მაინც არ ვისურვებდი

    მართალი ხარ, უკეთესები რო გვყავს მიტო ვართ ევროპალიგაზე, ისიც მაქს ორი თამაში :))

    ევროპა ლიგაზე რატომაც ვართ ეგ სუალაც არაა იმის ბრალი რო ნახევარ დაცვა არ გვყავს ტუგადუნი მწვრთნელები რო გვყავდა მაგის ბრალია თორე ეს ნახევარ დაცვა ხავისაც ყავდა კლასიკოში და დაახია თავზე ბურთი რეალს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #13 15 იანვარი 2022 17:31
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    აი სულ რო გომეში ყავდეს ბარსას ნახევარ დაცვაში უტვინო კანტეს მაინც არ ვისურვებდი

    მართალი ხარ, უკეთესები რო გვყავს მიტო ვართ ევროპალიგაზე, ისიც მაქს ორი თამაში :))

    ციტატა: La Pulga10
    რის ჯეიმსი არის სასწაული ფლანგის მცველი.დანიუხას შემცველელს,რომ ვეძებთ და სამასი წელია ვერ გვიპოვია ეგ ბიჭი მოაგვარებდა კაი ხნით მაგ პრობლემას,სასწაულ ფეხბურთს თამაშობს.

    მაშინ მოვიტაცოთ :)) მარა ინგლისელები და პლუს პრემიერლიგაში ადაპტირებული ფეხბურთელები რომ აღარ ამართლებენ ლალიგაში ეს ფაქტიც საფიქრალია..
    Culé [?]
    #12 15 იანვარი 2022 17:22
    2
    40 მილიონი ძაან ცოტაა, რის ჯეიმსში თუ გაგვიცვლიან შევუფუთოთ და გავატანოთ, არნოლდსაც და ყველა ფლანგის მცველს მირჩევნია დღეს ჯეიმსი , კანტეზე ცუდს ვინც წერთ გეტყვით რომ ძაან ცდებით, ყველაზე მშრომელი ფეხბურთელია ვინც ოდესმე მუნახავს, ტიპს 120 წუთი დაუღალავად შეუძლია სირბილი, დაცვაშიცაა და შეტევაშიც, უმაგდეს დაცვას თამაშობს ( მესი შეაჩერა 2018 მსოფლიოზე) დრიბლინგიც მაგარი აქ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #11 15 იანვარი 2022 17:10
    3
    ამ კაცს ჩამშლელად სანამ არ ათამაშებენ მანამდე ვერ დადებს იმ დონეს რას აიქსში იყო!!ტიპი ჩამშლელიაა და თხოვენ ინიესტასავით 3 კაცი მოატყუოს და მერე ერთი-ერთზე დატოვოს ფორვარდი😏

    ამ კაცს ჩამშლელად სანამ არ ათამაშებენ მანამდე ვერ დადებს იმ დონეს რას აიქსში იყო!!ტიპი ჩამშლელიაა და თხოვენ ინიესტასავით 3 კაცი მოატყუოს და მერე ერთი-ერთზე დატოვოს ფორვარდი😏
    Culé [?]
    #10 15 იანვარი 2022 17:05
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Clever liar
    კანტეში არ გაცვლიან რო რამე

    კანტე არა ჯორჯინიო კიდე.რის ჯეიმსში გაგვიცვალონ.40 ლიმონი ძალიან ცოტაა.

    რატო კაცო კანტეზე უკეთესები ბევრი გვყავს უკვე კლუბში? :)) ვინაიდან და რადგანაც წარმოდგენა არ მაქვს რას წარმოადგენს რის ჯეიმსი, მე ეხლა დეიონგს ლუკაკუშიც სიხარულით გადავცვლიდი, პრინციპში 40ადაც სიამოვნებით დავაპშოლებ, რადგან სხვაგან შეიძლება მთლად ფრენკ რაიკარდი გახდეს, მარა ბარსელონაში რო მაგის ფასი მეტს არ მოიმატებს თუ უფრო არ დაეცემა რატომღაც დარწმუნებული ვარ.

    რის ჯეიმსი არის სასწაული ფლანგის მცველი.დანიუხას შემცველელს,რომ ვეძებთ და სამასი წელია ვერ გვიპოვია ეგ ბიჭი მოაგვარებდა კაი ხნით მაგ პრობლემას,სასწაულ ფეხბურთს თამაშობს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #9 15 იანვარი 2022 17:01
    3
    ნაღდად არ მინდა რო მკვდარმა ბუსნელმა შეიწიროს ფრენკი, მარა ეგრე გამოდის. 6იანზე და 8იანზე ათამაშებენ ფრენკის და არ არის ეგ მისი ადგილი, ნელია მაგ პოზიციებისთვის. ბუსნელის მაგივრად უნდა ათამაშოს ჩავიმ რამოდენიმე თამაში და დარწმუნებული ვარ რო ბუსნელზე ბევრად უკეთესს შთაბეჭდილებას დატოვებს, გაიხენებს როგორ თამაშობდა სიღრმიდან აიაქსში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 15 იანვარი 2022 16:59
    1
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Clever liar
    კანტეში არ გაცვლიან რო რამე

    კანტე არა ჯორჯინიო კიდე.რის ჯეიმსში გაგვიცვალონ.40 ლიმონი ძალიან ცოტაა.

    რატო კაცო კანტეზე უკეთესები ბევრი გვყავს უკვე კლუბში? :)) ვინაიდან და რადგანაც წარმოდგენა არ მაქვს რას წარმოადგენს რის ჯეიმსი, მე ეხლა დეიონგს ლუკაკუშიც სიხარულით გადავცვლიდი, პრინციპში 40ადაც სიამოვნებით დავაპშოლებ, რადგან სხვაგან შეიძლება მთლად ფრენკ რაიკარდი გახდეს, მარა ბარსელონაში რო მაგის ფასი მეტს არ მოიმატებს თუ უფრო არ დაეცემა რატომღაც დარწმუნებული ვარ.

    აი სულ რო გომეში ყავდეს ბარსას ნახევარ დაცვაში უტვინო კანტეს მაინც არ ვისურვებდი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 15 იანვარი 2022 16:54
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Clever liar
    კანტეში არ გაცვლიან რო რამე

    კანტე არა ჯორჯინიო კიდე.რის ჯეიმსში გაგვიცვალონ.40 ლიმონი ძალიან ცოტაა.

    რატო კაცო კანტეზე უკეთესები ბევრი გვყავს უკვე კლუბში? :)) ვინაიდან და რადგანაც წარმოდგენა არ მაქვს რას წარმოადგენს რის ჯეიმსი, მე ეხლა დეიონგს ლუკაკუშიც სიხარულით გადავცვლიდი, პრინციპში 40ადაც სიამოვნებით დავაპშოლებ, რადგან სხვაგან შეიძლება მთლად ფრენკ რაიკარდი გახდეს, მარა ბარსელონაში რო მაგის ფასი მეტს არ მოიმატებს თუ უფრო არ დაეცემა რატომღაც დარწმუნებული ვარ.
    Culé [?]
    #6 15 იანვარი 2022 16:45
    0
    ციტატა: Clever liar
    კანტეში არ გაცვლიან რო რამე

    კანტე არა ჯორჯინიო კიდე.რის ჯეიმსში გაგვიცვალონ.40 ლიმონი ძალიან ცოტაა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 15 იანვარი 2022 16:43
    0
    კანტეში არ გაცვლიან რო რამე
    ფანი [?]
    #4 15 იანვარი 2022 16:43
    1
    40 მილიონი😂😂😂
    პედრიც ხოარ მოვაყოლოთ საჩუქრად კიდე :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #3 15 იანვარი 2022 16:42
    6
    ამას 75-80 მილიონზე ნკლებ არ გაყიდიან, ვერ გამიგია რა მოუვიდა არადა რა ტალანტის პატრონია ერთადერთი მიზეზი ალბათ მოტივაციის ნაკლებობაა (რაც გამოსწორებადია) ამიტომ არ უნდა იჩქარონ, ეს სიტიში რომ გაუშვან გვარდიოლა საუკეთესო ნახევარმცველს აქცევს ამისგან.
    ფანი [?]
    #2 15 იანვარი 2022 16:32
    2
    ტრაკში გაიკეთონ 40 მილიონი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 15 იანვარი 2022 16:32
    3
    ააცვით ეხლა აქედან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued