MD: იანვარში მორატას ტრანსფერი გამოირიცხა

MD: იანვარში მორატას ტრანსფერი გამოირიცხა

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბარსელონამ" მიმდინარე იანვარში ალვარო მორატას შეძენა გამორიცხა. 

ტრანსფერისთვის საჭირო იყო, "იუვენტუსს" ესპანელი ფეხბურთელის სათანადო შემცვლელი მოეძებნა, "ბარსელონას" კი მადრიდის "ატლეტიკოსთან" (მორატა "ატლეტიკოს" საკუთრებაშია) სრული შეთანხმებისთვის მიეღწია, თუმცა ვერცერთი პირობა ვერ შესრულდა. 

ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე ცენტრფორვარდით გაძლიერება ჩავი ერნანდესის სურვილი იყო, მაგრამ მადრიდის "რეალის" ყოფილი მოთამაშის დამატება, როგორც ჩანს, შეუძლებელია. თავად მორატას "ბარსაში" თამაშზე თანახმა იყო

სავარაუდოდ, "ბარსელონა" თავდამსხმელის ძიებას არ შეწყვეტს, თუმცა ლუკ დე იონგის ბოლოდროინდელი ფორმის გათვალისწინებით (რამაც ჩავი ერნანდესი მოხიბლა), გამორიცხული არაა, კლუბმა სეზონის ბოლომდე ნიდერლანდელი ფეხბურთელი შეინარჩუნოს, შემდეგ კი სრულად ერლინგ ჰოლანდის ტრანსფერზე გადაერთოს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #13 15 იანვარი 2022 12:43
    1
    ჰოლანდი თუ ბარსელონაში მოდის(რაც ძალიან მეეჭვება), მორატა რაშია საჭირო? ეს იგივეა,"ლენდ კრუიზერ პრადო"-ს ყიდვას აპირებდე და "ნივა" მოგწონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 იანვარი 2022 10:39
    1
    ძალიანაც კარგი. ფატი თითქმის დაბრუნდა, ბრეითვეიტიც დაბრუნდება, დეპაიც. ტორესი გვყავს ისე რომ ოთხეულში უპრობლემოდ მოვხვდებით, ზაფხულში კი ლაპორტამ გვაჩვენოს რისი შნო აქვს. მოიყვანს ჰოლანდს გვეშველება. სხვა ვარიანტები ჯერ ჯერობით არ განიხილება. ესაა ნომერი პირველი.
    Culé [?]
    #11 15 იანვარი 2022 00:58
    1
    მე პირადად მესიამოვნა ამ ნიუსის წაკითხვა. გამოდის აღარ იყიდიან ამას. ზაფხულში ჰალანდს ველოდებით ყველა და ამას არ შემოგვტენიან იმედია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #10 14 იანვარი 2022 22:22
    1
    რეალის ფეხბურთელი ვაბშე რატო უნდა მოიყვანო გაუგებარია ჩემვთვის ნუ კაი რაღაცა სასწაული თუა კიდე ხოო და მორატაა ტანჯულაა
    Culé [?]
    #9 14 იანვარი 2022 21:59
    1
    ძაანაც კარგი,ამ ზამთარში გაიაზე იჩალიჩონ თორემ ალბა არაფრედ ვარგა

    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: Moriba
    2 წლის წინ, ამ დღეს, კიკე სეტიენი ბარსელონას მთავარ მწვრთნელად დაინიშნა 🔙 თითო დედისტ@@ნა დავუწეროთ კიკეს❤

    ეგრევე ხავი უნდა მოეყვანათ მაშინ და ახა სულ სხვა ბარსა იქნებოდა უკვე, მგონია რო მაგრად მოვიხოდებით მომდევნო სეზონში.

    ხავის არ უნდოდა ბართომეოს პრეზიდენტობის დროს მოსვლა, და ლაპორტას რომ კუმანი გაეშვა თავიდანვე და ჩავი მოეყვანა ეგ მართლა კარგი იქნებოდა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #8 14 იანვარი 2022 21:46
    1
    აბა ზაფხულში რაღა ტრაკში სათხრელად გვინდა.დაცვას მიხედეთ დაცვას,გაიას ეხლავე ვერ დავითრევთ ნეტა?ან ლისანდრო მარტინესს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #7 14 იანვარი 2022 21:41
    0
    ციტატა: Moriba
    2 წლის წინ, ამ დღეს, კიკე სეტიენი ბარსელონას მთავარ მწვრთნელად დაინიშნა 🔙 თითო დედისტ@@ნა დავუწეროთ კიკეს❤

    ეგრევე ხავი უნდა მოეყვანათ მაშინ და ახა სულ სხვა ბარსა იქნებოდა უკვე, მგონია რო მაგრად მოვიხოდებით მომდევნო სეზონში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 იანვარი 2022 21:09
    1
    განგებასაც არ უნდა ეს, რომ მოხდეს. დარჩი სადაც ხარ.
    ფანი [?]
    #5 14 იანვარი 2022 21:00
    5
    2 წლის წინ, ამ დღეს, კიკე სეტიენი ბარსელონას მთავარ მწვრთნელად დაინიშნა 🔙 თითო დედისტ@@ნა დავუწეროთ კიკეს❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 14 იანვარი 2022 20:13
    2
    ძაან კაი ამ ზამთარს ზედმეტი ტაკოს თამაში არაა საჭირო შეინახონ ეგ ფული ჰალანდისთვის გოლის გამტანი არა გვყავს გუნდში
    Culé [?]
    #3 14 იანვარი 2022 19:52
    0
    ნუ ზესონის ბოლომდე აპირებდნენ იჯარას და დიდად ამის მოყვანა არ შეცვლიდა იმ ფაქტს რო ზაფხულში ლაპორტა ჰალანდზე გაიწევას აპირებს.
    ფანი [?]
    #2 14 იანვარი 2022 19:46
    0
    სეზონის ბოლომდე გავქაჩავთ როგორმე კაცო ზედმეტი თავისტკივილია ჯერ მოყვანა მერე გაყიდვა მივატანთ ზაფხულამდე და მერე ჰალანდიიი 🌪
    ფანი [?]