MD: ჩავის ლუკ დე იონგის დატოვება და მემფის დეპაის გაშვება სურს

MD: ჩავის ლუკ დე იონგის დატოვება და მემფის დეპაის გაშვება სურს

Mundo Deportivo საინტერესო ინფორმაციას ავრცელებს: ლუკ დე იონგი, რომლის "ბარსელონადან" წასვლა თითქმის გადაწყვეტილად ითვლებოდა, უკვე ჩავი ერნანდესის გეგმებში შედის. 

"ბარსას" მთავარი მწვრთნელი ბოლო მატჩებში დე იონგის მიერ ნაჩვენები თამაშით კმაყოფილია და ფიქრობს, რომ მისი შემადგენლობაში ყოფნა გუნდისთვის კარგი იქნება. ჩავის ყველაზე მეტად ჰოლანდიელი ფეხბურთელის შრომისმოყვარეობა, განწყობა და ახალ სისტემასთან სწრაფად შეგუების უნარი მოსწონს. 

31 წლის ცენტრფორვარდი ბოლო 3 შეხვედრაში "ბლაუგრანას" 3 გოლით დაეხმარა, რამაც მის მიმართ დამოკიდებულება ბევრს შეუცვალა. 

ლუკ დე იონგის ნაცვლად, ჩავი ტრანსფერზე მემფის დეპაის დააყენებს - წყაროს ცნობით, "ლიონის" ყოფილი თავდამსხმელი კატალონიური გუნდის დამრიგებლის სისტემაში არ ჯდება. 

ორივე ფეხბურთელი "ბარსელონას" 2021 წლის ზაფხულში შეუერთდა. დე იონგი კლუბში "სევილიადან" ერთწლიანი იჯარით ირიცხება, მემფისის კონტრაქტის ხანგრძლივობა კი ორი წელია. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 15 იანვარი 2022 10:42
    1
    ისე მარტო ჩავის სურვილი არ კმარა დეპაის გასაშვებად, ფეხბურთელს კითხეს? აგერ ქვეყანა გასაყრელები გვყავს და ცოცხალი თავით არავის უნდა წასვლა.
    Culé [?]
    #9 15 იანვარი 2022 00:55
    0
    დეიონგს კლასი არააქვს. ტიპმა ორჯერ ხელებში ჩაახუტა კურტუას ბურთი. გოლზეც გაუმართლა თორე დასწრებაზე ვერ ითამაშა საერთოდ. ამ ორის შედარებისას მე პირადად დეპაის დეიონგზე წინ ვაყენებ. სეზონის სტარტზე რამდენი ქულა მოგვიტანა მემფისმა, აშკარაა რომ დეიონგზე მეტის მიცემა შეუძლია მემფისს გუნდისთვის და ჩავი გამოიყენებს იმედია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #8 14 იანვარი 2022 22:13
    1
    ესეც მორიგი ზღაპარია ტრავის მერე შევა ფორმაში და იქნება ძირითადში სულ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 14 იანვარი 2022 21:05
    2
    ციტატა: VanillaDream
    სწორი გადაწყვეტილებაა ნამდვილად. დეპაი 30-35 მილიონში გაასუხარონ და ეგ იქნება.

    დეპაიში მაქსიმუმ 20 თუ გადაიხადეს, ვის რაში ჭირდება დეპაი მაგ ფასად.
    Culé [?]
    #6 14 იანვარი 2022 20:32
    1
    ლუკი ზაფხულამდე დაიტოვონ და მერე დააბრუნონ სევილიაში,დეპაი კი -1მოთამაშეა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 14 იანვარი 2022 20:01
    3
    ძან კაი ეს თუ სიმართლეა, უფასოთა მოთრეული დეპაი და ყოველი თეთრი ხელფასს ზემოთ მოგებაა თან არაფრის მაქნიდია დე იონგი უფრო ხოდზეა ამ წამს. ჯობია მეტი ფული გამოვიმუშავოთ ეხლავე ხელფასითაც დეპაიზე ნაკლები ექნება დეს უეჭველი
    ფანი [?]
    #4 14 იანვარი 2022 19:40
    0
    ორივე დატოვონ ზაფხულამდე
    ფანი [?]
    #3 14 იანვარი 2022 19:36
    2
    არც ლუკი წყვეტს ვარსკვლავებს კიდე რაა დეპაის კიდე უნდა აცადონ ეგება მოვიდეს გონზე კუმანი გაუშვეს და შეშინებულია ბიჭი
    ფანი [?]
    #2 14 იანვარი 2022 19:30
    2
    ზამთარში არავის გაშვება არ ღირს ვინ როდის დაიტრამვება კაცმა არ იცის ასე რომ დეპაიც გამოდგება. ლუკს რაც შეეხება დატოვონ ზაფხულამდე და აღარ დავიმატოთ შემტევი. მორატას დამატებას არავის დამატება ჯობს და ბრაითაც ბრუნდება

    ისედაც შესაძლოა დემბელემ დატოვოს გუნდი. დემირი წავიდა ფატის იმედიც ბოლომდე ვერ იქნება ასე რომ დეპაი მარცხენა კრაიზე საჭიროა თუნდაც ზამენიდან. კორონაც გვიტევს და ჟუნტკლა, აკომაჩებით ხომ არ დავრჩებით? აბდე კაი ტიპია მარა ბევრს მაზავს დეპაისთან შედარებითაც
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #1 14 იანვარი 2022 18:58
    5
    დეპაი კაი ფასად გაიყიდება და შეიძლება ჰალანდზე ფიქრი მერე