ბარსელონას ზიულე შესთავაზეს

ბარსელონას ზიულე შესთავაზეს

დღეს გავრცელებული ცნობების თანახმად, "ბარსელონა", "ბაიერნის" ცენტრალური მცველით, ნიკლას ზიულეთი ინტერესდებოდა.

ახლა კი, ცნობილი ჟურნალისტის, ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, გერმანელი ფეხბურთელი კატალონიურ გრანდს შესთავაზეს, თუმცა, ამ მომენტისთვის, კლუბში მის ტრანსფერს არ განიხილავენ.

იტალიელი ჟურნალისტი, მატეო მორეტო კი იტყობინება, რომ ზიულესთვის ყველაზე დიდ თანხას "ნიუკასლი" იხდის.

ნიკლასი მომავალ ზაფხულში თავისუფალი აგენტი გახდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 15 იანვარი 2022 14:25
    0
    რა ზულე ცარიელი აღნაგობაა ტიპი ძაან ნელია
    ციტატა: Davita
    ზიულე კიარა ვალდესზე დაგეწერათ რამე ჩვენი ლეგენდაა და სუბის მერე საუკეთესო მეკარე კლუბის ისტორიაში, დირკშტეგენს ბევრად რომ ჯობდა, პუისთან ერთად გუნდის ლოდერი რომ იყო, ყველა შელაპარაკებაზე კარებიდან რომ მორბოდა და სახეს ახევდა ხალხს იმ კაცის იუბილეა, ნუთუ არ იმსახურებს ერთ სტატიას?

    ამ დროს ახლოსაც რო არ დგას შტეგენთან როგორც მეკარე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 15 იანვარი 2022 10:33
    0
    ციტატა: azulgerana
    მაგარია ლენგლეში და უმტიტში გავუცვალოთ

    არა მგონია ეგეთი სულელები იყვნენ გერმანელები.
    Culé [?]
    #9 15 იანვარი 2022 04:43
    0
    მაგარია ლენგლეში და უმტიტში გავუცვალოთ
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #8 15 იანვარი 2022 01:00
    0
    დესტში გავუცვალოთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #7 14 იანვარი 2022 22:35
    0
    რა ზულე , ქრისტენსენზე იჩალიჩონ
    ფანი [?]
    #6 14 იანვარი 2022 22:29
    10
    ზიულე კიარა ვალდესზე დაგეწერათ რამე ჩვენი ლეგენდაა და სუბის მერე საუკეთესო მეკარე კლუბის ისტორიაში, დირკშტეგენს ბევრად რომ ჯობდა, პუისთან ერთად გუნდის ლოდერი რომ იყო, ყველა შელაპარაკებაზე კარებიდან რომ მორბოდა და სახეს ახევდა ხალხს იმ კაცის იუბილეა, ნუთუ არ იმსახურებს ერთ სტატიას?
    Culé [?]
    #5 14 იანვარი 2022 22:27
    0
    კრისტენსენს არ მოეშვან ჯობია,ბაიერნსაც უნდა ეგ და ამას გვატენიან თუ რა პონტია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 14 იანვარი 2022 22:26
    0
    არ მომწონს სულეს თამაში
    Culé [?]
    #3 14 იანვარი 2022 22:19
    1
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    ბაიერნს იმდენად ვეზიზღებიფ რომ ჩვენს სასიკეთოდ არ შემოგვთავაზებს არასდროა ასე რომ გაიყეთონ ეს ტიტანიკი უკან

    მეც ეგრე ვფიქრობ ვაბსე კოუზეც გამიკვირდა რომ წაიუვანე სიჯარით იმენა ვეზიზღებით ტიპებს...)))) ისე არა ცუდი ეს უბრალოდ ძალიან მოუქნელი ტანკია რავიცი ბარსაში ვერ წარმომიდგენია მსგავსი მცველი.
    Culé [?]
    #2 14 იანვარი 2022 22:17
    2
    ბაიერნს იმდენად ვეზიზღებიფ რომ ჩვენს სასიკეთოდ არ შემოგვთავაზებს არასდროა ასე რომ გაიყეთონ ეს ტიტანიკი უკან
    --------------------
    CULE FOREVER
    წევრი [?]