გულშემატკივარი ლაპორტას: ჰოლანდი გვინდა

გულშემატკივარი ლაპორტას: ჰოლანდი გვინდა

საუდის არაბეთში "ბარსას" გულშემატკივარსა და პრეზიდენტს შორის სახალისო დიალოგი შედგა.

გულშემატკივარი: ჰოლანდი გვინდა.

ლაპორტა: ეგ ვინ არის?

გულშემატკივარი: "დორტმუნდის" თავდამსხმელი.

ლაპორტა: ის ძალიან კარგი ფეხბურთელია.

გულშემატკივარი: დიახ, ჩვენ ის გვინდა.

ბოლო პერიოდში, ერლინგ ჰოლანდის "ბარსელონაში" გადასვლის თემა აქტუალური ხდება. გავრცელებული ინფორმაციით, ნორვეგიელი ფეხბურთელი ლაპორტას ფავორიტია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 14 იანვარი 2022 21:53
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    Bakero,
    კი მაგრამ რამდენი წლის ხარ?😁

    63 smile (1958)
    Culé [?]
    #11 14 იანვარი 2022 19:56
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    Bakero,
    კი მაგრამ რამდენი წლის ხარ?😁

    ჩემი გათვლებით 65 დან 75-მდე იქნება :დდ
    ფანი [?]
    #10 14 იანვარი 2022 18:25
    0
    Bakero,
    კი მაგრამ რამდენი წლის ხარ?😁
    Culé [?]
    #9 14 იანვარი 2022 17:06
    0
    ციტატა: Golden boy
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Golden boy
    რეალ მადრიდი ბრაზილიელი ფორვარდით ენდრიკით ინტერესდება, ენდრიკი მხოლოდ 15 წლისაა მაგრამ ის უკვე თამაშობს 20-წლადელებში, 170 მატჩში 167 გოლი გაიტანა, ეს ბიჭი ვუნდერკინდია ცუდი არ იქნება თუ ბარსა ყურადღებას მიაქცევს.

    კიი უჰ სუპერ ტალანტია ! ძალიან მაგარია თან ცაცია (მესივით smile )

    რამდენი ფეხბურთელი იცი 15 წლის ასაკში 167 გოლით!? ან რა იცი რო მესის დონეს არ მიახწევს?

    სუპერ ტალანტია უდაოდ თან ცაციაა მესივით მესის დონეს მიაღწევს თუ არა ეგ ღმერთმა იცის ძალიან ბევრი რამ მასზეა დამოკიდებული პირველ რიგში შრომისმოყვარეობა და იღბალი რასაკვირველია საჭირო დროს რომ მოხვდეს საჭირო სიტუაციაში საჭირო ხალხთან და საჭირო პირობებში ანუ ამდენი რამის გარდა არის გარემოებები რომელიც არა მხოლოდ მასზეა დამოკიდებული smile მე ყველაზე ძალიან ის გამიხარდა რომ ბრაზილიელია smile იმიტომ რომ ბრაზილიის გულშემატკივარი ვარ (1966 წლიდან)
    წევრი [?]
    #8 14 იანვარი 2022 16:56
    0
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Golden boy
    რეალ მადრიდი ბრაზილიელი ფორვარდით ენდრიკით ინტერესდება, ენდრიკი მხოლოდ 15 წლისაა მაგრამ ის უკვე თამაშობს 20-წლადელებში, 170 მატჩში 167 გოლი გაიტანა, ეს ბიჭი ვუნდერკინდია ცუდი არ იქნება თუ ბარსა ყურადღებას მიაქცევს.

    კიი უჰ სუპერ ტალანტია ! ძალიან მაგარია თან ცაცია (მესივით smile )

    რამდენი ფეხბურთელი იცი 15 წლის ასაკში 167 გოლით!? ან რა იცი რო მესის დონეს არ მიახწევს?
    Culé [?]
    #7 14 იანვარი 2022 16:48
    0
    ციტატა: Golden boy
    რეალ მადრიდი ბრაზილიელი ფორვარდით ენდრიკით ინტერესდება, ენდრიკი მხოლოდ 15 წლისაა მაგრამ ის უკვე თამაშობს 20-წლადელებში, 170 მატჩში 167 გოლი გაიტანა, ეს ბიჭი ვუნდერკინდია ცუდი არ იქნება თუ ბარსა ყურადღებას მიაქცევს.

    კიი უჰ სუპერ ტალანტია ! ძალიან მაგარია თან ცაცია (მესივით smile )
    ფანი [?]
    #6 14 იანვარი 2022 16:13
    0
    ჰალანდი, ასპილიკუეტა და მარტინესი დაიდოს და ბარსა უძაანმაგრესი იქნება მომდევნო სეზონში :)
    ფანი [?]
    #5 14 იანვარი 2022 15:26
    0
    გუშინ ჰალაზე საინტერესო ინფორმაცია წავიკითხე, ლალი ლიგის კონგრესი ყოფილა, ლა ლიგის პრეზიდენტს რეალისთვის შეუთავაზებია 100 მილიონი ევრო დაბალ პროცენტიანი სესხი რომ ჰოლანდი იყიდონ!!!! რა ხდება ხალხო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 14 იანვარი 2022 14:56
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ლაპორტა: კიდევ რა გინდათ?! grinning

    ჩვენ მესი გავაგდეთ, დონე არ იყო და ჰოლანდს ავიყვანთ?
    წევრი [?]
    #3 14 იანვარი 2022 14:39
    1
    რეალ მადრიდი ბრაზილიელი ფორვარდით ენდრიკით ინტერესდება, ენდრიკი მხოლოდ 15 წლისაა მაგრამ ის უკვე თამაშობს 20-წლადელებში, 170 მატჩში 167 გოლი გაიტანა, ეს ბიჭი ვუნდერკინდია ცუდი არ იქნება თუ ბარსა ყურადღებას მიაქცევს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 14 იანვარი 2022 14:29
    0
    ლაპორტა: კიდევ რა გინდათ?! grinning
    გულშემატკივარი [?]
    #1 14 იანვარი 2022 14:02
    0
    ასე მეტს მოგვთხოვენ და მერე უფრო გაჭირდება მოყვანა ,მაგარი შტერი ჟურნალისტები არიან