ბარსელონა ადამა ტრაორეს პოტენციურ ტრანსფერს არ განიხილავს

ბარსელონა ადამა ტრაორეს პოტენციურ ტრანსფერს არ განიხილავს

როგორც ცნობილია, "ბარსელონას" შეტევის გაძლიერება სურს, ერთ-ერთ ვარიანტად კი ადამა ტრაორეს დაბრუნება სახელდებოდა.

მიუხედავად ამისა, ჟურნალისტ ადრიან სანჩესის ინფორმაციით, ამ მომენტისთვის "ლურჯ-ბროწეულისფერები" 25 წლის ფეხბურთელის შეძენის ვარიანტს არ განიხილავენ.

ტრაორე, რომელიც ამჟამად ინგლისურ "ვულვზში" ასპარეზობს, "ბარსას" აღზრდილია - იგი "ლა მასიაში" 2004/13 წლებში ირიცხებოდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #12 15 იანვარი 2022 13:15
    0
    არ გვჭირდება ეს მუტანტი, ფულის გადახდა სისულელეა ამაში თორე რეალურად დემბელეს მილიონჯერ ჯობს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 15 იანვარი 2022 12:30
    0
    რა ტრაორე მოაშორეთ აქედან ეს დოღის ცხენი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 15 იანვარი 2022 10:20
    0
    ციტატა: ROUCH
    მე თუ მკითხავ ამ ზამთარს არავინაა საჭირო თუ ჰალანდი გვინდა. ტორესსაც არ ვიყიდიდი ამ სასტავით გავიდოდი ფონს. სადაც ხეს გააქ გოლები იქნებ იქ ბრაიტამ დადუბლოს ხილმე

    100%.
    Culé [?]
    #9 15 იანვარი 2022 02:00
    0
    დესტი მისცენ ჩელსის და მაგ ფასად ისევ მარჯვენა მცველი მოიყვანონ, ოღონდ ახალგაზრდა არა, გამოცდილი და ნორმალური დონის. მარცხენა ფლანგზეც თუ მოიყვანენ ვინმეს ალბას ჩასანაცვლებლად დაცვის პრობლემა მოგვარდება მარა არამგონია ეგ შეძლონ, 6 წელია დაცვას განახლება სჭირდება და თავი ვერ მოაბეს ჯერ. ზაფხულში დე იონგი თუ გაყიდეს ჰოლანდის ან ვლაჰოვიჩის საყიდელი ფული შემოვა და მგონი ღირს დაფიქრება. დანარჩენ პოზიებზე ტორესმა, დეპაიმ და სხვებმა ტრაკი უნდა გაანძრიონ და დადონ მაღალი დონე, თორემ ყოველ ზაფხულს თუ ახალი ფეხბურთელი დაგვჭირდება მაშინ აზრი არ აქვს ამ ყველაფერს.
    Culé [?]
    #8 15 იანვარი 2022 01:54
    1
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: ROUCH
    მე თუ მკითხავ ამ ზამთარს არავინაა საჭირო თუ ჰალანდი გვინდა. ტორესსაც არ ვიყიდიდი ამ სასტავით გავიდოდი ფონს. სადაც ხეს გააქ გოლები იქნებ იქ ბრაიტამ დადუბლოს ხილმე

    დაცვა? გვიჭირს ორივე ფლანგი + მარცხენა ცენტრალური მცველი confused

    ცენტრში ამ სეზონში გაქაჩავს პიკე მაგრამ ფლანგები მართლა ჰაერივით გვესაჭიროება, მარჯვნივ ფაქტიურად არავინ გვყავს და მარცხნივ ალბას ვერ ვენდობით, გაია უნდა მოიყვანონ და ალბა გასაშვებია, როცა გაია ასაკში იქნება მაგ პერიოდში ბალდე უკვე ჩამოყალიბებული იქნება

    პიკეს ასაკი smile ღმერთმა დაიფაროს და ტრავმა confused ამ მორატას რომ მიაცივდნენ ცაცია მარცხენა ცენტრალურ მცველზე ეფიქრათ მამაცხონებულებს ფლანგები ხომ საერთოდ confused

    ხო ისე მარტო არაუხოა ისეთი მცველი რომელსაც სამომავლოდ ენდობია( ეგეც ტრამვიანია მაგრამ იმედია აღარ დაიტრამვება) მთელი დაცვაა გამოსაცვლელი არაუხოს გარდა და ესენი მორატას დასდევენ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #7 15 იანვარი 2022 01:51
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: ROUCH
    მე თუ მკითხავ ამ ზამთარს არავინაა საჭირო თუ ჰალანდი გვინდა. ტორესსაც არ ვიყიდიდი ამ სასტავით გავიდოდი ფონს. სადაც ხეს გააქ გოლები იქნებ იქ ბრაიტამ დადუბლოს ხილმე

    დაცვა? გვიჭირს ორივე ფლანგი + მარცხენა ცენტრალური მცველი confused

    ცენტრში ამ სეზონში გაქაჩავს პიკე მაგრამ ფლანგები მართლა ჰაერივით გვესაჭიროება, მარჯვნივ ფაქტიურად არავინ გვყავს და მარცხნივ ალბას ვერ ვენდობით, გაია უნდა მოიყვანონ და ალბა გასაშვებია, როცა გაია ასაკში იქნება მაგ პერიოდში ბალდე უკვე ჩამოყალიბებული იქნება

    პიკეს ასაკი smile ღმერთმა დაიფაროს და ტრავმა confused ამ მორატას რომ მიაცივდნენ ცაცია მარცხენა ცენტრალურ მცველზე ეფიქრათ მამაცხონებულებს ფლანგები ხომ საერთოდ confused
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 15 იანვარი 2022 01:41
    1
    შერკინებაში და მოლის დასაყენებლად გამოდგებოდა smiley
    Culé [?]
    #5 15 იანვარი 2022 01:33
    1
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: ROUCH
    მე თუ მკითხავ ამ ზამთარს არავინაა საჭირო თუ ჰალანდი გვინდა. ტორესსაც არ ვიყიდიდი ამ სასტავით გავიდოდი ფონს. სადაც ხეს გააქ გოლები იქნებ იქ ბრაიტამ დადუბლოს ხილმე

    დაცვა? გვიჭირს ორივე ფლანგი + მარცხენა ცენტრალური მცველი confused

    ცენტრში ამ სეზონში გაქაჩავს პიკე მაგრამ ფლანგები მართლა ჰაერივით გვესაჭიროება, მარჯვნივ ფაქტიურად არავინ გვყავს და მარცხნივ ალბას ვერ ვენდობით, გაია უნდა მოიყვანონ და ალბა გასაშვებია, როცა გაია ასაკში იქნება მაგ პერიოდში ბალდე უკვე ჩამოყალიბებული იქნება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #4 15 იანვარი 2022 01:30
    0
    ციტატა: ROUCH
    მე თუ მკითხავ ამ ზამთარს არავინაა საჭირო თუ ჰალანდი გვინდა. ტორესსაც არ ვიყიდიდი ამ სასტავით გავიდოდი ფონს. სადაც ხეს გააქ გოლები იქნებ იქ ბრაიტამ დადუბლოს ხილმე

    დაცვა? გვიჭირს ორივე ფლანგი + მარცხენა ცენტრალური მცველი confused
    Culé [?]
    #3 15 იანვარი 2022 01:27
    1
    ამან დაანებოს ფეხბურთს თავი და რაგბს მიაწვეს, სირბილი არ ეზარება და ტანკივით კია, ამას ვულვზში სკამს ახეხინებენ და ბარსაში რა ჯანდაბა უნდა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #2 15 იანვარი 2022 01:10
    1
    წავიდეს ეს ტოტენჰემში კონტესთან. დააყენებს ფლანგზე და ირბინოს წინ და უკან ეგ იცის ხუთიანზე.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 15 იანვარი 2022 00:43
    1
    მე თუ მკითხავ ამ ზამთარს არავინაა საჭირო თუ ჰალანდი გვინდა. ტორესსაც არ ვიყიდიდი ამ სასტავით გავიდოდი ფონს. სადაც ხეს გააქ გოლები იქნებ იქ ბრაიტამ დადუბლოს ხილმე