პედრი და ანსუ ფატი სასტარტო შემადგენლობაში ბრუნდებიან

პედრი და ანსუ ფატი სასტარტო შემადგენლობაში ბრუნდებიან

"ბარსელონას" მომდევნო მატჩის წინ კატალონიური გუნდის შემადგენლობაში ცვლილებებია მოსალოდნელი. 

Diario AS-ის ჟურნალისტის, ხავი მიგელის ინფორმაციით, "რეალთან" დაპირისპირების შემდეგ სასტარტო შემადგენლობაში პედრისა და ანსუ ფატის დაბრუნება იგეგმება - სუპერ თასის შეხვედრაში ორივე მათგანი სათადარიგოთა სკამიდან ჩაერთო. გუნდის ახალგაზრდა ლიდერების დატვირთვა ტრავმის მორჩენის შემდეგ თანდათან გაიზრდება. 

ანსუ და პედრი შემადგენლობაში უსმან დემბელესა და ფრენკი დე იონგს ჩაანაცვლებენ. 

თერთმეტეულში დარჩება "ბარსას" ახალწვეული, ფერან ტორესიც, რომელმაც მადრიდელების წინააღმდეგ მოედანზე პირველი ტაიმი გაატარა. 

ჩავი ერნანდესის გუნდის მეტოქე 20 იანვარს (თბილისის დროით 21 იანვარს, 00:30 საათზე), ბილბაოს "ატლეტიკი" იქნება. მატჩი კოპა დელ რეის 1/8-ფინალის ეგიდით გაიმართება. იქამდე, ბასკურ გუნდს ტიტულის მოპოვების შანსი ექნება - "ბილბაო" ორ დღეში ესპანეთის სუპერ თასის ფინალში "რეალს" შეხვდება. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #17 15 იანვარი 2022 14:03
    0
    xavi73,
    რას ერჩი პედრის? :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 15 იანვარი 2022 10:45
    1
    ეხლა ესაა სადარდებელი, თუ მოიგო ატლეტიკმა ძალიან მაღალი მოტივაციით დაგვხვდება და სან მამესზე გაგვამწარებს, მეორე მხრივ არც რეალის მოგება გამეხარდება. ამა ჰქვია ყოფნა-არყოფნა...
    Culé [?]
    #15 15 იანვარი 2022 00:50
    1
    აბა რა. დეიონგმა თუარ მოუმატა მოუწევს წასვლა. ისე ამხელა ფიგურაა და აქ ღლაპებმა სკამზე გადასვეს. აი რაარი ლა მასია და ბარსას დნმ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #14 14 იანვარი 2022 22:09
    1
    რამდენი თვეა პედრის არ უთამაშია გამოვიდა თუ არა ეგრევე გუნდს დაეტყო სასწაული ნიჭი აქვს ბურთის დაჭერის.ფატი გამოვიდა და შეაგდო.რადონეზე არ უნდა იცოდე ფეხბურთი რომ პედრის ფენომენს ვერ ვხდებოდე...))))))))))) ფრენკი ალბათ გადაიღალა თუ არადა მაშინ ეგა მაგის მაქსიმუმი. რომ გაჰკივით საყრდენზე ფრენკი უსუსტესია უფრო ნახევამრვცელია ვიდრე საყრდენი.ზუსტად პრესინგი და ართმევა უჭირს დეიონგს სანამ რაღაცას იტყვით გაანალიზებთ დაფიქრდით.აიაქსში მაგრად იდგაო ნახევარმცველადაც იდგა ხშირად და ბარსა აიაქსი არაა.ბებერი ბუსკეცს აკრიტიკებთ რომელსაც სტაბილურად თამაში არ ჩაუგდია რამოდენიმე შეცდომის გარდა რომელი ჯობია გუნდში? ხალხს ფიფა და პესი გონია ფეხბურთი.
    Culé [?]
    #13 14 იანვარი 2022 20:28
    1
    ამათთვის ცოტა ადრე ხომარაა? არ მინდა რომ ისევ დაიტრამვონ( ღმერთმა დაიფაროს ყველა) რაც შეეხება ფრენკის: დამიჯერეთ ნიკო ჯიბეში ჩაისვავს, 17 წლის გავი ბევრად პროდუქტიულია და ბევრად კარგ თამაშს თამაშობს, თან ბავშვი კიაღარაა უკვე 24 წლისაა, ახლა კარიერის საუკეთესო სეზონებს უნდა ატარებდეს და გუნდს ეხმარებოდეს გაჭირვებაში, ეს კუ უსაკურთხო მკვდარივით დადის მოედანზე, ამისგან ვერც ჩავი, ვერც ინიესტა, და ვერც ბუსკეცი დადგება, ყოველ შემთხვევაში ბარსაში მომავალი არ აქვს, იმედია ვცდები მაგრამ წესიერად უნდა ვიაზროვნოთ და სიმართლეს თვალებში ჩავხედოთ, ზაფხულამდე თუ ვერ გამოსწორდა უნდა გაყიდონ, შტეგენის გამოსწორების უფრო მჯერა ვიდრე მაგისი ახლა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 14 იანვარი 2022 20:08
    1
    დედა შეწუწულ ტორესს მარცხნივაც ხო შეულია თამაში და კლასიკოზე დემბელე რატო ყავდა მარცხნივ? თუ ორივე მემარჯვენეა და ტრა*ის თამაში უფროა მათი მარცხნივ დაყენება ტორესივრო გაათროა მაინც მარცხნივ იყო დემბელ როცა მანამდე აბდე იყო მარცხნივ დემბელე მარჯვნივ და აბდეს გამოყვანას ვერ დააბრალებ მემარჯვენეაო
    ფანი [?]
    #11 14 იანვარი 2022 19:42
    1
    Griezzy7,
    მეც მაგას ვფიქრობ,მაგრამ ჯობია მაინც ნიკო შეეჩვიოს ძირითადს დე იონგთან როტაციაში,საყრდენზე და ბუსკეტსი სკამზე❤️
    ფანი [?]
    #10 14 იანვარი 2022 18:59
    0
    ციტატა: xavi73
    gecheche,
    ხო აბა რა შტეგენიც გასაყიდია მაგასაც ცუსი პერიოდი უდგას.დ

    გაგიკვირდება და კი
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #9 14 იანვარი 2022 18:43
    2
    დღევანდელი შემადგენლობიდან ეს თერთმეტეულია ჩემი აზრით საუკეთესო. თუ ყველა ნორმალურ ფორმაში იქნება!

    დეპაი-ფატი-ტორესი
    პედრი-ფრენკი
    ბუსკეცი
    ალბა-პიკე-არაუხო-ალვეში
    ტერ შტეგენი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 იანვარი 2022 18:22
    0
    ციტატა: xavi73
    ფრენკის რო პედრი ჩაანაცვლებს იმ ფეხბურთის დედა ვატირე/ იმედია ესეც მორიგი ჭორია

    19 წლის ფეხბურთელს, რომელიც ფურია როხას ძირითადის წევრია (თან ლუჩოს თავკაცობით მოთამაშე ძალიან ძლიერი ნაკრები), რომელსაც ნახევარი ნაბიჯი დაააკლდა ევროპის ჩემპიონობამდე; ასეთ ფეხბურთელს ვერ გადავუწურავ იმედს და პერსპექტივას, რომ არიქა, ფრენკის კონკურენტი ვერ იქნება
    ბატონი დე იონგი 2 წელია რაც პირდაპირი მნიშვნელობით რეგრესს განიცდის, ის არც ჩავია, არც ინიესტა
    ამიტომ მთლად ასე ხელშეუხებელიც ვერ იქნება barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 იანვარი 2022 18:11
    0
    gecheche,
    ხო აბა რა შტეგენიც გასაყიდია მაგასაც ცუსი პერიოდი უდგას.დ
    გულშემატკივარი [?]
    #6 14 იანვარი 2022 18:08
    1
    xavi73,
    ფრენკი გასაყიდია და ზუსტად პედრი რო ჯობია მაგას თქმა რათ უნდა და ეგ ზუსტად ფრენკის ბრალია აჩრდილივით რო დადის
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 იანვარი 2022 18:05
    0
    ფრენკის რო პედრი ჩაანაცვლებს იმ ფეხბურთის დედა ვატირე/ იმედია ესეც მორიგი ჭორია
    Culé [?]
    #4 14 იანვარი 2022 17:15
    2
    ფრენკი დე იონგს ფიზიკურ პრობლემებთან ერთად (გადაღლა + ტრავმებით თამაში) ყველაზე მძიმე პრობლემა მისი დღევანდელი მენტალური მდგომარეობაა confused ერთბაშად ყველაფერი ერთად დაემართა მაგ უბედურს confused ხისთავა კუმანის დედები და ახლო ნათესავები რომ მოიკითხა უმტიტიმ rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 14 იანვარი 2022 17:10
    0
    ხო არ გამოქლიავდნენ ესენი ჯერ ისედაც არ ახანგრძლივებდა ის ჩემალალა სკამზე დასმით ხო ვაფშე აღარ გაახანგრხლივებს და მართლა უფასოთ დაკარგავენ
    Culé [?]
    #2 14 იანვარი 2022 17:08
    2
    აბა რა ფატის სასწაული შედეგიანობა აქვს და ფორმაში სხვანაირად ვერ შევა თუ არ ითამაშა,პედრი გამოჩნდა,რომ სასწაულად გვჭირდება და ისიც უნდა შევიდეს ფორმაში.ფერან ტორესმა,რომ დაამუღამოს ჯერ სად მოხვდა,რა ხდება და ისევ,რომ ფეხბურთელია ასევე სასტარტოდან უნდა დაიწყოს.დემბელე ვაფშე ეხლავე გასაგდებია,დე იონგი მოსინჯოს ნეტა საყრდენზე და მანდაც თუ არ ივარგა და ზაფხულში უნდა დავემშვიდობოთ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #1 14 იანვარი 2022 17:01
    4
    დეიონგის ასე გაფუჭება მწვრთნელების ბრალია და რაღათქმაუნდა განსაკუთრებით კუმანის.😕
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"